Jalgrattateemad meedias
Re: Jalgrattateemad meedias
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=64557138
Tallinnas jäi jalgrattur veoauto alla
Eriti kaunis on kommentaar 18.06.2012 13:34:
"ega lollid aru ei saa jah et auto on suurem ja seega ees6igus"
Ehk, veoautol on eesõigus, kuna ta on suurem. Punkt.
Tallinnas jäi jalgrattur veoauto alla
Eriti kaunis on kommentaar 18.06.2012 13:34:
"ega lollid aru ei saa jah et auto on suurem ja seega ees6igus"
Ehk, veoautol on eesõigus, kuna ta on suurem. Punkt.
Re: Jalgrattateemad meedias
Kui asja erapooletult vaadata, siis on seal raske veoauto juhi süüd näha. Rattur kas sõitis piki Veerennit kõnniteelt punasega ristmikule (mõlemas teeservas on ka see perversne 0,5m "rattatee", aga seal ta ilmselt ei sõitnud) või üritas paremale pöörava auto kõrvalt otse suruda.
Re: Jalgrattateemad meedias
Paraku mõned päevad tagasi ringteel sõites. Minu ees liikus puksiir. Selle ootas kõrvalteelt tulev veokas ilusti ära, vaatasin, kuidas juht saatis puksiiri pilguga veel pikalt, uuesti ringi peale vaatamata. pani aga käigu sisse ja liikuma. Rabasin pidureid ja ühe jalaga veel mööda maad. Siis kui juba kabiin möödas oli, vaatas juht ringi peale ja ehmus mid nähes ise samuti ilmselgelt. Murelikuks teeb see, et selliseid apsakaid teevad juhid, kes peaks olema profid ja teenivad igapäevast leiba roolikeeramisega. Mis siis veel teistest tahta.tripp kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=64557138
Tallinnas jäi jalgrattur veoauto alla
Eriti kaunis on kommentaar 18.06.2012 13:34:
"ega lollid aru ei saa jah et auto on suurem ja seega ees6igus"
Ehk, veoautol on eesõigus, kuna ta on suurem. Punkt.
Re: Jalgrattateemad meedias
Mõlemad sõitsid ju ühes suunas. Aga miks kokku said seda on raske öelda. Võibolla rattur ei arvestanud, et veoki tagumine osa lõikab kurvi või siis veok pressis ise ligi.Prommar kirjutas:Kui asja erapooletult vaadata, siis on seal raske veoauto juhi süüd näha. Rattur kas sõitis piki Veerennit kõnniteelt punasega ristmikule (mõlemas teeservas on ka see perversne 0,5m "rattatee", aga seal ta ilmselt ei sõitnud) või üritas paremale pöörava auto kõrvalt otse suruda.
Re: Jalgrattateemad meedias
http://www.maaleht.ee/news/uudised/eest ... d=64593996
Kirjutab ka meist:
Viimase 12 kuuga on ainuüksi Tallinnas liiklusõnnetuste arv alaealiste jalgratturitega kolmekordistunud ning 35aastaseid ja vanemaid jalgrattureid on sattunud õnnetustesse kaks korda rohkem kui eelneva 12 kuu jooksul.
Kirjutab ka meist:
Viimase 12 kuuga on ainuüksi Tallinnas liiklusõnnetuste arv alaealiste jalgratturitega kolmekordistunud ning 35aastaseid ja vanemaid jalgrattureid on sattunud õnnetustesse kaks korda rohkem kui eelneva 12 kuu jooksul.
Re: Jalgrattateemad meedias
lihtsad tõed ajakirjaniku silma läbi
http://www.tarbija24.ee/915846/kuidas-r ... M.facebook
http://www.tarbija24.ee/915846/kuidas-r ... M.facebook
Re: Jalgrattateemad meedias
on meedia, on jalgrattad
http://www.youtube.com/watch?v=pDB89gNDwYI
http://www.youtube.com/watch?v=pDB89gNDwYI
Re: Jalgrattateemad meedias
http://www.virumaateataja.ee/981932/rak ... rattamaja/
Kommid artikli juures on masendavad aga asi projektipõhine ja loodetavasti tehakse valmis nii või naa ja eks siis saab nähe, mis ja kuidas välja tuli.
