Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 13&lang=et
alustame siis nukra teatega
SEOSES SPORTLASKONNA TAGASIHOIDLIKU HUVIGA OSALEMISE VASTU JÄÄB KRITEERIUM ÄRA.
Fakto Auto Tallinna Rahvasõit toimub planeeritud kujul, selle võistluse plaanides muudatusi ei ole.
-------
ise plaanisin laupäeval Pika Jala tõusul ässade minekut vaadata ja pühapäeval rahvasõidul startida, nüüd jääb ainult rahvasõit, õnneks seal huvipuudust pole ...
alustame siis nukra teatega
SEOSES SPORTLASKONNA TAGASIHOIDLIKU HUVIGA OSALEMISE VASTU JÄÄB KRITEERIUM ÄRA.
Fakto Auto Tallinna Rahvasõit toimub planeeritud kujul, selle võistluse plaanides muudatusi ei ole.
-------
ise plaanisin laupäeval Pika Jala tõusul ässade minekut vaadata ja pühapäeval rahvasõidul startida, nüüd jääb ainult rahvasõit, õnneks seal huvipuudust pole ...
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Kahju jah, et Kriteerium ära jääb (reganuid oli ainult 22) - tundub, et sõna Kriteerium ehmatab ja kardetakse end proovile panna. Sisuliselt on tegemist temposõiduga algul üksi, hiljem jalg vastu jalga - üsna fun formaat aga jah...
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Vaadates, palju litsenseeritud sõitjaid on, siis 22 ei tundu üldse nii väike number.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
samas Red Bull Hill Chasersil osalemist on vähemalt Facebookis kinnitanud juba 129 osalist ... so. 200m Falgi teel mäkke ja starditakse neljakesi, eliitseltskonnast küll ainult Erki Pütsep ja Ivo Suur hakkavad silma (vabandan kui mõnda eliitratturit tähele ei pannud)powerman kirjutas:Kahju jah, et Kriteerium ära jääb (reganuid oli ainult 22) - tundub, et sõna Kriteerium ehmatab ja kardetakse end proovile panna. Sisuliselt on tegemist temposõiduga algul üksi, hiljem jalg vastu jalga - üsna fun formaat aga jah...
https://www.facebook.com/events/2071751 ... 0/?fref=ts
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Liida juurde ja MSport + juuniorid + seeniorid ja nimekiri kordades pikem. Lisaks on meil ka naisedveloson kirjutas:Vaadates, palju litsenseeritud sõitjaid on, siis 22 ei tundu üldse nii väike number.
Kuid siiki, kaldun arvama, et litsentsinõue (või õigemini suunitlus tõesti kiiretele sõitjatele) on põhjus, miks huvi nõnda leigeks jäi.
Profisportlastele ei ole antud võistlus olulise tähtsusega ja harrastajat väga näha ei tahetud. See punkt, et alates 19.08 saab igaüks registreerida tuli vist hiljem, ma ei mäleta, et ma seda hooaja alguses näinud oleks?
Eemärk oli vist rahvale vaatemängu pakkuda? Selles suhtes saan aru, miks kiireid mehi oodati. Minusugust aeglast ukerdajat ei ole ilmselt kuigi atraktiivne vaadata. Olles sõitnud kaks aastat tagasi Stockmani kriteeriumi oli huvi osalemise vastu täitsa olemas ja olin isegi kergelt pettunud, et tavaline inimene starti ei saagi.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Ilmselt tuleb maha lahutada nii mõnigi samal päeval toimuva mudamaratoni 1089 osalejast. 19.08 on juhendisse ilmunud, aga tutvustavates materjalides on ikka igal pool range litsentsinõue sees.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Jah, viimases hädas eesmärgiga üritust päästa loobusime litsentsinõudest, kuid kuna üritus oli litsentsiga üritusena välja reklaamitud, siis eriti midagi see ei päästnud. Samas, kui aus olla, siis antud raja tehnilisuse astet silmas pidades pelgasime, et rahvaspordiürituse jaoks on see rada liiga ohtlik. Ka seetõttu ei söendanud me ürituse kõigile avamist suure kella külge panna.
Aga pole hullu, loodetavasti siiski kunagi toimub ka kõneall olev üritus. Igal juhul kahju, et tänavu sellega nõndaviisi läks. Tallinn veel spetsiaalslet piitsutas Harju tänava ehitajaid, et Harju ja Rüütli tänava ristmik homseks valmis saaks ning seal võistlust pidada saaks. Samuti spetsiaalslet selle ürituse jaoks korrastati Rüütli tänaval kivisillutist ja paigaldati üksikud puudu olnud kivid sillutisse tagasi. Kriteeriumi pidamiseks oli kõik valmis - aiad tellitud, tänav remonditud, isegi Läti Filter Individuala Brauciena Kauss rajabrigaad Tallinnasse kohale kutsutud, et saaks vanalinna iga 25m tagant vesiga vilemehe panna, et turistid rajale ette ei astuks. Ainus, mida ei olnud, olid osalejad.
