rapid-rise vs. tavaline tagavahetaja "kogu tõde"
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
rapid-rise vs. tavaline tagavahetaja "kogu tõde"
http://www.mtbsa.co.za/news_archive/highderrailleur.htm
Seletab lihtsalt ja lühidalt Shimano rapid-rise (low-normal vedru) ja tavalise (high-normal vedru) erinevusi.
Seletab lihtsalt ja lühidalt Shimano rapid-rise (low-normal vedru) ja tavalise (high-normal vedru) erinevusi.
Selle rapid rise/low normal konstruktsiooni puhul saab tagakäikari survevedru olema nõrgim lüli. Kogu ülesse käiguvahetus jääb lootma, et kett haakub vedru survel, suurema hammaka õige soonega. Kui vedru peaks äraväsima või sooned on ummistunud, siis vist on suuremate hammakate suunas käiguvahetusel kriips peal.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kas sinu tagahammakatel on miskid spetsiaal rapid-rise sooned või kasutad tavakassetti. shimano ju rõhutab , et: Mathematically, there are only a few places where a gap in the chain will line up with a tooth on the next sized sprocket. Shimano?s sprockets are masterfully carved to persuade the chain to swerve off at a precise point on the first cog, so it can latch onto the next cog at another deformed section....Ereliukas kirjutas:Mulluse hooaja sõitsin rapid-rise xtr käikariga.
Vahetas suurematele ketastele väga hästi.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
mul oli kogu suvise hooaja uus XTR ja 7.0 kassett. no problems. kusjuures tõuse võtan kerides, seega 28 ja 32 ka tihti töös. pigem mäletan möödunud kevadest kus 28 ka 32 ei pidanud ketti korralikult peal kuna XT tagakäikaris olid juba nii suured lõtkud. uus tagavahetaja lahendas probleemi täielikult.mart kirjutas: Kas sinu tagahammakatel on miskid spetsiaal rapid-rise sooned või kasutad tavakassetti.
Mul on 04 rattal tehasevarustuses kombinatsioon: Deore (SL-M510, Mega-9 Shift) koos 04XT Rapid Rise tagakäikariga. Ju siis mingi aja on nende koostöötamine tagatudmatts kirjutas: kas 04XT Rapid Rise hakkab tööle koos sellise kooslusega nagu Deore shifterid...
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Jõudsin juba enda posti siit maha lasta, kuna kõrvalthreadis tekkis umbes sama diskusioon.mart kirjutas:Mul on 04 rattal tehasevarustuses kombinatsioon: Deore (SL-M510, Mega-9 Shift) koos 04XT Rapid Rise tagakäikariga. Ju siis mingi aja on nende koostöötamine tagatud
Aga miks mingi aja ja see kahtlane nägu?
Ma ei ole Shimano austaja, eriti teades , kuidas too end võõraste sulgedega ntx endisaegse Suntouri koopiatega ehib. mis puutub minu kombinatsiooni rapidXT+tavaDeore, siis teoreetiliselt peaks Deore suht nobedalt otsad andma (ta ju lahjemast klassist). Ei saa ka hästi aru, kuidas saab üks ja sama shifter, ühel juhul töötada survele, teisel juhul tõmbele. St tava & rapid-rise klõpsuvad shifteri sisehammakatel erinevas suunas samaväärseltmatts kirjutas:Jõudsin juba enda posti siit maha lasta, kuna kõrvalthreadis tekkis umbes sama diskusioon.mart kirjutas:Mul on 04 rattal tehasevarustuses kombinatsioon: Deore (SL-M510, Mega-9 Shift) koos 04XT Rapid Rise tagakäikariga. Ju siis mingi aja on nende koostöötamine tagatud
Aga miks mingi aja ja see kahtlane nägu?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
kardan, et mardil on jäänud käikarite konstruktsioonierinevus märkamata, ehk selles kuulsas parallelogrammmehhanismis paikneb vedru RR süsteemis vastupidiselt tavalisele. shifter lenksul tirib ikka trossi samamoodi ja käikari vedru tirib seda taas vastupidises suunas. lihtsalt ühel juhul liigub käikar vedru toimel sissepoole, teisel juhul väljapoole.vaikija kirjutas:Mida hr mart mõtles selle shifteri survele ja tõmbele töötamise all