Kommid artikli juures on masendavad aga asi projektipõhine ja loodetavasti tehakse valmis nii või naa ja eks siis saab nähe, mis ja kuidas välja tuli.
Re: Jalgrattateemad meedias
http://www.tarbija24.ee/980392/statoil- ... oldusalad/
TUlevad asa ja targu ehk ka ratturitest tuntakse kliente ära, ostku nad siis jäätist, jooke või käigu kempsus
TUlevad asa ja targu ehk ka ratturitest tuntakse kliente ära, ostku nad siis jäätist, jooke või käigu kempsus
Re: Jalgrattateemad meedias
http://www.elu24.ee/1007006/video-papis ... harjumusi/
Et kes siis hakkab neid Maale tooma, et ostaks hea meelega järgmiseks hooajaks
Et kes siis hakkab neid Maale tooma, et ostaks hea meelega järgmiseks hooajaks
Re: Jalgrattateemad meedias
Nõukaajal olnuks lihtne: rattateed soojatrasside kohale ja valmis.janart kirjutas:http://www.postimees.ee/1016116/holland ... rattateid/
mustal taustal helendab must vari
Re: Jalgrattateemad meedias
OT: aga miks üldse kanalisatsioonisüsrteemid, kütted ja veetorud sõidutee alla pannakse? Jalakäijate osal oleks ehk see eelis, et kütaks kõnniteed, lõhuks vähem sõiduteed ja ka hooldus ja remot ei nõua sõidutee sulgemist. Aga ilmselt on mingi ülioluline ja elemnetaarne asjaolu mis sellele mõttele konkreetselt vee peale tõmbab.
Re: Jalgrattateemad meedias
Tänapäevased soojatorud on korralikult isoleeritud ja ei küta ümbritsevat. Energia on liiga kallis selleks, et tänavat kütta. Ja trassid on sõidutee all seepärast, et seal on nende jaoks ruumi, kuhu neid panna.indrek56 kirjutas:OT: aga miks üldse kanalisatsioonisüsrteemid, kütted ja veetorud sõidutee alla pannakse? Jalakäijate osal oleks ehk see eelis, et kütaks kõnniteed, lõhuks vähem sõiduteed ja ka hooldus ja remot ei nõua sõidutee sulgemist. Aga ilmselt on mingi ülioluline ja elemnetaarne asjaolu mis sellele mõttele konkreetselt vee peale tõmbab.
Re: Jalgrattateemad meedias
OT jätkuks olgu lisatud, et eks neid trasse ole ka kõnniteede all, aga paraku jah neid tohutult ja ühes kanalis neid ei jooksuta (vesi, kanal, elekter, side, küte, gaas jne).Jaagu kirjutas: Ja trassid on sõidutee all seepärast, et seal on nende jaoks ruumi, kuhu neid panna.
Re: Jalgrattateemad meedias
Aprillis tuli Tallinna linna kodulehele välja Tallinna Arengukava 2014-2020.
Esitada saab ka ettepanekuid.
Aga lähemalt 108 lk dokumendis on jalgrattateedest kolm lauset vähemalt (lk 23). "Tallinna kergliiklusteede võrgustiku arendamiseks on tähtis jätkata ühendusteede rajamist linnaosadesse ehitatud kergliiklusteede ja kesklinna vahel, sh Lääne-Tallinna ühendatud jalg- ja jalgrattateede rajamine ning osalemine lähivaldade ühisprojektis „Harjumaa kergliiklusteede võrgustiku rajamine.“ Ühendada tuleb linna lähiümbruse halduskeskuste kergliiklusteed linna kergliiklusteede võrgustikuga. Samuti on oluline jätkata senisest enam jalakäijatele kõnniteede rajamist. Ligipääs koolidele ja lasteaedadele peab olema eelkõige tagatud jalgsi ja jalgrattaga, et tekitada noortes harjumus neid liikumisviise kasutada."
Ning see ongi enam-vähem kõik. Lk 37 ja 38 on erinevad skeemid, aga kergliiklusteede arengu skeem arengukavas puudub.
Lk 76 on toodud ka numbreid. 2014 aastal on jalgratta- ja jalgteede kogupikkus 227 km, aga 2017 juba 242 km ehk aastaks 2017 15 km uusi rattateid! Juhhuu!
