![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.tallinnapostimees.ee/870152/ ... iiklustee/
Paraku mõned päevad tagasi ringteel sõites. Minu ees liikus puksiir. Selle ootas kõrvalteelt tulev veokas ilusti ära, vaatasin, kuidas juht saatis puksiiri pilguga veel pikalt, uuesti ringi peale vaatamata. pani aga käigu sisse ja liikuma. Rabasin pidureid ja ühe jalaga veel mööda maad. Siis kui juba kabiin möödas oli, vaatas juht ringi peale ja ehmus mid nähes ise samuti ilmselgelt. Murelikuks teeb see, et selliseid apsakaid teevad juhid, kes peaks olema profid ja teenivad igapäevast leiba roolikeeramisega. Mis siis veel teistest tahta.tripp kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=64557138
Tallinnas jäi jalgrattur veoauto alla
Eriti kaunis on kommentaar 18.06.2012 13:34:
"ega lollid aru ei saa jah et auto on suurem ja seega ees6igus"
Ehk, veoautol on eesõigus, kuna ta on suurem. Punkt.
Mõlemad sõitsid ju ühes suunas. Aga miks kokku said seda on raske öelda. Võibolla rattur ei arvestanud, et veoki tagumine osa lõikab kurvi või siis veok pressis ise ligi.Prommar kirjutas:Kui asja erapooletult vaadata, siis on seal raske veoauto juhi süüd näha. Rattur kas sõitis piki Veerennit kõnniteelt punasega ristmikule (mõlemas teeservas on ka see perversne 0,5m "rattatee", aga seal ta ilmselt ei sõitnud) või üritas paremale pöörava auto kõrvalt otse suruda.
Nõukaajal olnuks lihtne: rattateed soojatrasside kohale ja valmis.janart kirjutas:http://www.postimees.ee/1016116/holland ... rattateid/
Tänapäevased soojatorud on korralikult isoleeritud ja ei küta ümbritsevat. Energia on liiga kallis selleks, et tänavat kütta. Ja trassid on sõidutee all seepärast, et seal on nende jaoks ruumi, kuhu neid panna.indrek56 kirjutas:OT: aga miks üldse kanalisatsioonisüsrteemid, kütted ja veetorud sõidutee alla pannakse? Jalakäijate osal oleks ehk see eelis, et kütaks kõnniteed, lõhuks vähem sõiduteed ja ka hooldus ja remot ei nõua sõidutee sulgemist. Aga ilmselt on mingi ülioluline ja elemnetaarne asjaolu mis sellele mõttele konkreetselt vee peale tõmbab.
OT jätkuks olgu lisatud, et eks neid trasse ole ka kõnniteede all, aga paraku jah neid tohutult ja ühes kanalis neid ei jooksuta (vesi, kanal, elekter, side, küte, gaas jne).Jaagu kirjutas: Ja trassid on sõidutee all seepärast, et seal on nende jaoks ruumi, kuhu neid panna.
Eile Kõrvemaalt koju sõites oli Piibe mnt-l päris mitmeid jalgrattureid, kellest mööduda. Kogu tee sai kolonnis sõidetud, kõik teevad viisakaid möödasõite rattureist piisava külgvahe jätmisega. Minu taga sõitev vahtralehega idioot teeb aga ülima järjekindlusega napikaid rattureile, üks teise järel. Võtaks siis kogenumatelt õppust. Mõtlesin veel, et jätan numbri meelde ja postitan siia, kuid jätsin mõtte realiseerimata. Kodus lugesin toda uudist. 2+2 maantee, võimatu... Eelmisel aastal oli ka vähemalt üks hukkunud jalgrattur täpselt Elioni, ptui Samsungi päeval. Kohutav.indrek56 kirjutas:Karm lugu: http://www.tallinnapostimees.ee/1240888 ... -ringteel/
Mitte et see antud juhul nii oleks olnud aga aegajalt näen, kuidas mõned autojuhid lähevad paremasse teeserva, et piiluda eesõitvast autost möödasõiduvõimalusi. Ja seda pole harva.
Ega selline arvuti taga analüüsimine muidugi kadunut tagasi ei too, aga pilte vaadates võib olla case, et rattur siiski paiknes mitte päris paremal servas, kuivõrd otse edasi sõitmiseks tuleb sõita paremalt vasakule üle aeglustusraja. Kui bemm tulistas paremalt mööda mõnest rekkast kohe mahasõidurea tekkimisel, siis võis rattur silmapiirile ilmuda väga ootamatult. Aga süüd see eriti ei kergenda ja eks Lauaviina pudel tagaistmel on äärmiselt kõnekas sümbol. Kurb.TanelV kirjutas:Jälle - http://www.tallinncity.ee/1264670/peter ... algrattur/![]()
Tõsiselt siin riigis tekib varsti tunne, et kas peaks ehk ala vahetama?
Tundub jälle sama lugu olevat nagu alles paar nädalat tagasi - hea tee, autojuht kaldus teeäärde ja ratturile tagant otsa. Seljataga ju silmi ei ole ja kunagi ei tea, millal Sinu taga selline tüüp sõidab.
Mida võtta ette, et selliseid mõrvareid liiklusest eemaldada või rattasõitu ohutumaks teha?
