Timberston Märjamaa III rattakross
Timberston Märjamaa III rattakross
Teen siis väikse otsa lahti esimese sõiduga.
Eelmisel aastal oli kaunikesti märg maapind ja uppuvad kruusakad, põllud imesid endasse.
See aasta ehk päikest ja õnne selle ilmaga veidi rohkem
Timberston Märjamaa III rattakross
Toimumise aeg 11. mai 2013, laupäev
Stardipaik Märjamaa valla Järta tervisespordikeskus
Distantsid 40 km, 20km, lastesõidud
Stardiajad põhisõitude stardid kell 13.00 ja 13.15
Lastesõidud stardid algavad kell 12.15
Rajatutvustus Krossiraja tutvustussõit viiakse läbi laupäeval, 4. mail. Stardiaeg kell 10.00
Ajakava 11. mail
10.30 – 12.30 - stardimaterjalide väljastamine ja registreerimine
12.15 – lastesõitude stardid
13.00 – põhisõidu pika distantsi start
13.15 – põhisõidu lühikese distantsi start
15.30 – lastesõitude autasustamine
15.45 – põhisõitude autasustamine
Raja tutvustuse ja kaardi leiab siit
Kaunist kihutamist!
Rauno
Eelmisel aastal oli kaunikesti märg maapind ja uppuvad kruusakad, põllud imesid endasse.
See aasta ehk päikest ja õnne selle ilmaga veidi rohkem
Timberston Märjamaa III rattakross
Toimumise aeg 11. mai 2013, laupäev
Stardipaik Märjamaa valla Järta tervisespordikeskus
Distantsid 40 km, 20km, lastesõidud
Stardiajad põhisõitude stardid kell 13.00 ja 13.15
Lastesõidud stardid algavad kell 12.15
Rajatutvustus Krossiraja tutvustussõit viiakse läbi laupäeval, 4. mail. Stardiaeg kell 10.00
Ajakava 11. mail
10.30 – 12.30 - stardimaterjalide väljastamine ja registreerimine
12.15 – lastesõitude stardid
13.00 – põhisõidu pika distantsi start
13.15 – põhisõidu lühikese distantsi start
15.30 – lastesõitude autasustamine
15.45 – põhisõitude autasustamine
Raja tutvustuse ja kaardi leiab siit
Kaunist kihutamist!
Rauno
Rauno
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Järele on jäänud loetud päevad stardini!
Lisan siia juurde ka väikese ülevaate rajast, rajameistri Mart kirjeldusest.
Rajakirjeldus
Start saab alguse suusastaadionilt ja sõidusuund on vastupidine võrreldes eelmise aastaga. Juhul kui eelneval päeval sajab tugevasti vihma, siis võib stardikoht natukene muutuda.
Start antakse staadioni paremalt poolt ja suundutakse kohe parem pöördega suusarajale. 600 meetri pärast ületatakse eelmise aasta kõrgeim küngas ja suundutakse metsa.
Laskumisel olla ettevaatlik, kuna metsa suundumisel tekib esimene nn. pudelikael. Järgneb natukene metsarada ja siis tagasi suusarajale. 1,7 km tõustakse suusastaadioni ja ka Märjamaa lähiümbruse kõige kõrgemale tipule ja laskutakse tagasi kruusateele pööre paremale ja ees ootamas metsarada. 3.6 km pööre paremale kruusateele mida tuleb läbida kuni 11,6 km ni. Seal teravnurkne parempööre ning kruusatee läbib turbakaevandust, mis kujutab endast 2 km siledat ja sirget kruusateed turbaväljade vahel. 14,5 km pööre vasakule vanale raudteetammile. Tähelepanelik tuleb olla suurte veeloikudega, millest saab ilusti mööda, kuid läbisõidu soovi tekkimisel tuleb arvestada, et need on üsna sügavad! 15,7 km raudteetammilt pööre paremale ja rada kulgeb mööda dolomiidikaevandusest. Pööre vasakule ja ettevaatlik tuleb olla metsateel lahtiste okstega. Kuni 19 kilomeetrini on metsatee ja kohati natuke libe. Kuid üldjuhul hästi läbitav. Viimane kilomeeter on mööda kõva pinnasega suusarada.
