vaikija kirjutas:Isiklikult vahetan uue xt lingi kohe,ilma katsetamatta,muude asjade vastu välja
Lähen natuke teemast välja aga küsimus hr.vaikijale...........miks XT lingid välja vahetad
Selleks, et vahetada rapidfire srami gripshifti vastu, peab ära vahetama ka tagavahetaja sest shimano tagakäigukas srami gripiga normaalselt ei tööta.vaikija kirjutas:uus xt on ju nagu xtr(vahetab pidurilinki väänates),noh,milleks selline imelik sõrmeliigutus,kui saab ka lihtsamalt,töökindlamalt ja mugavamalt(sram).
Gipshiftiga on harjumise ja harjutamise asi. Kui selge, siis toiming ei ole antud situatsioonis nüüd väga oluliselt keerulisem.Bimmer kirjutas:Mugavusest niipalju, et kui suurelt kiiruselt (rauad paremal) vaja kiiresti maha pidurdada, siis rapidfire (ja ka uue dual-shifteri) korral saab pidurdamisega samaaegselt käike üles vahetada, et uuesti kohalt minnes ei peaks raskete raudadega täiest jõust punnitama. Gripshiftiga on sama tegevus ülikeeruline.
Sorry Sramifännid, kui minust natuke valesti aru saite. Ma ei tahtnud öelda, et Sram on s**t, vastupidi, Sramil on ka minu arust kõige mugavam käiguvahetuse süsteem ja esikäigukas töötab gripshiftiga natuke mõnusamini AGA EI TASU MAHA TEHA ASJU, MIDA TE EI OLE KASUTANUD (2004 XT).SL kirjutas: Vahetada saab ühe tõmbega kasvõi kõik 9 hammakat korraga). Ma nüüd seda uut XTR-i (nüüd ka uut XT-d) pole proovinud, kuid vaevalt, et ühe liigutusega ja nii mugavalt vahetada saab). Loomulikult eks need süsteemid on ka väga head ja võibolla räägib minus siin tõsine Srami fänn, kuid tõsiselt - seni olen nii mugavuse, kui vahetustäpsusega etc väga rahul olnud.
Ei pea näpukaitsmetega kindaid kasutama kuigi ise kasutan maastikusõitudel pikki kindaid juba aastaid.vaikija kirjutas:et saada kergemaid raudasid mahapidurdamisel xtr-ga,tuleb nende kahe näpuga,millega pidurdad,teha käelaba tõstvaid liigutusi:üks käik korraga e.kolme-nelja käigu jaoks kolm-neli eraldi liigutust.palju õnne.ma ei näe siin mittemidagi head.olen proovinud.ERITI LÕBUS on seda teha võstlusolukorras igasugustes võlgades olles.Sram-iga on ka see olukord lihtsam.Veel niipalju,et xtr linkvahetusega peaks kasutama bmx kindaid(pikad ja näpukaitsmetega).Ei aitäh.
mu meelest on XTR-l olnud juba mitu aastat võimalik soetada lisavidin sarve otsa millega tagakäikarit sarve otsast lülitada saab.veiko kirjutas:"naised saunas rääkisid", et xtr2003 pidi saama hästi käiku vahetada ka siis kui hoiad sarvedest... oskab keegi kommenteerida või sõltub see ka sõrmede pikkusest ?
Üldiselt on kõik siiski maitseasi. Kes sööb kartulit, kes makarone... ehk maitseüle ei vaielda vaid kakeldakse
Ma sain aru, et uuel XTR-l see võimalik ilma lisa vidinateta. Aga kas vanal XTR-l ei ole põhimõte sama mis LX ja XT-l? Kui on siis käigu madalamaks vahetamine (suuremale hammakale) peaks ju pöidlaga toimuma.... mis ime kang sinna käib? Või mõtlesid ainult üles vahetamiseks (väiksemale hammakale)? & kas selline ime vidin siis segama ei hakka? sry ... kui valesti aru sain aga ei kujuta sellist jupstükki praegu ette.erikr kirjutas:mu meelest on XTR-l olnud juba mitu aastat võimalik soetada lisavidin sarve otsa millega tagakäikarit sarve otsast lülitada saab.
mõtlesin et ehk mõni karu või sepakätega tegelane on uut XTR-i sõiduajal veidi kõvemini "mudinud"........või siis keegi puu taha kinni jäänud või niisama niplisse pannud või midagi sellist...........ikka juhtub ju vahest..........ka parimateltarmo kirjutas:liiga vara küsidRom kirjutas:Rääkige kasutajad natuke ka vastupidavusest XT ja XTR -i uute puhul.
Ainuskesed võistlejad, kes minu teada Sramiga sõidavad on Kana ja Massa ning mitte seepärast, et see neile ullult meeldiks vaid seepärast, et nende ühine sponsor toob seda maale.vaikija kirjutas:Ma ilmselt mõtlen siin foorumis liiga palju võistlusspordist ja liiga vähe rattasõidust kui hobist,mõnusast ajaviitest.Niisama rattaga ringitiirutades ei saagi tihti aru,miks mõni asi parem või halvem on.Kas sa sram-i oled proovinud?See pöidlavidin keeratakse sealt kohe ära,sest see lõhub käsi ja segab sõitmist.Võib ka paljakäsi sõita,aga käel hakkab lihtsalt valus(2tundi rasket trassi,palju käiguvahetust).Harrastajal on muidugi savi,xtr-i lahendus on iseenesest ju uudne ja huvitav.
Libeduse üle ei kurda, sest gripid on ju kummist, käivad suht kergelt ning sõidetakse kinnastega, nii et ainuke võimalus libeduse tekkeks IMHO on paks mudakord kätel vmt. ekstreemne olukord. Aga mis puudutab seda söögiasja, siis see huvitaks mind ka .Rom kirjutas:Kas SRAMI gripid libedaks ei lähe?
Kasutan kindaid ja puhaPeeter kirjutas:Libeduse üle ei kurda, sest gripid on ju kummist, käivad suht kergelt ning sõidetakse kinnastega, nii et ainuke võimalus libeduse tekkeks IMHO on paks mudakord kätel vmt. ekstreemne olukord.Rom kirjutas:Kas SRAMI gripid libedaks ei lähe?
Hea vähemalt, et kingad käivad pedaalide külge kinni, muidu vist läheks asi päris hulluks .Rom kirjutas:Kasutan kindaid ja puha
aga olen meeletu higistaja, ühe maratoni sõiduga mingi 2-3 liitrit välja higistada on käkitegu.Ja siis on isegi kindad nii libedad et annab lenksust kinni hoida.Mis siis veel gripi keeramisest saaks.
Ainuskesed võistlejad, kes minu teada Sramiga sõidavad on Kana ja Massa ning mitte seepärast, et see neile ullult meeldiks vaid seepärast, et nende ühine sponsor toob seda maale.
Seda ma omast arust tegingi ju - tõin välja ühe süsteemi ühe vea. See on minu subjektiivne arvamus ja ma ei eeldagi, et kõik minuga nõustuksid. Samas, selline lahmimine teemal: "sa ei tea nagunii midagi" on minu arust natuke kohatu, sest hoopis hr Vaikija jutust võib välja lugeda, et tema kogemus 03XTR-i ja 04XT-ga piirdub ühe ringiga poeesisel platsil.vaikija kirjutas:Siin lihtsalt arutatakse,mis ühel või teisel süsteemil viga on.Seda asja on Sinuga natuke mõtetu arutada,sest jutu järgi saab aru,et Sa pole kumbagi varjandiga kursis.