Võibolla saan valesti aru. Võibolla on need hoopiski jalgteed. Võiks selgemalt välja olla öeldud, mis siis jalgrattateedega toimuma hakkab.
Tegelikkuses huvitab enamust ikkagi lk 38 rohkem ehk autoteede areng. Ehk õnnestub ka autoteedel rattaga sõita ja kui need ka korda tehakse, siis mõnel lausa maanteerattaga...
Esitada saab ka ettepanekuid.
Aga lähemalt 108 lk dokumendis on jalgrattateedest kolm lauset vähemalt (lk 23). "Tallinna kergliiklusteede võrgustiku arendamiseks on tähtis jätkata ühendusteede rajamist linnaosadesse ehitatud kergliiklusteede ja kesklinna vahel, sh Lääne-Tallinna ühendatud jalg- ja jalgrattateede rajamine ning osalemine lähivaldade ühisprojektis „Harjumaa kergliiklusteede võrgustiku rajamine.“ Ühendada tuleb linna lähiümbruse halduskeskuste kergliiklusteed linna kergliiklusteede võrgustikuga. Samuti on oluline jätkata senisest enam jalakäijatele kõnniteede rajamist. Ligipääs koolidele ja lasteaedadele peab olema eelkõige tagatud jalgsi ja jalgrattaga, et tekitada noortes harjumus neid liikumisviise kasutada."
Ning see ongi enam-vähem kõik. Lk 37 ja 38 on erinevad skeemid, aga kergliiklusteede arengu skeem arengukavas puudub.
Lk 76 on toodud ka numbreid. 2014 aastal on jalgratta- ja jalgteede kogupikkus 227 km, aga 2017 juba 242 km ehk aastaks 2017 15 km uusi rattateid! Juhhuu!
Võibolla saan valesti aru. Võibolla on need hoopiski jalgteed. Võiks selgemalt välja olla öeldud, mis siis jalgrattateedega toimuma hakkab.
Tegelikkuses huvitab enamust ikkagi lk 38 rohkem ehk autoteede areng. Ehk õnnestub ka autoteedel rattaga sõita ja kui need ka korda tehakse, siis mõnel lausa maanteerattaga...
Re: Jalgrattateemad meedias
Karm lugu: http://www.tallinnapostimees.ee/1240888 ... -ringteel/
Mitte et see antud juhul nii oleks olnud aga aegajalt näen, kuidas mõned autojuhid lähevad paremasse teeserva, et piiluda eesõitvast autost möödasõiduvõimalusi. Ja seda pole harva.
Mitte et see antud juhul nii oleks olnud aga aegajalt näen, kuidas mõned autojuhid lähevad paremasse teeserva, et piiluda eesõitvast autost möödasõiduvõimalusi. Ja seda pole harva.
Re: Jalgrattateemad meedias
Eile Kõrvemaalt koju sõites oli Piibe mnt-l päris mitmeid jalgrattureid, kellest mööduda. Kogu tee sai kolonnis sõidetud, kõik teevad viisakaid möödasõite rattureist piisava külgvahe jätmisega. Minu taga sõitev vahtralehega idioot teeb aga ülima järjekindlusega napikaid rattureile, üks teise järel. Võtaks siis kogenumatelt õppust. Mõtlesin veel, et jätan numbri meelde ja postitan siia, kuid jätsin mõtte realiseerimata. Kodus lugesin toda uudist. 2+2 maantee, võimatu... Eelmisel aastal oli ka vähemalt üks hukkunud jalgrattur täpselt Elioni, ptui Samsungi päeval. Kohutav.indrek56 kirjutas:Karm lugu: http://www.tallinnapostimees.ee/1240888 ... -ringteel/
Mitte et see antud juhul nii oleks olnud aga aegajalt näen, kuidas mõned autojuhid lähevad paremasse teeserva, et piiluda eesõitvast autost möödasõiduvõimalusi. Ja seda pole harva.
Re: Jalgrattateemad meedias
Jälle - http://www.tallinncity.ee/1264670/peter ... algrattur/
Tõsiselt siin riigis tekib varsti tunne, et kas peaks ehk ala vahetama?
Tundub jälle sama lugu olevat nagu alles paar nädalat tagasi - hea tee, autojuht kaldus teeäärde ja ratturile tagant otsa. Seljataga ju silmi ei ole ja kunagi ei tea, millal Sinu taga selline tüüp sõidab.
