Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Re: Samsung Estonian Cup 2013 üldteema
Tundub lahe ettevõtmine. Lisaks artiklis mainitule oleks huvitav lugeda tippude kogemusi teemal lai lenks + lühike stemm vs kitsas lenks + pikk stemm. Miks mitte ka kitsas pöid + laiem rehv vs laiem pöid + kitsam rehv. Amordi kasutamisel võiks olla reegel, et väljaspool kruusateid lukku ei pane. Muidu pole tagasiside adekvaatne ja võib samahästi jäiga kahvliga sõita.Kert1800 kirjutas:http://estoniancup.ee/2012/samsung-esto ... r-1-8-500/
Vürtsi lisaks see kui alati läheks üks-kaks sõitjat rajale 14-15 kg kaaluva alla 500€ maksva rattaga
Re: Samsung Estonian Cup 2013 üldteema
Neid muljeid oleks tõesti väga huvitav lugeda, vähemalt minul.
siim_s kirjutas:Vürtsi lisaks see kui alati läheks üks-kaks sõitjat rajale 14-15 kg kaaluva alla 500€ maksva rattaga
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Huvitav, kas rajad ka tähistatakse ning kuidas partisanidesse suhtutakse? Kõlab nagu korralik tuur juba.
- HWXPRSS Grisha
- Rattur
- Postitusi: 412
- Liitunud: 17. 11. 2009. 09:51
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Kindlasti saab laagris vürtsi ja lugemis ning avastamise materjali palju.
Iga üks teab et 15 kg. jalgrattaga sõita on raske ning testida pole mõtet. Muidugi, kui keegi tahab ennast tunda väga väsinuna, siis palun.
Iga raja korraldaja lubas organiseerida rajameistri või saatetsikli.
Partisanidest - kuupäevad teada ja sõidu algused on planeeritud k. 11:00. Kedagi keelata ei saa, rajade kasutamine on eelnevalt kokkulepitud maadeomanikutega.
28. aprill Viljandi sõidu teeme koos kõikidega.
Iga üks teab et 15 kg. jalgrattaga sõita on raske ning testida pole mõtet. Muidugi, kui keegi tahab ennast tunda väga väsinuna, siis palun.
Iga raja korraldaja lubas organiseerida rajameistri või saatetsikli.
Partisanidest - kuupäevad teada ja sõidu algused on planeeritud k. 11:00. Kedagi keelata ei saa, rajade kasutamine on eelnevalt kokkulepitud maadeomanikutega.
28. aprill Viljandi sõidu teeme koos kõikidega.
Grisha
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Facebooki leht ka, neile kes soovivad 1/8/500 operatiivsete uudistega kursis olla:
http://www.facebook.com/1.8.500.SEC
Esimesed osalejad on teada.
http://www.facebook.com/1.8.500.SEC
Esimesed osalejad on teada.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Mina sõidan Samsungi MTB pikad ja ka erinevad MNT pikad rajad läbi hübriidiga Trek7500, (rehvid 700x38C), mis ongi koos kahe joogipudeliga 15 kg ja ei ütleks, et väga raske on - MTB rajal olen võitjast kauem rajal ca 40% ja MNT rajal ca 30%.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Mõni ime, kui su nimi juba POWERMAN on...powerman kirjutas:Mina sõidan Samsungi MTB pikad ja ka erinevad MNT pikad rajad läbi hübriidiga Trek7500, (rehvid 700x38C), mis ongi koos kahe joogipudeliga 15 kg ja ei ütleks, et väga raske on - MTB rajal olen võitjast kauem rajal ca 40% ja MNT rajal ca 30%.
Aga nüüd sellel üritusel saaksid sa proovida ka erinevaid ja paremaid rattaid. Ürituse mõte ongi suuresti ju rattaid testida.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Võitjast 40% kehvema ajaga Samsungil 150 hulka ei saa, mis on ju konkreetsest üritusest osavõtu alampiiriks.andre170 kirjutas:Aga nüüd sellel üritusel saaksid sa proovida ka erinevaid ja paremaid rattaid. Ürituse mõte ongi suuresti ju rattaid testida.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
metsavendlus kindlasti tervitatav. ööbimine punkrites. katelok endal kaasa.andre170 kirjutas:Huvitav, kas rajad ka tähistatakse ning kuidas partisanidesse suhtutakse? Kõlab nagu korralik tuur juba.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
See rattaid puudutav osa ettevõtmise kirjelduses jääb mulle natuke selgusetuks- kas sõitjad vahetavad omavahel testimise mõttes rattaid ja annavad kommentaare, või iga mees kiidab vaid oma uut sõiduvahendit? FB saidi uudistevoost jääb pigem viimane mulje...andre170 kirjutas:Ürituse mõte ongi suuresti ju rattaid testida.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Õige mees oma naist, püssi ja ratast teisele ei laena, seega ikka pigem viimane variant. Pealegi on sõtjate pikkus erinev ja teiste rattad ei pruugi sobida.JannoR kirjutas:See rattaid puudutav osa ettevõtmise kirjelduses jääb mulle natuke selgusetuks- kas sõitjad vahetavad omavahel testimise mõttes rattaid ja annavad kommentaare, või iga mees kiidab vaid oma uut sõiduvahendit? FB saidi uudistevoost jääb pigem viimane mulje...
