Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
laupäeval 29. juuni läheme Rakke rada läbi sõitma. Stardialast (staadion) sõidame välja orienteeruvalt 11.00- 11.15. Orienteeruv sõiduaeg 2.5-3h
Autos 1 vaba koht + 1 ratta koht. Kütuse kulud jagame solidaarselt
Andrus
56 22 63 01
andrus@sportima.eu
http://www.sportima.eu/index.php/laagrid-treeningud
Autos 1 vaba koht + 1 ratta koht. Kütuse kulud jagame solidaarselt
Andrus
56 22 63 01
andrus@sportima.eu
http://www.sportima.eu/index.php/laagrid-treeningud
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Ilmselgelt alustab auto sõitu Tallinnast, sest see on ainuke koht mida mainima ei peaEstapi kirjutas:laupäeval 29. juuni läheme Rakke rada läbi sõitma. Stardialast (staadion) sõidame välja orienteeruvalt 11.00- 11.15. Orienteeruv sõiduaeg 2.5-3h
Autos 1 vaba koht + 1 ratta koht. Kütuse kulud jagame solidaarselt
Andrus
56 22 63 01
andrus@sportima.eu
http://www.sportima.eu/index.php/laagrid-treeningud
Tark ei torma!
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
kusjuures mob ja e-post on lisatud!
kellel huvi see võtab ühendust ja detailid lepitakse mitte foorumis kokku
kellel huvi see võtab ühendust ja detailid lepitakse mitte foorumis kokku
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Kas kellelgi uue raja GPS tracki on jagada? Sobivad nii erinevate rakendsute lingid kui ka GPX/TCX/FIT failid.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Arvatavasti suht rumal küsimus, aga millist märgistust ma pooliku puhul pean jälgima, nooltel äkki erinev värv või mis?
Kui õnnestub, siis plaan pühapäeval poolik üle vaadata.
Kui õnnestub, siis plaan pühapäeval poolik üle vaadata.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
http://www.upload.ee/files/3414424/maraton.fit.html
http://www.upload.ee/files/3414425/poolmaraton.fit.html
poolmaratonil väljutakse staadioni tagaväravast ja peale staadionilt väljumist 100m pärast näitab nool" 37km aalgus" paremale. edasi on samad mustad nooled ja radade lahknemine ja kokkusaamine on tähistatud
http://www.upload.ee/files/3414425/poolmaraton.fit.html
poolmaratonil väljutakse staadioni tagaväravast ja peale staadionilt väljumist 100m pärast näitab nool" 37km aalgus" paremale. edasi on samad mustad nooled ja radade lahknemine ja kokkusaamine on tähistatud
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Maraton Endomondo Route'ina: http://www.endomondo.com/routes/209676628
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Tegin täna poolikule tiiru peale, Rakke rahvas on mõnusa raja valmis meisterdanud, sügav kummardus
Ma juba huviga ootan pühapäeva ja jälgin põnevusega ilma, kui see nädal veel vihmaga õnnistab, siis metsavahe singlitel läheb põnevaks (punased botikud kaasa) juba täna oli Racing Ralph-ga päris põnev see sõit, kruusakatel olid mõnusad suured jahutusloigud, ning karjääri osas saab tõenäoliselt samuti jahutust ja lõputõusud on mõnusad proovikivid
Endos kah jälg maas: http://www.endomondo.com/routes/209906293
Ma juba huviga ootan pühapäeva ja jälgin põnevusega ilma, kui see nädal veel vihmaga õnnistab, siis metsavahe singlitel läheb põnevaks (punased botikud kaasa) juba täna oli Racing Ralph-ga päris põnev see sõit, kruusakatel olid mõnusad suured jahutusloigud, ning karjääri osas saab tõenäoliselt samuti jahutust ja lõputõusud on mõnusad proovikivid
Endos kah jälg maas: http://www.endomondo.com/routes/209906293
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Ma panin ka mõned päevad tagasi Enno Eilo jälje järgi avalikult "raja" püsti:siim_s kirjutas:Maraton Endomondo Route'ina: http://www.endomondo.com/routes/209676628
1. Endomondo: http://www.endomondo.com/routes/209189386
2. Garmin: http://connect.garmin.com/course/4023368
Tegelikult oleks hea, kui "avalikult" dubleerivaid radasid ei lisa.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Kõik mõistlik, lihtsalt ei olnud linki näinud ja kuna hommikul oli vaja igaks juhuks kiirelt route valmis teha enda jaoks, siis viskasin lingi siiagi. Ehk siis, kui keegi teeb, siis võiks ikka foorumisse ka lingi panna. Kusjuures reaalselt ei läinud seda kordagi vaja, rada oli täna juba nii hästi tähistatudOliver kirjutas:Ma panin ka mõned päevad tagasi Enno Eilo jälje järgi avalikult "raja" püsti:siim_s kirjutas:Maraton Endomondo Route'ina: http://www.endomondo.com/routes/209676628
1. Endomondo: http://www.endomondo.com/routes/209189386
2. Garmin: http://connect.garmin.com/course/4023368
Tegelikult oleks hea, kui "avalikult" dubleerivaid radasid ei lisa.
Uued ja vanad lõigud Emumäe ümbruses on suurepärased! Ka mujalt leiab mõndagi huvitavat igale maitsele.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Sai ka täna rada läbi sõidetud. Paaris kohas oli küll, kus pidi mõtlema, et kuhu nüüd. Linte näha ei olnud, suuna viitasid ei olnud näha. Läksin siis tunde järgi ja õnneks õigesti. Vahest olid lindid 25m peal järjest, vahest mitme saja meetri peal...siim_s kirjutas:rada oli täna juba nii hästi tähistatud
Umbes 4.4km peal võiks väliskurvis olevad puud ära koristada, kui tulla täie pasaga ja kurvis välja panna, siis on paha-paha.
