17.juuli Humala
17.juuli Humala
Täna sai rada trimmerdatud ja ka mõned lindid pandud. Kuna töö lõppedes oli juba pime , siis rada läbi enam sõita ei jõudnud.
Seega mingit faili raja kohta pole ega tule ka , kuna järgmine kord läheme sinna võistluspäeval. Vahepeal vaja ju Tour de Rõuge läbi sõita. Raja kohta siis niipalju , et sellel aastal on laste ja suurte rada täiesti eraldi , saades kokku vaid 200...300 meetriks enne finišit . Laste rada läheb sealt kus oli eelmine aasta raja algus ja sama pidi kui eelmine aasta. Laste raja pikkus on u. 1800 m . Suurte rada läheb sellel aastal teistpidi kui eelmine aasta ehk vastupäeva. raja pikkus on u. 3,8 km . Rada läbi sõites olge ettevaatlikud , kuna iseloomulikult militaarmaastikule on rajal auke mis on veel tähistamata.
Konx
Seega mingit faili raja kohta pole ega tule ka , kuna järgmine kord läheme sinna võistluspäeval. Vahepeal vaja ju Tour de Rõuge läbi sõita. Raja kohta siis niipalju , et sellel aastal on laste ja suurte rada täiesti eraldi , saades kokku vaid 200...300 meetriks enne finišit . Laste rada läheb sealt kus oli eelmine aasta raja algus ja sama pidi kui eelmine aasta. Laste raja pikkus on u. 1800 m . Suurte rada läheb sellel aastal teistpidi kui eelmine aasta ehk vastupäeva. raja pikkus on u. 3,8 km . Rada läbi sõites olge ettevaatlikud , kuna iseloomulikult militaarmaastikule on rajal auke mis on veel tähistamata.
Konx
Re: 17.juuli Humala
Luurelkäik: https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Põhiosa pinnasest trimmerdatud hein, mõne põikega militaarkruusale ja pähklisaludesse. Igalt poolt mahub läbi ka laiema lenksuga, muda pole oodata (kuid märg rohi võib vihma korral põksudel ettevaatusele sundida), hästi reageeriv vedrustus annab tagasi hulga sekundeid. Heinas on sagedasti risti jooksvaid autorööpaid, kraave, üksikuid kive ja auke:
Ohufaktorist. Teadmata, mida eelmise aasta rada tagurpidi tegudesse toob, kas see on tõus või laskumine?
Veidi kiskuvate, ent heina peidetud rööbastega põks:
See on loodetavasti jooksukas ja niisugust vaadet saavad võistlejad ainult tõusu lõpus üle õla tagasi vaadates näha:
Kas üle angaari on minek mööda autorada ja laskumine mööda singlit?
Põhiosa pinnasest trimmerdatud hein, mõne põikega militaarkruusale ja pähklisaludesse. Igalt poolt mahub läbi ka laiema lenksuga, muda pole oodata (kuid märg rohi võib vihma korral põksudel ettevaatusele sundida), hästi reageeriv vedrustus annab tagasi hulga sekundeid. Heinas on sagedasti risti jooksvaid autorööpaid, kraave, üksikuid kive ja auke:
Ohufaktorist. Teadmata, mida eelmise aasta rada tagurpidi tegudesse toob, kas see on tõus või laskumine?
Veidi kiskuvate, ent heina peidetud rööbastega põks:
See on loodetavasti jooksukas ja niisugust vaadet saavad võistlejad ainult tõusu lõpus üle õla tagasi vaadates näha:
Kas üle angaari on minek mööda autorada ja laskumine mööda singlit?
Viimati muutis veloson, 15. 07. 2013. 19:30, kokku muudetud 4 korda .
Re: 17.juuli Humala
Google
403. That’s an error.
Your client does not have permission to get URL /h_1Et4iCypC3VKr4XS5RSXvBTluyCVrLOL0tH4xxgAm1uBibkAi-8S0y0NVT-yNwtw=w640 from this server. (Client IP address: 194.106.109.187)
Forbidden That’s all we know.
Tundub, et pead need pandud pildid avalikuks tegema.
403. That’s an error.
Your client does not have permission to get URL /h_1Et4iCypC3VKr4XS5RSXvBTluyCVrLOL0tH4xxgAm1uBibkAi-8S0y0NVT-yNwtw=w640 from this server. (Client IP address: 194.106.109.187)
Forbidden That’s all we know.
Tundub, et pead need pandud pildid avalikuks tegema.
Re: 17.juuli Humala
Vähemalt lingiga oleks pidanud ligi laskma, aga kruttisin nüüd õigusi juurde.erikr kirjutas:Google
403. That’s an error.
Your client does not have permission to get URL /h_1Et4iCypC3VKr4XS5RSXvBTluyCVrLOL0tH4xxgAm1uBibkAi-8S0y0NVT-yNwtw=w640 from this server. (Client IP address: 194.106.109.187)
Forbidden That’s all we know.
Tundub, et pead need pandud pildid avalikuks tegema.
23:00 EDIT: Guugli Draivi-teenus oli uuendatud, vahetasin pildilingid ka ära, nüüd peaks kõik elus olema.
Re: 17.juuli Humala
Ohufaktori pilt on nähtav, teised mitte.
Re: 17.juuli Humala
Liidetud pildid kolisid guugli juurest uue armukese juurde.
Re: 17.juuli Humala
Üritame enne sõitu veel osadest kohtadest heina ära riisuda , on neid rööpaid ja auke paremini näha.
Pilt 2 ja 4 on tegelikult üks ja sama laskumine nii nagu ka eelmine aasta . Pilt 2 rattaga ja kui julgusest või tehnikast väheseks jääb siis sealt kõrvalt on pilt 4 laskumine mis siis saab jala võtta. Ja pilt 5 kohta on sul õigus et laskumine on mööda singlit ja erinevalt eelmisest aastast keerab siis kohe läbi angaari.