Aga Läti rajabrigaad tuleb muide ikkagi - aitab homme Rahvasõidu jaoks võistluslinnakut püstitada ning keedab Peetris suppi ja jagab jooki - Eesti rajameistrid on meil liiklusreguleerijaks litsenseeritud ning kuna Fakto sõidu rajale on kokku vaja 78 reguleerijat, siis lähevad ACA rajameistrid reguleerima ning Läti tiim täidab linnaku ülessandeid. Nii et kõik soovijad saavad läti keelt harjutada xD (Tegelt lühikese ja pika distantsi finiši ajaks jõuavad raja alguse reguleerijad kah juba linnakusse tagasi ning seega saab eesti keeles suheldes ikka supi kätte). Hooaja finaali puhul tuleb isegi supi valik: kas borš või Kanasupp.
Aga pole hullu, loodetavasti siiski kunagi toimub ka kõneall olev üritus. Igal juhul kahju, et tänavu sellega nõndaviisi läks. Tallinn veel spetsiaalslet piitsutas Harju tänava ehitajaid, et Harju ja Rüütli tänava ristmik homseks valmis saaks ning seal võistlust pidada saaks. Samuti spetsiaalslet selle ürituse jaoks korrastati Rüütli tänaval kivisillutist ja paigaldati üksikud puudu olnud kivid sillutisse tagasi. Kriteeriumi pidamiseks oli kõik valmis - aiad tellitud, tänav remonditud, isegi Läti Filter Individuala Brauciena Kauss rajabrigaad Tallinnasse kohale kutsutud, et saaks vanalinna iga 25m tagant vesiga vilemehe panna, et turistid rajale ette ei astuks. Ainus, mida ei olnud, olid osalejad.
Aga Läti rajabrigaad tuleb muide ikkagi - aitab homme Rahvasõidu jaoks võistluslinnakut püstitada ning keedab Peetris suppi ja jagab jooki - Eesti rajameistrid on meil liiklusreguleerijaks litsenseeritud ning kuna Fakto sõidu rajale on kokku vaja 78 reguleerijat, siis lähevad ACA rajameistrid reguleerima ning Läti tiim täidab linnaku ülessandeid. Nii et kõik soovijad saavad läti keelt harjutada xD (Tegelt lühikese ja pika distantsi finiši ajaks jõuavad raja alguse reguleerijad kah juba linnakusse tagasi ning seega saab eesti keeles suheldes ikka supi kätte). Hooaja finaali puhul tuleb isegi supi valik: kas borš või Kanasupp.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Selline info siis veel kah, et vältimaks võistlushommikul sekretariaadis ummikuid, siis otsustasime, et kõik, kes kohapeal registreerida soovivad, saavad seda teha neljapäevase hinnaga, juhul kui teevad seda pühapäeval enne kella 10:30.
Samuti on homme Vabaduse väljakul avatud sekretariaat kell 14:00 kuni 18:00. Siis saab võistlusmaterjale kätte ning samuti neljapäevase hinnaga registreerida.
Ärge jätke numbrite välja võtmist või kohapeal registreerimist viimasele minutile - tehke seda juba homme ning väldite pühapäeval järjekorras seismist Samuti saate kohapeal registreerumise korral odavamal, kui ei jäta seda viimasele hetkele.
Samuti on homme Vabaduse väljakul avatud sekretariaat kell 14:00 kuni 18:00. Siis saab võistlusmaterjale kätte ning samuti neljapäevase hinnaga registreerida.
Ärge jätke numbrite välja võtmist või kohapeal registreerimist viimasele minutile - tehke seda juba homme ning väldite pühapäeval järjekorras seismist Samuti saate kohapeal registreerumise korral odavamal, kui ei jäta seda viimasele hetkele.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
mi.re kirjutas:Selline info siis veel kah, et vältimaks võistlushommikul sekretariaadis ummikuid, siis otsustasime, et kõik, kes kohapeal registreerida soovivad, saavad seda teha neljapäevase hinnaga, juhul kui teevad seda pühapäeval enne kella 10:30.
Samuti on homme Vabaduse väljakul avatud sekretariaat kell 14:00 kuni 18:00. Siis saab võistlusmaterjale kätte ning samuti neljapäevase hinnaga registreerida.
Ärge jätke numbrite välja võtmist või kohapeal registreerimist viimasele minutile - tehke seda juba homme ning väldite pühapäeval järjekorras seismist Samuti saate kohapeal registreerumise korral odavamal, kui ei jäta seda viimasele hetkele.