Aga muidu mõnus ja kiire rada. Lõpu tõusud on ikka mõnusad maasikad ja võimalik, et kohtade parandamise võimalus.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Käisin ise ka sõitmas, segadusse ajas koht kus tuli metsast välja kusagile karjamaale ja polnud rohkemat miskit. Lehmad sõid rohtu ja nii ma uurisin mis suunas edasi minna, leidsin õnneks kiirelt suuna ja panin edasi. Viimasel 500m sain ka korra varem ära keeratud ku nool näitas paremale ja alla sõites sain aru, et midagi on valesti. Sõitsin lõpu kaks korda läbi igaks juhuks. Rada iseenesest kiire, mõned heinamaad imevad korralikult ja paar singlit kah sekka. Rajal kus sai nime kirja panna sealt ehk 500m edasi tegi minu ees olev rattur päris huvitava lükke kui künkast üles minnes lasi ratta lahti ja see pani hüppega jalgevahelt minema. Vaatepilt oli vägev.
Kas sellest karjalaudast on vaja ilmtingimata läbi sõita kuna kõrvalt saab vist oluslisemalt kiiremini mööda sõita!
Kohtume järgmine nv.
Kas sellest karjalaudast on vaja ilmtingimata läbi sõita kuna kõrvalt saab vist oluslisemalt kiiremini mööda sõita!
Kohtume järgmine nv.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Jah, see on ju selle raja üks sümboolne element Samas tundub et siin rajal tasub veidi tähelepanelikum ja ettevaatlikum olla kui mujal, eriti pühapäeval suure karjaga sõites. ON ootamatuid kohti.Kummitus kirjutas: Kas sellest karjalaudast on vaja ilmtingimata läbi sõita ...
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Nõrgale oli ikka raske see rada
Aga üldiselt oli tõesti paar kohta kus võiks mõni hoitav silt veel väljas olla.
Kuskil keskel ~29km heinamaal oli ühes vasak kurvis paksus heinas näiteks paar suurt kivi kuhu hea/mugav otsa põrutada.
Need kivid mis tähitatud ei tunudnudki nii jubedad kui need suured seal..
Aga üldiselt oli tõesti paar kohta kus võiks mõni hoitav silt veel väljas olla.
Kuskil keskel ~29km heinamaal oli ühes vasak kurvis paksus heinas näiteks paar suurt kivi kuhu hea/mugav otsa põrutada.
Need kivid mis tähitatud ei tunudnudki nii jubedad kui need suured seal..
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Käisime ka kolmekesi seda rada sõitmas. Liialdamata, tegemist on kõige parema SECi rajaga. Sõitsime treeningtempos ja rada oli väga hästi märgistatud.
Eriti meeldib algusosa. Rada läheb kohe alguses kitsaks ära ja kohe laksab tõusud otsa. Peale seda kuni esimese TP-ni on rada sama. Enne Emumäge pannakse vasakpöördele ilmselt rajareguleerija, sest muidu on oht, et rahvas sõidab selle pöörde sirgeks
Emumägi on ikka väga heaks tehtud. Paljudele kindlasti ei meeldi. Üks kruusa paun on sees mida mina varasemast ajast ei mäleta. Ja muidugi lõpu kaks tõusu...
Need on mõnusad maasikad. Pakun, et seal tuleb palju jalastumist
Eriti meeldib algusosa. Rada läheb kohe alguses kitsaks ära ja kohe laksab tõusud otsa. Peale seda kuni esimese TP-ni on rada sama. Enne Emumäge pannakse vasakpöördele ilmselt rajareguleerija, sest muidu on oht, et rahvas sõidab selle pöörde sirgeks
Emumägi on ikka väga heaks tehtud. Paljudele kindlasti ei meeldi. Üks kruusa paun on sees mida mina varasemast ajast ei mäleta. Ja muidugi lõpu kaks tõusu...
Need on mõnusad maasikad. Pakun, et seal tuleb palju jalastumist
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Eks seal rajal neid muhedaid üllatusi saab ikka olema, vast peaks mõned kuidagi ära tähistama, aga sama ...
Peale viljakuivatit saab olema muhe laskumine, metsa minekul teeb rada mullasel laskumisel ilusad haagid sisse
Üsna raja lõpus oli veel üks huvitav ja päris kiire laskumine, kiire kurv paremale ja metsast väljudes päris korralik keeramine vasakule, tegin küll tugeva pidurdamise, aga pidin ikka kõrgest rohust lisa rabama, ning paistis, et mina ei olnud seal esimene kes lisa rabas
Peale viljakuivatit saab olema muhe laskumine, metsa minekul teeb rada mullasel laskumisel ilusad haagid sisse
Üsna raja lõpus oli veel üks huvitav ja päris kiire laskumine, kiire kurv paremale ja metsast väljudes päris korralik keeramine vasakule, tegin küll tugeva pidurdamise, aga pidin ikka kõrgest rohust lisa rabama, ning paistis, et mina ei olnud seal esimene kes lisa rabas
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Naera naera!! Eelmisel aastla tabasid need üllatused mõnda meest nii ootamatult, et rangluid läks raks ja raks, lisaks künti näoga kruusa ja tehti muud väga valusat. On veel naljakas?vilts100 kirjutas:vast peaks mõned kuidagi ära tähistama, aga sama ...
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Kahjurõõm on ju alati eestlasele parim rõõmKaupoR kirjutas:Naera naera!! Eelmisel aastla tabasid need üllatused mõnda meest nii ootamatult, et rangluid läks raks ja raks, lisaks künti näoga kruusa ja tehti muud väga valusat. On veel naljakas?vilts100 kirjutas:vast peaks mõned kuidagi ära tähistama, aga sama ...