Pilt 2 ja 4 on tegelikult üks ja sama laskumine nii nagu ka eelmine aasta . Pilt 2 rattaga ja kui julgusest või tehnikast väheseks jääb siis sealt kõrvalt on pilt 4 laskumine mis siis saab jala võtta. Ja pilt 5 kohta on sul õigus et laskumine on mööda singlit ja erinevalt eelmisest aastast keerab siis kohe läbi angaari.
Re: 17.juuli Humala
Sai tsekkamas käidud: kuna pole seal enne sõitnud, siis oli üllatus suur. Väga vaheldusrikas rada, kus kōik elemendid on esindatud. Mingi error lōpuosas meil tekks aga ilmselt saime lõpuks raja kokku. Esimese hooga jäi meil trepp välja. Ainus element, mis alistamatuks jääb on see raudteetammil lebav puu, mille jaoks minu bunny hop jääb nõrgaks ja muud moodi ületada ei võimalda 44 suur hammakas. Aga väga lahe rada.
Re: 17.juuli Humala
Sai ka natuke rada kontrollitud. Kui kõik rada sai ikka nii läbi sõidetud, nagu peab, siis sel aastal on rada suures osas teistsugune. Mõned lõigud olid sama pidi nagu varem, kuid oli ka uusi lõike ja tundub, et see raja osa, mis oli eelmistel kordadel ringi alguses, on nüüd lasterada?
Re: 17.juuli Humala
Poole soojendusringi ajal läks juba rehv katki , sai siis sõbra ratast oodatud ,et teen sellega enda sõidu ära , sõber sai 2,5 ringi teha ja ka rehv katki , üldse tundus ,et väga paljudel läksid rehvid katki , mis neid seal lõhkus ? ei näinud nagu küll mingeid teravaid kive homme tuleb poodi minna ja tubelessiks teha
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: 17.juuli Humala
Porteri pundile ja eesotsas Konx'ule viis pihku ! Taas saime näha korralduse poole pealt täiesti uut taset - eraldi laste rada. Junsud said samuti algusest lõpuni mõnuga sõita, ilma, et oleks pidevalt pidanud kellegile teed andma. Väga-väga hea uuendus ! Humala pakkus selleks ka ideaalseid võimalusi. Noorte rada oli tegelikult otsast lõpuni üks korralik logistamine ja nati oli nagu kahju, et see ring põhisõidul sees polnud
Aga muidu põhisõidu ring oli samuti, mõnus vahelduste rohke. Kohe esimese ringi alguse järsema kurvi peal viskasin korraks külili ja vist 3 ringi ajal olin korraks segaduses ja tegin kuskil asfaldi peal kaheksaid Aga no mis teha, kui pulss punases andes vaateväli aheneb. Aga Humala on ikka äge rada. Ma kohe ei teagi, miks see mulle meeldib, aga no meeldib
Aga muidu põhisõidu ring oli samuti, mõnus vahelduste rohke. Kohe esimese ringi alguse järsema kurvi peal viskasin korraks külili ja vist 3 ringi ajal olin korraks segaduses ja tegin kuskil asfaldi peal kaheksaid Aga no mis teha, kui pulss punases andes vaateväli aheneb. Aga Humala on ikka äge rada. Ma kohe ei teagi, miks see mulle meeldib, aga no meeldib
Viimati muutis Rivo, 17. 07. 2013. 20:15, muudetud 1 kord.
Re: 17.juuli Humala
Väga mõnus rada, parem kui eelmine aasta. Selg aga vihkab neid heina ja muru lõike endiselt. Trepp
Re: 17.juuli Humala
Tõesti huvitav, nägin kohale sõites ja tutvumisringil vähemalt 5-6 katkise rehviga jalutajat, mõtlesin et nonoh, mis siis seal rajal toimub, aga ise ei märganud mingit "rehvitapjat", vb astmed angaarides või see trepike ringi lõpus, mõned pisemad klaasikillud siin-seal ka sätendasid, aga mitte sellised suured, mis massiliselt võiks lõhkuda. Et huvitav, kas kõigil läksid ühes kohas või niisama kokkusattumus, et mõned korraga kokku juhtusid?
Zero the Hero
Re: 17.juuli Humala
Rada oli väga hea. Tõusud olid kõik kenasti üles sõidetavad (trepp muidugi mitte) ja laskumised olid ka täitsa tehtavad. Esimest korda küll kõhklesin seal äärepeal kus jalgsiallaminekuks ka rada oli aga kui juba äärepeal olin siis....mis seal ikka!
Minul õnnestus viimasel ringil rehv ära lõhkuda. Ilmselt 1/3 peal kus enne metsa olid eterniiditükid maas.
Möödalaskmiseks oli ka kohti piisavalt ja kiiremad ei kippunud täna väga suruma ka vaid ootasid paraja koha ära. Meeldiv on see, et iga korraga on rohkem tänajaid kui Sa nad õigel ajal ära märkad ja mööda lased.
Minul õnnestus viimasel ringil rehv ära lõhkuda. Ilmselt 1/3 peal kus enne metsa olid eterniiditükid maas.
Möödalaskmiseks oli ka kohti piisavalt ja kiiremad ei kippunud täna väga suruma ka vaid ootasid paraja koha ära. Meeldiv on see, et iga korraga on rohkem tänajaid kui Sa nad õigel ajal ära märkad ja mööda lased.