Miks on lühikesemaa numbrid tugevamast materjalist kui põhidistantsi omad?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
See lühema maa number on kleeps, muideks!? Ilmselt on haaknōelad igaks juhuks kaasa antud, et äkki ei kleepu finišini?northwave kirjutas:
Miks on lühikesemaa numbrid tugevamast materjalist kui põhidistantsi omad?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Kas vaadatakse väga viltu kui pikale distantsile eraldistardi lenksuga minnakse?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Kas matkasõitjad saavad ka numbrid selja peale? Igaks juhuks küsin, pole varem sellisel sõidul osalenud. Ootan sõitu põnevusega, polegi varem sedamoodi pundiga sõitnud.
Hästi rohelise rattaga tsainikut võib homme teedel näha.
Hästi rohelise rattaga tsainikut võib homme teedel näha.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Põhimõtteliselt sellega minna ju võid, aga selle kasutamine (grupis) oleks küll räige temp. Ega keegi sellest enne aru ei saa kui hunniku rahvast endaga koos pikali tõmbab.hobbyists kirjutas:Kas vaadatakse väga viltu kui pikale distantsile eraldistardi lenksuga minnakse?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Pole varem rahvarallidel sõitnud ja hea meelega hoiaks grupisõidust üldse eemale aga vist läheks liiga suureks sehkendamiseks, et gruppidest eemale hoida. Mis ikka, kiusatus oli aga tuleb ikkagi vana maantekas päikese kätte viia jälleerikr kirjutas:Põhimõtteliselt sellega minna ju võid, aga selle kasutamine (grupis) oleks küll räige temp. Ega keegi sellest enne aru ei saa kui hunniku rahvast endaga koos pikali tõmbab.hobbyists kirjutas:Kas vaadatakse väga viltu kui pikale distantsile eraldistardi lenksuga minnakse?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Tere! Oleks üks küsimus, et miks on Filtri sarjade autasustamine enne Fakto Auto sõitu kell 10 hommikul Vabaduse väljakul? Minu meelest oleks palju lihtsam, loogilisem ja publikurohkem korraldada autasustamine peale sõitu. Lisaks tekivad veel mitmed probleemid, et vaja varem kohale tulla, pole kuhugi auhinda panna, liialt pikalt tühja passimis jne. jne. jne. Ei mõtle kuidagi kurjalt vaid lihtsalt minu paar senti
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Sest inimestel pole niikuinii mitte midagi teha kallil pühapäeva hommikul.
NOT.
NOT.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Siin on küsitud palju küsimusi, nüüd vastan neile järjest
1) Miks on lühema maa numbrid tugevamast matejralist kui pika maa numbrid.
Riide peal on numbrid 1 kuni 100. Ülejäänud on kleepsu peal. Seega enamik pika maa sõitjaid saab ka tugevamast matejralist numbri. 1 kuni 100 on riide peal selle präast, et 1 kuni sada oli mõeldud neile, kes sõidavad ka Fakto kriteeriumit laupäeval. Seega pidanuks need numbrid pidama vastu kaks võistlust, ülejäänud ainult ühe võistluse ehk Rahvasõidu. Kuna aga kriteerium ära jäi, siis praktilist põhjust enam selleks ei ole, et 1 kuni 100 kangast on - ei hakanud lihtsalt selle pisikese nüansi präst esimest sadat numbrit uuesti trükkima.
Kindlasti soovitan ka kleebisnumbrid haaknõelteha, mis on ümbrikus kaasas, üle kinnitada. Ainult kleebisliimi peale lootma ei soovita jääda.
2) Miks on Filtri sarjade autasustamine enne Fakto Auto sõitu kell 10 hommikul Vabaduse väljakul?
Kahel põhjusel. Esmalt selleks, et arvasime, et Vabaduse väljakul oleks autasu kätte saada uhkem tunne kui Peetris. Ka olümpiavõitjaid austatakse ju Vabaduse väljakul - arvasime, et see oleks pisike emotsioon omaette, kui autasu saab kätte linna esindusväljakul.
Teiseks on probleem ka selles, et peale sõitu tuleb autasustada Fakto sõidu parimaid ning millalgi peab esinema ka Ott Lepland. Arvasime, et kolm auhinnatseremooniat peale sõitu läheb liiga pikaks ning rahvas tüdineb ära.
Kohtumiseni homme Vabakal,
Mihkel
1) Miks on lühema maa numbrid tugevamast matejralist kui pika maa numbrid.
Riide peal on numbrid 1 kuni 100. Ülejäänud on kleepsu peal. Seega enamik pika maa sõitjaid saab ka tugevamast matejralist numbri. 1 kuni 100 on riide peal selle präast, et 1 kuni sada oli mõeldud neile, kes sõidavad ka Fakto kriteeriumit laupäeval. Seega pidanuks need numbrid pidama vastu kaks võistlust, ülejäänud ainult ühe võistluse ehk Rahvasõidu. Kuna aga kriteerium ära jäi, siis praktilist põhjust enam selleks ei ole, et 1 kuni 100 kangast on - ei hakanud lihtsalt selle pisikese nüansi präst esimest sadat numbrit uuesti trükkima.
