isetehtud semirecumbent
isetehtud semirecumbent
Sain just valmis sellise semirecumbent/chopper jalgratta:
http://www.fi.tartu.ee/~nils/recumbent/ ... icycle.jpg
http://www.fi.tartu.ee/~nils/recumbent/ ... icycle.jpg
Viimati muutis holgerson, 28. 10. 2012. 18:13, muudetud 1 kord.
Re: isetehtud semirecumbent
Tore-tore, aga kas esikahvli kaldenurk, mitte liiga järsk pole. Kuidas järsemat pööret tehes käitub?
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
Re: isetehtud semirecumbent
Kuna ka teljevahe on päris pikk, siis eriti järske pöördeid teha ei saa. Normaalselt võetav väikseim pöörderaadius on u. 6 meetrit.
Sõitmise ajal on selline kaldenurk päris mõnus. See võimaldab ka libedaga esirattale suht suure pidurdusjõu rakendamist.
Ainus koht, kus selline kaldenurk häirib, on ratta äraparkimine, sest jala peale pannes ei jää esiratas otse.
Sõitmise ajal on selline kaldenurk päris mõnus. See võimaldab ka libedaga esirattale suht suure pidurdusjõu rakendamist.
Ainus koht, kus selline kaldenurk häirib, on ratta äraparkimine, sest jala peale pannes ei jää esiratas otse.
Viimati muutis holgerson, 28. 10. 2012. 18:13, muudetud 1 kord.
Re: isetehtud semirecumbent
No aga kasuta vedruga lahendust. Nagu naiste tururatastel... Peaks mure lahendama.
Re: isetehtud semirecumbent
Sõiduasend tundub suht ebamugav olevat...
Re: isetehtud semirecumbent
On ka veel veidramaid rattaid nähtud...
Re: isetehtud semirecumbent
Lenks võiks olla midagi laiemat/ägedamat aga see vist muudaks ratta juhitavust väiksel kiirusel veelgi halvemaks. Samas Recumbent tüüpi rattad vist polegi mõeldud väikesteks vahemaadeks ega väikesteks kiirusteks.
Re: isetehtud semirecumbent
Umbes kuus aastat tagasi sai ühe ühe teise sõiduki jaoks erinevate teljevahede ja harginurkade proovimise käigus ise kah mingi analoogne masin ehitatud...
vanarauahuvilised: forum.moped.ee • forum.jalgratas.ee
Re: isetehtud semirecumbent
Lenksu tahaks 5 cm enda poole saada küll. Praegu on seal laste jalgratta lenks, mis oli Tartu rattapoodidest saadaolevatest pikim. Nii et kui keegi teab, et kust saada n.ö. kokuka lenksu, võiks teada anda.the0ne kirjutas:Lenks võiks olla midagi laiemat/ägedamat aga see vist muudaks ratta juhitavust väiksel kiirusel veelgi halvemaks. Samas Recumbent tüüpi rattad vist polegi mõeldud väikesteks vahemaadeks ega väikesteks kiirusteks.
Re: isetehtud semirecumbent
Seal ongi ju pm kokuka lenks, pigem paneks sinna cruiseri lenksu http://www.brookdalecycle.com/image/51131682.jpgholgerson kirjutas:Lenksu tahaks 5 cm enda poole saada küll. Praegu on seal laste jalgratta lenks, mis oli Tartu rattapoodidest saadaolevatest pikim. Nii et kui keegi teab, et kust saada n.ö. kokuka lenksu, võiks teada anda.the0ne kirjutas:Lenks võiks olla midagi laiemat/ägedamat aga see vist muudaks ratta juhitavust väiksel kiirusel veelgi halvemaks. Samas Recumbent tüüpi rattad vist polegi mõeldud väikesteks vahemaadeks ega väikesteks kiirusteks.
Kust seda Tartust leiab ma ei tea
Re: isetehtud semirecumbent
Pane lenksule eraldi lenksukael ja vii lenksu juurest esiratta juurde ülekanne, nagu on esikastiga kaubaveoratastel. Niimoodi, nagu praegu, võib ebamugav olla.oldmoped kirjutas:Umbes kuus aastat tagasi sai ühe ühe teise sõiduki jaoks erinevate teljevahede ja harginurkade proovimise käigus ise kah mingi analoogne masin ehitatud...
Igasugu vanakooli lenkse saab Tartus avaturu rattapoest, Rattaringist (Aardla tänava ülemises otsas) ja laulupeo puiestee rattapoest.
Re: isetehtud semirecumbent
Ma lahendasin pööramise sellisel viisil:
Võimalik, et veidi liig aga vähemalt töötab.
Võimalik, et veidi liig aga vähemalt töötab.