Re: 17.juuli Humala
Humala rada, mis on igaaastane rehvide õudusunenägu, sai ka lõpuks üks rehv siin poole sõidu pealt purustatud. Peale seda polnud enam aega ja midagi veel, et sõit uuesti läbi paugutada. Rada mulle meeldis, aga kõiki jalgu ja käsi kriipivaid oksi raja ääres polnud siiski võimalik vältida.
-
- Rattur
- Postitusi: 5
- Liitunud: 17. 07. 2013. 20:17
Re: 17.juuli Humala
Kiidusõnad rajameistrile!
Varasem kokkupuude Humala rajaga siiamaani puudus. Prooviring läks asja ette- kõrgeimast laskumisest algul terve mõistus tõrkus alla sõitmast. Möödumiskohti oli palju ja rajal kaaskannatajatega suhtlus sujus. Teise ringi alguses õnnestus ka miskit esirehvi saada- uus lohv ja mõne aja pärast jälle nullist pihta. Viimasel ringil suutsin veel angaaris euroalusele üle lenksu kummarduse teha Aga muidu väga 5.
Varasem kokkupuude Humala rajaga siiamaani puudus. Prooviring läks asja ette- kõrgeimast laskumisest algul terve mõistus tõrkus alla sõitmast. Möödumiskohti oli palju ja rajal kaaskannatajatega suhtlus sujus. Teise ringi alguses õnnestus ka miskit esirehvi saada- uus lohv ja mõne aja pärast jälle nullist pihta. Viimasel ringil suutsin veel angaaris euroalusele üle lenksu kummarduse teha Aga muidu väga 5.
Re: 17.juuli Humala
Minu sōidu lõpetas näiteks maa seest äkitsi välja ilmunud kolm metallist ora, mille ümber oli kivi vōi betoon murenenud. Ilmselt see oli tekkinud suurest liikluskoormusest. Tegin selle kahjutuks ja vajutasin orad maha. Rada oli tōesti väga lahe, nagu juba eile juba kirjutasin. Isegi see üks ring pakkus palju positiivseid elamusi. Selles osas ühtiks Rivoga, et ka lastesõidu rada oli väga lahe. Eile sai seda ringi tiirutades peale sõidetud ja segaduse tõttu lausa mõlemat pidi. Aitüma korraldajatele!urmo kirjutas:Tõesti huvitav, nägin kohale sõites ja tutvumisringil vähemalt 5-6 katkise rehviga jalutajat, mõtlesin et nonoh, mis siis seal rajal toimub, aga ise ei märganud mingit "rehvitapjat", vb astmed angaarides või see trepike ringi lõpus, mõned pisemad klaasikillud siin-seal ka sätendasid, aga mitte sellised suured, mis massiliselt võiks lõhkuda. Et huvitav, kas kõigil läksid ühes kohas või niisama kokkusattumus, et mõned korraga kokku juhtusid?
Re: 17.juuli Humala
Esimene kord Humalas mul. Kuna eelnev kogemus puudus antud kohast, siis olin peale prooviringi meeldivalt üllatunud, väga mitmekesine ja tehniline rada. Prooviringi ajal tuli mul Kroodi fopaa meelde ja peale esimest proovikat pumpasin mingi x koguse õhku kummi juurde. Võistlusel kogetud vibra ja praegu neid rehve katsudes- täitsa võimalik, et kerged 3 bari on sees isegi. Vähemalt sai tubased üritused ja treppi täiega võtta iga ring. Suur laskumine ehmatas algul ära, aga kuna ringiga alla jalutamine oleks andnud metsiku aja kaotuse, siis nagu muud varianti polnud. Kokkuvõttes tuli hästi välja vist ja parim koht üldse mul. Tänud Porter tiimile!
Mihkel
Mihkel
Re: 17.juuli Humala
Eelinfo järgi järgi pidid juntsude rajal sõitma L klass ja M12/N12, aga kohapeal selgus, et ka M14/N14 on lasteringile suunatud. Mis selle põhjustas?
Re: 17.juuli Humala
Ilma ühtegi matsu panemata rada läbitud, ise ka ei suuda uskuda. Muidu ma olen igakord peale sõitu seal kolmapäevaku arsti juures käind. Selle peale võiks paar õlut teha aga vaatan kell on 10 läbi juba. Masendav elu ikka!