Ja eestlase parim söök on ju teine eestlane
Ja iga katkestaja on sinust tagapool
Jne, jne ...
Aga nali naljaks, eks need kohad võiks kuidagi ära märkida küll, minu arvates oli see kuivati laskumine oluliselt ohtlikum kui rajal 2-3 noolega märgitud laskumised ja selle kiire vasakpöörde võiks kah kuidagi ära märgistada, kuna seal julgematel kindlasti korralik hoog sees ja üle lenksa lend on kerge tulema.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Tervist härrad,
Kas keegi oskab nädalavahetusel omandatud kogemuse põhjal öelda mis rehvirõhuga võiks rajale minna? Kas pigem kõrgema või madalama (pidavama) rõhuga?
S.
Kas keegi oskab nädalavahetusel omandatud kogemuse põhjal öelda mis rehvirõhuga võiks rajale minna? Kas pigem kõrgema või madalama (pidavama) rõhuga?
S.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Pole kunagi võistlustel osalenud ning sel hooajal mõtlesin alustuseks mõned matkad kaasa teha.
Rõuges sai pika esimene pool sõidetud ja nüüd Rakkes pikk. Meeldib pigem nautida ning sõidan platvormiga 26-sel fullsusseril.
Pole kunagi nii pikka otsa ratta seljas sõitnud ning veel vähem maastikul. Aga isegi mina sain aru, et see oli mõnus rada ning sobiks hästi ka vähese kogemusega sõitjale. Vahepealsed kruusa-ja asfaldilõigud lasevad veidi hinge tõmmata, heinamaad on tüütud ning metsas on kõik üldiselt sõidetav ja puhas fun.
Kaks viimas suurt tõusu otsustasin jalutamise kasuks ning raja esimeses pooles kolme noolega tähistatud laskumise juures (seal, kus see salakaval hüpekas lõpus) sain maokat ka teha. Tänud rajameistrile raja (ja esmaabikoti ) eest.
Rõuges sai pika esimene pool sõidetud ja nüüd Rakkes pikk. Meeldib pigem nautida ning sõidan platvormiga 26-sel fullsusseril.
Pole kunagi nii pikka otsa ratta seljas sõitnud ning veel vähem maastikul. Aga isegi mina sain aru, et see oli mõnus rada ning sobiks hästi ka vähese kogemusega sõitjale. Vahepealsed kruusa-ja asfaldilõigud lasevad veidi hinge tõmmata, heinamaad on tüütud ning metsas on kõik üldiselt sõidetav ja puhas fun.
Kaks viimas suurt tõusu otsustasin jalutamise kasuks ning raja esimeses pooles kolme noolega tähistatud laskumise juures (seal, kus see salakaval hüpekas lõpus) sain maokat ka teha. Tänud rajameistrile raja (ja esmaabikoti ) eest.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Käisin ka eile poolikut sõitmas ja üldjoontes rada meeldis, heinamaal ainult imes 26" üsna korralikult, küllap 29" veereb seal paremini. Alguse tõusudel sain kohe külje ka maha panna kuna tegin klassikalise vea ja jätsin käiguvahetuse liiga hiliseks. Mööda mudast tõusu üles kerides viskas eest keti maha ja kuna jalgu kiirelt lahti ei saanud, siis polnudki muud kui maaühendus. Raja keskosa oli vähese treenitusega inimesele hea puhkehetk, lõpp aga üsna raske ikka. Need "lõputõusud" võtsin ma ka valesti nagu nüüd selgub. Esimesest läksin üles, siis sõitsin alla ja siis keerasin vasakule ehk tagasi viivale teele, mingit takistust nagu selleks manöövriks polnud? Paaris teises kohas sai ka natukene eksitud kuna ei pannud linte ega silti tähele. Üldiselt oli vähemalt eile rajal väga sõbralik rahvas, sooviti mööda sõites jõudu ja tänati kui raja äärde kiiremate mööda laskmiseks tõmbasin:)
Minu äärmiselt aeglane kulgemine: http://connect.garmin.com/activity/335312163
Minu äärmiselt aeglane kulgemine: http://connect.garmin.com/activity/335312163
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Sõitsin kah pühapäeval mõõdukas (tõusvas) tempos maratoniraja läbi. Seni toimunud etappidest lemmikrada (Rõuge tundus minu 3xx kohtadele sõita lubava vormi kohta veidi liiga raske, et tõeliselt nautida) - nii singleid, ronimist kui kihutamist. Eelviimasel tõusul tuli pea kõik jõuvarud mängu panna, et üles saada.
Hüüumärke oli kõvasti, "!!! ERITI OHTLIK" laskumise eel olin valmis juba ette sadulast maha ronima, tuletades meelde, et isegi Massimõrvari ees polnud sellist silti, aga mõtlesin, et sõidaks ikka enne üle harja ära ja ennäe, midagi vägra hirmsat polnudki. (Selge see, et arvestama peab ka pori ja massidega, mis asjad ohtlikumaks teevad.)
Päris lõpus oleks kah igatsenud mõnda hüüumärki eelkirjutanute mainitud laskumistele: üks vasakkurv peale laskumist, kus paljudel oli pikaks läinud ja üks paremkurv, mis peale laskumist järsult ahenes ja kurvi välisservas olev puu päris lähedale tuli.
Raputavad põllud 29" FS ratta otsas (vetruv Mcfk post veel takkapihta) ei häirinud, aga kõvakahvlimehed peavad küll oma keha tõisiselt vihkama, et seal kihutada.
Kui juba linkide jagamiseks läks:
http://connect.garmin.com/activity/335327248
Kuidas varem osalenutele tundub, kas selle aasta rada on pigem kiirem või aeglasem kui eelmisel aastal? (Jätame ilmaolud hetkeks kõrvale.)
