29er-i kummimood 2013
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
29er-i kummimood 2013
Praktiseerivatele 29er-i juhtidele küsimus: millist kummi soovitate (mark, mudel, laius, vms)?
Re: 29er-i kummimood 2013
Ei oska täpselt öelda, enne tuleb 2011-2012 ostetud kummid lõpuni sõita.
Osavamatele-tugevamatele Furious, teistele Ron, Ralph, Fast Track Control.
2" +
Osavamatele-tugevamatele Furious, teistele Ron, Ralph, Fast Track Control.
2" +
Re: 29er-i kummimood 2013
Bontrager 29-1 Team Issue 29x2,2
2012 hooajal toimisid suurepäraselt. 2013 läheb samamoodi !
2012 hooajal toimisid suurepäraselt. 2013 läheb samamoodi !
Re: 29er-i kummimood 2013
Sai ka endale 29'' soetatud.
Koguaeg offroadi ei lase seega ehk keegi ütleb mõne hea hinna/kvaliteediga asfaldirehvi.
Koguaeg offroadi ei lase seega ehk keegi ütleb mõne hea hinna/kvaliteediga asfaldirehvi.
Re: 29er-i kummimood 2013
Cycloka kummid?Pastakas kirjutas:Sai ka endale 29'' soetatud.
Koguaeg offroadi ei lase seega ehk keegi ütleb mõne hea hinna/kvaliteediga asfaldirehvi.
Kerasin oma fixed gearile just Continental CycloCross Speed 700x35C kummid alla. Lisaks 700c-le sobivad ka 28" ja 29" rataste peale, nad kõik 622mm pöiaga.
Bikediscoundis on nad minu arvates väga hea hinnaga, 15€/tk http://www.bike-discount.de/shop/k762/a ... 0x35c.html
Kaal on seal vale, tegelik kaal on 350g kandis. Sama info annab ka conti koduleht.
Kestmise kohta ei oska veel öelda. Olen sõitnud alla 100km nendega.
Re: 29er-i kummimood 2013
serxx kirjutas:Cycloka kummid?Pastakas kirjutas:Sai ka endale 29'' soetatud.
Koguaeg offroadi ei lase seega ehk keegi ütleb mõne hea hinna/kvaliteediga asfaldirehvi.
Kerasin oma fixed gearile just Continental CycloCross Speed 700x35C kummid alla. Lisaks 700c-le sobivad ka 28" ja 29" rataste peale, nad kõik 622mm pöiaga.
Bikediscoundis on nad minu arvates väga hea hinnaga, 15€/tk http://www.bike-discount.de/shop/k762/a ... 0x35c.html
Kaal on seal vale, tegelik kaal on 350g kandis. Sama info annab ka conti koduleht.
Kestmise kohta ei oska veel öelda. Olen sõitnud alla 100km nendega.
Tänud.
Tunduvad päris head.
Keegi plaanib sealt veel midagi tellida? Saaks postikulu väiksemaks.
Igaks juhuks küsin üle... et sobivad need sellele rattale ikka?
http://www.wiggle.co.uk/gt-karakoram-30-29er-2013/
Re: 29er-i kummimood 2013
Wheel Size: 29" (622)Pastakas kirjutas:Igaks juhuks küsin üle... et sobivad need sellele rattale ikka?
622mm pöiale sobib. Tubelessina ilmselt ei tööta (kuigi mine tea...). Vajad juurde sobilikku sisekummi, näiteks Schwalbe SV16.
Re: 29er-i kummimood 2013
serxx kirjutas:Wheel Size: 29" (622)Pastakas kirjutas:Igaks juhuks küsin üle... et sobivad need sellele rattale ikka?
622mm pöiale sobib. Tubelessina ilmselt ei tööta (kuigi mine tea...). Vajad juurde sobilikku sisekummi, näiteks Schwalbe SV16.
Praegu (originaalis) vist ei tohiks tubeless rehv olla?
Ehk sobib ka see sisekumm mis praegu peal on?
veits OT ja ehk rumal küsimus: see niinimetatud 29'' on tegelikult 28'' velg?
Re: 29er-i kummimood 2013
29" on koos rehviga:
Wikipedia kirjutas:29er rims have a diameter of approximately 622 millimetres (24.5 in) and the average 29" mountain bike tire has an outside diameter of about 29.15 inches (740 mm). The typical 26" rim has a diameter of 559 millimetres (22.0 in) and an outside tire diameter of about 26 inches (660 mm).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 29er-i kummimood 2013
28, 29 ja 700c on kõik üks ja sama asi. Pöia mõõt on kõigil 622mm.
Nagu kaupo juba ütles, on erinevad numbrid tulnud tüüpilise kasutatava kummi välismõõdu järgi. Lisaks eineb veidi ka pöia laius, jämedama kummiga kasutamiseks on ka laiem pöid. Ehk siis maanteeratta pöiale 2"+ laiusega MTB kummi ei pane ja MTB pöiale 23mm maanteeratta kummi paigaldamine pole ka teab mis nutikas ettevõtmine. 28" on nende kahe vahel. 35mm laiusega kumm sobib neile kõigile.
Sisekummid võivad sobida ja võivad ka mitte. Originaaljooksud ei ole tubeless. Orignaalkummid on tõenäoliselt 2-2.25" vahemikus ja nende sees on sisekumm kas 1.5-2.1" vahemikule või 1.75-2.5" vahemikule. See on suurem kui conti 1.3" mõõt. Kas sobib või mitte on katse-eksituse meetodil tuvastatav.