Üldiselt on rada kuiv (kui ei ole just eelmisel päeva kõvasti sadanud) ja kergesti läbitav. Esimene 3 kilomeetrit on suusastaadionil ja selle lähiümbruses ning paar kõrgemat mäge nõuavad keskmisest suuremat jõuvaru. Ülejäänud rajast kulgeb mööda kruusateed ja on koos grupiga mõnus sõita. Raja lõpp mööda suusarada, mis on tasase profiiliga.
Lisan siia juurde ka väikese ülevaate rajast, rajameistri Mart kirjeldusest.
Rajakirjeldus
Start saab alguse suusastaadionilt ja sõidusuund on vastupidine võrreldes eelmise aastaga. Juhul kui eelneval päeval sajab tugevasti vihma, siis võib stardikoht natukene muutuda.
Start antakse staadioni paremalt poolt ja suundutakse kohe parem pöördega suusarajale. 600 meetri pärast ületatakse eelmise aasta kõrgeim küngas ja suundutakse metsa.
Laskumisel olla ettevaatlik, kuna metsa suundumisel tekib esimene nn. pudelikael. Järgneb natukene metsarada ja siis tagasi suusarajale. 1,7 km tõustakse suusastaadioni ja ka Märjamaa lähiümbruse kõige kõrgemale tipule ja laskutakse tagasi kruusateele pööre paremale ja ees ootamas metsarada. 3.6 km pööre paremale kruusateele mida tuleb läbida kuni 11,6 km ni. Seal teravnurkne parempööre ning kruusatee läbib turbakaevandust, mis kujutab endast 2 km siledat ja sirget kruusateed turbaväljade vahel. 14,5 km pööre vasakule vanale raudteetammile. Tähelepanelik tuleb olla suurte veeloikudega, millest saab ilusti mööda, kuid läbisõidu soovi tekkimisel tuleb arvestada, et need on üsna sügavad! 15,7 km raudteetammilt pööre paremale ja rada kulgeb mööda dolomiidikaevandusest. Pööre vasakule ja ettevaatlik tuleb olla metsateel lahtiste okstega. Kuni 19 kilomeetrini on metsatee ja kohati natuke libe. Kuid üldjuhul hästi läbitav. Viimane kilomeeter on mööda kõva pinnasega suusarada.
Üldiselt on rada kuiv (kui ei ole just eelmisel päeva kõvasti sadanud) ja kergesti läbitav. Esimene 3 kilomeetrit on suusastaadionil ja selle lähiümbruses ning paar kõrgemat mäge nõuavad keskmisest suuremat jõuvaru. Ülejäänud rajast kulgeb mööda kruusateed ja on koos grupiga mõnus sõita. Raja lõpp mööda suusarada, mis on tasase profiiliga.
Rauno
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Pakun edasi-tagasi transporti ühele inimesele koos rattaga Märjamaa rattakrossile.
Minu liikumistrajektoor on Rohuküla-Haapsalu-Risti-Märjamaa, nii et kes teele jääb ja huvitatud on võib ühendust võtta
56 622 555
Minu liikumistrajektoor on Rohuküla-Haapsalu-Risti-Märjamaa, nii et kes teele jääb ja huvitatud on võib ühendust võtta
56 622 555
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Tervitus!
Magasin eelregamise maha!
Aga kas praegu kodukal andmete täitmine kiirendab/vähendab kohapealsete tööd?
Magasin eelregamise maha!
Aga kas praegu kodukal andmete täitmine kiirendab/vähendab kohapealsete tööd?
Mees on vaid mees, kuid jalgratas on võidusõit.
Armastus tuleb spurtidega.
Armastus tuleb spurtidega.
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Juhendis on kirjas järgmine:redevil kirjutas:Tervitus!