Hüüumärke oli kõvasti, "!!! ERITI OHTLIK" laskumise eel olin valmis juba ette sadulast maha ronima, tuletades meelde, et isegi Massimõrvari ees polnud sellist silti, aga mõtlesin, et sõidaks ikka enne üle harja ära ja ennäe, midagi vägra hirmsat polnudki. (Selge see, et arvestama peab ka pori ja massidega, mis asjad ohtlikumaks teevad.)
Päris lõpus oleks kah igatsenud mõnda hüüumärki eelkirjutanute mainitud laskumistele: üks vasakkurv peale laskumist, kus paljudel oli pikaks läinud ja üks paremkurv, mis peale laskumist järsult ahenes ja kurvi välisservas olev puu päris lähedale tuli.
Raputavad põllud 29" FS ratta otsas (vetruv Mcfk post veel takkapihta) ei häirinud, aga kõvakahvlimehed peavad küll oma keha tõisiselt vihkama, et seal kihutada.
Kui juba linkide jagamiseks läks:
http://connect.garmin.com/activity/335327248
Kuidas varem osalenutele tundub, kas selle aasta rada on pigem kiirem või aeglasem kui eelmisel aastal? (Jätame ilmaolud hetkeks kõrvale.)
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
lugupeetud ratturid, mõni hoiatav silt tulebki lisaks. kindlasti on mõeldud see ka raja 56 km, kus läbitakse alguse 3km vastupidiselt. mingit "pudelit" sinna ehitada läheb keeruliseks, kuna varem seda teha ei saa ja pärast suht kiire. lisaks on seal veidi õhus ka maa küsimus. lõpus tuleb palju koridori nii, et viimasel kildil eksida ei peaks saama. mis pühapäeval sõitu puutus siis väga paljud ei näinud märki, mis oli täiesti nähtav- näitena võin tuua enne kontrollpunkti oleva majakese juures oli parem pöörde nool aga seda ei näinud väga paljud, kuigi igati reeglitele vastavalt paigaldatud. sama asi ka 12kiltsal enne IJP. võistluse ajal seal muidugi lint ees aga siiski tähelepanu on oluline. Mitmesse kohta ei tule ka võistluse ajal linti ette aga seal on ristid või kaks ees ja valesti minek juba oma hooletus. mainitud kivid(suured) 28 kildi lõpus on plaanis tähistada toki ja lindikesega üks elline oli ka Emumäel. seal oli tegemist kurvis oleva "pedaalikiviga) Laudast siin juba räägiti ja seletati. Mis neisse eelmise aasta rangluudesse puutub siis rohkelt oli ainult mesilase ja herilase sutsakaid. FujiMees sai muidugi tõsiselt kannatada aga 2x3 noolt olid olemas, tänavu põrutasin S-i ka veel sisse. Kui alguse kruusa karjääri laskumise hüpekas lihvimist ei talu põrutan sinna ka S-i sisse. Minult on küsitud miks on siloaukude juures ümber hoone tobe sõit aga see ongi kiiruse maandamiseks. kruusa vasakurvis sõidavad ilma selleta pooled küljed verilihal. selline koht on ka staadioni äärsel pikal tõusul tavaliselt aga tänavu proovime ima kurvi sirgeks sõitmata ja pööre on kruusal oru põhjas. kui on jama teame mis tulevikus vanaviisi teha.
lõppu selline lugu- sõidavad staadioni väravast välja 2 ratturit, üks teab või näeb, et nüüd keerab rada vasakule. teine ei tea ega näe midagi ja panevad omavahel kokku. riided lõhki, ihu lõhki, 1 ratas sõidukõlbmatu ning rajaga tutvumine on lõppenud juba esimese 200 meetri jooksul. Kuhu me kiirustame? ma käin ise ja oma klubikaaslastega iga rada läbi sõitmas, kui võimalik ja meil on võimalik sõita eksimatult, kui ainult lindid ripuvad ja nooli pole, näha loodust ja ilusaid koht jne- see on nauding ja mulle hirmsasti meeldib ning selleks tuleb aega võtta.
olen mitu korda mõtelnud Soomes maratoni sõites- kui see meie rahvas sinna rajale lasta siis osad leitakse ilmselt Lapimaalt lõpuks Lätis pole ka linte ja märgid kinnitatud looduslikele objektidele enamuses ja pole mingeid probleeme. ma pole lasknud ka linte väga tihedalt panna kui kusagile keerata pole siis iga 30m peale pole lindil mõtet panna- vaevalt keegi puuotsa ronib või tihnikusse keerab Aga rahvast on palju ja kõik me oskame midagi paremini või halvemini- ma usun, et 97% minu SEC kaaslastest joonistab või arvutab minust paremini. mina äkki aga olen neist natuke osavam rattaraja tähistuse lugemisel Rõuges olin 272 nii et paarile mehele panin ikka särgi püksi
Arvestan siin kohal kõiki tähelepanekuid, ka neid mille osas ma midagi ei plaaninudki ette võtta. Tänan rajaga tutvujaid ja tähelepanekute tegijaid.