Mida võtta ette, et selliseid mõrvareid liiklusest eemaldada või rattasõitu ohutumaks teha?
Tõsiselt siin riigis tekib varsti tunne, et kas peaks ehk ala vahetama?
Tundub jälle sama lugu olevat nagu alles paar nädalat tagasi - hea tee, autojuht kaldus teeäärde ja ratturile tagant otsa. Seljataga ju silmi ei ole ja kunagi ei tea, millal Sinu taga selline tüüp sõidab.
Mida võtta ette, et selliseid mõrvareid liiklusest eemaldada või rattasõitu ohutumaks teha?
Re: Jalgrattateemad meedias
Ega selline arvuti taga analüüsimine muidugi kadunut tagasi ei too, aga pilte vaadates võib olla case, et rattur siiski paiknes mitte päris paremal servas, kuivõrd otse edasi sõitmiseks tuleb sõita paremalt vasakule üle aeglustusraja. Kui bemm tulistas paremalt mööda mõnest rekkast kohe mahasõidurea tekkimisel, siis võis rattur silmapiirile ilmuda väga ootamatult. Aga süüd see eriti ei kergenda ja eks Lauaviina pudel tagaistmel on äärmiselt kõnekas sümbol. Kurb.TanelV kirjutas:Jälle - http://www.tallinncity.ee/1264670/peter ... algrattur/
Tõsiselt siin riigis tekib varsti tunne, et kas peaks ehk ala vahetama?
Tundub jälle sama lugu olevat nagu alles paar nädalat tagasi - hea tee, autojuht kaldus teeäärde ja ratturile tagant otsa. Seljataga ju silmi ei ole ja kunagi ei tea, millal Sinu taga selline tüüp sõidab.
Mida võtta ette, et selliseid mõrvareid liiklusest eemaldada või rattasõitu ohutumaks teha?
Re: Jalgrattateemad meedias
Regulaarsed vaimse tervise uuringud juhilube omavatele isikutele (ja uus teema - relva omamise õigust omavatele isikutele).TanelV kirjutas:Mida võtta ette, et selliseid mõrvareid liiklusest eemaldada või rattasõitu ohutumaks teha?
Ratturite poolt - mitte agiteerida. Näiteks, pole vaja keset tipptundi grupitrenni teha.
Uudis on kohutavalt masendav, muidu. Seal kandis sõidavad paljud ratturid, sh ka suure tee ääres.
Re: Jalgrattateemad meedias
Juht oli joobes. Esmalt põrutas vastu teepiiret ja siis niitis ratturi maha. Ratturil ei tundu küll mingid süüd olevat, lihtsalt ebaõnn, et sellel ajal seal paiknes.clx kirjutas:...pilte vaadates võib olla case, et rattur siiski paiknes mitte päris paremal servas...TanelV kirjutas:Jälle - http://www.tallinncity.ee/1264670/peter ... algrattur/
http://www.postimees.ee/1265714/kuusalu ... oli-purjus
Re: Jalgrattateemad meedias
Kui näed mingit (järjepidevat!) ohtlikku tegevust, siis ära pikalt mõtle:josefk kirjutas: Eile Kõrvemaalt koju sõites oli Piibe mnt-l päris mitmeid jalgrattureid, kellest mööduda. Kogu tee sai kolonnis sõidetud, kõik teevad viisakaid möödasõite rattureist piisava külgvahe jätmisega. Minu taga sõitev vahtralehega idioot teeb aga ülima järjekindlusega napikaid rattureile, üks teise järel. Võtaks siis kogenumatelt õppust. Mõtlesin veel, et jätan numbri meelde ja postitan siia, kuid jätsin mõtte realiseerimata. Kodus lugesin toda uudist. 2+2 maantee, võimatu... Eelmisel aastal oli ka vähemalt üks hukkunud jalgrattur täpselt Elioni, ptui Samsungi päeval. Kohutav.