Regulaarsed vaimse tervise uuringud juhilube omavatele isikutele (ja uus teema - relva omamise õigust omavatele isikutele).TanelV kirjutas:Mida võtta ette, et selliseid mõrvareid liiklusest eemaldada või rattasõitu ohutumaks teha?
Juht oli joobes. Esmalt põrutas vastu teepiiret ja siis niitis ratturi maha. Ratturil ei tundu küll mingid süüd olevat, lihtsalt ebaõnn, et sellel ajal seal paiknes.clx kirjutas:...pilte vaadates võib olla case, et rattur siiski paiknes mitte päris paremal servas...TanelV kirjutas:Jälle - http://www.tallinncity.ee/1264670/peter ... algrattur/
Kui näed mingit (järjepidevat!) ohtlikku tegevust, siis ära pikalt mõtle:josefk kirjutas: Eile Kõrvemaalt koju sõites oli Piibe mnt-l päris mitmeid jalgrattureid, kellest mööduda. Kogu tee sai kolonnis sõidetud, kõik teevad viisakaid möödasõite rattureist piisava külgvahe jätmisega. Minu taga sõitev vahtralehega idioot teeb aga ülima järjekindlusega napikaid rattureile, üks teise järel. Võtaks siis kogenumatelt õppust. Mõtlesin veel, et jätan numbri meelde ja postitan siia, kuid jätsin mõtte realiseerimata. Kodus lugesin toda uudist. 2+2 maantee, võimatu... Eelmisel aastal oli ka vähemalt üks hukkunud jalgrattur täpselt Elioni, ptui Samsungi päeval. Kohutav.
No vot, millised one percenterid siin foorumis ringi luusivad! Aga asjalikud mõtted pealinna segaduste kohta, olgugi, et valimiste kahuritorust..Kaido Kukk kirjutas:Kui [Kopenhaagenis] sõidab jalgrattaga tööle üle kolmandiku linnaelanikest, siis Tallinnas tehakse kõikidest igapäevastest liikumistest jalgrattaga vaid üks protsen
Kuna uudise allikas mainis ka asja positiivset poolt, et mitmed ratturid käituvad teistega arvestavalt ja nagu inimesed, olen Nõmme Sõnumite lugeja poolt. Leidub ikka igasuguseid tõpraid küll!erikr kirjutas:Jalgratturid on ikka uskumatud tõprad.
Kirjutatud on nii:veloson kirjutas:Kuna uudise allikas mainis ka asja positiivset poolt, et mitmed ratturid käituvad teistega arvestavalt ja nagu inimesed, olen Nõmme Sõnumite lugeja poolt. Leidub ikka igasuguseid tõpraid küll!erikr kirjutas:Jalgratturid on ikka uskumatud tõprad.
Sellise asfaldi joonise kohta on ka teine hea küsimus. "Kes on sellel pildil puudu"? Ratas on, isa ei ole.veloson kirjutas:Lugeja küsib, kas seal, kus pole sõidutee, hakkabki igal pool olema nö "sogatee"?
Vastab Tallinna linnavalitsuse kommunaalameti juhataja jne jne asetäitja jne Tarmo, põhimõtteliselt jaatavalt:
«Transpordiametist saadud informatsiooni kohaselt on need teekattemärgistused, kus jalgrattur ja jalakäija on teineteisest eraldatud pideva joonega, minevikust. Uuendatud märgistuste puhul, kus jalgrattur ning jalakäija on üksteise kohal, kehtib kõikidele ühtemoodi «segaliiklus» ning jalgratturid võtavad omaks parempoolse liikluse.»
isa uisutab ju! pime oled ve?hobbyists kirjutas:Sellise asfaldi joonise kohta on ka teine hea küsimus. "Kes on sellel pildil puudu"? Ratas on, isa ei ole.veloson kirjutas:Lugeja küsib, kas seal, kus pole sõidutee, hakkabki igal pool olema nö "sogatee"?
Vastab Tallinna linnavalitsuse kommunaalameti juhataja jne jne asetäitja jne Tarmo, põhimõtteliselt jaatavalt:
«Transpordiametist saadud informatsiooni kohaselt on need teekattemärgistused, kus jalgrattur ja jalakäija on teineteisest eraldatud pideva joonega, minevikust. Uuendatud märgistuste puhul, kus jalgrattur ning jalakäija on üksteise kohal, kehtib kõikidele ühtemoodi «segaliiklus» ning jalgratturid võtavad omaks parempoolse liikluse.»
No isa läks uisutama ja jättis ratta keset teed vedelema ? Millisest eeskujust me noortele räägime ?tsainik kirjutas:isa uisutab ju! pime oled ve?hobbyists kirjutas:Sellise asfaldi joonise kohta on ka teine hea küsimus. "Kes on sellel pildil puudu"? Ratas on, isa ei ole.veloson kirjutas:Lugeja küsib, kas seal, kus pole sõidutee, hakkabki igal pool olema nö "sogatee"?
Vastab Tallinna linnavalitsuse kommunaalameti juhataja jne jne asetäitja jne Tarmo, põhimõtteliselt jaatavalt:
«Transpordiametist saadud informatsiooni kohaselt on need teekattemärgistused, kus jalgrattur ja jalakäija on teineteisest eraldatud pideva joonega, minevikust. Uuendatud märgistuste puhul, kus jalgrattur ning jalakäija on üksteise kohal, kehtib kõikidele ühtemoodi «segaliiklus» ning jalgratturid võtavad omaks parempoolse liikluse.»