Kohtume pühapäeval ja ma tahaksin, et te saaksite ilusa elamuse ja jõuaksite tervelt staadionile tagasi- see on minu eesmärk ja selle nimel jooksengi mööda metsa kuvalda õlal ning sellel etapil pean leppima viimase kohaga, sest kõik on minust paremad ja osavamad ratturid!
lõppu selline lugu- sõidavad staadioni väravast välja 2 ratturit, üks teab või näeb, et nüüd keerab rada vasakule. teine ei tea ega näe midagi ja panevad omavahel kokku. riided lõhki, ihu lõhki, 1 ratas sõidukõlbmatu ning rajaga tutvumine on lõppenud juba esimese 200 meetri jooksul. Kuhu me kiirustame? ma käin ise ja oma klubikaaslastega iga rada läbi sõitmas, kui võimalik ja meil on võimalik sõita eksimatult, kui ainult lindid ripuvad ja nooli pole, näha loodust ja ilusaid koht jne- see on nauding ja mulle hirmsasti meeldib ning selleks tuleb aega võtta.
olen mitu korda mõtelnud Soomes maratoni sõites- kui see meie rahvas sinna rajale lasta siis osad leitakse ilmselt Lapimaalt lõpuks Lätis pole ka linte ja märgid kinnitatud looduslikele objektidele enamuses ja pole mingeid probleeme. ma pole lasknud ka linte väga tihedalt panna kui kusagile keerata pole siis iga 30m peale pole lindil mõtet panna- vaevalt keegi puuotsa ronib või tihnikusse keerab Aga rahvast on palju ja kõik me oskame midagi paremini või halvemini- ma usun, et 97% minu SEC kaaslastest joonistab või arvutab minust paremini. mina äkki aga olen neist natuke osavam rattaraja tähistuse lugemisel Rõuges olin 272 nii et paarile mehele panin ikka särgi püksi
Arvestan siin kohal kõiki tähelepanekuid, ka neid mille osas ma midagi ei plaaninudki ette võtta. Tänan rajaga tutvujaid ja tähelepanekute tegijaid.
Kohtume pühapäeval ja ma tahaksin, et te saaksite ilusa elamuse ja jõuaksite tervelt staadionile tagasi- see on minu eesmärk ja selle nimel jooksengi mööda metsa kuvalda õlal ning sellel etapil pean leppima viimase kohaga, sest kõik on minust paremad ja osavamad ratturid!
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Vaatasin siis siin rajatutvustust ja rajakaarti.
Rajatutvustuses 59km, rajakaardil 60km
Ja veel on joogipunktide km erinevad.
Kas viga või ongi nii? Kumba uskuda?
Rajatutvustuses 59km, rajakaardil 60km
Ja veel on joogipunktide km erinevad.
Kas viga või ongi nii? Kumba uskuda?
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Miša jäi ka viimaseks, aga lõpuks kuulus talle kõigi tänu ja lugupidamine.ennoeilo kirjutas:sellel etapil pean leppima viimase kohaga, sest kõik on minust paremad ja osavamad ratturid!
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
See erinevus nüüd küll ei peaks muret tekitama.urmet25 kirjutas:Vaatasin siis siin rajatutvustust ja rajakaarti.
Rajatutvustuses 59km, rajakaardil 60km
Ja veel on joogipunktide km erinevad.
Kas viga või ongi nii? Kumba uskuda?
On radade pikkused eelmiselgi õhtul muutunud kui mõnel maaomanikul uus mõte on tekkinud.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
väike anomaalia on - kepski näitab erinevalt igal läbimisel. küll on koma 4, küll on koma 6 ja lisaks on kaart ja kirjeldus tehtud erinevatel aegadel. väga vara hakatkse pommitama kirjadega, miks pole infot. aga varakult koostades tuleb ikka teha muudatusi. pärast asja täpsustuses jäävadki mõned 100m õhku rippuma. lisaks tuli ohutuse huvides teha muudatusi radade ühinemis koha suhtes.
Võtan kriitika omaks ja ei lähe veel magama ja palun need arvud ühtlustada.
Võtan kriitika omaks ja ei lähe veel magama ja palun need arvud ühtlustada.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Mul nüüd puhtalt tsainiku teadmatusest tingitud küsimus: Miks sellised pisivahed nii murelikuks teevad? Ilmselt on asju milles minu tasemel ei küündi aga huvi pakub küll et milles asi.urmet25 kirjutas:Vaatasin siis siin rajatutvustust ja rajakaarti.
Rajatutvustuses 59km, rajakaardil 60km
Ja veel on joogipunktide km erinevad.
Kas viga või ongi nii? Kumba uskuda?
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Kui nüüd uskuda, mis kirjas ja mis tegelikult. Siis minu endomondo järgi on Hansgrohe kilomeeter tasasel pinnal.indrek56 kirjutas: Mul nüüd puhtalt tsainiku teadmatusest tingitud küsimus: Miks sellised pisivahed nii murelikuks teevad? Ilmselt on asju milles minu tasemel ei küündi aga huvi pakub küll et milles asi.
Aga tegelikult peaks vast olema kohe peale 4-ndat TP.
Asi lihtsalt põhimõttes.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Nende GPS-andmetega on ju veel nii, et eri keskkonnad teevad oma arvutused kõik oma mätta otsast. See tähendab, et Juku salvestab Endoga Rakke SECi etapi kaardi ja annab (ekspordib) Katile, Kati salvestab endale Sports-trackeri keskkonda ja juba on numbrid paigast ära. Kõik sõidavad sama rada läbides justkui eri distantse.
Need põhimõtted jäävadki lõputult triivima
Need põhimõtted jäävadki lõputult triivima
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Täpselt. Samamoodi nagu näitab iga spidomeeter erineval näitab ka GPS ja väiksed vahed tulevad ikka sisse.
Palun saage aru et ka materjalide tootmine võtab aega ja kõikide muudatuste kohene sisseviimine ei ole võimalik. Muidugi on kõige lihtsam esimesena tekstides muudatused teha jne. Ning nagu öeldi võib tulla mingi force majeure ning veel eelmine õhtugi rada muutuda. Olge tolerantsemad!
Palun saage aru et ka materjalide tootmine võtab aega ja kõikide muudatuste kohene sisseviimine ei ole võimalik. Muidugi on kõige lihtsam esimesena tekstides muudatused teha jne. Ning nagu öeldi võib tulla mingi force majeure ning veel eelmine õhtugi rada muutuda. Olge tolerantsemad!