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Sellele ma siin delikaatselt üritasingi vihjata, et kuna siin testimiseteema hakkas juba tuure üles kruvima, siis ei maksaks tulemustele liiga suuri lootusi panna, sest sõitjad/kaupmehed nn "testivad" ju peamiselt enda müüdavat kaupa.meelisl kirjutas:Õige mees oma naist, püssi ja ratast teisele ei laena, seega ikka pigem viimane variant. Pealegi on sõtjate pikkus erinev ja teiste rattad ei pruugi sobida.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Aga ma arvan, et need on kõik väga head rattad. Kõige odavam ratas ca. 2500 euri (Classic X.0) ja kõige kallim ca. 8500 euri (s-works).
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Kindlasti proovivad sõitjad ka teisi rattaid ja nädala jooksul testitakse erinevaid rehve.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
kui just päris mnt slikki alla ei panda, siis usun, et ,,testi'' tulemustes pole mingit vahet ja erinevusi ei selgu, sest antud hinnaklassi rataste puhul pole väga oluline, mis firma kleeps raamil/juppidel peal, sest tegemist on tippmudelitega ning lõpuks taandub asi ikkagi meeste hetkevormi peale.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Elame-näemekevin kirjutas:kui just päris mnt slikki alla ei panda, siis usun, et ,,testi'' tulemustes pole mingit vahet ja erinevusi ei selgu, sest antud hinnaklassi rataste puhul pole väga oluline, mis firma kleeps raamil/juppidel peal, sest tegemist on tippmudelitega ning lõpuks taandub asi ikkagi meeste hetkevormi peale.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Tegime ühe video - siit saab aimu, mis seisus Rakke Rattamaratoni rada praegu on.
http://www.facebook.com/photo.php?v=267 ... =2&theater
http://www.facebook.com/photo.php?v=267 ... =2&theater
- HWXPRSS Grisha
- Rattur
- Postitusi: 412
- Liitunud: 17. 11. 2009. 09:51
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Teen lühikese kokkuvõtte kolmest päevast, homme on Viljandi sõit ja pool laagrist on seljataga.
Kõrvemaa oli pähkel, rada märg ja imes sajaga kinni. Lagedal tugev tuul, lumiseid ja jäised lõike ikka kohtus.
Viiendal kilomeetril uus lõik mis teeb korralikud korrektiivid võistluse ajal, ülejäänud sama.
Saun ja õhtune massaaz tegid enesetunde paremaks.
Rakke üllatas uue algusega ca 1 km, varasemast turvalisem. Emumäest oli välja pigistatud 110%, mulle väga meeldis ja hetkeks kõige huvitavaim osa. Peale 2h sõitu hakkas tibutama ja lõpetasime tugevas sajus. Enno poolt orgunnitud saun oli päästja.
Kalevipojal traditsiooniliselt kiired kruusakad ja imevad metsalõigud. Oja singlile ja raba lõigule ei roninud. Algus oli keeratud vastu suunas, lõpp samuti muudetud. Peale Laiuse mäge suundusime tagasi Kuremaa suusarajadele, tegime paar pauna ja finishisse.
Koos Virgo Karuga testin kahte uut classic carbon mudelid XX1 (9,4 kg.) ja X9 (11,7 kg.)
XX1 http://www.hawaii.ee/index.php?id=86757&product=1874 on komplekteeritud uue 1*11 sram sarjaga, DT Swish jooksud, schwalbe FF rehvid ja ECLIPSE sisekummid. SYNCROS sadul jättis väga hea mulje ja probleemi istumisega ei ole. Käiguvahetus ja mudasted lõigud probleemivabad! Parim hind tipp tasemel rattal.
X9 http://www.hawaii.ee/index.php?id=86757&product=1872 sobib ideaalselt harrastajale, kes ihkab kvaliteeti aga on hinnatundlik. Komplekteeritud väga võrdsete komponentidega, lukustatav ROCK SHOX reba amort ja pehmelt veerevad INNOVA rehvid.
Ees ootab 5 etappi ja 4 päeva puhast sõidurõõmu , kolmapäevaks olen puhas DIISEL
Kõrvemaa oli pähkel, rada märg ja imes sajaga kinni. Lagedal tugev tuul, lumiseid ja jäised lõike ikka kohtus.