Kindlasti soovitan ka kleebisnumbrid haaknõelteha, mis on ümbrikus kaasas, üle kinnitada. Ainult kleebisliimi peale lootma ei soovita jääda.
2) Miks on Filtri sarjade autasustamine enne Fakto Auto sõitu kell 10 hommikul Vabaduse väljakul?
Kahel põhjusel. Esmalt selleks, et arvasime, et Vabaduse väljakul oleks autasu kätte saada uhkem tunne kui Peetris. Ka olümpiavõitjaid austatakse ju Vabaduse väljakul - arvasime, et see oleks pisike emotsioon omaette, kui autasu saab kätte linna esindusväljakul.
Teiseks on probleem ka selles, et peale sõitu tuleb autasustada Fakto sõidu parimaid ning millalgi peab esinema ka Ott Lepland. Arvasime, et kolm auhinnatseremooniat peale sõitu läheb liiga pikaks ning rahvas tüdineb ära.
Kohtumiseni homme Vabakal,
Mihkel
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
eile jäi Oti esinemine haiguse tõttu ära, loodetavasti on tänaseks kosunudmi.re kirjutas:millalgi peab esinema ka Ott Lepland
https://www.facebook.com/ott.lepland.7/ ... 5163576375
Kallid Sõbrad!
Teatan kahjutundega, et täna Club Sunsetis, Pärnus, minust esinejat pole, kuna istun 39,5 kraadise palaviku ja bronhiidiga kodus! Vabandused kõigi ees, kes plaanivad täna Sunseti minna. Mis ma oskan öelda - Haigus ei hüüa tulles. Olge terved ja hoiduge külmetamast!
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Asendusartist oligi asisem variant. Aga kuna mul oli kaugele koju sõita, ei jäänud lõpuni vaatama.Henno kirjutas:eile jäi Oti esinemine haiguse tõttu ära, loodetavasti on tänaseks kosunudmi.re kirjutas:millalgi peab esinema ka Ott Lepland
https://www.facebook.com/ott.lepland.7/ ... 5163576375
Kallid Sõbrad!
Teatan kahjutundega, et täna Club Sunsetis, Pärnus, minust esinejat pole, kuna istun 39,5 kraadise palaviku ja bronhiidiga kodus! Vabandused kõigi ees, kes plaanivad täna Sunseti minna. Mis ma oskan öelda - Haigus ei hüüa tulles. Olge terved ja hoiduge külmetamast!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
90 km distantsil oli kuni Lennujaama parempöördeni Vana-Tartu maanteele veidi närvilist pumpamist aga üldiselt oli kõik väga hea - nii rada, seltskond, ilm kui ka peale finishit The Sun! Kiidan heaks ja loodetavasti on järgmisel aastal maagiline 1000 osaleja piit ületatud!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Oli see algus tsipa närviline jah.
Mulle tundus, et sel aastal sõitis auto ees natukene rahulikumalt ja kuna tagant tulijad hakkasid suure hurraaga ette ennast pressima ja siiberdama, siis nii tekkisid mõned ärevad olukorrad.
Eks need paar 90 kraadist kurvi tekitavad ka omajagu närveldamist.
Mis lahendus oleks - ma arvan, et egas siin midagi tarka olegi - meie sõitjad pole harjunud sellega, et kohe ei pea suruma . Küll aasta / paariga harjuvad ära
Mulle tundus, et sel aastal sõitis auto ees natukene rahulikumalt ja kuna tagant tulijad hakkasid suure hurraaga ette ennast pressima ja siiberdama, siis nii tekkisid mõned ärevad olukorrad.
Eks need paar 90 kraadist kurvi tekitavad ka omajagu närveldamist.
Mis lahendus oleks - ma arvan, et egas siin midagi tarka olegi - meie sõitjad pole harjunud sellega, et kohe ei pea suruma . Küll aasta / paariga harjuvad ära
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
1000 osalejat ei ole Tallinna jaoks mingi suur arv, mulle see sõit väga meeldib, aga kahjuks ei leia üritus kuidagi suuremat kandepinda. Ise küll selle pärast osalemata ei jäta ka järgnevatel aastatel.powerman kirjutas:90 km distantsil oli kuni Lennujaama parempöördeni Vana-Tartu maanteele veidi närvilist pumpamist aga üldiselt oli kõik väga hea - nii rada, seltskond, ilm kui ka peale finishit The Sun! Kiidan heaks ja loodetavasti on järgmisel aastal maagiline 1000 osaleja piit ületatud!
Kalendris ongi raske vaba kohta leida, aga näiteks samal päeval toimus SEB Tartu Rulluisumaraton, mis kindlasti vähendas osalejate arvu.
Trassile jäävates väikeasulates käib paras melu ja ergutati, aga finishipaik oli suhteliselt vaikne, eriti kui võrrelda näiteks Trismile finishiga Pühajärvel.
