Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Leidsin youtube avarustest täiesti juhuslikult video, mis seda väga hästi demonstreerib.
Kui oled aeroasendis, siis lihtsalt ei jõua pidurdada kui midagi juhtub. Antud olukorras oli kannatajaks vaid süüdlane ise. Väga lihtsalt võib niimoodi pool gruppi maha niita.
http://www.youtube.com/watch?v=GaQJB_bWA4c
Kui oled aeroasendis, siis lihtsalt ei jõua pidurdada kui midagi juhtub. Antud olukorras oli kannatajaks vaid süüdlane ise. Väga lihtsalt võib niimoodi pool gruppi maha niita.
http://www.youtube.com/watch?v=GaQJB_bWA4c
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
See paistis rohkem meeskonnasõidu moodi.serxx kirjutas:Leidsin youtube avarustest täiesti juhuslikult video, mis seda väga hästi demonstreerib.
Kui oled aeroasendis, siis lihtsalt ei jõua pidurdada kui midagi juhtub. Antud olukorras oli kannatajaks vaid süüdlane ise. Väga lihtsalt võib niimoodi pool gruppi maha niita.
http://www.youtube.com/watch?v=GaQJB_bWA4c
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Meeskonnasõit jah. Seal oli pundis teisigi lamamispulkadega mehi. Niplisse panija ei olnud ka eriti osav tüüp, vingerdas nagu Säästu-Kange-mees ja ei suutnud midagi konkreetset peale hakata. Samas näitab see video hästi ära, mis TRRil juhtuma hakkaks, kui triatlonistid oma relvadega peal oleks.
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Kukkujal oli küll ikka täitsa paanikaosakond peas vist, läbi ime jäi pärast tagarattasse sõitu püsti, siis jõudis kenasti kruusa peale välja, jäi peaaegu seisma ja siis oskas kruusa peal maanteerattaga niplisse pidurdada ennast
Zero the Hero
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Ta käis oma jooksuga teise mehe kiirkinnitis ära, mis kodarad ära lõhkus. Ilmselt siis kui kiirus piisavalt alla läks, ei hoidnud jooks enam kuju ja tõmbas kuhugi kinni, mille tulemusena üle nipli käis.urmo kirjutas:ja siis oskas kruusa peal maanteerattaga niplisse pidurdada ennast
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Kas ma olen ainus, kes enamuse süü paneks kukkuja ees sõitnud mehe arvele? Miks ta järsku oma eessõitja tuulest järsult vasakule tõmbas ja sellega tagapool sõitja esijooksu pööras?
If everything's under control, you're going too slow!
-
- Rattur
- Postitusi: 233
- Liitunud: 14. 12. 2010. 10:00
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Väike süü oli ka kukkujal endal, et ta oma esijooksu üldse eessõitja tagajooksuga kohakuti ajas.
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
See ei ole üldse tähtis hetkel. Kindlasti leiaks veel kellegi eksimusi. Näiteks on ka vale see, et raginat kuuldes ees sõitjad kohe tirri lasevad ja üle õla vaatavad, mis juhtus. Kuigi jah, sul on õigus, ees sõitnud mees tõesti tegi kummalise manöövri.KaupoR kirjutas:Kas ma olen ainus, kes enamuse süü paneks kukkuja ees sõitnud mehe arvele?
Samamoodi ei ole ka tähtis, kas see oli grupisõit või meeskonnasõit. Täpselt sama teeb välja.
Video postitasin siia selle eesmärgiga, et oleks hea sellele viidata, kui keegi mõne võistluse (TRR näiteks) teemas aerolenksu küsimuse üles tõstab.
Kui ei oleks aero asedis olnud, oleks see crash olemata olnud. Sõltumata sellest, kes valesti käitus. Mees üritab pidurit haarata, aga siis on juba hilja.
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Minu meelest enamus kukkumisi ja ohtlikke olukordi tekitavad ikka ilma aerolenksuta sõitjad? Seda nii Eesti võistlustel kui ka näiteks TdF-l.serxx kirjutas:See ei ole üldse tähtis hetkel. Kindlasti leiaks veel kellegi eksimusi. Näiteks on ka vale see, et raginat kuuldes ees sõitjad kohe tirri lasevad ja üle õla vaatavad, mis juhtus. Kuigi jah, sul on õigus, ees sõitnud mees tõesti tegi kummalise manöövri.KaupoR kirjutas:Kas ma olen ainus, kes enamuse süü paneks kukkuja ees sõitnud mehe arvele?
Samamoodi ei ole ka tähtis, kas see oli grupisõit või meeskonnasõit. Täpselt sama teeb välja.
Video postitasin siia selle eesmärgiga, et oleks hea sellele viidata, kui keegi mõne võistluse (TRR näiteks) teemas aerolenksu küsimuse üles tõstab.