Magasin eelregamise maha!
Aga kas praegu kodukal andmete täitmine kiirendab/vähendab kohapealsete tööd?
Eelregistreerimine internetis lõpeb võistluspäevale eelneval neljapäeval kell 24.00.
Võistluspäeval toimub registreerimine kell 10.00-11.30 (esimesel etapil 10.30-12.30, Vormsi ja Hiiumaa etapil vastavalt erijuhendile) stardipaigas. Samas saab ka registreerimistasu maksta.
Lisainfot peaksid saama Jaan Saviir'lt jaan@hts.ee.
Parimate soovidega
Rauno
Rauno
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
võistlus on juba homme, kus on stardiprotokoll?
Tuule tiibadesse saanud seltsimees
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Leidsin üles pandud stardiprotokolli
Korraldajad just ei ole oma teavituste ja uuenduste jagamisega väga usinad, Seega siinne info võib olla puudulik.
Kahju, kui jäätakse võistlejad infosulgu... Loodan, et ollakse veel kevadiselt toored, ning varsti sujub kõik juba hoopis paremini!
Neil on ilmselt pressisekretär haige...
Korraldajad just ei ole oma teavituste ja uuenduste jagamisega väga usinad, Seega siinne info võib olla puudulik.
Kahju, kui jäätakse võistlejad infosulgu... Loodan, et ollakse veel kevadiselt toored, ning varsti sujub kõik juba hoopis paremini!
Neil on ilmselt pressisekretär haige...
Rauno
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Päris valusaid vendi on kolmandas stardigrupis.
Vähemalt Bergvaldi, Soosalu, Ganža ja Tarlapi soovitaks ma ettepoole panna. Esimesse nimelt.
Vähemalt Bergvaldi, Soosalu, Ganža ja Tarlapi soovitaks ma ettepoole panna. Esimesse nimelt.
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Ilmselt kohapeal saadab korraldaja sellised sõitjad esimesse stardigruppi kes sinna ilmselgelt kuuluma peaks, aga automaatselt ei ole määratud kuna varem ei ole osalenud.
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Sai ka ära käidud.
Vahepeal raputas päris hästi aga muidu oli mõnus üritus!
Vahepeal raputas päris hästi aga muidu oli mõnus üritus!
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Väga mõnus oli. Teisel ringil sai juba vähe pädevamalt manööverdatud, seal kus esimesel ringil midagi untsu läks.
Teist korda suuremat tõusu võtta oli vaieldamatult sõidu highlight.
Supp oli okei, oleks võinud olla üks jagaja rohkem, siis poleks vast sihukest järtsu tekkinud.
Huvitav, mis päevaks tulemused laekuvad? juba kohapeal oli mingi kala sellega, kes kuskilt puudu, kes vale nime/klubiga jne
Silver
Teist korda suuremat tõusu võtta oli vaieldamatult sõidu highlight.
Supp oli okei, oleks võinud olla üks jagaja rohkem, siis poleks vast sihukest järtsu tekkinud.
Huvitav, mis päevaks tulemused laekuvad? juba kohapeal oli mingi kala sellega, kes kuskilt puudu, kes vale nime/klubiga jne
Silver
Pain is only weakness leaving the body
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Jalgpallis välja väänatud jalg lubas küll ainult kruusalõike täiega nautida, aga igati tore üritus, nii kuiva rada eelmine aasta vist küll ei olnud ühelgi sõidul. Küll tulemused ka tulevad
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Käisin ka ja kakkusin end ribadeks.
Sellised tõusud kohe alguses lõid lekkivate klappidega diisli hoobilt India punti. Või ehk hoopis Bangladeshi. Igatahes avariigenekat polnud. Või oli see hoopis õnn, et kogu kupatus kaela ei sadanud.