Re: 17.juuli Humala
Väga vahva rada, aga ma ei tea mis needus mul selle Humalaga seoses on: eelmisel aastal panin viimasel ringil täiesti lambist käntsa ja tulemuseks 7 õmblust. Sel aastal midagi nii karmi ei juhtunud, kuid siiski viimasel ringil sai esimene rehv suhteliselt ribadeks sõidetud. Teagi, mida järgmine aasta endaga kaasa toob:)
Teisel ringil tabas ootamatu dejavu moment kui peale jooksukale järgnenud laskumist sai uuesti paremale angaari sisse keeratud. Juhe särises mõnuga, mitu korda vaatasin üle angaari ees olevad nooled enne kui kõva pea matsu lahti jagas ning laskumikse sildid uuesti üle vaadatud:P Tegelikult rajamärgistus oli korrektne: nool alla ja vasakule, aga pilku püüdis tol hetkel rohkem tee peal olnud vastassuuna juhis ning peale jooksukat justkui õhku haihtunud Sigus
Teisel ringil tabas ootamatu dejavu moment kui peale jooksukale järgnenud laskumist sai uuesti paremale angaari sisse keeratud. Juhe särises mõnuga, mitu korda vaatasin üle angaari ees olevad nooled enne kui kõva pea matsu lahti jagas ning laskumikse sildid uuesti üle vaadatud:P Tegelikult rajamärgistus oli korrektne: nool alla ja vasakule, aga pilku püüdis tol hetkel rohkem tee peal olnud vastassuuna juhis ning peale jooksukat justkui õhku haihtunud Sigus
Re: 17.juuli Humala
Ma ei haihtund kuskile õhku, peale jooksukat tuli mingi afaldilõik ja siis trepp ja siis oli ring läbi. Mul on see värk siiamaani peas täpselt.ÜlrK kirjutas:Tegelikult rajamärgistus oli korrektne: nool alla ja vasakule, aga pilku püüdis tol hetkel rohkem tee peal olnud vastassuuna juhis ning peale jooksukat justkui õhku haihtunud Sigus
Re: 17.juuli Humala
las mas korrigeerin ennast: laksasid ülikiiresti eest minemasigus kirjutas:Ma ei haihtund kuskile õhku, peale jooksukat tuli mingi afaldilõik ja siis trepp ja siis oli ring läbi. Mul on see värk siiamaani peas täpselt.ÜlrK kirjutas:Tegelikult rajamärgistus oli korrektne: nool alla ja vasakule, aga pilku püüdis tol hetkel rohkem tee peal olnud vastassuuna juhis ning peale jooksukat justkui õhku haihtunud Sigus
Re: 17.juuli Humala
Väga hea rada, tänud Porteri tiimile. FF pidas kõik ringid ilusti vastu. Ainus ärev hetk oli vist 2.ringil kui angaaris nr.2 peale euroalusest ja uksavast üle sõitmist selgus, et ees on päris lai ja sügav kanal ja sild üle sellle on vale koha peal. Pidurdamiseks enam aega polnud seega tuli hoogu juurde anda ja üle hüpata.
Re: 17.juuli Humala
Tänud hea raja eest!
Selle aasta rada meeldis rohkem kui eelmine. Lisaks veel ka see, et väikesed olid omal rajal:)
Lisaks kõigele sain ka uue kogemuse - võistluse ajal sisekummi vahetada. Seda peaks veel harjutama, liialt palju aega kulus:( - Kas tubelessil on ka kaalupiirang (-90kg)?
Selle aasta rada meeldis rohkem kui eelmine. Lisaks veel ka see, et väikesed olid omal rajal:)
Lisaks kõigele sain ka uue kogemuse - võistluse ajal sisekummi vahetada. Seda peaks veel harjutama, liialt palju aega kulus:( - Kas tubelessil on ka kaalupiirang (-90kg)?
Re: 17.juuli Humala
esimene-teine ring: http://www.youtube.com/watch?v=QdwXxzQG ... e=youtu.be
kolmas-neljas: http://www.youtube.com/watch?v=6jLTnyke ... e=youtu.be
Rada meeldis väga, laskumised veel ajavad hirmu, aga tegelikult nad eriti raske ei ole. Pole kordagi kukkunud ja oma tulemusega olen rahul. Lapsed eraldi
kolmas-neljas: http://www.youtube.com/watch?v=6jLTnyke ... e=youtu.be
Rada meeldis väga, laskumised veel ajavad hirmu, aga tegelikult nad eriti raske ei ole. Pole kordagi kukkunud ja oma tulemusega olen rahul. Lapsed eraldi
Tuule tiibadesse saanud seltsimees
Re: 17.juuli Humala
Esimest korda siis Humala rajal. Parkla poolt tulles nägin vasakul pool noolt ja keerasin sinna tutvumisringile. See, et seal veel naerunäo silt oli, selle jätsin tähelepanuta - ju algus siis lastega koos, hiljem kuskil hargneb. Seda küll imestasin, et keegi mööda ei lennanud. Mõne minuti pärast jõudsin finižisse tagasi ja siis sain aru, et seal mingit hargnemist ega ühinemist ei ole, olin hoopis lasteraja läbi sõitnud. Päris tühja see ring siiski ei läinud, majast väljudes sain Jaanuse pildi peale ehk päev korras. Lisaks lasterada juba ise äge, äkilisi tõuse-laskumisi ei olnud, aga muidu vinks-vonks. Lõpuks sain siis "päris" rajale ka - vägagi meeldis. Põllulõigud küll viimastel ringidel hakkasid seljale tunda andma. Tõusud sõidetavad (v.a. "trepp"), laskumised samuti - esimese !!! laskumise juures küll oli iga ring julgust koguvatest sõitjatest järjekord, aga tegelikult seal ju midagi keerulist ei olnud - otse alla ilma mingite rööbaste või hüpekateta. Eks igaüks, kes sealt lõpuks alla tuli, sai aru, et isegi seal äärepeal kõõlumine oli juba piinlik. Kolmandal ringil viis Rivo korraks moti alla - metsas jõudis järgi ja hüüdis, et sõitku ma oma sõitu, ta tutvumisringil, siis vabama sirge peal kruisis mööda. Siis ikka mõtlesin, et oleks endal võistlustempo vähemalt niigi hea, kui kõvemate meeste soojendustempo, oleks juba jälle juppmaad parem. Aga muidu möödumised/möödalaskmised sujusid kuidagi libedalt sel ringil, kui üks InFocuse "hopp-hopp" mees välja arvata, kes vist iga kord elu ja surma peale sõidab. Rehvile vist sain kuskil mingi torke ka, lõpetades tundus rõhk oluliselt madalam kui alustades, aga kuna värskelt olin piima juurde pannud, siis suurema lekke nähtavasti pidas ära. Klaasikilde oli rohkesti, ise kahtlustaks seda süüdlasena.
Re: 17.juuli Humala
Kas kellegi sellest rajast GPS track/route ka jagada on?
Re: 17.juuli Humala
Humala etapp selja taga - nüüd võib täie kindlusega öelda, et selle aasta rada on üle prahi kõikidest Humalas toimunud etappidest. Väga mõnus sõit - singlid, tõusud, laskumised, angaarid jms.
Mitteametlik rehvipurustusrekord sündis ka sellel rajal vististi. Endal läks tagarehv esimese ringi lõpupoole, klubikaaslasel 2 rehvi ja pidi kaks korda uuesti alustama. Rajal kohtas ratast käekõrval lükkavaid jalamehi päris palju.
Võistlustulemusi vaadates oli üle 30 katkestaja, ei oska öelda palju läks katkiste rehvide süüks, sest enamus vahetas lohvi ja läks uuesti rajale.
Vaatamata kõigele super rada ja on mida meenutada. Tänud rajameistritele.
Mitteametlik rehvipurustusrekord sündis ka sellel rajal vististi. Endal läks tagarehv esimese ringi lõpupoole, klubikaaslasel 2 rehvi ja pidi kaks korda uuesti alustama. Rajal kohtas ratast käekõrval lükkavaid jalamehi päris palju.
Võistlustulemusi vaadates oli üle 30 katkestaja, ei oska öelda palju läks katkiste rehvide süüks, sest enamus vahetas lohvi ja läks uuesti rajale.
Vaatamata kõigele super rada ja on mida meenutada. Tänud rajameistritele.
Re: 17.juuli Humala
Tead, ma vahel ikka mõelnud, et kuidas ma peaks seal sabas sõites käituma ja mida ütlema... Seekord ütlesin, et prooviring. Selle all võib ju täitsa mõelda, et proovin, kui kiiresti on võimalik Asja point see, et ma ei taha, et minu mööda laskmiseks keegi kõrvale tõmbaks. Kui ma seal soojendan, proovin või mis iganes, siis võistlejad peavad saama teha ikka oma ideaalsõitu ja möödumine on puhtalt minu lahendada - ja see võiks olla ka võimalikult vähe häiriv.piffik kirjutas:Kolmandal ringil viis Rivo korraks moti alla - metsas jõudis järgi ja hüüdis, et sõitku ma oma sõitu, ta tutvumisringil, siis vabama sirge peal kruisis mööda. Siis ikka mõtlesin, et oleks endal võistlustempo vähemalt niigi hea, kui kõvemate meeste soojendustempo, oleks juba jälle juppmaad parem.
Aga ära nüüd meelt heida ! See oli mul ikka veidi intensiivsem liigutamine
Re: 17.juuli Humala
Lasterada eraldi - tase ! Ega ei kujutaks ette, lapsi sinna suurte rajale...
Mulle rada väga meeldis ja raskusaste oli "Eestikate tasemel". Selle aasta Keila Eestikate rada on suht-sama raskusastmega või veidi "easy-m", minuarust.
Mul oli veidi ebaõnne selle sein-laskumisega, kus paremalt sai alla jalutada. Õnnestus külg maha panna 1-sel ja 3-dal ringil. Põhjust täpselt ei teagi - olin jänes, esipidurit palju vms.
3 ringi laks oli valus, osustasin minna veits vasakult (mitte rööpast), lenks takerdus vasakust äärest võsasse ja nippel oli ilus. Mälestuseks esihammaka 11-hambaline suht-sügav jälg paremal sääremarjal. Verd oli aga mitte palju 4-dal ringil taaastusin ära ja täiega lõpuni. Hetkeks jäin isegi mõttesse, kas on mõtet 4-dal veel proovida seda laskumist aga otsustasin, et "jänes shampust ei joo!" Sain probleemiteta alla...
Väga tore kolmapäeva õhtu oli
Täna juba kõnnin...
Mulle rada väga meeldis ja raskusaste oli "Eestikate tasemel". Selle aasta Keila Eestikate rada on suht-sama raskusastmega või veidi "easy-m", minuarust.
Mul oli veidi ebaõnne selle sein-laskumisega, kus paremalt sai alla jalutada. Õnnestus külg maha panna 1-sel ja 3-dal ringil. Põhjust täpselt ei teagi - olin jänes, esipidurit palju vms.
3 ringi laks oli valus, osustasin minna veits vasakult (mitte rööpast), lenks takerdus vasakust äärest võsasse ja nippel oli ilus. Mälestuseks esihammaka 11-hambaline suht-sügav jälg paremal sääremarjal. Verd oli aga mitte palju 4-dal ringil taaastusin ära ja täiega lõpuni. Hetkeks jäin isegi mõttesse, kas on mõtet 4-dal veel proovida seda laskumist aga otsustasin, et "jänes shampust ei joo!" Sain probleemiteta alla...
Väga tore kolmapäeva õhtu oli
Täna juba kõnnin...
Re: 17.juuli Humala
Mõnus rada, lahe seltskond ja mina veel hooaja alguses kahtlesin "kas tulla või mitte", ning esimene kolmapäevak oli alles Kroodi, krt loll ikka küll
Aga väheke enda sõidust:
Täna ei olnud minu päev.
Algatuseks prooviring, noo see oli ikka korralik ring, kolm korda üle lenksa, vähemalt sain teada kus on võimalik kukkuda ja kus mitte, lisaks sain sõiduks üsna kenasti valutava käe ja mõned veritsevad haavad.
Sõit algas hästi, kaks ringi läksid kimades, kui välja arvata see, et teise ringi lõpus hakkasin paaniliselt mõtlema "mitu ringi ma nüüd sõitnud olen, kaks või kolm".
Kolmas ring algas üha kasvavas tempos, kuid veerandi peal avastasin, et tagumine rehv sisiseb mis muud kui talda, enne lõppu käsikaga vurtsu juurde, ajavõtu juures suure pumbaga 3,5 bari sisse, edasi, peaaegu vedas neljanda lõppu ära, veidike käsikaga juurde ja nii see viimane ring läbi sai.