Viiendal kilomeetril uus lõik mis teeb korralikud korrektiivid võistluse ajal, ülejäänud sama.
Saun ja õhtune massaaz tegid enesetunde paremaks.
Rakke üllatas uue algusega ca 1 km, varasemast turvalisem. Emumäest oli välja pigistatud 110%, mulle väga meeldis ja hetkeks kõige huvitavaim osa. Peale 2h sõitu hakkas tibutama ja lõpetasime tugevas sajus. Enno poolt orgunnitud saun oli päästja.
Kalevipojal traditsiooniliselt kiired kruusakad ja imevad metsalõigud. Oja singlile ja raba lõigule ei roninud. Algus oli keeratud vastu suunas, lõpp samuti muudetud. Peale Laiuse mäge suundusime tagasi Kuremaa suusarajadele, tegime paar pauna ja finishisse.
Koos Virgo Karuga testin kahte uut classic carbon mudelid XX1 (9,4 kg.) ja X9 (11,7 kg.)
XX1 http://www.hawaii.ee/index.php?id=86757&product=1874 on komplekteeritud uue 1*11 sram sarjaga, DT Swish jooksud, schwalbe FF rehvid ja ECLIPSE sisekummid. SYNCROS sadul jättis väga hea mulje ja probleemi istumisega ei ole. Käiguvahetus ja mudasted lõigud probleemivabad! Parim hind tipp tasemel rattal.
X9 http://www.hawaii.ee/index.php?id=86757&product=1872 sobib ideaalselt harrastajale, kes ihkab kvaliteeti aga on hinnatundlik. Komplekteeritud väga võrdsete komponentidega, lukustatav ROCK SHOX reba amort ja pehmelt veerevad INNOVA rehvid.
Ees ootab 5 etappi ja 4 päeva puhast sõidurõõmu , kolmapäevaks olen puhas DIISEL
Grisha
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
šassii loeb![/b]
Siinkohal väike testratturi ülevaade eeskätt nendele, kes pole veel jõudnud proovida carbonraamiga mtb-jalgratast.
Kommentaari taust on selles , et olles nüüd kulgenud kevadlaagri 1-8-500 raames võrdlemisi valulikud etapid (neist harrastussõtja piinadest vaevalt keegi lugeda viitsiks), siis neist 6 oma vanal heal Merida Matts Speedil, sain võimaluse testisõitjana läbida 2 etappi isendil Classic Carbon 29 X0
Senine arusaam oli umbes selline, et kui mina olen keskläbi suuteline 300 sisse etapi läbima, siis pole ratta raskuse pealt paar kilo kärpida eriti oluline - las see rõõm (ja kulu) jääda esisaja ratturitele, ma ise ei pruugi vahest vbl arugi saada. Veel vähem kui kaal uskusin mõjuvat mingid ratta tollid või raami jäikused, pole ju ükski sõit veel sõitmata jäänud oma aluraamiga isendi pärast.
Selgus see oli ekslik mõtteviis, nüüd Otepääl esimest korda kogesin pedaalimisel carbonraami jäikust kui ka 29" ja tunne oli nagu oleks traktori bemmi vastu vahetanud.
Kusjuures hommikuse Elva sõidu järel oleks pigem ju võinud eeldada nüridust. Olin selleks hetkeks hooaja kogutud (olematuid) km arvestades pärast 5 päeva ja 5 etappi anaeroobse läve piiril toimetades igati loogiliselt valukömppudrujalgadega. Aga ei vastupidi, kuidagi erk oli kogu see olemine sel õhtul kas siis tänu SIS kofeiinijoogile või hoopis Classicule?
Edasiliikumine oli kergem, kiirem, tehnilised kui ka mudasemad kohad mugavamalt läbitavad. Ratas mülgastus vähem ja kurvides ka kindlam tunne. Samas ju see tunnetuslik kergus ei saanud tekkida ratta kaaluvahest,
mis on ehk vaid -0,7 kg antud Classicu kasuks - pigem ikkagi olid põhitegijad suurem rattamõõt ja raami jäikus, mis lenduri tunde tekitasid ning vähemalt sellel etapil ei pidanud teised ratturid mind vist kordagi järele ootama….
Minu uus arusaam on nüüd, et nende rataste võrdluses sama sõitja tulemus päris kindlasti min 50 aga miks mitte ka 100 kohta cupis paranevad (mõistagi eeldusel et kõik teised ka samaks etapiks oma tehnikat ei kaasajasta, heh) + lisanduv sõidurõõm mille % on küllaltki keeruline mõõta. Eks igaüks valib oma motivaatori ise.
Ahjaa, ja kui ma nüüdseks juba eilsel viimasel Jõulumäe etapil taas oma Meridat "testida" sain, siis hakkasin raja teisel poolel reljeefi tekkimisel jälle üsna selgelt pundist maha jääma.