Teisel, ehk esimesel raskemal tõusul ikaldus keegi , kes oli suutnud lasta keti 36T hammaka ja kodarate vahele. Vaatasin, et kuule poiss, reguleeri tagakäikar paika, nii rallit ei sõideta. Sorry Vika, ma olin nii punases, et ei tundnud Sind ära. Et kas saan üldse üle künka või panen pildi tasku. Kett sealt kätte saada ja Sind mäest alla lükata oleks olnud alla minuti teema. Kahjuks tundub, et Sul läks hulga kauem aega, kuna said mu alles peale rohkem kui poolt ringi kätte. Skype kostüümis oleksin Su ära tundnud.
Metsavahel üritasin pulssi taastada mingi väiksema pundi sabas, lõppes asi aga õnnetult. Kõigepealt taastusin ära ja hullult hakkas närvidele käima nõrk tempo. Lasin ühe pöörde läbi võsa ja krtteabmille ning olingi ees. Kahjuks tuli peale metsa kruus ja mu diislil lekkisid taas klapid ning õhufilter oli pidevalt umbes. Läks terve punt must mööda. Sealtmaalt oli edaspidine sõit sisuline eraldistart. Teisel ringil enne turbaraba möödusid must taas Eelmere ja üks KoMo vanamees. Kuna kiiruste erinevus polnud liiga suur, suutsin ära kesta ja teha plaani, kuidas ma enne viimast metsa neile eakaaslastele särgi püksi panen. Plaan toimis ja boonusena tuli kaks Komo skalpi. InFocuse Dmitri Ossipovi võtsin ka viimase kilomeetri plaani, aga enne lõppu suusarajale jõudes leidus kutil uus käik ja libises eest ära.
Konkurentsitult seni selle aasta valusaim sõit sõna otseses mõttes. Ehk et sõidu ajal valu ei tundnud, aga peale lõpetamist oli reite tagaküljes põrgu lahti. Eile õhtul sai kingadele uued klotsid alla keeratud.
Üliigava lenksuvideo lappan homme õhtuks kokku.
Sellised tõusud kohe alguses lõid lekkivate klappidega diisli hoobilt India punti. Või ehk hoopis Bangladeshi. Igatahes avariigenekat polnud. Või oli see hoopis õnn, et kogu kupatus kaela ei sadanud.
Teisel, ehk esimesel raskemal tõusul ikaldus keegi , kes oli suutnud lasta keti 36T hammaka ja kodarate vahele. Vaatasin, et kuule poiss, reguleeri tagakäikar paika, nii rallit ei sõideta. Sorry Vika, ma olin nii punases, et ei tundnud Sind ära. Et kas saan üldse üle künka või panen pildi tasku. Kett sealt kätte saada ja Sind mäest alla lükata oleks olnud alla minuti teema. Kahjuks tundub, et Sul läks hulga kauem aega, kuna said mu alles peale rohkem kui poolt ringi kätte. Skype kostüümis oleksin Su ära tundnud.
Metsavahel üritasin pulssi taastada mingi väiksema pundi sabas, lõppes asi aga õnnetult. Kõigepealt taastusin ära ja hullult hakkas närvidele käima nõrk tempo. Lasin ühe pöörde läbi võsa ja krtteabmille ning olingi ees. Kahjuks tuli peale metsa kruus ja mu diislil lekkisid taas klapid ning õhufilter oli pidevalt umbes. Läks terve punt must mööda. Sealtmaalt oli edaspidine sõit sisuline eraldistart. Teisel ringil enne turbaraba möödusid must taas Eelmere ja üks KoMo vanamees. Kuna kiiruste erinevus polnud liiga suur, suutsin ära kesta ja teha plaani, kuidas ma enne viimast metsa neile eakaaslastele särgi püksi panen. Plaan toimis ja boonusena tuli kaks Komo skalpi. InFocuse Dmitri Ossipovi võtsin ka viimase kilomeetri plaani, aga enne lõppu suusarajale jõudes leidus kutil uus käik ja libises eest ära.
Konkurentsitult seni selle aasta valusaim sõit sõna otseses mõttes. Ehk et sõidu ajal valu ei tundnud, aga peale lõpetamist oli reite tagaküljes põrgu lahti. Eile õhtul sai kingadele uued klotsid alla keeratud.