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
loitsin siin juba mitmendat päeva tuulispaska Rakke kohale. Äike on juba igapäevaselt kuni pühapäevani olemas. Kui õiged nõialoitsusõnad üles leian, on tuulispask ise ka stardiskristjan07 kirjutas: Ning nagu öeldi võib tulla mingi force majeure ning veel eelmine õhtugi rada muutuda. Olge tolerantsemad!
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Tere! Küsimus siis selline, et kas algaja jaoks on Rakke rada raske? Kas seal sõidab nii öelda "pühapäevasõitjaid" ka, kes ei tegele igapäevaselt rattasõiduga?
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
igal etapil on pühapäevasõitjaid.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Nagu eelpool mainisin, siis minu arvates sobib rada väga hästi ka "pühapäevasõitjale" (olles ise ka sinna kategoooriasse kuuluv)
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Mina tegin oma elu esimese MTB võistluse 2001 Rakkes pikal distantsil. Siiani tegelen alaga.
Mõni aasta tagasi sõitis elu esimeseks maratoniks Rakke pika läbi üks mu naiskolleeg. Ütles, et täitsa tore oli.
Mõni aasta tagasi sõitis elu esimeseks maratoniks Rakke pika läbi üks mu naiskolleeg. Ütles, et täitsa tore oli.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Küsiks kogenumatelt pühapäevasõitjate jaoks soovitusi/ õpetusi.
Mida võtta kaasa ning kuidas varustada.
Alustuseks mainin ära, et piirdun pooldistantsiga seekord.
Nimelt, kas sõidukombe on pea kohustuslik, või tavariietusega elab üle? Küsimuse tuum seisneb asjaolul, et kõikidel piltidel on nagu ainult rattariietuses tegelased. Isiklikult oman hetkel rattavarustusest vaid jalanõusid ja pehmendusega boxereid. Kiiver, kindad ja visuaalpreservatiivid on enesestmõistetavad. Joogitops on ka.
Pakiraami võtan vast ikka maha, saab 400g kergemaks, kuigi enne sõitu vetsus käimisega vist kaotaks rohkem kaalu.
Porilauad? Jätta peale või maha?
Varustusest veel mida kaasa? Hetkel on plaanis võtta 2 lohvi ja liimikomplekt + pump.
Soovitati võtta ka võti pidurite vabastamiseks kui ratta 8ks sõidan, kuigi ma pakuks, et kui pidureid pole, siis ma parem käin jala.
Lohvid ja muu nänn lähevad raamikotti, mis on piisavalt suur, et mahutaks 2 lohvi, liimikomplekti ja veel ühe rehvi. Kas on mõistlik rehvi kaasa tarida?
Väike pakk beebipuhastussalfakaid ka. Jube hästi saab õli näppudelt maha sellega.
Rattas, mida lõhkuma tuleks, oleks see.
Rehvid on 400km asfalti vanad schwalbe hurricane'd.
Oleks tore teada targemate arvamust.
Mida võtta kaasa ning kuidas varustada.
Alustuseks mainin ära, et piirdun pooldistantsiga seekord.
Nimelt, kas sõidukombe on pea kohustuslik, või tavariietusega elab üle? Küsimuse tuum seisneb asjaolul, et kõikidel piltidel on nagu ainult rattariietuses tegelased. Isiklikult oman hetkel rattavarustusest vaid jalanõusid ja pehmendusega boxereid. Kiiver, kindad ja visuaalpreservatiivid on enesestmõistetavad. Joogitops on ka.
Pakiraami võtan vast ikka maha, saab 400g kergemaks, kuigi enne sõitu vetsus käimisega vist kaotaks rohkem kaalu.
Porilauad? Jätta peale või maha?
Varustusest veel mida kaasa? Hetkel on plaanis võtta 2 lohvi ja liimikomplekt + pump.
Soovitati võtta ka võti pidurite vabastamiseks kui ratta 8ks sõidan, kuigi ma pakuks, et kui pidureid pole, siis ma parem käin jala.
Lohvid ja muu nänn lähevad raamikotti, mis on piisavalt suur, et mahutaks 2 lohvi, liimikomplekti ja veel ühe rehvi. Kas on mõistlik rehvi kaasa tarida?
Väike pakk beebipuhastussalfakaid ka. Jube hästi saab õli näppudelt maha sellega.
Rattas, mida lõhkuma tuleks, oleks see.
Rehvid on 400km asfalti vanad schwalbe hurricane'd.
Oleks tore teada targemate arvamust.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Kõige parem soovitus mida kaasa võtta on võimalikult palju kilomeetreid ratta seljas, samas lühike distants on niipalju lühike küll, et saab ka vähese treenitusega hakkama. Lihtsalt jalutamist ehk tavapärasest rohkem. Ükski riietus ei anna sulle juurde preemiasekundeid, vt näiteks TRMi pilte, poisid sõidavad ka kaelkirjakukostüümis. Niiet kui sul spetsiaalset särki ei ole, siis ei tohiks sõit sellepärast lõpetamata küll jääda. Kummiparanduskomplekt võib kaasas olla küll, kunagi ei tea mis juhtuda võib.. Üks asi mis mul sinu loetelust silma ei hakanud on prillid, ma ei tea kuidas kaasvõistlejatega on, aga minul üks ja ainuke kogemus ilma prillideta sõitmises oli eelmine aasta Elvas. Viimased 15km sõitsin üks silm kinni. Eessõitja ratta alt võid saada nii savi, muda kuiga kive, lisaks ka madalal asuvad oksad, kui vähegi võimalik siis see investeering mööda külgi maha ei jookse. Ilma poolest on Rakke samuti "kurikuulus" oma tornaadode, rahe ja võibolla ka taevast allasadavate väikeste poiste poolest.