Närviline pumpamine käib selle pärast, et tehniline start antakse kitsal teel, mis grupi pikaks venitab, kui oled seal liiga taga, siis sinna ka jääd. Võrdluseks Filtri Haapsalu Rattaralli, kus auto taga sõidetakse ka linnast välja, kuid nii enne kui peale tehnilist starti on laia sirget veel pikalt. Mina harrastajana sean üldse esimeseks prioriteediks tervelt finishisse tulla ja seetõttu iga hinna eest ei trügi, rabeletakse ka 200+ lõppkohale sõitjate poolt ...
Vabaduse platsilt stardi idee on muidugi tore, aga äkki peaks sõitma linnast välja marsruudil Pärnu mnt - Liivalaia - Veerenni - Järvevana tee, uuel Järvevana teel võiks siis anda tehnilise stardi, seal ruumi piisavalt ...
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
48-a km-i sõidus nägin ise viite kukkumist ja samamoodi nagu suures sõidus oli ka enne tehnilist starti selline rapsimine,et tekkis juba mõte matkama hakata,et mitte ennast vigastada. Aga niikui sõit sai oma põhi olemuse siis kõik laabus ilusasti. Ise olen üldiselt sõiduga väga rahul sest sõidetud sai mtb rattaga ja ajaks tuli gps-iga 1.30.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Lühikesel distantsil oli Tartu mnt-l enne ärapööret vähemalt kaks kukkumist. Üks oli Sikupilli ees ja teine kuskil lennujaama ees. Kuni Stockini läks suht libedalt, aga siis jõudsid pea kõik kiirustajad saateautole järele ja siis hakkas üks tõmblemine. Sossi mägi pani mõne juba kangutama ja siis kui taas tasasele jõuti siis pandi ilge hooga eessõitjatele järele ja nii seal Sikupilli ees see kukkumine tuligi. Järsku kuulsin selja taga kummiloha ja siis sain müksu tagarattasse ja algas kõva ragin ja karjumine. Ise jäin püsti ja ratas jäi terveks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Läbi linna sõit oli ikka üks suht närvesööv tõmblemine .....
Muidu ok
Ps kas tulemusi ka täna juba kusagilt netist leiab ?
Muidu ok
Ps kas tulemusi ka täna juba kusagilt netist leiab ?
- JerryBlake
- Rattur
- Postitusi: 160
- Liitunud: 31. 01. 2012. 21:45
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
http://www.youtube.com/watch?v=npQ3nZuE62g
Kukkumine pikal distantsil u.2km enne lõppu. Kukkumise algus jäi peale, lõpp mitte.
Kukkumine pikal distantsil u.2km enne lõppu. Kukkumise algus jäi peale, lõpp mitte.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Mõni pealtnäha lihtne asi võtab ka tehnikasajandile järgneval sajandil üllatavalt palju aega. Usun, et primaarne takistus on puhkepäeva ja inimfaktori kombinatsioon.Wexan kirjutas:Läbi linna sõit oli ikka üks suht närvesööv tõmblemine .....
Muidu ok
Ps kas tulemusi ka täna juba kusagilt netist leiab ?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Sai kah seekord osaletud ja muljed üldiselt positiivsed. Läksin peale eesmärgiga sõita alla 4 tunni, hoida ennast ja tehnika terved.
Eesmärk sai täidetud, aeg tuli vist isegi alla 3 tunni . Üks ärevam moment oli ka, kui üks noorsand minu ees/kõrval äkki paremalt vasakule vajus(ilmselt vist nuuskamiseks) . Olin selle grupi eesotsas kuni esimese joogipunktini. Kuna spordijook jäi kodus lahjendamata ja muutus pisut läilaks, läksin vett võtma ja nii see grupp läks. Edasi oli eraldistarti ja paarissõitu kuni "Tervisespordi" grupp mind peale Lagedit alla neelas ja nendega tiksusin kuni võiduka lõpuni. Ise kuulsin ka tagantpoolt mitut ragistamist aga kahjude kohta info puudub. Supijärjekorra pikkus võttis pisut nõutuks ja kuna ühtegi tuttavat nägu ei fikseerinud, otsustasin koju ära veereda. Igati kordaläinud pühapäev!!
Ahjaa - grupis viilijatel ei ole kohane grupi kiirust kommenteerida, kui jääb aeglaseks - mine vedama!!!
Eesmärk sai täidetud, aeg tuli vist isegi alla 3 tunni . Üks ärevam moment oli ka, kui üks noorsand minu ees/kõrval äkki paremalt vasakule vajus(ilmselt vist nuuskamiseks) . Olin selle grupi eesotsas kuni esimese joogipunktini. Kuna spordijook jäi kodus lahjendamata ja muutus pisut läilaks, läksin vett võtma ja nii see grupp läks. Edasi oli eraldistarti ja paarissõitu kuni "Tervisespordi" grupp mind peale Lagedit alla neelas ja nendega tiksusin kuni võiduka lõpuni. Ise kuulsin ka tagantpoolt mitut ragistamist aga kahjude kohta info puudub. Supijärjekorra pikkus võttis pisut nõutuks ja kuna ühtegi tuttavat nägu ei fikseerinud, otsustasin koju ära veereda. Igati kordaläinud pühapäev!!