Õiget mõõtu sisekumm annab kindlasti ka väikse eelise, kuna on tükk maad kergem.
Nagu kaupo juba ütles, on erinevad numbrid tulnud tüüpilise kasutatava kummi välismõõdu järgi. Lisaks eineb veidi ka pöia laius, jämedama kummiga kasutamiseks on ka laiem pöid. Ehk siis maanteeratta pöiale 2"+ laiusega MTB kummi ei pane ja MTB pöiale 23mm maanteeratta kummi paigaldamine pole ka teab mis nutikas ettevõtmine. 28" on nende kahe vahel. 35mm laiusega kumm sobib neile kõigile.
Sisekummid võivad sobida ja võivad ka mitte. Originaaljooksud ei ole tubeless. Orignaalkummid on tõenäoliselt 2-2.25" vahemikus ja nende sees on sisekumm kas 1.5-2.1" vahemikule või 1.75-2.5" vahemikule. See on suurem kui conti 1.3" mõõt. Kas sobib või mitte on katse-eksituse meetodil tuvastatav.
Õiget mõõtu sisekumm annab kindlasti ka väikse eelise, kuna on tükk maad kergem.
Re: 29er-i kummimood 2013
Lähme edasi 29" rehvid AD 2013 teemaga ...
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 29er-i kummimood 2013
Kui ma nüüd õigest mäletan siis Austa ütles et tema kindel valik on FF 2.1KaupoR kirjutas:Lähme edasi 29" rehvid AD 2013 teemaga ...
Re: 29er-i kummimood 2013
SEC TOP50-s on vist 80-90% FF. Mina pole nende hulka kuulunud, olen see vähemus 10-20%.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 29er-i kummimood 2013
Isegi 1.90 ütles. See läheb küll ühe testiga vastuollu. http://www.mtbonline.co.za/info/mtb-tyr ... stance.htmindrek56 kirjutas:Kui ma nüüd õigest mäletan siis Austa ütles et tema kindel valik on FF 2.1KaupoR kirjutas:Lähme edasi 29" rehvid AD 2013 teemaga ...
ja veel:The test covered widths from 2" to 2.4", or 50 to 62 mm. While on-road there is no marked difference between a narrow and a wide tyre, off-road the wide tyre is proven to roll more easily! The rougher the ground, the greater the advantage, as the data obtained on grass proves.
For cross-country-races and marathons involving only a small percentage of tarmac a wide tyre with low pressure is recommended. The most overestimated aspect here is the frequently criticized extra weight of the wider tyre. To accelerate a pair of tyres with an extra weight of 500 g from 0 to 25 kph in 4 seconds requires an additional 4.2 W power. On the other hand the wider tyre on a grassy surface saves you 15.5 W against a narrower specimen, and this at the low speed of 9.5 kph. Moreover the rolling resistance reduction has a continuous effect while lighter weight is only of relevance during acceleration.
Re: 29er-i kummimood 2013
pagan, ma ei näe praeguses schwalbe valikus ei ühte ega teist...siim_s kirjutas:Isegi 1.90 ütles.
Re: 29er-i kummimood 2013
ehk siis 2.00
Re: 29er-i kummimood 2013
29" FF on küll mõõtude järgi 2.0 lai,aga kui peale vaadata,siis tegu rohkem 1.7-1.9 laiaga,pane teine 2.0 rehv kõrvale,näha erinevust
Re: 29er-i kummimood 2013
Panin mai kuus endal Maxxis Ardentid alla:
http://www.maxxis.com/Bicycle/Mountain/Ardent.aspx
Väga hea pidavuse/veerevusega ja ühtegi puncturet pole olnud. Esimestel sõitudel see aasta olid all Rocket Ronid,
aga esimese 2 sõiduga läks 3 sisekummi ja sestap viskasin eemale ära. Nimelt sõidan ma maastikul, kus esineb
palju kiviklibu (väiksemaid, suuremaid). Alguses sõitsin Ardentiga koos sisekummiga ja mai kuus tegin
tegin tubelessiks (otseselt minu variant pole mõeldud tubelessiks tegemiseks) ja kõik toimib suurepäraselt.
Rehv ronib, läheb läbi muda, veereb.... suurtel kiirustel 40-55 km/h on kurvides väheke probleeme, aga on vaja
siis ise tehnika ja jõu suunama rohkem esirattale ning saab pidama küll...
Ühesõnaga hea kindel variant!
Siim
http://www.maxxis.com/Bicycle/Mountain/Ardent.aspx
Väga hea pidavuse/veerevusega ja ühtegi puncturet pole olnud. Esimestel sõitudel see aasta olid all Rocket Ronid,
aga esimese 2 sõiduga läks 3 sisekummi ja sestap viskasin eemale ära. Nimelt sõidan ma maastikul, kus esineb
palju kiviklibu (väiksemaid, suuremaid). Alguses sõitsin Ardentiga koos sisekummiga ja mai kuus tegin
tegin tubelessiks (otseselt minu variant pole mõeldud tubelessiks tegemiseks) ja kõik toimib suurepäraselt.
Rehv ronib, läheb läbi muda, veereb.... suurtel kiirustel 40-55 km/h on kurvides väheke probleeme, aga on vaja
siis ise tehnika ja jõu suunama rohkem esirattale ning saab pidama küll...
Ühesõnaga hea kindel variant!
Siim