Puidust raamiga bike
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Puidust raamiga bike
Käsitsi valmistatud naturaalsest puidust (saar, pähkel) raam. Valmistatud ikkagi sõitmiseks, proovitud nii metsas kui ka maantel. Raami suurus 18 ja kaalu umbes 3 kilo. Komponendid: Käguvahetused, rummud, vändad- Deore, Avid ketaspidurid, mavicu pöiad, Truvativ sadulapost ja lenks, Reba SL amort. Antud raam on unikaalne, tehtud Eestis ja ainult ühes eksemplaris!
Pildid: http://album.ee/kirest
Kui kellegil tekib huvi, siis hea meelega vastan teie küsimustele.
Pildid: http://album.ee/kirest
Kui kellegil tekib huvi, siis hea meelega vastan teie küsimustele.
Re: Puidust raamiga bike
Millal jaetootmisse läheb?
Re: Puidust raamiga bike
Kui raha ei oleks takistuseks - kas siis oleksid raami teinud balsa puust?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: Puidust raamiga bike
Kui jätta kõrvale kartus, et mõne halva asjaolu kokkulangevusel praktilise kasutamise käigus võib see muutuda keskaegseks inkvisitsiooni piinariistaks, siis iseenesest näeb see väga uhke ja sile välja
Re: Puidust raamiga bike
VÄGA ilus töö
-
- Rattur
- Postitusi: 45
- Liitunud: 24. 02. 2008. 12:12
Re: Puidust raamiga bike
Ülikõva töö.
End pead rohkem ratturiks või puusepaks?
End pead rohkem ratturiks või puusepaks?
Viimati muutis princeAndrew, 22. 08. 2013. 21:17, muudetud 1 kord.
Re: Puidust raamiga bike
Väga vinge ! Kas seda kuskil oma silmaga kah kaema saab tulla ?
Sügisel loodetavasti ka rattalaat tulemas. See oleks seal väärt eksponaat
Sügisel loodetavasti ka rattalaat tulemas. See oleks seal väärt eksponaat
Re: Puidust raamiga bike
Väga lahe, et nii keerulise töö ette võtsid. ilus!
Kuidas sadulatoru kinni on raami küljes? Tavaliselt on klamber ümber raami ja surub raami vastu sadulatoru. Piltidelt paistab nagu oleks klamber vaid ümber sadulatoru. Alla ei vaju, aga mis takistab üles tõusmast ja pöörlemast?
Kuidas sadulatoru kinni on raami küljes? Tavaliselt on klamber ümber raami ja surub raami vastu sadulatoru. Piltidelt paistab nagu oleks klamber vaid ümber sadulatoru. Alla ei vaju, aga mis takistab üles tõusmast ja pöörlemast?
Re: Puidust raamiga bike
Pakuks, et tegu on väga hea värvimistööga...
Re: Puidust raamiga bike
Esimese hooga mõtlesin ka et miski kleepsu disain.
Mis tehnikaga või vahendeid kadutades need kanalid on trosside jaoks tehtud?
Mis tehnikaga või vahendeid kadutades need kanalid on trosside jaoks tehtud?
Re: Puidust raamiga bike
Pakuks, et väga mööda pakkumine...PKA kirjutas:Pakuks, et tegu on väga hea värvimistööga...
Kogu kupatus on ju kokku liimitud "lauajuppidest" kanalid on enne kokkuliimimist tehtud.aksel kirjutas: Mis tehnikaga või vahendeid kadutades need kanalid on trosside jaoks tehtud?
Re: Puidust raamiga bike
Kõigepealt suur tänu toredate komentaaride eest. Raam on ikkagi tehtud puust ja seest tühi, tegu ei ole värviga. Kui kellegil huvi ratast oma silmaga näha, siis liigun ringi harku metsas ning nõmme radadel. Kellegil tekkis küsimus kas olen rattur või puusepp, pigem rattur, muidu poleks siia foorumisse sattunud. Puidutööd ma pole kuskil õppinud, lihtsalt hobi.
Endalgi oli kahtlus kas puiduraam peab ka maastikul vastu, nüüd võin kindel olla, et peab. Teisipäeval sai korralikult trenni tehtud, sõidetud praktilised kõik harku singlid. Mõtlen isegi mõnda telefonisõidu sellega teha või siis TM-i.
Peas küpseb juba järgmine projekt. Seekord liigun maantele ja prooviks natukene eksootilisemat puuliiki.
Endalgi oli kahtlus kas puiduraam peab ka maastikul vastu, nüüd võin kindel olla, et peab. Teisipäeval sai korralikult trenni tehtud, sõidetud praktilised kõik harku singlid. Mõtlen isegi mõnda telefonisõidu sellega teha või siis TM-i.
Peas küpseb juba järgmine projekt. Seekord liigun maantele ja prooviks natukene eksootilisemat puuliiki.
Re: Puidust raamiga bike
Ülikõva ettevõtmine, jõudu ja jaksu.syncro kirjutas: Peas küpseb juba järgmine projekt. Seekord liigun maantele ja prooviks natukene eksootilisemat puuliiki.
Seda pilli tahaks tõesti oma käega katsuda ja silmaga vaadata!
libeda ketsiga ei saa sõita
Re: Puidust raamiga bike
Kui keegi soovib oma silmaga asja näha või tekib ostuhuvi, siis võib tel. teel täpsemalt rääkida (53310544).
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Puidust raamiga bike
Normaalne, igasuguseid vidinaid nagu pudelihoidja jms. saab naeltega kinnitada, geelipakid knopkadega
Seda raami tahaks kohe silitada Laada eksponaadiks on hea mõte
Seda raami tahaks kohe silitada Laada eksponaadiks on hea mõte
Tark ei torma!
Re: Puidust raamiga bike
Järgmisena proovi kindlasti ära bambus. Kordades tugevam ja kergem. Sellel isendil peaks ketikaitse lausa kohustuslik olema. Väga ilus töö muidu!
Re: Puidust raamiga bike
Ära liiga palju päikest anna - muidu kuivab lõhki
Re: Puidust raamiga bike
Üle mitmete aastate üks teema mis postitama kisub
Esiteks peab mainima, et väga ilus töö on tehtud! Aga kohe tekkis ka hulk küsimusi. Enamik keerlevad selle ümber, kuidas sa seda tegid.
Millega detaile lõikasid / freesisid, kui palju eeltööd tegid (joonised, erinevad kokkuminekud jne). Kõik tundub väga ilusasti ja täpselt kokku sobivat. Päris puusalt tulistades ja suvalises järjekorras tükke välja raiudes sellise tulemuseni ei jõua...
Millega sa detailid kokku liimisid ja viimistlesid? PU-liimi ja lakiga või miski muuga? Millega üldse detailidele lõpliku kuju andsid - freesides?
Keegi juba küsis sadulaposti kohta aga üldiselt ei ole mõistlik ka muid sõlmi (keskjooks, tagajooks, kaelakad) otse puitu kruvida - kui palju seal metallist osi kasutatud on ja kuidas need puidu külge on kinnitatud? Kui paksuks raami "torud" jäetud on? Kas tegid tugevuse kohta mingeid katseid ka?
Kas ma panen väga mööda oletades, et omajagu on šnitti võetud ameeriklastelt: http://www.renovobikes.com ?
Niipalju siis küsimustest. Aasta-paari eest mõtlesin ise sama asja teha, bakalaureusetööna. Mida rohkem ma aga asja kohta infot kogusin, seda keerulisemaks tundus kõik muutuvat ja sinnapaika see jäigi. Puiduna oleksin muidu samuti saart kasutanud. Too paistis wikipediast omandatud botaaniku-teadmiste kohaselt kõige enam Renovo kasutatava hikkori-sarnane olema (Eestis kasvavatest ja suhteliselt lihtsasti kättesaadavatest) - tugev ja sitke. Keegi küsis ka balsa kohta - balsa on küll väga kerge aga ühtlasi ka tohutult pehme. Kellegi teise mainitud bambus on juba teine asi. Sellest on ka rattaraame tehtud aga tavaliselt on neil "torude" ühenduskohad karbonist.
Veelkord, väga hea töö!
Kristjan
Esiteks peab mainima, et väga ilus töö on tehtud! Aga kohe tekkis ka hulk küsimusi. Enamik keerlevad selle ümber, kuidas sa seda tegid.
Millega detaile lõikasid / freesisid, kui palju eeltööd tegid (joonised, erinevad kokkuminekud jne). Kõik tundub väga ilusasti ja täpselt kokku sobivat. Päris puusalt tulistades ja suvalises järjekorras tükke välja raiudes sellise tulemuseni ei jõua...
Millega sa detailid kokku liimisid ja viimistlesid? PU-liimi ja lakiga või miski muuga? Millega üldse detailidele lõpliku kuju andsid - freesides?
Keegi juba küsis sadulaposti kohta aga üldiselt ei ole mõistlik ka muid sõlmi (keskjooks, tagajooks, kaelakad) otse puitu kruvida - kui palju seal metallist osi kasutatud on ja kuidas need puidu külge on kinnitatud? Kui paksuks raami "torud" jäetud on? Kas tegid tugevuse kohta mingeid katseid ka?
Kas ma panen väga mööda oletades, et omajagu on šnitti võetud ameeriklastelt: http://www.renovobikes.com ?
Niipalju siis küsimustest. Aasta-paari eest mõtlesin ise sama asja teha, bakalaureusetööna. Mida rohkem ma aga asja kohta infot kogusin, seda keerulisemaks tundus kõik muutuvat ja sinnapaika see jäigi. Puiduna oleksin muidu samuti saart kasutanud. Too paistis wikipediast omandatud botaaniku-teadmiste kohaselt kõige enam Renovo kasutatava hikkori-sarnane olema (Eestis kasvavatest ja suhteliselt lihtsasti kättesaadavatest) - tugev ja sitke. Keegi küsis ka balsa kohta - balsa on küll väga kerge aga ühtlasi ka tohutult pehme. Kellegi teise mainitud bambus on juba teine asi. Sellest on ka rattaraame tehtud aga tavaliselt on neil "torude" ühenduskohad karbonist.
Veelkord, väga hea töö!
Kristjan