Ahjaa - grupis viilijatel ei ole kohane grupi kiirust kommenteerida, kui jääb aeglaseks - mine vedama!!!
Ei punnita, lihtsalt meeldib sõita!!!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Ja tänastes päevalehtedes selle küllalt suure spordivõistluse kohta mitte ühtegi pilti ega uudist
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Delfis mingi kogus pilte leidub.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Võitja keskmine kiirus on muljetavaldav esialgsetes tulemustes - 71,083 km /h
Tahaks tippkiirust teada
Tahaks tippkiirust teada
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Kõigepealt tänud video postitajale. Päris huvitav oli vaadata mis ja kus täpselt valesti läks ja teiselt poolt oli see laks ikka päris tugevalt kuulda. Minu hoo pidurdas lõplikult ohutussaare tagumises otsas olev liiklusmärk. Ennatlikult võin öelda, et peale 10 min ratta parandamist olin ma sadulas tagasi ja liikusin vaikselt finishi poolt
Mis siis juhtus? Peale Tartu mnt alust tunnelit oli juba kaugelt näha ohutussaar, ise veel vehkisin käega, et läheb kitsaks ja tegin väikse arvestuse, et mahun paremalt poolt saart mööda. Siis kui saare koht käes oli läks aga hoog natuke maha, grupi pea laiaks ja ruumi enam ei jagunud. Jõudsin tõsta esimest ratast ja tugevalt pidurdada ja edasi olin reisija. Ainuke mõte mis peas käes oli see, et ma teistele ette ei kukuks. Viimast õnnestus päris hästi vältida.
Mis edasi? Grupp oli kiirelt kadunud ja ajasin ennast püsti. Endal suurt muret ei tundunud olema aga ratas - kõrge äärekivi tegi oma töö. 2 Katkist kummi, kaks sakiga pöida, 2 natuke kõverat jooksu (Campa jooksudele siin tänusõnad - täitsa hästi pidas), katkine tagakäikari link, katkine tagapiduri pingutuskruvi. Ühe kummi vahetasin oma varudest ja teise eest tänud lahkele abilisele. Tagapiduri sai ka maha, käik püsis sees ja sõit võis jätkuda. Veeresin vaikselt finishisse ja sealt edasi ka linna auto juurde.
Mis tulemus? Õlg mis märki tabas on paistes aga kõik liigub nii nagu peab. Käikari lingil olnud pöial on sinine ja ei liigu nii hästi kui peaks ning mõned marrastused leiab ka. Kokkuvõttes väga õnnelik õnnetus. Rattaga maanteel sõitmise tahe on ilusti alles, õppisin üht-teist ja järgmine kord olen tõenäoliselt stardis tagasi. Alles jääb esialgu siiski kartus uue kukkumise ees.
Mis ma õppisin?
- maastikuoskused tulevad kasuks ka maanteel. Ilma kolmapäevakute kogemuseta poleks ma nii hästi reageerida suutnud
- kui läheb kitsaks siis hoogu veel maha
- vaata veel rohkem ette ja muuda plaani kui vaja. Video järgi oleks julgelt vasakule mahtunud
- natuke trügimist oleks vast paremale ka aidanud mahtuda
- 3km ennem lõppu läheb nii-ehk-naa trügimiseks ja sellest on hea natuke taha poole hoida. Järgmine kord tulen üle joone pigem grupi lõpus või proovin eest ära saada.
Üks väike asi veel. Tändu korraldajatele hästi organiseeritud ürituse eest. Esimesed 87km olid väga lahedad
Mis siis juhtus? Peale Tartu mnt alust tunnelit oli juba kaugelt näha ohutussaar, ise veel vehkisin käega, et läheb kitsaks ja tegin väikse arvestuse, et mahun paremalt poolt saart mööda. Siis kui saare koht käes oli läks aga hoog natuke maha, grupi pea laiaks ja ruumi enam ei jagunud. Jõudsin tõsta esimest ratast ja tugevalt pidurdada ja edasi olin reisija. Ainuke mõte mis peas käes oli see, et ma teistele ette ei kukuks. Viimast õnnestus päris hästi vältida.