Üliigava lenksuvideo lappan homme õhtuks kokku.
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Ilm oli super, singlid ja metsasihid lahedad.
Värskelt freesitud kruusateed väga postiivset emotsiooni ei tekitanud.
Kaastunne sõitjale kelle kett katkes juba esimese ringi suurel tõusul.
Kokkuvõttes olen isiklikult väga rahul ja ootan juba järgmist etappi.
Värskelt freesitud kruusateed väga postiivset emotsiooni ei tekitanud.
Kaastunne sõitjale kelle kett katkes juba esimese ringi suurel tõusul.
Kokkuvõttes olen isiklikult väga rahul ja ootan juba järgmist etappi.
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Mõned pildid , äkki keegi tunneb ennast ära http://fotoalbum.ee/photos/Tauridag/sets/1364563
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Tuleb tunnistada sama tunnet... ja hooaja algus algab ikka valuliselt...erikr kirjutas:Käisin ka ja kakkusin end ribadeks.
Sattusin sinuga samasse kasti enne mäelaskumise metsasinglit, ning oli äärmiselt soe tunne kuulda sinu häälest manitsust, et võtame nüüd rahulikult ja ei tõmble...
Kuid samas pean ka su ees vabandama, et järgneval rajalõigul, kuni suurema tõusni sul jalus koperdasin Tõusudel oled ikka oluliselt meisterlikum, ning sealt sa juba läksid...
Edasine oli juba lihtne... sest vaatamatta erinevatele ponnistustele ei õnnestunudki oma nõrga füüsise tõttu kruusakal kellegi sappa võtta, et eelnevale grupile järele lohiseda, seega avastasin ennast juba raja esimesel kolmandikul üksi...
Kuid polnud ka midagi katki, kuigi jõuvarud tuli lihtsalt ümber arvestada, et jõuaks ka enamvähem adekvaatselt teise ringi läbida...
Teisel ringil, kui keerati vastutuule otsale, siis olid kaks KOMO meest otsustanud käigu välja võtta... lootsin, et nad minuga ikka liituvad, kuid eks neilgi oli raske... seega edasi sai rühitud ikka üksi... kui mitte arvestada ühte tonti, kellel rattaga aegajalt midagi juhtus, ning taas kahurikuulina mööda lendas... Kuskil vahetult enne turbaraba olin saavutanud kompromissi kerimise ja raske raua vahel, ning suutsin kangestunud jalad kuidagi töötama panna... seda korda küll kangutamise versioonis, ning see kandis vilja, kuna eessõitjad hakkasid lähenema, mida polnud selle 1,5 ringi jooksul juhtunud.... enesetunne paranes... Õnnestus ka sulle, Erik, ligi hiilida, kes sa olid kogu aja kruusalõikudel motivaatoriks olnud, kuid järgijõudmisest ma siis ei unistanud...
Hea oli see, et suutsin selle rütmiga kuidagi päästva finišijooneni vastu pidada...
Täna olen haige igas mõttes... ja kopsud tahavad kurgu kaudu välja käia... süda jätab sammuti lööke vahele...
Aga lahe oli ikkagi!
Tänud korraldajatele ja loodame, et neil laabub järgnevatel etapidel veidi paremini!!!
Siit ka väike rajamärk minu sõidust
Rauno
Rauno
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Raske oli see esimene tõsisem rattasõit sel hooajal. Olles juba harjunud Marimetsa kapi lendstartidega, vajutasin ka ise algul korralikult ja rauad läksid paremale. Siis aga tulid need kaks tõusu jutti ning võistluseelne u 70km läbisõit sel aastal ei aidanud mind siin kuidagi. Kõrgemat tõusu esimesel ringil võttes jäid paar tegelast mu ees ratast lükkama, mistõttu ei saanud üles kerida. Kaksi-ratsi rattaseljas enda üles pusklemine lõi pulsi punasesse.
