Lugesin portsu teemasid läbi, aga ei leidnud, et keegi oleks eelarvest rääkinud midagi.
Hetkel sõidan sellega http://www.author.ee/2006/classicsx.htm. Isu oleks aga natuke kiiremini liikuda.
Kuna eelarve oleks max 400 eurot, siis on teatud piirangud ees.
Mõtteid oli siis 2:
1) Parandada oma hübriidi liikumiskiirust -
- ette jäik kahvel (ideaalis võiks olla carbon), aga ma ei kujuta hetkel ette, et milline see peaks olema
- natuke kitsamad kummid (hetkel on kerge mustriga 700x35). Äkki 700x28 või 700x32?
- sõiduasendi muutmine pikema stemmi panemisega (ei ole veel lahti võtnud, aga see stemmi kinnitus tundub authoril olevat mõnevõrra erinev teistest ratastest, millega olen kokku puutunud)
- jooksud (kas siin on midagi kergemat äkki leida)
- MNT lenksu panek
2) Odavama MNT soetamine
- Olen vaadanud DAWESi rattaid
- Lisaks liigub ka siin foorumis aeg-ajalt selliseid odavamaid rattaid
Kas hübriidi tuunimine võiks anda sellist efekti, et oleks mõtet sellega jännata üldse?
Hetkel tuleb sellise 1,5 tunnise trenni keskmine 25-28km/h. kui palju oleks üldse reaalne võita?
On eelarve mõistlik üldse?
Hübriidi ümberehitus vs. odavam MNT
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Hübriidi ümberehitus vs. odavam MNT
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju
Re: Hübriidi ümberehitus vs. odavam MNT
mnt lenks, hoovad ja siledam rehv (kokku tarvitatud juppidega ca 150.-) peaks piisama, kui huvi püsib tuleb juba mnt ratas osta.
madalamast asendist võit ~3-5 kmh äkki.
madalamast asendist võit ~3-5 kmh äkki.
Re: Hübriidi ümberehitus vs. odavam MNT
Pigem osta õige MNT ratas, kas siis tervikuna või juppide kaupa.
400.- eest peaks saama üsna viisaka ratta, mis on vähemalt 2x9 käigusüsteemiga. Lihtsalt tuleb kuulutustele peale passida ja oodata, sest siin küsitakse muuseumivääriliste isendite eest kohati üle mõistuse kallist hinda.
Siin on 450.- eest:
viewtopic.php?f=143&t=44052
499 eest saab poest juba sellise uue ratta: http://www.hawaii.ee/index.php?id=86662&product=1656
400.- eest peaks saama üsna viisaka ratta, mis on vähemalt 2x9 käigusüsteemiga. Lihtsalt tuleb kuulutustele peale passida ja oodata, sest siin küsitakse muuseumivääriliste isendite eest kohati üle mõistuse kallist hinda.
Siin on 450.- eest:
viewtopic.php?f=143&t=44052
499 eest saab poest juba sellise uue ratta: http://www.hawaii.ee/index.php?id=86662&product=1656
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357
Re: Hübriidi ümberehitus vs. odavam MNT
Ei soovita üldiselt Schwinni. Odav firma, kes paneb rattad kokku suhteliselt odavatest ning mittevahetavatest juppidest. 400 eurose eelarvega on mõistlikum vaadata kasutatud rattaid.Omiar kirjutas:Pigem osta õige MNT ratas, kas siis tervikuna või juppide kaupa.
400.- eest peaks saama üsna viisaka ratta, mis on vähemalt 2x9 käigusüsteemiga. Lihtsalt tuleb kuulutustele peale passida ja oodata, sest siin küsitakse muuseumivääriliste isendite eest kohati üle mõistuse kallist hinda.
Siin on 450.- eest:
viewtopic.php?f=143&t=44052
499 eest saab poest juba sellise uue ratta: http://www.hawaii.ee/index.php?id=86662&product=1656
Re: Hübriidi ümberehitus vs. odavam MNT
Tänud kommentaaride ja kaasamõtlemise eest.
Hetkel vast jääb nii, et jään sobivat pakkumist ootama ja siis äkki sügisel näkkab midagi ja saab järgmisel aastal MNT-ga alustada.
Hetkel vast jääb nii, et jään sobivat pakkumist ootama ja siis äkki sügisel näkkab midagi ja saab järgmisel aastal MNT-ga alustada.
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju