Lahja ratta järeleaitamine
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Lahja ratta järeleaitamine
Naise ratas miski üsna kehva raua peal, raam tundub sobivat jms. ka, aga võrreldes teiste ratastega, paremini võiks edasi liikuda, käigud ka tuimad ja teevad mis ise tahavad, seega plaan väheke miskit välja vahetada, aga mis kui palju juurde annab ja mis omavahel kokku sobivad (Sram lingid, Shimano käiguvahetajaga, või pigem juba kõik käiguvahetus Sram panna?) ?
Esialgu plaan jooksud, käiguvahetajad (nii heeblid kui vahetajad, sest 3x7 suht jama, paremad vahetajad mõeldud vähemalt 3x8 või 3x9-le vähemalt). Lenksule jääks Sram.
Võibolla ka keskjooks (kui palju sellest loeb?)
Või mida soovitate, teema pigem mitte võistlemine, vaid lihtsalt terviseks liigutamine, aga nii, et ratta tõttu teistest maha ei jääks, teised rattad ikka pigem LX kanti ja eks see võiks ka sinna kanti olla.
Tänud ette.
http://www.bikepedia.com/QuickBike/Bike ... gI7cW2xuZQ
Frame & Fork
Frame Construction TIG-welded
Frame Tubing Material 7005 Aluminum
Fork Brand & Model Jamis
Fork Material Hi-tensile steel, unicrown crown
Components
Component Group Comfort Mix
Brakeset Forged alloy direct pull brakes, Tektro Tenera levers
Shift Levers SRAM Grip Shift MRX-204
Front Derailleur Shimano C051, 31.8mm clamp
Rear Derailleur Shimano Altus (on Tourney tegelikult miski)
Crankset Alloy, 28/38/48 teeth
Pedals Comfort platform
Bottom Bracket VP sealed, 119mm spindle
BB Shell Width 68mm
Rear Cogs 7-speed, 13 - 34 teeth
Chain KMC UG-50
Seatpost Suspension, 27.2mm diameter
Saddle Jamis Comfort
Handlebar Hi-rise comfort
Headset 1 1/8" threaded ATB sealed
Wheels
Hubs Formula alloy sealed QR
Rims Alloy, 36-hole
Tires 26 x 1.90" Jamis Sport Comfort
Spoke Brand Stainless steel, 14ga. (2.0mm) straight gauge
Esialgu plaan jooksud, käiguvahetajad (nii heeblid kui vahetajad, sest 3x7 suht jama, paremad vahetajad mõeldud vähemalt 3x8 või 3x9-le vähemalt). Lenksule jääks Sram.
Võibolla ka keskjooks (kui palju sellest loeb?)
Või mida soovitate, teema pigem mitte võistlemine, vaid lihtsalt terviseks liigutamine, aga nii, et ratta tõttu teistest maha ei jääks, teised rattad ikka pigem LX kanti ja eks see võiks ka sinna kanti olla.
Tänud ette.
http://www.bikepedia.com/QuickBike/Bike ... gI7cW2xuZQ
Frame & Fork
Frame Construction TIG-welded
Frame Tubing Material 7005 Aluminum
Fork Brand & Model Jamis
Fork Material Hi-tensile steel, unicrown crown
Components
Component Group Comfort Mix
Brakeset Forged alloy direct pull brakes, Tektro Tenera levers
Shift Levers SRAM Grip Shift MRX-204
Front Derailleur Shimano C051, 31.8mm clamp
Rear Derailleur Shimano Altus (on Tourney tegelikult miski)
Crankset Alloy, 28/38/48 teeth
Pedals Comfort platform
Bottom Bracket VP sealed, 119mm spindle
BB Shell Width 68mm
Rear Cogs 7-speed, 13 - 34 teeth
Chain KMC UG-50
Seatpost Suspension, 27.2mm diameter
Saddle Jamis Comfort
Handlebar Hi-rise comfort
Headset 1 1/8" threaded ATB sealed
Wheels
Hubs Formula alloy sealed QR
Rims Alloy, 36-hole
Tires 26 x 1.90" Jamis Sport Comfort
Spoke Brand Stainless steel, 14ga. (2.0mm) straight gauge
Re: Lahja ratta järeleaitamine
Uus käiguvahetus ei pane ratast sõitma, ja kui teemaks on "terviseks liigutamine", siis seda vähem. Nii et tundub üsna umbluu ettevõtmine olema.
Pigem paar kontroll-küsimust:
- Kas rehv ja selle rõhk on valitud maastikule sobivad?
- Kas raami suurus ja sõiduasend on õiged?
- Kas korraline hooldus on tehtud?
Kui mõni vastus on "ei", siis alusta sellest.
Kui jah, jah ja jah, siis ei pane sind liikuma mistahes grupivahetus, vaid uus ratas.
Pigem paar kontroll-küsimust:
- Kas rehv ja selle rõhk on valitud maastikule sobivad?
- Kas raami suurus ja sõiduasend on õiged?
- Kas korraline hooldus on tehtud?
Kui mõni vastus on "ei", siis alusta sellest.
Kui jah, jah ja jah, siis ei pane sind liikuma mistahes grupivahetus, vaid uus ratas.
Re: Lahja ratta järeleaitamine
Sellist ratast tõesti ei tasu tuunima hakata , pigem korralik hooldus ära teha ja kui siis ka ei sobi siis mõistlikum on miski 400 euri eest uus ratas osta ,kus juba päris mõistlikud jupid küljes tervisespordi jaoks
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Lahja ratta järeleaitamine
Jep, eks õige ole. Kui siis ehk miskit kergelt
Aga kõigepealt hooldusesse.
Aga kõigepealt hooldusesse.
Re: Lahja ratta järeleaitamine
Khm, naljaga pooleks - kindel, et ratas on see pudelikael? Proua füüsiline vorm ei või olla see, mille tõttu "ei veere" ja teistest maha jääb?
Ei midagi isiklikku aga poleks esimene kord kus selline pisidetail nagu enda võimekus tähelepanuta jääb
Ei midagi isiklikku aga poleks esimene kord kus selline pisidetail nagu enda võimekus tähelepanuta jääb
Re: Lahja ratta järeleaitamine
Ah ei. Eks ise ka tolle rattaga sõitnud. Ja üsna "tuim" on. Aga eks $$$ vahe enda rattaga ka suur on.
Ja juba käeotsas on tunda, et väikse raami kohta suht raske on. Proua ei kurda suurt midagi, või ei oska kurta. Aga koos sõita on endal igav.
Peaks ehk hoopis tollele rattale ehk 250w mootori esirattasse panema, vat siis oleks endal rabelemist, et järel püsida
Ainult jah, kuhu tal siis see spordi tegemine jääb.
Ja juba käeotsas on tunda, et väikse raami kohta suht raske on. Proua ei kurda suurt midagi, või ei oska kurta. Aga koos sõita on endal igav.
Peaks ehk hoopis tollele rattale ehk 250w mootori esirattasse panema, vat siis oleks endal rabelemist, et järel püsida
Ainult jah, kuhu tal siis see spordi tegemine jääb.
Re: Lahja ratta järeleaitamine
Käe otsas katsudes raske pole tervisespordi jaoks oluline. Proovi ise, pole olulist vahet kas sõidad mõnekilose seljakotiga või ilma. Rohkem võib mõjutada liikuvate detailide kaal, võib ju jooksud alt ära võtta ja kaaluda. Kui vingem ratas võtta on, siis võib ju proovida juppe teise rattaga vahetada, ehk saad jälile, mis pudelikaelaks on.
Aga kui jutt juba füüsilisele võimekusele läks, siis võib proovida ka varianti, et anna prouale see $$$ ratas ja sõida ise tema rattaga, kui sinu ja proua füüsiline võimekus sarnane on, siis ei tohiks niipidi igav hakata
Aga kui jutt juba füüsilisele võimekusele läks, siis võib proovida ka varianti, et anna prouale see $$$ ratas ja sõida ise tema rattaga, kui sinu ja proua füüsiline võimekus sarnane on, siis ei tohiks niipidi igav hakata
Re: Lahja ratta järeleaitamine
Seda swappimist mõtlesin ise ka, aga käikude arvus on väga suur vahe ja raami suuruses ka
Aga tänud mõtete eest, plaan on täiesti olemas.
Aga tänud mõtete eest, plaan on täiesti olemas.
Re: Lahja ratta järeleaitamine
Toimib eriti hästi siis, kui proua on 160cm ja härra 190cmnapo1eon kirjutas:Aga kui jutt juba füüsilisele võimekusele läks, siis võib proovida ka varianti, et anna prouale see $$$ ratas ja sõida ise tema rattaga, kui sinu ja proua füüsiline võimekus sarnane on, siis ei tohiks niipidi igav hakata