Liiklusliin 14900
http://www.liiklus.ee/ee-347
Re: Jalgrattateemad meedias
http://www.tartupostimees.ee/1265228/ja ... u-kontorit
Ma loodan, et on piisavalt rattateemaline
Ma loodan, et on piisavalt rattateemaline
-
- Rattur
- Postitusi: 1
- Liitunud: 19. 06. 2013. 12:24
Velodroom Kickstarteris
Eesti nutituli jalgratastele Gizmag'is: http://www.gizmag.com/velodroom-smart-b ... ght/27937/
Projekt on hetkel Kickstarteris, kus saab ka projekti toetades soetada. Pakkumisel nii matt must kui läikiv valge. Lisaks alumiiniumkorpusega.
Siin video ja info: http://www.kickstarter.com/projects/vel ... ycle-light
Re: Jalgrattateemad meedias
Viimaks ometi hakkab kiivri kandmise teema meedias kanda kinnitama. Mitmed rattasõidust või ratturitest (Kirsipuu, Salumäe) olnud TV-saated on minu silma kriipinud sellega, et "staar" sõidab rattaga aga kiivrita. Kus on toimetaja silmad ... Nüüd õnneks politsei oma pressiteates vajutab õiget nuppu: uudis. PS. Ma ei taha oma jutuga öelda, et "paras, kiivrita rattur", kohe kindlasti mitte!! Kui piisavalt kaua kiivri teemat käiata, siis äkki jääb midagi külge.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Jalgrattateemad meedias
Minu arust on kiivritega viimasel ajal suht okei, eriti kui meenutada aastaid 15-20 tagasi, kui tuttavad sind parimal juhul seevaldisse tahtsid viia või halvimal juhul kividega loopima hakkasid, kui rattakiivri pähe panid. Praegu mõni üksik vana peer vaatab viltu, aga ta kuulub juba sellesse vähemusse, kus kiivritega enamus irvitab ja räägib darwini auhindadest.
mustal taustal helendab must vari
Re: Jalgrattateemad meedias
Naaber foorumis chain addicts kasutaja Loom ütles kunagi kuldsed sõnad kiivri kohta. Kui keegi ütleb, et see on nõme, siis kohe luuki ja kommentaariks:
"näe kui sul oleks kiiver peas olnud, siis polekski valus olnud"
"näe kui sul oleks kiiver peas olnud, siis polekski valus olnud"
Re: Jalgrattateemad meedias
Kaido Kukk on Delfis võtnud Tallinna rattateede problemaatika üpris asjalikult kokku: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/a ... d=66485188
Re: Jalgrattateemad meedias
No vot, millised one percenterid siin foorumis ringi luusivad! Aga asjalikud mõtted pealinna segaduste kohta, olgugi, et valimiste kahuritorust..Kaido Kukk kirjutas:Kui [Kopenhaagenis] sõidab jalgrattaga tööle üle kolmandiku linnaelanikest, siis Tallinnas tehakse kõikidest igapäevastest liikumistest jalgrattaga vaid üks protsen
Re: Jalgrattateemad meedias
Kõigil võimalus oma sõna öelda teemal "kus on Tallinnas kõige ohtlikum sõita" - http://www.tallinncity.ee/1315798/jalgr ... ikum-soita
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Jalgrattateemad meedias
Originaal Svenska Dagbladetis:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/polis ... 424452.svd
Jutt on Götgatsbackenist Södermalmil:
"Götgatsbacken is a walkway where cyclists can keep up to seven kilometers per hour". Piltidelt - http://www.seeuptostockholm.com/stsidan/soderm5x1.html - on küll näha, et seal on eraldi rattatee.
Lähen kuu lõpus sinna ja elan hotellis pmst naabertänaval, ehk saan ka ratta laenata ja võin ise ka kuulsas kohas kiirust ületada
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/polis ... 424452.svd
Jutt on Götgatsbackenist Södermalmil:
"Götgatsbacken is a walkway where cyclists can keep up to seven kilometers per hour". Piltidelt - http://www.seeuptostockholm.com/stsidan/soderm5x1.html - on küll näha, et seal on eraldi rattatee.
Lähen kuu lõpus sinna ja elan hotellis pmst naabertänaval, ehk saan ka ratta laenata ja võin ise ka kuulsas kohas kiirust ületada
Re: Jalgrattateemad meedias
http://www.tallinncity.ee/1352112/savis ... liiklustee
1) Objekt valmis? Kas Kadriorust Filtri tee kaudu ka ligi saab?