Edasi aga läks minu jaoks olukord eriti masendavaks. See metsaalune künklik lõik, mis igal aastal on ringi lõpus olnud ja kus nii mõnigi skalp võetud, sai seekord mulle takistuseks. Kaotasin esimese 10km-ga julgelt 30 kohta, sest künklik maastik peksis kohe alguses sees kõik segamini.
Esimese ringi teises poole sain kätte Eriku, kes alguses must mööda tuiskas. Kahjuks aga näitas ta varsti jälle tagatulesid ning kadunud ta oligi. Teise ringi püsisin vahelduva eduga pisikeste grupikeste tuules või vedasin neid, kui nad mu kätte said . Grupisõidu tehnika/taktika jättis paljude osas soovida.
Vabandan kui alguses enda taha tropi tekitasin - lihtsalt ei kannatanud seda metsaalust treppi kiiremini sõita.
Kokkuvõttes tuli 95. koht, mis tahab hooaja jooksul kindlasti parandamist.
Edasi aga läks minu jaoks olukord eriti masendavaks. See metsaalune künklik lõik, mis igal aastal on ringi lõpus olnud ja kus nii mõnigi skalp võetud, sai seekord mulle takistuseks. Kaotasin esimese 10km-ga julgelt 30 kohta, sest künklik maastik peksis kohe alguses sees kõik segamini.
Esimese ringi teises poole sain kätte Eriku, kes alguses must mööda tuiskas. Kahjuks aga näitas ta varsti jälle tagatulesid ning kadunud ta oligi. Teise ringi püsisin vahelduva eduga pisikeste grupikeste tuules või vedasin neid, kui nad mu kätte said . Grupisõidu tehnika/taktika jättis paljude osas soovida.
Vabandan kui alguses enda taha tropi tekitasin - lihtsalt ei kannatanud seda metsaalust treppi kiiremini sõita.
Kokkuvõttes tuli 95. koht, mis tahab hooaja jooksul kindlasti parandamist.
Viimati muutis pärnu rattur, 12. 05. 2013. 19:18, muudetud 1 kord.
Ärge näkku lööge! [/OT]
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Poolteist ringi filmi kah India pundist mahajääja agooniast.
http://www.youtube.com/watch?v=9IQO7wBM_CA
http://www.youtube.com/watch?v=9IQO7wBM_CA
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Erik, mul juba seal oli ka pulss punases, adrenaliin oli ka sees ja ei saanud aru, mida pidin tegema. Siis jooksisin ülesse ja 2 meest aitasid väga (suured tänud teile, kui loete seda). Stardisin sealt kell 13:12... Ehk siis jah, võtis aega päris palju Noh mis siis ikka Juhtub.
Liina oli väga tubli ja teenis enda esimese koha täiega! Stardis näeme!!!
Tänud veel cycliga sõitnud mehele, kes aitas teisel ringil kruusakal! Muidu need esimesed 30km eraldistardi moodi olid väga rasked!
Liina oli väga tubli ja teenis enda esimese koha täiega! Stardis näeme!!!
Tänud veel cycliga sõitnud mehele, kes aitas teisel ringil kruusakal! Muidu need esimesed 30km eraldistardi moodi olid väga rasked!
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Bergvald.Vika kirjutas: Tänud veel cycliga sõitnud mehele...
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Just, talleerikr kirjutas:Bergvald.Vika kirjutas: Tänud veel cycliga sõitnud mehele...
Kui peale 30.kmi ta hakkas aitama - see oli nii... hea tunne, kui saab natuke puhata
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
erikr kirjutas:Poolteist ringi filmi kah India pundist mahajääja agooniast.
http://www.youtube.com/watch?v=9IQO7wBM_CA
Mmmm.....
See eest olid singlilõikudel ja tõusudel tõsine tegija....
ja ma polnud siis sellises agoonias üksi.... küll paraku teises lõigus....
Kuid loodan, et see oli ka millekski hea tulevikku vaadates....