Prill ette ja nael kummi..
Tervitades,
Siim
Prill ette ja nael kummi..
Tervitades,
Siim
MinaOlen kirjutas:Küsiks kogenumatelt pühapäevasõitjate jaoks soovitusi/ õpetusi.
Mida võtta kaasa ning kuidas varustada.
Alustuseks mainin ära, et piirdun pooldistantsiga seekord.
Nimelt, kas sõidukombe on pea kohustuslik, või tavariietusega elab üle? Küsimuse tuum seisneb asjaolul, et kõikidel piltidel on nagu ainult rattariietuses tegelased. Isiklikult oman hetkel rattavarustusest vaid jalanõusid ja pehmendusega boxereid. Kiiver, kindad ja visuaalpreservatiivid on enesestmõistetavad. Joogitops on ka.
Pakiraami võtan vast ikka maha, saab 400g kergemaks, kuigi enne sõitu vetsus käimisega vist kaotaks rohkem kaalu.
Porilauad? Jätta peale või maha?
Varustusest veel mida kaasa? Hetkel on plaanis võtta 2 lohvi ja liimikomplekt + pump.
Soovitati võtta ka võti pidurite vabastamiseks kui ratta 8ks sõidan, kuigi ma pakuks, et kui pidureid pole, siis ma parem käin jala.
Lohvid ja muu nänn lähevad raamikotti, mis on piisavalt suur, et mahutaks 2 lohvi, liimikomplekti ja veel ühe rehvi. Kas on mõistlik rehvi kaasa tarida?
Väike pakk beebipuhastussalfakaid ka. Jube hästi saab õli näppudelt maha sellega.
Rattas, mida lõhkuma tuleks, oleks see.
Rehvid on 400km asfalti vanad schwalbe hurricane'd.
Oleks tore teada targemate arvamust.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Milleks liimikomplektid kui juba kaks varu sisekummi kaasas on? Võtmekomplet võiks aga kaasas olla küll.
Porikad on minuarust mõttetud, nendeasemel kanna ratta/päikseprille.
Riietusepärast ära muretse, spets riideid ei ole kindlasti sõidu nautimiseks vaja.
Porikad on minuarust mõttetud, nendeasemel kanna ratta/päikseprille.
Riietusepärast ära muretse, spets riideid ei ole kindlasti sõidu nautimiseks vaja.
- meetodimees
- Rattur
- Postitusi: 143
- Liitunud: 04. 08. 2008. 17:12
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Esiteks eemalda rattalt kõik üleliigne: pakiraam, porilauad, tuled, jalg jms. Liimikomplekt, rehv ja salfakad jäta koju. Mida vähem asju kaasas seda lihtsam. Võta kaasa üks-kaks õhukummi, heeblid, pump, multi-tööriist (põhilised kuuskandid jms), hea kui on ketivõti ja powerlink. Riietest on sul kõik põhiline olemas. WC tasub enivei enne starti ära käijaMinaOlen kirjutas:Küsiks kogenumatelt pühapäevasõitjate jaoks soovitusi/ õpetusi.
Rentida carbon raamiga "L"" suurus võistlusrattad: MTB Scott Scale; Scott Spark ja MNT Scott Foil ning rentida MTB rattakohver "Scicon". Info tel. 56 41 3OO
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
+1meetodimees kirjutas:Esiteks eemalda rattalt kõik üleliigne: pakiraam, porilauad, tuled, jalg jms. Liimikomplekt, rehv ja salfakad jäta koju. Mida vähem asju kaasas seda lihtsam. Võta kaasa üks-kaks õhukummi, heeblid, pump, multi-tööriist (põhilised kuuskandid jms), hea kui on ketivõti ja powerlink. Riietest on sul kõik põhiline olemas. WC tasub enivei enne starti ära käijaMinaOlen kirjutas:Küsiks kogenumatelt pühapäevasõitjate jaoks soovitusi/ õpetusi.
Hea oleks, kui särk ei oleks puuvillane. Aga saab ka sellega hakkama.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Lisaks kaks pudelit,soovituslikult 700ml kuna vedelikupuudusesse ei soovita jääda,enda kogemustest Rõuge maratonil kaotasin ühe pudeli ära,ja tõmbas hingest kinni,sellearvelt loomulikult kaotades väga palju kohti ja sõitsin lõpuni aurudel,pigem võtta vedeliku varuga kui väikeses koguses.meetodimees kirjutas:Esiteks eemalda rattalt kõik üleliigne: pakiraam, porilauad, tuled, jalg jms. Liimikomplekt, rehv ja salfakad jäta koju. Mida vähem asju kaasas seda lihtsam. Võta kaasa üks-kaks õhukummi, heeblid, pump, multi-tööriist (põhilised kuuskandid jms), hea kui on ketivõti ja powerlink. Riietest on sul kõik põhiline olemas. WC tasub enivei enne starti ära käijaMinaOlen kirjutas:Küsiks kogenumatelt pühapäevasõitjate jaoks soovitusi/ õpetusi.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Visuaalpreservatiivid ongi üks prillide alaliike. Tavalised (kerged) läbipaistvad kaitseprillid on ikka reeglina ees. Seda siis peale seda kui sai mingi soo ääres natuke kiiremini sõidetud ning silmades (ja ka suus) oli rohkem sitikaid kui oleks soovinud.Rostaan kirjutas:Üks asi mis mul sinu loetelust silma ei hakanud on prillid, ma ei tea kuidas kaasvõistlejatega on, aga minul üks ja ainuke kogemus ilma prillideta sõitmises oli eelmine aasta Elvas. Viimased 15km sõitsin üks silm kinni.MinaOlen kirjutas:visuaalpreservatiivid on enesestmõistetavad.