2) Misasi on Lasnamäe jalgrattateedevõrgustik ja kudapidi see kõnealuse Järvevana teega ühendub? Siin Pirita pool olen mõningaid kergeliiklusteid isegi täheldanud, aga seal Sikupilli nurgas nüüd küll midagi sellist pole. Või pole lihtsalt tahtnud kumme lõhkuda ja äärekividel põnnata, võibolla olen mõned kõnniteedele värvitud rattapildid maha maganud.
1) Objekt valmis? Kas Kadriorust Filtri tee kaudu ka ligi saab?
2) Misasi on Lasnamäe jalgrattateedevõrgustik ja kudapidi see kõnealuse Järvevana teega ühendub? Siin Pirita pool olen mõningaid kergeliiklusteid isegi täheldanud, aga seal Sikupilli nurgas nüüd küll midagi sellist pole. Või pole lihtsalt tahtnud kumme lõhkuda ja äärekividel põnnata, võibolla olen mõned kõnniteedele värvitud rattapildid maha maganud.
mustal taustal helendab must vari
Re: Jalgrattateemad meedias
No ega sealt Haabersti poole ka väga hästi saa, peab sõitma kas kõnniteel või sõidutee kitsastel ridadel, kus jalgratturitesse väga lugupidavalt ei suhtuta. Tõsi, teoorias on sellel kõnniteel vähemalt mõnel lõigul jalgratta-ja jalgteemärk, seega linnaviletsuse jaoks on linnuke kirjas, praktikas on peale sellel lõigul seiklemist klooga maantee kergliiklusteele jõudmine nagu paradiis....
Re: Jalgrattateemad meedias
Jalgratturid on ikka uskumatud tõprad.
http://eestielu.delfi.ee/eesti/tallinn/ ... d=66607613
http://eestielu.delfi.ee/eesti/tallinn/ ... d=66607613
Re: Jalgrattateemad meedias
Kuna uudise allikas mainis ka asja positiivset poolt, et mitmed ratturid käituvad teistega arvestavalt ja nagu inimesed, olen Nõmme Sõnumite lugeja poolt. Leidub ikka igasuguseid tõpraid küll!erikr kirjutas:Jalgratturid on ikka uskumatud tõprad.
Re: Jalgrattateemad meedias
Kirjutatud on nii:veloson kirjutas:Kuna uudise allikas mainis ka asja positiivset poolt, et mitmed ratturid käituvad teistega arvestavalt ja nagu inimesed, olen Nõmme Sõnumite lugeja poolt. Leidub ikka igasuguseid tõpraid küll!erikr kirjutas:Jalgratturid on ikka uskumatud tõprad.
"Jalgrattaga pole ju suur vaev teha mööda suuri teid väike ring oma planeeritud sihtkohta jõudmiseks, selmet lõigata otse läbi metsatukkade, riskida ise kukkumisega ja häirida teisi rabas viibijaid"
Aga võiks kirjutada nii:
"Jala käies pole ju suur vaev teha mööda kõnniteid väike ring oma planeeritud sihtkohta jõudmiseks, selmet lõigata otse läbi metsatukkade, riskida rabba kukkumisega ja häirida teisi rabas viibijaid, sh rattureid"
Need jalakäijad võiks seal rabas mõelda selle peale, et miks nad seal üldse on. Võibolla on rattur ka seal lihtsalt niisama ja ei üritagi kuhugi jõuda.
Teen seal tihti trenni. Päeval ja pimedas. Jalakäijatega probleeme pole. Kes eest ära ei astu, sellest möödun siis jalastudes. Kes astub, seda tänan. Kellelgi astuda pole palunud, ammugi häält tõstnud. Sajast üks möliseb midagi, aga see on isegi hea protsent.
Re: Jalgrattateemad meedias
Postimehe arvamusrubriigis lugu Rein Vahisalu: kellele lüüakse pulsikella: http://arvamus.postimees.ee/1370898/rei ... pulsikella
Tiksudes ise näiteks SEC-l ka seal tagapool, peab tunnistama et tundub probleeme küll. Kõige rahulikum, laisam ja lõbusam seltskond tundub olevat 500-600. Sellest eespool võetakse tundub asja tõsisemalt aga mitte rumalalt. Kahjuks tundub, et ei ole põhjust nii öelda selle pundi enamus sõitjate kohta, kes 600-st tagapool tulevad. Seal tundub palju valusat, mõttetult punnitamist olvat, mis tervislikest eluviisidest kaugele jääb. Vabandust üldistuse pärast, kindlasti on tublisid erandeid. Või peaks see link elusviiside rubriigi all olema?