Ajaks 1:04:29, pumpamise ringid andsid kenasti 3 minutit ringile juurde, aga mis teha.
Mis muud kui Kodasooni
Aga väheke enda sõidust:
Täna ei olnud minu päev.
Algatuseks prooviring, noo see oli ikka korralik ring, kolm korda üle lenksa, vähemalt sain teada kus on võimalik kukkuda ja kus mitte, lisaks sain sõiduks üsna kenasti valutava käe ja mõned veritsevad haavad.
Sõit algas hästi, kaks ringi läksid kimades, kui välja arvata see, et teise ringi lõpus hakkasin paaniliselt mõtlema "mitu ringi ma nüüd sõitnud olen, kaks või kolm".
Kolmas ring algas üha kasvavas tempos, kuid veerandi peal avastasin, et tagumine rehv sisiseb mis muud kui talda, enne lõppu käsikaga vurtsu juurde, ajavõtu juures suure pumbaga 3,5 bari sisse, edasi, peaaegu vedas neljanda lõppu ära, veidike käsikaga juurde ja nii see viimane ring läbi sai.
Ajaks 1:04:29, pumpamise ringid andsid kenasti 3 minutit ringile juurde, aga mis teha.
Mis muud kui Kodasooni
Re: 17.juuli Humala
Kiidan samuti tehnilist adrenaliinirohket rada ja korraldust! Nautida ma kahjuks seda pikalt ei saanud... Prooviringi lõpus oli hea tunne ja hoog sees kuid see lõppes kiiresti susinaga tagarehvist. Kuna mul aeg oli piiratud ja tuju oli ka juba teine siis loobusin rehvivahetusest ja uuele katsele ei läinud. Siit lugedes ei oleks 100% kindlalt ka järgmise sisekummiga rada lõpuni sõitnud. Kokkuvõttes on väga kahju kuid varsti on juba uus etapp
Re: 17.juuli Humala
Tänud kõigile osalejatele.
Eks järgmine aasta püüab veel paremini teha.
Kummilõhkumisi oli jah palju ja minu jaoks on see paras müstika.
Raja tegemise , võistlemise ja pärast koristamise ajal ei õnnestunud meie klubil lõhkuda
ühtegi kummi. Üks põhjus võib olla rajal kurvide sirgekslõikamine , kuna puhastatud sai ainult sõidujälg.
Rada koristades oli näha , et mõni koht oli päris laiaks sõidetud.
Samas igasugust risu , okastraati ja metallitükke vedeleb seal territooriumil kõvasti.
Konx
Eks järgmine aasta püüab veel paremini teha.
Kummilõhkumisi oli jah palju ja minu jaoks on see paras müstika.
Raja tegemise , võistlemise ja pärast koristamise ajal ei õnnestunud meie klubil lõhkuda
ühtegi kummi. Üks põhjus võib olla rajal kurvide sirgekslõikamine , kuna puhastatud sai ainult sõidujälg.
Rada koristades oli näha , et mõni koht oli päris laiaks sõidetud.
Samas igasugust risu , okastraati ja metallitükke vedeleb seal territooriumil kõvasti.
Konx
Re: 17.juuli Humala
Kui oleks vaid võimalus kokku korjata statistika, millise komplektiga kuipalju kumme lõhuti.
St:
Tubeless, TLR lateksiga või õhukumm?
Kui palju oli kummis rõhku?
Palju oli õhukummimeestel snakebite'i?
Mul on oma kahtlused, et enamasti lõhuti madala rõhuga õhukummiga kumme.
Ise tegin 2,5 ringi enne, kui keha ütles, et vanamees - aitab tänaseks. 2 päeva trepitrenni ehitus-lammutusprahti viiendalt alla autosse tassides olid oma töö teinud. Keha ei kuulanud sõna, jäi igal kui viimasel korral hiljaks.
Eelmisel aastal 5 ringi jooksul ega sel aastal 2,5 ringi jooksul ei tekkinud kordagi mõtet, et kumm võiks minna. Ja ei läinud ka.
Ees Ralph, taga Spessu FastTrack, mõlemas 2 kulbitäit lateksit, rõhk sai nädal tagasi 1,8 bar pandud.
St:
Tubeless, TLR lateksiga või õhukumm?
Kui palju oli kummis rõhku?
Palju oli õhukummimeestel snakebite'i?
Mul on oma kahtlused, et enamasti lõhuti madala rõhuga õhukummiga kumme.
Ise tegin 2,5 ringi enne, kui keha ütles, et vanamees - aitab tänaseks. 2 päeva trepitrenni ehitus-lammutusprahti viiendalt alla autosse tassides olid oma töö teinud. Keha ei kuulanud sõna, jäi igal kui viimasel korral hiljaks.
Eelmisel aastal 5 ringi jooksul ega sel aastal 2,5 ringi jooksul ei tekkinud kordagi mõtet, et kumm võiks minna. Ja ei läinud ka.
Ees Ralph, taga Spessu FastTrack, mõlemas 2 kulbitäit lateksit, rõhk sai nädal tagasi 1,8 bar pandud.
Re: 17.juuli Humala
Mul ei tekkinud ka kordagi tunnet, et võiks rehvi lõhkuda, aga kolmandal ringil kolme hüümärgiga laskumisest alla tulles avastasin, et pidurdades on rehv kortsus ja õhku seal heal juhul 0,5 sees. Mõtlesin, et mis seal ikka stardi paigani sõidan ära ja seal pumpan juurde, aga jube teises kurvis peale laskumist viskas rehvi velje pealt maha ja peale väikest kukkumist oli rehv täiesti töss. Kuna siiani polnud põhjust pumpamis/lappismis/rehvivahetus vahendeid kaasas vedada, siis olin selles loobunud ja olin rajal tühjade kättega. Sellega ka selleks korraks sõit lõppes.