Linkige keegi mõnda head multitööriista.
Olen mõelnud osta, aga siiani on jäänud kahe silma vahele.
Unustasin nii bike-discountist kui veloplusist tellimust tehes ära. Pakk kohale tuli mõtlen ja imestan, miks tööriista pole, selgus, polnud tellinudki.
Ennast köitis kas:
http://www.veloplus.ee/et/toode/voti-sks-ct-works-5408
või
http://www.veloplus.ee/et/toode/voti-ke ... ut-ii-5166
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Kinkisin sõbrale jõuludeks sellise: http://www.veloplus.ee/et/toode/voti-me ... vaike-5182 Tema sõnul vägagi asine tööriist, boonusena küljes ka pudeliavaja, millega saab maratoni lõpus linonaadi lahti korkida
Siim
Siim
MinaOlen kirjutas:Visuaalpreservatiivid ongi üks prillide alaliike. Tavalised (kerged) läbipaistvad kaitseprillid on ikka reeglina ees. Seda siis peale seda kui sai mingi soo ääres natuke kiiremini sõidetud ning silmades (ja ka suus) oli rohkem sitikaid kui oleks soovinud.Rostaan kirjutas:Üks asi mis mul sinu loetelust silma ei hakanud on prillid, ma ei tea kuidas kaasvõistlejatega on, aga minul üks ja ainuke kogemus ilma prillideta sõitmises oli eelmine aasta Elvas. Viimased 15km sõitsin üks silm kinni.MinaOlen kirjutas:visuaalpreservatiivid on enesestmõistetavad.
Linkige keegi mõnda head multitööriista.
Olen mõelnud osta, aga siiani on jäänud kahe silma vahele.
Unustasin nii bike-discountist kui veloplusist tellimust tehes ära. Pakk kohale tuli mõtlen ja imestan, miks tööriista pole, selgus, polnud tellinudki.
Ennast köitis kas:
http://www.veloplus.ee/et/toode/voti-sks-ct-works-5408
või
http://www.veloplus.ee/et/toode/voti-ke ... ut-ii-5166
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Ärge nüüd üle mõelge, endal juhtus ka Rakke esimene Elion olema ja ikka kohe pikk distants, lühikese pärast ei tasu ju autoga kohale sõitagi. Saab ju algul rahulikumalt võtta, igas toidupunktis süüa ja juua, ei tohiks midagi väga keerulist olla. Ainus oht on see, et hakkab meeldima ja edaspidi hakkadki võistlemas käima, paremat ratast ja varustust tahtma.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
meetodimees kirjutas:Esiteks eemalda rattalt kõik üleliigne: pakiraam, porilauad, tuled, jalg jms. Liimikomplekt, rehv ja salfakad jäta koju. Mida vähem asju kaasas seda lihtsam. Võta kaasa üks-kaks õhukummi, heeblid, pump, multi-tööriist (põhilised kuuskandid jms), hea kui on ketivõti ja powerlink. Riietest on sul kõik põhiline olemas. WC tasub enivei enne starti ära käijaMinaOlen kirjutas:Küsiks kogenumatelt pühapäevasõitjate jaoks soovitusi/ õpetusi.
ja õlu kindlasti seljakotti. 1-2 pdl kindlasti.
nng tsiteerides klassikuid: poolsuitsuvorst, marineeritud angerjas. palun.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Vaidleks vastu ,sööma ja jooma rajale pole ka mõtet minna ,kui siis ikka täiega uhama ,,,, ja mina eelistan just poolmaratoni selleks.piffik kirjutas:Ärge nüüd üle mõelge, endal juhtus ka Rakke esimene Elion olema ja ikka kohe pikk distants, lühikese pärast ei tasu ju autoga kohale sõitagi. Saab ju algul rahulikumalt võtta, igas toidupunktis süüa ja juua, ei tohiks midagi väga keerulist olla. Ainus oht on see, et hakkab meeldima ja edaspidi hakkadki võistlemas käima, paremat ratast ja varustust tahtma.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Ja kindlasti peab kaasas olema varukahvel, ärge seda unustage!erikr kirjutas:+1meetodimees kirjutas:Esiteks eemalda rattalt kõik üleliigne: pakiraam, porilauad, tuled, jalg jms. Liimikomplekt, rehv ja salfakad jäta koju. Mida vähem asju kaasas seda lihtsam. Võta kaasa üks-kaks õhukummi, heeblid, pump, multi-tööriist (põhilised kuuskandid jms), hea kui on ketivõti ja powerlink. Riietest on sul kõik põhiline olemas. WC tasub enivei enne starti ära käijaMinaOlen kirjutas:Küsiks kogenumatelt pühapäevasõitjate jaoks soovitusi/ õpetusi.
Hea oleks, kui särk ei oleks puuvillane. Aga saab ka sellega hakkama.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Re: Fuji Rakke SEC IV etapp 7 juuli
Esiteks eemalda rattalt kõik üleliigne: pakiraam, porilauad, tuled, jalg jms. Liimikomplekt, rehv ja salfakad jäta koju. Mida vähem asju kaasas seda lihtsam. Võta kaasa üks-kaks õhukummi, heeblid, pump, multi-tööriist (põhilised kuuskandid jms), hea kui on ketivõti ja powerlink. Riietest on sul kõik põhiline olemas. WC tasub enivei enne starti ära käija
+1
Hea oleks, kui särk ei oleks puuvillane. Aga saab ka sellega hakkama.
Jep, jube jama kui jõuad supilaua taha ja avastad et kõik kahvlid otsasJa kindlasti peab kaasas olema varukahvel, ärge seda unustage!
Pain is only weakness leaving the body