Kui ei oleks aero asedis olnud, oleks see crash olemata olnud. Sõltumata sellest, kes valesti käitus. Mees üritab pidurit haarata, aga siis on juba hilja.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Et oleks nagu OK lasta pikutav aerovend grupisõidupunti kuna tõenäoliselt jõuab keegi tavaline oinasarvevend enne teda juba pundi maha niita?LauriA kirjutas: Minu meelest enamus kukkumisi ja ohtlikke olukordi tekitavad ikka ilma aerolenksuta sõitjad? Seda nii Eesti võistlustel kui ka näiteks TdF-l.
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Suurem osa liiklusõnnetusi tehakse kaine peaga. järeldus:....LauriA kirjutas:Minu meelest enamus kukkumisi ja ohtlikke olukordi tekitavad ikka ilma aerolenksuta sõitjad? Seda nii Eesti võistlustel kui ka näiteks TdF-l.
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Selles videos tundub kukkumise peapõhjus olevat esiratta kodarate purunemine.
Re: Miks ei tohi grupisõidus aerolenksu/-asendit kasutada
Heh, tuttav tunne.
Minu esimene TRR (väike ring), kui sõitsin grupis, tee äärepool. Ei omanud siis veel MNT ratast, vaid hübriidi, millel sarved ka. Esimest korda grupis, kiirus oli ~45 km/h. Juba äge oli. Eessõitjaga oli vahe ehk 20-30 cm. Hoidsin kinni sarvedes. Ja siis... esimene mees arvas, et peaks tirri laskma, püsti tõusma ja imetlema, kus kett on tagumisel hammakal. Ja hopp sees ma tal olingi. Jäin püsti, kuid suund oli kraavi. Hoidsin kramplikult sarvedest kinni ja ..... kuskil all heinas püüdis mind mingi künnikraav kinni. Üle nipli... Kuna teele jäi veel paar meest, oli varsti kiiarabi kohal. Neid ülemisi lapiti, aga mul, all eemal hing kinni, hõigata ei saa, liigutada ei saa. Vaatasin, et krt, abi juba hakkab minema, kui siis lõpuks ajasin end kuidagi ülesse. Naljakas oli kiirabi nägu näha, et üks mees kusagil eemal heina sees pikutab... kisti mind sealt üles, pesti nägu ära ja küsiti, kas katkestan. Muidugi ei. Läks veel ~~15 mintsa kui sain lenksu sirgeks ja jupid kraavist kokku. Ronisin ratta selga ja minek. Kere liigutada ei saanud, vaid vändata. Ja uskuge, mingi jõhker jõud oli tekkinud. Pressisin hoolega ja ajaks sain vist ~3 h. Lõpetamisel oli 1 silm kinni paistetanud... Kraavi juhtum röövis ~40 mintsa
Peale seda juhtumit... grupis on alati näpp piduripeal, kunagi ei kergita tagumikku, hoian pigem grupi äärde.
Minu esimene TRR (väike ring), kui sõitsin grupis, tee äärepool. Ei omanud siis veel MNT ratast, vaid hübriidi, millel sarved ka. Esimest korda grupis, kiirus oli ~45 km/h. Juba äge oli. Eessõitjaga oli vahe ehk 20-30 cm. Hoidsin kinni sarvedes. Ja siis... esimene mees arvas, et peaks tirri laskma, püsti tõusma ja imetlema, kus kett on tagumisel hammakal. Ja hopp sees ma tal olingi. Jäin püsti, kuid suund oli kraavi. Hoidsin kramplikult sarvedest kinni ja ..... kuskil all heinas püüdis mind mingi künnikraav kinni. Üle nipli... Kuna teele jäi veel paar meest, oli varsti kiiarabi kohal. Neid ülemisi lapiti, aga mul, all eemal hing kinni, hõigata ei saa, liigutada ei saa. Vaatasin, et krt, abi juba hakkab minema, kui siis lõpuks ajasin end kuidagi ülesse. Naljakas oli kiirabi nägu näha, et üks mees kusagil eemal heina sees pikutab... kisti mind sealt üles, pesti nägu ära ja küsiti, kas katkestan. Muidugi ei. Läks veel ~~15 mintsa kui sain lenksu sirgeks ja jupid kraavist kokku. Ronisin ratta selga ja minek. Kere liigutada ei saanud, vaid vändata. Ja uskuge, mingi jõhker jõud oli tekkinud. Pressisin hoolega ja ajaks sain vist ~3 h. Lõpetamisel oli 1 silm kinni paistetanud... Kraavi juhtum röövis ~40 mintsa
Peale seda juhtumit... grupis on alati näpp piduripeal, kunagi ei kergita tagumikku, hoian pigem grupi äärde.