Igal juhul tänud Grishale ja Co-le selle testisõidu võimaluse eest mis mind nägijaks tegi ning seega tuleb kavandada lähitulevikus 15 aasta vanuse tehnoloogia väljavahetamist…. Ja valu ununeb , meeldejääv kogemus oli see nädal igaljuhul ja nüüd siis ühtlasi tean, mida esikümne potentsiaaliga ratturitega koos treenimine tähendab.
Siinkohal väike testratturi ülevaade eeskätt nendele, kes pole veel jõudnud proovida carbonraamiga mtb-jalgratast.
Kommentaari taust on selles , et olles nüüd kulgenud kevadlaagri 1-8-500 raames võrdlemisi valulikud etapid (neist harrastussõtja piinadest vaevalt keegi lugeda viitsiks), siis neist 6 oma vanal heal Merida Matts Speedil, sain võimaluse testisõitjana läbida 2 etappi isendil Classic Carbon 29 X0
Senine arusaam oli umbes selline, et kui mina olen keskläbi suuteline 300 sisse etapi läbima, siis pole ratta raskuse pealt paar kilo kärpida eriti oluline - las see rõõm (ja kulu) jääda esisaja ratturitele, ma ise ei pruugi vahest vbl arugi saada. Veel vähem kui kaal uskusin mõjuvat mingid ratta tollid või raami jäikused, pole ju ükski sõit veel sõitmata jäänud oma aluraamiga isendi pärast.
Selgus see oli ekslik mõtteviis, nüüd Otepääl esimest korda kogesin pedaalimisel carbonraami jäikust kui ka 29" ja tunne oli nagu oleks traktori bemmi vastu vahetanud.
Kusjuures hommikuse Elva sõidu järel oleks pigem ju võinud eeldada nüridust. Olin selleks hetkeks hooaja kogutud (olematuid) km arvestades pärast 5 päeva ja 5 etappi anaeroobse läve piiril toimetades igati loogiliselt valukömppudrujalgadega. Aga ei vastupidi, kuidagi erk oli kogu see olemine sel õhtul kas siis tänu SIS kofeiinijoogile või hoopis Classicule?
Edasiliikumine oli kergem, kiirem, tehnilised kui ka mudasemad kohad mugavamalt läbitavad. Ratas mülgastus vähem ja kurvides ka kindlam tunne. Samas ju see tunnetuslik kergus ei saanud tekkida ratta kaaluvahest,
mis on ehk vaid -0,7 kg antud Classicu kasuks - pigem ikkagi olid põhitegijad suurem rattamõõt ja raami jäikus, mis lenduri tunde tekitasid ning vähemalt sellel etapil ei pidanud teised ratturid mind vist kordagi järele ootama….
Minu uus arusaam on nüüd, et nende rataste võrdluses sama sõitja tulemus päris kindlasti min 50 aga miks mitte ka 100 kohta cupis paranevad (mõistagi eeldusel et kõik teised ka samaks etapiks oma tehnikat ei kaasajasta, heh) + lisanduv sõidurõõm mille % on küllaltki keeruline mõõta. Eks igaüks valib oma motivaatori ise.
Ahjaa, ja kui ma nüüdseks juba eilsel viimasel Jõulumäe etapil taas oma Meridat "testida" sain, siis hakkasin raja teisel poolel reljeefi tekkimisel jälle üsna selgelt pundist maha jääma.
Igal juhul tänud Grishale ja Co-le selle testisõidu võimaluse eest mis mind nägijaks tegi ning seega tuleb kavandada lähitulevikus 15 aasta vanuse tehnoloogia väljavahetamist…. Ja valu ununeb , meeldejääv kogemus oli see nädal igaljuhul ja nüüd siis ühtlasi tean, mida esikümne potentsiaaliga ratturitega koos treenimine tähendab.
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Raske uskuda et carbon raam on jäigem kui alu ma ei ole kursis ka tegelt.
- HWXPRSS Grisha
- Rattur
- Postitusi: 412
- Liitunud: 17. 11. 2009. 09:51
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Ivo võrdles enda alu raami jalgratta, mis oli näinud päevi ja läbinud pikki Euroopa rattamatkasi.puzzle88 kirjutas:Raske uskuda et carbon raam on jäigem kui alu ma ei ole kursis ka tegelt.
Carbon raami omadused on mugavalt, kiirelt ja ekonoomselt läbida maastiku reljeefi. Selle nimel tootjad on tehtud üle 10 aastat arendustöid ja jõutud väga headele tulemustele.
Grisha
Re: Samsung Estonian Cup KEVADLAAGER 1/8/500
Süsinikplasti üks põhilisi kasutuse põhjusi ongi just tema väga hea jäikus ja kergus!puzzle88 kirjutas:Raske uskuda et carbon raam on jäigem kui alu ma ei ole kursis ka tegelt.