Kui juba kirjutamiseks läks, siis ei saa mainimata juhust kui Infocuse klubilised kitsal metsavahel suure sõjakisaga tagant tulid karjudes hop hop rada rada. Kuna ruumi kõrval tõmbamiseks ei olnud ja ka minul oli aja peale sõit, siis raja kõrvale seisma ma ka ei jäänud. Selle peale tuli tagant kõvasti sõimu ja kui lõpuks tekkis võimalus ohutult mööduda, siis läks üks nendes oma teed, aga Ravshan Balgabaev otsustas oma pahameelt sellega näidatada, et hakkas minu ja minu tagasõitja ees meelega üliaeglaselt sõitma ja seda seni kuni kitsas mööda sai. Tõsiselt sportlik käitumine.
Infocus võiks endale teadvustada, et ega nemad üksi aja peale ei sõida. Loomulikult lasen ma esimesel võimalusel kiiremad mööda, aga selle jaoks rajalt välja sõitma ja peatuma ma nüüd ka ei hakka. Ei ole ühelgi teisel sõitjal olnud möödumisega probleeme, ikka ja alati on need punasärgid kes rajal lõugavad ja ohtlike olukordi tekitavad.
Kui juba kirjutamiseks läks, siis ei saa mainimata juhust kui Infocuse klubilised kitsal metsavahel suure sõjakisaga tagant tulid karjudes hop hop rada rada. Kuna ruumi kõrval tõmbamiseks ei olnud ja ka minul oli aja peale sõit, siis raja kõrvale seisma ma ka ei jäänud. Selle peale tuli tagant kõvasti sõimu ja kui lõpuks tekkis võimalus ohutult mööduda, siis läks üks nendes oma teed, aga Ravshan Balgabaev otsustas oma pahameelt sellega näidatada, et hakkas minu ja minu tagasõitja ees meelega üliaeglaselt sõitma ja seda seni kuni kitsas mööda sai. Tõsiselt sportlik käitumine.
Infocus võiks endale teadvustada, et ega nemad üksi aja peale ei sõida. Loomulikult lasen ma esimesel võimalusel kiiremad mööda, aga selle jaoks rajalt välja sõitma ja peatuma ma nüüd ka ei hakka. Ei ole ühelgi teisel sõitjal olnud möödumisega probleeme, ikka ja alati on need punasärgid kes rajal lõugavad ja ohtlike olukordi tekitavad.
Re: 17.juuli Humala
Kui see pidevalt nii on (kui on), siis võiks kolmapäevakutel osalemise keelu anda.Läänlane kirjutas: Infocus võiks endale teadvustada, et ega nemad üksi aja peale ei sõida. Loomulikult lasen ma esimesel võimalusel kiiremad mööda, aga selle jaoks rajalt välja sõitma ja peatuma ma nüüd ka ei hakka. Ei ole ühelgi teisel sõitjal olnud möödumisega probleeme, ikka ja alati on need punasärgid kes rajal lõugavad ja ohtlike olukordi tekitavad.
Samas saab ka eessõitja korraks kõrvale tõmmata.
Natuke rohkem sõbralikkust.
Viimati muutis rai66, 19. 07. 2013. 10:30, muudetud 1 kord.
Re: 17.juuli Humala
Mitte et ma nüüd kellegi koha peale kade oleks, aga protokollis M klassi 4. koha saanud sõitja ringiajad on ilmselgelt vigased (esimene ring alla 4 minuti), et kas selliste apsude peale mingi järelkontroll ka toimub või on seekord lihtsalt kahe silma vahele jäänud?
Zero the Hero
Re: 17.juuli Humala
Tahaks selle InFocus'e "probleemi" kohta natuke arutada... See juhtum, kui Ravshan sõitis taga ja siis aeglase tempoga ees... See "taga sõitmine" kestis... 200m... Mitte 10 või 20m, mis on ka päris palju, vaid 200m! See on päris palju, kui ikka sõidad aja peale. Kui vaadata protokolli, siis on näha, et Ravshani ja sinu, Martti, kiiruse vahe ühe ringi kohta on... 2 minutit... noh umbes... Mina, kui päris kiire naissõitja, lasen mööda mehi, kes sõidab must kiiremini, isegi siis, kui see tähendab mu jaoks peatumine või sõitmine seal, kus ei ole nii mugav ja kiire. Ehk siis siin on viisakuse asi.
Re: 17.juuli Humala
Läänlane.
Möödusin ju Sinust vähe varem,olin kiirem.Peale sellist kisa antsin võimaluse kiirematele.Ülla ülla,sinna kuulusid ka Sina.Muidugi ei lõppenud se veel sellega,tänu Sinu kohmamisega esimesel tõusul müksasin kedagi ja antsin ise maoli.
Möödumiseks on vaja end ainult natuke rajalt koristada,mina tavaliselt ütlen ise et kiirem võiks minna kas paremalt vöi vasakult.
Rein.
Möödusin ju Sinust vähe varem,olin kiirem.Peale sellist kisa antsin võimaluse kiirematele.Ülla ülla,sinna kuulusid ka Sina.Muidugi ei lõppenud se veel sellega,tänu Sinu kohmamisega esimesel tõusul müksasin kedagi ja antsin ise maoli.
Möödumiseks on vaja end ainult natuke rajalt koristada,mina tavaliselt ütlen ise et kiirem võiks minna kas paremalt vöi vasakult.
Rein.