Rauno
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Piirsalus näeme , järgmine kord vist nii head edumaad ei anta .Vika kirjutas: Liina oli väga tubli ja teenis enda esimese koha täiega! Stardis näeme!!!
Minu poolt ka tänud Bergvaldile, kelle tuules sain enne ta kummi purunemist kilomeetri-kaks hinge tõmmata, peale seda olin täiesti üksi lõpuni välja. Oi see oli raske!
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Väga lahe sõit oli! Õnnestus nii grupitööd teha kui üks kangutada.
Kas keegi aitaks selgitada, mida võis see situatsioon tähendada: mulle sõitis kõrvale rattur, kes küsis: lase ma arvan - sa oled suusataja? Vastasin, et olen piljardimängija ning kangutasin kohmetult edasi. Kuna olen ka kunagi kõvasti seda mängu mänginud, siis piljardimängijate arvestuses olin tõenäoliselt esimene
Kas keegi aitaks selgitada, mida võis see situatsioon tähendada: mulle sõitis kõrvale rattur, kes küsis: lase ma arvan - sa oled suusataja? Vastasin, et olen piljardimängija ning kangutasin kohmetult edasi. Kuna olen ka kunagi kõvasti seda mängu mänginud, siis piljardimängijate arvestuses olin tõenäoliselt esimene
Team OlyBet.com
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Päris karm rada oli, esimesel tõusul sai tirrikorpusest kena ragin läbi vajutatud ja haakumine kadus hetkeks. Arvestades metsalõike, siis raputas soolikad kenasti segamini, stardis langesin kohe selg ees läbi grupi, ei saanud kohe mootorit käima, kuigi soojendust sai tehtud. Teisie ringi keskel, läksin ette vedama, aga peale 90 kraadist pöörangut kruusal andis tagarehv otsad ja sinna see sõit jäigi, suur tänu Komo vennale, kes laenas rehvi ja In focus särgis sõitvale naisterahvale kes viskas pumba.
Rehv peale ja sai edasi pedaalitud, enesetunne oli kohe peale väikest pausi parem, tagarehvis oli ainult 1,5bari rõhku- ratas lainetas kruusal, aga metsas oli mõnusalt pehme.
tänud korraldajatele ja Stardis näeme.
Rehv peale ja sai edasi pedaalitud, enesetunne oli kohe peale väikest pausi parem, tagarehvis oli ainult 1,5bari rõhku- ratas lainetas kruusal, aga metsas oli mõnusalt pehme.
tänud korraldajatele ja Stardis näeme.
Tööstusautomaatika lahendused www.minitec.de
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
tema nimi on Vassili, mitte DmitriInFocuse Dmitri Ossipovi võtsin ka viimase kilomeetri plaani, aga enne lõppu suusarajale jõudes leidus kutil uus käik ja libises eest ära.
Tuule tiibadesse saanud seltsimees
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Tõepoolest, palun vabandust.Snk kirjutas:tema nimi on Vassili, mitte DmitriInFocuse Dmitri Ossipovi võtsin ka viimase kilomeetri plaani, aga enne lõppu suusarajale jõudes leidus kutil uus käik ja libises eest ära.
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
cyclocross-i härralt küsiks huvi pärast, et kuidas sellist rada sõita oli?
Sisikond jäi paika ikka?
Sisikond jäi paika ikka?
