07.-11.aug. 2013.a toimub säärane põnev võistlus Prantsusmaal, kust plaan osavõtta. http://www.transmaurienne.com
Hetkel oleme starti minemas 6 liikmelise esindusega.
Osavõtt ainult 100 EUR. Majutuse kulu veel ei tea, kuid plaan tegeleda märtsis.
Stardid erinevatest kohtadest, kuid majutuse planeerime ühes kohas ja starti liigume kas ratta või autoga.
Osad lähevad lennukiga Genfi ning sealt sihtkohta rendiauto või ühistranspordiga, teised kodust autoga.
Kohapeal oleme erinevalt, osad saabuvad 03.aug., teised 05.aug. ja autodega tulijad samal ajal.
Lahkume 12.aug.
Kel huvi, jagan hea meelega infot niipalju, kui seda parasjagu oman
Aivar
Transmaurienne 2013
Re: Transmaurienne 2013
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Transmaurienne 2013
Viis meest võtsid katsumuse ette, kahjuks ebaõnn viimasel etapil röövis finišiprotokollist Virgo. Värske emotsiooni pealt - kohvridki pole veel lahti pakitud - minu ahjusoojad meenutused:
- kõndimist oli palju. Põhjuseks ebanormaalsed nurgad, kust üles tuli ronida. Kohati ka liiga tehniline rada (kivine, juurikane-kurvine) aga enamasti tuli kõndida tõusudel tõusuprotsendiga üle 25%.
- Proloog linnas õhtul oli lahe. Kahju, et stardid viibised ja eestlased said rajale juba lausvihmas ja lauspimeduses.
- Ajakavast kinnipidamine oli ka lõunamine - esimese päeval tund hilinemist, teisel päeval pool tundi, edasi 10-15 minti.
- meie jaoks oli üllatus ja uudne formaat "kiiruskatsed" ehk natuke enduro moodi sõit. Esimesel pikal päeval oli 9+5 (90% downhill)+17 km, millede vahel olid ülesõidud ja enne uut starti oodati kogu punt kokku. Kusjuures DH-le ja päeva kolmandale sõidule starditi kuuestes gruppides, 20 sek intervallidega.
- ei tea, kas see oli taotluslik või läksin mina paremaks, aga mida päev edasi seda sõidetavamaks kõik läks. Kahel esimesel päeval olid trassile sisse keevitatud sellised seinad, et kui mäe alt üles jõudmine võttis kokku aega ca 1h15min (ca 1100 tõusumeetrit), siis see oli umbes pooleks ratta peal ja jalgsi. Ja seal kõndisid kõik, st mitte ma polnud ainus nõrguke. Kolmandal päeval sai üles kangutatud juba suht ebareaalsetest nurkadest, kuigi tuli ka siis kõndida, ja neljandal päeval sai mäkke sõita suisa mööda asfalti (siiski vaid paar km kokku).
- Samal ajal sõideti Elva SEC. Austa keskmine kiirus oli 34,4 km/h. Maurienni keskmised kiirused jäid kiirematel eestlasel 11-12 km/h juurde, minul tuli ka alla 10 km/h keskmisega etappe. Kolmandal päeval olime Taixiga jõudnud kahe tunniga 17 km peale.
- kuigi võidusõidu ajal oli kõndimisest siiber, päike praadis nagu wok-pannil, nahk on raisus, ajakava viibis ja alla ma mäest sõita ei julgenud/osanud, siis kokkuvõttes jääb mälestus hea: ilmselt pikemaks ajaks minu kõige raskem MTB katsumus sai küll katkise esikummiga aga siiski lõpetatud, hea seltskond, hunnitud vaated, head õppetunnid nii üles kui alla sõitmiseks. Uuesti ei läheks (hetkeseisuga, saranaseid aga teises kohas ja teistest mägedes peetaivaid võistluseid on küllaga) aga ei kahetse ka!
Tuuri videod:
Proloog
1. etapp
2. etapp
3. etapp
4. etapp
Kunagi ehk ka omast kaamerast mõned kaadrid.
- kõndimist oli palju. Põhjuseks ebanormaalsed nurgad, kust üles tuli ronida. Kohati ka liiga tehniline rada (kivine, juurikane-kurvine) aga enamasti tuli kõndida tõusudel tõusuprotsendiga üle 25%.
- Proloog linnas õhtul oli lahe. Kahju, et stardid viibised ja eestlased said rajale juba lausvihmas ja lauspimeduses.
- Ajakavast kinnipidamine oli ka lõunamine - esimese päeval tund hilinemist, teisel päeval pool tundi, edasi 10-15 minti.
- meie jaoks oli üllatus ja uudne formaat "kiiruskatsed" ehk natuke enduro moodi sõit. Esimesel pikal päeval oli 9+5 (90% downhill)+17 km, millede vahel olid ülesõidud ja enne uut starti oodati kogu punt kokku. Kusjuures DH-le ja päeva kolmandale sõidule starditi kuuestes gruppides, 20 sek intervallidega.
- ei tea, kas see oli taotluslik või läksin mina paremaks, aga mida päev edasi seda sõidetavamaks kõik läks. Kahel esimesel päeval olid trassile sisse keevitatud sellised seinad, et kui mäe alt üles jõudmine võttis kokku aega ca 1h15min (ca 1100 tõusumeetrit), siis see oli umbes pooleks ratta peal ja jalgsi. Ja seal kõndisid kõik, st mitte ma polnud ainus nõrguke. Kolmandal päeval sai üles kangutatud juba suht ebareaalsetest nurkadest, kuigi tuli ka siis kõndida, ja neljandal päeval sai mäkke sõita suisa mööda asfalti (siiski vaid paar km kokku).
- Samal ajal sõideti Elva SEC. Austa keskmine kiirus oli 34,4 km/h. Maurienni keskmised kiirused jäid kiirematel eestlasel 11-12 km/h juurde, minul tuli ka alla 10 km/h keskmisega etappe. Kolmandal päeval olime Taixiga jõudnud kahe tunniga 17 km peale.
- kuigi võidusõidu ajal oli kõndimisest siiber, päike praadis nagu wok-pannil, nahk on raisus, ajakava viibis ja alla ma mäest sõita ei julgenud/osanud, siis kokkuvõttes jääb mälestus hea: ilmselt pikemaks ajaks minu kõige raskem MTB katsumus sai küll katkise esikummiga aga siiski lõpetatud, hea seltskond, hunnitud vaated, head õppetunnid nii üles kui alla sõitmiseks. Uuesti ei läheks (hetkeseisuga, saranaseid aga teises kohas ja teistest mägedes peetaivaid võistluseid on küllaga) aga ei kahetse ka!
Tuuri videod:
Proloog
1. etapp
2. etapp
3. etapp
4. etapp
Kunagi ehk ka omast kaamerast mõned kaadrid.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Transmaurienne 2013
If everything's under control, you're going too slow!