Re: 17.juuli Humala
Ma osalen võistlusel ja sõidan tulemuse peale (nagu enamus võistlejatest) , kui sulle tulemus pole üldse tähtis sel juhul ma võin ainult sulle soovitada koju jääda, seal on turvalisem eks ju?kui üks InFocuse "hopp-hopp" mees välja arvata, kes vist iga kord elu ja surma peale sõidab.
Sa võiksid mind tänada selle eest et mina karjun hopp-hopp kui lähenen tagant, siis sina oled juba kursis et keegi tuleb sinu tagant. Kui mina hakkan vaikselt sinu mööda sõita siis on palju ohtlikum mõlemale, kas sa saad sellest aru?
Tuule tiibadesse saanud seltsimees
Re: 17.juuli Humala
Ei ole probleemi, järgmine kord valin aja, kui Focuse mehi rajal ei ole, jääb hästikorraldatud võistlusest parem emotsioon. Ei ole vaja vastata, inimeste kasvatus ja tõekspidamised on erinevad, lepime sellega.
Re: 17.juuli Humala
Pakun paika panna konkreetsed möödasõidu reeglid võistlevate sõitjate vahel. Praegusel hetkel sellest momendist reeglites ei ole midagi öeldud ja seetõttu tekivadki konfliktid: ühelt poolt pole reeglites kirjas, et aeglasem võistleja _peab_ kiiremale teed andma, samuti kaine mõistuse järgi on see loomulik. Õnneks enamik meist käitub tervest mõistusest lähtuvalt, kuigi oleks hea, et ka reeglid oleksid sellega kooskõlas.
Re: 17.juuli Humala
Selles http://www.youtube.com/watch?v=QdwXxzQG ... et#t=0m40s kohas on sisekurvis okastraat maa sees välja turritamas. Õnnestus seal esimesel ringil kohe esirehv puru tõmmata. Püüdsin seda maa seest välja ka tõmmata, aga jõud ei käinud üle. Sai siis seda kõrvale väänatud nii palju kui seda vähegi andis. Järgmine kord kui sinnakanti harjutama lähen (pikk laskumine vaja järgmiseks aastaks selgeks saada:) ), võtan tangid kaasa.konx kirjutas:Tänud kõigile osalejatele.
Eks järgmine aasta püüab veel paremini teha.
Kummilõhkumisi oli jah palju ja minu jaoks on see paras müstika.
Raja tegemise , võistlemise ja pärast koristamise ajal ei õnnestunud meie klubil lõhkuda
ühtegi kummi. Üks põhjus võib olla rajal kurvide sirgekslõikamine , kuna puhastatud sai ainult sõidujälg.
Rada koristades oli näha , et mõni koht oli päris laiaks sõidetud.
Samas igasugust risu , okastraati ja metallitükke vedeleb seal territooriumil kõvasti.
Konx
Re: 17.juuli Humala
Reeglitesse kindlasti möödalaskmiskohustust ei tule. Vastasel korral ei saaks lapsed mõnel rajal üldse koju. Ja nagu korduvalt öeldud, kõigil on ühtemoodi kiire ja mõned arvestavad teistega rohkem ja mõned vähem jne. Kas sinuga arvestatakse rohkem, kui sa hüüad "hop hop" või "lähen vasakult/paremalt", seda peab proovima.
Kui keegi juhtub ees aeglasemalt sõitma ja koht on kitsas, siis see on halb õnn. Viimasel ajal tundub kiirematel olevat popiks saanud veidi enne 20:00 startida - siis on rada lastest tühjem ja rajaga niisama tutvujaid pole üldse.
Kui keegi juhtub ees aeglasemalt sõitma ja koht on kitsas, siis see on halb õnn. Viimasel ajal tundub kiirematel olevat popiks saanud veidi enne 20:00 startida - siis on rada lastest tühjem ja rajaga niisama tutvujaid pole üldse.
Re: 17.juuli Humala
Kas siis nii ongi nagu kiired mehed kirjutavad, et kui tulemus tähtis pole, siis kolmapäevakule tulla ei tasu?Snk kirjutas:kui tulemus pole üldse tähtis sel juhul ma võin ainult soovitada koju jääda, seal on turvalisem eks ju? Sa võiksid mind tänada selle eest et mina karjun hopp-hopp kui lähenen tagant...?
Re: 17.juuli Humala
Jap, kord stardisin kella 20. paiku ja peaaegu kedagi ei möödunud Kõik olid juba teel koju, vistVillem T kirjutas:Kui keegi juhtub ees aeglasemalt sõitma ja koht on kitsas, siis see on halb õnn. Viimasel ajal tundub kiirematel olevat popiks saanud veidi enne 20:00 startida - siis on rada lastest tühjem ja rajaga niisama tutvujaid pole üldse.
Re: 17.juuli Humala
Rahu, mehed! Ruttu trenni auru välja laskma. Snk video pealt küll ühtegi hullu möödumist silma ei jäänud, see mis kellegi teisega rajal juhtus või toimus, jäi loodetavasti rajale ja asjaosalised on järgmine kord ehk veidi tolerantsemad, Kodasoo kitsad singlid ootavad.Erx27 kirjutas:Kas siis nii ongi nagu kiired mehed kirjutavad, et kui tulemus tähtis pole, siis kolmapäevakule tulla ei tasu?Snk kirjutas:kui tulemus pole üldse tähtis sel juhul ma võin ainult soovitada koju jääda, seal on turvalisem eks ju? Sa võiksid mind tänada selle eest et mina karjun hopp-hopp kui lähenen tagant...?
Re: 17.juuli Humala
Raja kirjeldusest:
kolmapaev.ee kirjutas: mitte rapsida ja trügida - /../ pudenemine võib väga kurvalt lõppeda. Rada on kitsaks tehtud just selleks, et hanereas liigutaks, mööduda saab mujal.