Mis edasi? Grupp oli kiirelt kadunud ja ajasin ennast püsti. Endal suurt muret ei tundunud olema aga ratas - kõrge äärekivi tegi oma töö. 2 Katkist kummi, kaks sakiga pöida, 2 natuke kõverat jooksu (Campa jooksudele siin tänusõnad - täitsa hästi pidas), katkine tagakäikari link, katkine tagapiduri pingutuskruvi. Ühe kummi vahetasin oma varudest ja teise eest tänud lahkele abilisele. Tagapiduri sai ka maha, käik püsis sees ja sõit võis jätkuda. Veeresin vaikselt finishisse ja sealt edasi ka linna auto juurde.
Mis tulemus? Õlg mis märki tabas on paistes aga kõik liigub nii nagu peab. Käikari lingil olnud pöial on sinine ja ei liigu nii hästi kui peaks ning mõned marrastused leiab ka. Kokkuvõttes väga õnnelik õnnetus. Rattaga maanteel sõitmise tahe on ilusti alles, õppisin üht-teist ja järgmine kord olen tõenäoliselt stardis tagasi. Alles jääb esialgu siiski kartus uue kukkumise ees.
Mis ma õppisin?
- maastikuoskused tulevad kasuks ka maanteel. Ilma kolmapäevakute kogemuseta poleks ma nii hästi reageerida suutnud
- kui läheb kitsaks siis hoogu veel maha
- vaata veel rohkem ette ja muuda plaani kui vaja. Video järgi oleks julgelt vasakule mahtunud
- natuke trügimist oleks vast paremale ka aidanud mahtuda
- 3km ennem lõppu läheb nii-ehk-naa trügimiseks ja sellest on hea natuke taha poole hoida. Järgmine kord tulen üle joone pigem grupi lõpus või proovin eest ära saada.
Üks väike asi veel. Tändu korraldajatele hästi organiseeritud ürituse eest. Esimesed 87km olid väga lahedad
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Mõlemad kontaktid on videost kuulda jah. Kuid videost jäi mulje, et sulle tuldi paremalt kõvasti külge ja lükati märkidesse.teisik kirjutas: Minu hoo pidurdas lõplikult ohutussaare tagumises otsas olev liiklusmärk.
- JerryBlake
- Rattur
- Postitusi: 160
- Liitunud: 31. 01. 2012. 21:45
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
See teine "kontakt" oli päris kõhedaks tegev arvestades, et liiklusmärkide ääred on tahapoole painutatud. Hea kuulda, et siiski väga viga ei saanud.Äärenurk kirjutas:Mõlemad kontaktid on videost kuulda jah. Kuid videost jäi mulje, et sulle tuldi paremalt kõvasti külge ja lükati märkidesse.teisik kirjutas: Minu hoo pidurdas lõplikult ohutussaare tagumises otsas olev liiklusmärk.
- Spordihai.ee
- Rattur
- Postitusi: 27
- Liitunud: 18. 05. 2011. 11:47
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Natuke pilti ja värki http://wp.me/p2E0Co-F9
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Osalesin esmakordselt ja sellega seoses otsustasin osaleda lühikesel distantsil.
Suurte ootustega peale ei läinud, mõtlesin, et leian ühe grupi kus finišini kaasa kulgeda, kuna osalesin maastikurattaga.
Ratta sain tegelt eelmine päev korraliku hooldusega hästi jooksma, tähtsat rolli mängisid kindlasti keskelt suht slikid rehvid
Üks tuttav aga otsusta (ka maastikurattaga) et võiks ikka ette poole pürgida ja kuna mul jõudu nagu oli siis möödusime nii mõnestki grupist ja ehk vedasime ka mõneda endaga kaasa?
Kokkuvõttes olen igati rahul tulemusega, aeg 1:30:53, keskmine kiirus 32km/h, 152.koht
Võib täitsa juhtuda, et järgmine aasta teen kaasa pika sõidu
Nurinat ka nati
Et miks oli ainult üks supijagamise putka?
Kui oli teisi veel siis vabandan
Suurte ootustega peale ei läinud, mõtlesin, et leian ühe grupi kus finišini kaasa kulgeda, kuna osalesin maastikurattaga.
Ratta sain tegelt eelmine päev korraliku hooldusega hästi jooksma, tähtsat rolli mängisid kindlasti keskelt suht slikid rehvid
Üks tuttav aga otsusta (ka maastikurattaga) et võiks ikka ette poole pürgida ja kuna mul jõudu nagu oli siis möödusime nii mõnestki grupist ja ehk vedasime ka mõneda endaga kaasa?
Kokkuvõttes olen igati rahul tulemusega, aeg 1:30:53, keskmine kiirus 32km/h, 152.koht
Võib täitsa juhtuda, et järgmine aasta teen kaasa pika sõidu
Nurinat ka nati
Et miks oli ainult üks supijagamise putka?
Kui oli teisi veel siis vabandan
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
erikr kirjutas:Mõni pealtnäha lihtne asi võtab ka tehnikasajandile järgneval sajandil üllatavalt palju aega. Usun, et primaarne takistus on puhkepäeva ja inimfaktori kombinatsioon.Wexan kirjutas:Läbi linna sõit oli ikka üks suht närvesööv tõmblemine .....