Tiksudes ise näiteks SEC-l ka seal tagapool, peab tunnistama et tundub probleeme küll. Kõige rahulikum, laisam ja lõbusam seltskond tundub olevat 500-600. Sellest eespool võetakse tundub asja tõsisemalt aga mitte rumalalt. Kahjuks tundub, et ei ole põhjust nii öelda selle pundi enamus sõitjate kohta, kes 600-st tagapool tulevad. Seal tundub palju valusat, mõttetult punnitamist olvat, mis tervislikest eluviisidest kaugele jääb. Vabandust üldistuse pärast, kindlasti on tublisid erandeid. Või peaks see link elusviiside rubriigi all olema?
Re: Jalgrattateemad meedias
See teemat tahaks küll eraldi näha. Eriti väljaspool foorumit - endal tulevad ka alati need Vahisalu murepunktid silme ette, kui näost punased ja hingeldavad "saavutussportlased" oma "võistlusteks" valmistuvad. Teistsugustele vahenditele neid kõigutada tihtipeale ei anna, olgu juhututtavana või vana sõbrana, "pean läbi maratoni!" eesmärgi võtnud juhtumitest 9/10 ostavad enda südamele pileti juba samaks aastaks, pärast esimese läbimist tunnistavad ainult "lõike" ja pühapäeval kolm pool tundi punases tulistamine on "arendav trenn".
Õnneks käib ka siit kainemaid juhtumeid läbi, eriti alustavate ratturite teemades. Põhjanaabrite fillarifoorumis näeb mõistlikumat suhtumist tervisesporti oluliselt rohkem, meil pole aeglane ja ilma suurte pürgimusteta sportimine endiselt päris peavoolumood.
Õnneks käib ka siit kainemaid juhtumeid läbi, eriti alustavate ratturite teemades. Põhjanaabrite fillarifoorumis näeb mõistlikumat suhtumist tervisesporti oluliselt rohkem, meil pole aeglane ja ilma suurte pürgimusteta sportimine endiselt päris peavoolumood.
Viimati muutis veloson, 10. 09. 2013. 19:42, kokku muudetud 2 korda .
Re: Jalgrattateemad meedias
Tartu kesklinna üldplaneeringu eskiis
Viimase alajaotise viimases lõigus on ka rattureid meeles peetud.
Dokumendid linnavalitsuse kodulehel
Viimase alajaotise viimases lõigus on ka rattureid meeles peetud.
Dokumendid linnavalitsuse kodulehel
Re: Jalgrattateemad meedias
Õnnelikud inimesed sõidavad rattaga. Allikas: http://news.nationalgeographic.com/news ... ed-nations
Re: Jalgrattateemad meedias
Lugeja küsib, kas seal, kus pole sõidutee, hakkabki igal pool olema nö "sogatee"?
Vastab Tallinna linnavalitsuse kommunaalameti juhataja jne jne asetäitja jne Tarmo, põhimõtteliselt jaatavalt:
«Transpordiametist saadud informatsiooni kohaselt on need teekattemärgistused, kus jalgrattur ja jalakäija on teineteisest eraldatud pideva joonega, minevikust. Uuendatud märgistuste puhul, kus jalgrattur ning jalakäija on üksteise kohal, kehtib kõikidele ühtemoodi «segaliiklus» ning jalgratturid võtavad omaks parempoolse liikluse.»
Vastab Tallinna linnavalitsuse kommunaalameti juhataja jne jne asetäitja jne Tarmo, põhimõtteliselt jaatavalt:
«Transpordiametist saadud informatsiooni kohaselt on need teekattemärgistused, kus jalgrattur ja jalakäija on teineteisest eraldatud pideva joonega, minevikust. Uuendatud märgistuste puhul, kus jalgrattur ning jalakäija on üksteise kohal, kehtib kõikidele ühtemoodi «segaliiklus» ning jalgratturid võtavad omaks parempoolse liikluse.»