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
video
1) https://www.youtube.com/watch?v=Ollvi-d ... e=youtu.be
2) https://www.youtube.com/watch?v=oTQEtaC ... e=youtu.be
3) https://www.youtube.com/watch?v=B33CyEg ... e=youtu.be
4) https://www.youtube.com/watch?v=tBitxu5 ... e=youtu.be
1) https://www.youtube.com/watch?v=Ollvi-d ... e=youtu.be
2) https://www.youtube.com/watch?v=oTQEtaC ... e=youtu.be
3) https://www.youtube.com/watch?v=B33CyEg ... e=youtu.be
4) https://www.youtube.com/watch?v=tBitxu5 ... e=youtu.be
Tuule tiibadesse saanud seltsimees
-
- Rattur
- Postitusi: 467
- Liitunud: 05. 04. 2007. 13:43
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Sinu poolt mainitud " grupitöö" toimub jalgrattaspordis kirjutamata reeglite alusel, ning jalgratturid neid üldjuhul täidavad. Seal kus ma sinult seda pärisin mingit alust mitte jälgida neid reegleid ei olnud. Oli just vajadus teha korrektselt koostööd eesmärgiga jõuda eesolevale seltskonnale järgi. Sina vedasid mõttetult pikkalt, ning polnuks probleemi kui sa hoiaks seda kiirust millega sa vahetuse said, selle asemel iga kord kiirus langes.Paju99 kirjutas:Väga lahe sõit oli! Õnnestus nii grupitööd teha kui üks kangutada.
Kas keegi aitaks selgitada, mida võis see situatsioon tähendada: mulle sõitis kõrvale rattur, kes küsis: lase ma arvan - sa oled suusataja? Vastasin, et olen piljardimängija ning kangutasin kohmetult edasi. Kuna olen ka kunagi kõvasti seda mängu mänginud, siis piljardimängijate arvestuses olin tõenäoliselt esimene
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Tegin kuidas jõudsin, järgmine kord proovin pareminiTervisesportlane kirjutas:Sinu poolt mainitud " grupitöö" toimub jalgrattaspordis kirjutamata reeglite alusel, ning jalgratturid neid üldjuhul täidavad. Seal kus ma sinult seda pärisin mingit alust mitte jälgida neid reegleid ei olnud. Oli just vajadus teha korrektselt koostööd eesmärgiga jõuda eesolevale seltskonnale järgi. Sina vedasid mõttetult pikkalt, ning polnuks probleemi kui sa hoiaks seda kiirust millega sa vahetuse said, selle asemel iga kord kiirus langes.Paju99 kirjutas:Väga lahe sõit oli! Õnnestus nii grupitööd teha kui üks kangutada.
Kas keegi aitaks selgitada, mida võis see situatsioon tähendada: mulle sõitis kõrvale rattur, kes küsis: lase ma arvan - sa oled suusataja? Vastasin, et olen piljardimängija ning kangutasin kohmetult edasi. Kuna olen ka kunagi kõvasti seda mängu mänginud, siis piljardimängijate arvestuses olin tõenäoliselt esimene
Team OlyBet.com
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Aga kas mõistlikum poleks siis nipsakuste pildumise asemel olnud just öeldagi, et "ära vea nii pikalt, tempo langeb" vms? Marimetsa Kapp pole ju lõpuks MM, kus saab eeldada, et kõik on aastaid rattaga sõitnud ja kõiki nüansse peensusteni teavad.Tervisesportlane kirjutas: Sinu poolt mainitud " grupitöö" toimub jalgrattaspordis kirjutamata reeglite alusel, ning jalgratturid neid üldjuhul täidavad. Seal kus ma sinult seda pärisin mingit alust mitte jälgida neid reegleid ei olnud. Oli just vajadus teha korrektselt koostööd eesmärgiga jõuda eesolevale seltskonnale järgi. Sina vedasid mõttetult pikkalt, ning polnuks probleemi kui sa hoiaks seda kiirust millega sa vahetuse said, selle asemel iga kord kiirus langes.
Re: Timberston Märjamaa III rattakross
Cyclo rada see polnud jah eriti. Käed olid päris väsinud. Kahe tagavarasisekummiga minek oli õige otsus. Metsas oli juurikaid selgelt liiga palju sellele rattale ning kruusakal oli palju lahtiseid kive, mis kriitilise rehvirõhu kohe ära tunnevad. Aga esimese sõidu kohta prooviks sai pildi ette. Äkki saan vaikselt osavamaks. Tüdrukud olid üle mõistuse tublid ja tugevad. Tore kui sain abiks olla