Muidu ok
Ps kas tulemusi ka täna juba kusagilt netist leiab ?
Tundub, et sellel korral on tulemustega mingi tõsisem jama. Esialgsed tulemused on küll üleval, aga pakun et peagrupi kohad (alates 22. kohast) on esialgsetes tulemustes saanud paika vastavalt stardinumbrile. Liiga ilus jada on moodustunud stardinumbritest, et realistlik olla. Loodetavasti saavad lähinädalal mingi tõele lähedasemad tulemused ka üles.
Võistlus oli vahva ja tore, et korraldajad teha viitsivad. Loodame, et traditsioon jätkub. Kui valida saaks, siis vahetaks Tanel Padari kiibiga ajavõtu vastu ümber.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Tundub, et sellel korral on tulemustega mingi tõsisem jama. Esialgsed tulemused on küll üleval, aga pakun et peagrupi kohad (alates 22. kohast) on esialgsetes tulemustes saanud paika vastavalt stardinumbrile. Liiga ilus jada on moodustunud stardinumbritest, et realistlik olla. Loodetavasti saavad lähinädalal mingi tõele lähedasemad tulemused ka üles.
Jah, paraku veab ka tehnikasajandil just tehnika alt ja vahetult enne peagrupi saabumist tuli fotofiniši arvutile teha restart. Peagrupp algab alates 15-st kohast: Olivson, Kopli, Vendelin, Kirsipuu, Kristal, Kivistik, ülejäänud peagrupp, kes nagu nii ühe aja said, on hetkel numbrite järjekorras. Kui keegi oskab öelda, mis järjestuses peale Gert Kivistiku tuldi, siis saame ka vastavad parandused sisse viia. Aga peagrupist edasi on juba kõik jälle õigete aegadega õigetel kohtadel.
Jah, paraku veab ka tehnikasajandil just tehnika alt ja vahetult enne peagrupi saabumist tuli fotofiniši arvutile teha restart. Peagrupp algab alates 15-st kohast: Olivson, Kopli, Vendelin, Kirsipuu, Kristal, Kivistik, ülejäänud peagrupp, kes nagu nii ühe aja said, on hetkel numbrite järjekorras. Kui keegi oskab öelda, mis järjestuses peale Gert Kivistiku tuldi, siis saame ka vastavad parandused sisse viia. Aga peagrupist edasi on juba kõik jälle õigete aegadega õigetel kohtadel.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Kuidas praegu peagrupis olnud võistlejad ära registreeriti? Mingi salvestis peab ju olema? Ma ise küll pean oma kohta seal nimekirjas üpris tõetruuks, aga mõni mees võib päris vihane olla kes näiteks 20nda koha asemel protokollis 100nda rea peal on.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Kohtunikel on rajapeal tehtud märkmedVälesebra kirjutas:Kuidas praegu peagrupis olnud võistlejad ära registreeriti? Mingi salvestis peab ju olema? Ma ise küll pean oma kohta seal nimekirjas üpris tõetruuks, aga mõni mees võib päris vihane olla kes näiteks 20nda koha asemel protokollis 100nda rea peal on.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Nüüd on natuke kahju, et ees numbreid polnud, millega fotosid võrrelda
- JerryBlake
- Rattur
- Postitusi: 160
- Liitunud: 31. 01. 2012. 21:45
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
1.osa http://www.youtube.com/watch?v=1TIDPMRT4CM
2.osa http://www.youtube.com/watch?v=56swjmzrZW0
3.osa http://www.youtube.com/watch?v=f4JGImeuue8
2.osa http://www.youtube.com/watch?v=56swjmzrZW0
3.osa http://www.youtube.com/watch?v=f4JGImeuue8
Viimati muutis JerryBlake, 28. 08. 2013. 06:00, kokku muudetud 2 korda .
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Jah 2011 oli hoopis parem - mitu päeva sai üritus reklaami kuna lennujaama ei saadud jne
powerman kirjutas:Ja tänastes päevalehtedes selle küllalt suure spordivõistluse kohta mitte ühtegi pilti ega uudist
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Väga mõnus vaadata, eriti kuidas Alpha Balticu rong mööda tuiskas, kuhu endal ka õnnestus külge haakida.JerryBlake kirjutas:1.osa http://www.youtube.com/watch?v=1TIDPMRT4CM
2 ja 3 osa hiljem
Kahju, et peagrupist sellist videot pole, saaksid korraldajad järjestuse paika panna.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2013
Hooajal 2014 kuupäev paigas. Selleks on laupäev 23. august 2014. Suutsime ka Balti tuuriga niipalju asju ühildada, et ka Balti tuuri etapp finišeerub Peetrisse Rahvasõidu võistluslinnakusse. Seega saavad rattasõbrad lisaks kontserdile ja oma sõidule jälgida pärast ka profide finišiheitlust.