Re: Jalgrattateemad meedias
Sellise asfaldi joonise kohta on ka teine hea küsimus. "Kes on sellel pildil puudu"? Ratas on, isa ei ole.veloson kirjutas:Lugeja küsib, kas seal, kus pole sõidutee, hakkabki igal pool olema nö "sogatee"?
Vastab Tallinna linnavalitsuse kommunaalameti juhataja jne jne asetäitja jne Tarmo, põhimõtteliselt jaatavalt:
«Transpordiametist saadud informatsiooni kohaselt on need teekattemärgistused, kus jalgrattur ja jalakäija on teineteisest eraldatud pideva joonega, minevikust. Uuendatud märgistuste puhul, kus jalgrattur ning jalakäija on üksteise kohal, kehtib kõikidele ühtemoodi «segaliiklus» ning jalgratturid võtavad omaks parempoolse liikluse.»
Re: Jalgrattateemad meedias
isa uisutab ju! pime oled ve?hobbyists kirjutas:Sellise asfaldi joonise kohta on ka teine hea küsimus. "Kes on sellel pildil puudu"? Ratas on, isa ei ole.veloson kirjutas:Lugeja küsib, kas seal, kus pole sõidutee, hakkabki igal pool olema nö "sogatee"?
Vastab Tallinna linnavalitsuse kommunaalameti juhataja jne jne asetäitja jne Tarmo, põhimõtteliselt jaatavalt:
«Transpordiametist saadud informatsiooni kohaselt on need teekattemärgistused, kus jalgrattur ja jalakäija on teineteisest eraldatud pideva joonega, minevikust. Uuendatud märgistuste puhul, kus jalgrattur ning jalakäija on üksteise kohal, kehtib kõikidele ühtemoodi «segaliiklus» ning jalgratturid võtavad omaks parempoolse liikluse.»
Re: Jalgrattateemad meedias
No isa läks uisutama ja jättis ratta keset teed vedelema ? Millisest eeskujust me noortele räägime ?tsainik kirjutas:isa uisutab ju! pime oled ve?hobbyists kirjutas:Sellise asfaldi joonise kohta on ka teine hea küsimus. "Kes on sellel pildil puudu"? Ratas on, isa ei ole.veloson kirjutas:Lugeja küsib, kas seal, kus pole sõidutee, hakkabki igal pool olema nö "sogatee"?
Vastab Tallinna linnavalitsuse kommunaalameti juhataja jne jne asetäitja jne Tarmo, põhimõtteliselt jaatavalt:
«Transpordiametist saadud informatsiooni kohaselt on need teekattemärgistused, kus jalgrattur ja jalakäija on teineteisest eraldatud pideva joonega, minevikust. Uuendatud märgistuste puhul, kus jalgrattur ning jalakäija on üksteise kohal, kehtib kõikidele ühtemoodi «segaliiklus» ning jalgratturid võtavad omaks parempoolse liikluse.»
Re: Jalgrattateemad meedias
Tartu politsei korraldas Tamme kooli juures haarangu ja trahvis kõiki kiivrita lapsi, keda sai.
(16+ ei pea kiivrit kandma ja 14- ei saa protokolli teha, seega reaalselt trahvida sai vaid 15-aastasi.)
http://www.tartupostimees.ee/1828746/co ... karistuse/
Minu arust jabur. Eeskätt selles osas, et selline reid toodab protesti ja võõrandumist. Mida arvavad selle kooli lapsed nüüd politseist? Peavad avaliku korra kaitsjaks ja sõbraks? Või mendiks ja trahvirobotiks?
Mõju laste & nende vanemate mõtteviisile nii negatiivne ja nii suur, et varjutab aktsioon kogu positiivse efekti täiesti ära.
(16+ ei pea kiivrit kandma ja 14- ei saa protokolli teha, seega reaalselt trahvida sai vaid 15-aastasi.)
http://www.tartupostimees.ee/1828746/co ... karistuse/
Minu arust jabur. Eeskätt selles osas, et selline reid toodab protesti ja võõrandumist. Mida arvavad selle kooli lapsed nüüd politseist? Peavad avaliku korra kaitsjaks ja sõbraks? Või mendiks ja trahvirobotiks?
Mõju laste & nende vanemate mõtteviisile nii negatiivne ja nii suur, et varjutab aktsioon kogu positiivse efekti täiesti ära.