Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
Tervist, et on siis tekkinud selline häda, et olen otsinud omale uut amorti ja leidsin müügist Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er amordi 100mm käiguga. Omaniku jägatud info poolt tuleb see Radon Black Sin 29 10.0 ratta alt. Oli siis täna aega, käisin amorti ise vaatamas/katsumas, aga olin häiritud vaatepildist, et amordi käik oli 80mm, kuigi amordi peal oli kirjas et peaks olema 100mm, samuti väidab seda Radoni koduleht. Olen siis natuke internetiavarustes uurinud, ja leidnud et 2013 RS Sid amortidel saab käiku muuta mitte spaceritega, vaid kogu air spring tuleb välja vahetada, mida ma teha ei sooviks, iseenesest sooviks seda amorti osta väga. Et kas siis ikkagi keegi on valetanud et seda käiku ei saa muuta spaceritega või Radon on oma kodulehele midagi valesti kirjutanud, omanik ise ütles et amorti pole lahti võetud/hooldatud mingil moel ja Radoni poolt ta 80mm käiguga tuli. Kuidas sai siis 100mm käigust see 80mm käigule minna??? (Vabandan, kui tekst võib natuke segane olla)
Re: Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
no mis krdi vahet sellel on kas käigu pikkus on 80 või 100? Kas soovid oma 29-ga nüüd downhilli sõita vä? Täiesti mõttetu probleem isiklikust seisukohast. Sama amordiga läbitud erinevaid samsungi radasid, h100 ning lihtsalt trenne tehtud ja no ei ole meeles et oleks amorti lõpuni sisse löönud. Saaks veel aru kui asi oleks, et üldkõrgus on teistsugune ja pasatka muutub. Osta ära ja sõida lihtsalt õige rõhuga. Ainus asi mis sellel amordimudelil võib esineda et push-iga lukk lõpetab mingil hetkel töölepingu, ülejäänud tundub suht lihtne ja kindel
Re: Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
Paljugi, milleni meeled ei küündi..hsb kirjutas:Täiesti mõttetu probleem isiklikust seisukohast. Sama amordiga läbitud erinevaid samsungi radasid, h100 ning lihtsalt trenne tehtud ja no ei ole meeles
Mitteametlikud RockShox 2012 mõõdud võllist kroonini (Axle to Crown):
SID 29 80mm: 486/46
SID 29 90mm: 496/46
SID 29 100mm: 506/46
Viimati muutis veloson, 05. 11. 2013. 16:48, muudetud 1 kord.
Re: Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
Spessul on näiteks nii, et S suurusega raamil kasutatakse amordil 80 mm käiku, suurematel 100 mm. Kas siin ei või sama teema olla?
(Sry, ei suutnud vastu panna.)
No vist krdi vahet sellel on, kas kõik 10 silindrit töötavad või ainult 8? Ringrajale kavatsed selle autoga minna vä? Linna peal panin foori tagant selle masinaga kõigile lõdvalt ära!hsb kirjutas:no mis krdi vahet sellel on kas käigu pikkus on 80 või 100? Kas soovid oma 29-ga nüüd downhilli sõita vä?
(Sry, ei suutnud vastu panna.)
Re: Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
Okei aitäh kõikide vastuste eest, otsustasin ikkagi isendi osta, las see travel hetkel 80mm olla, kunagi hiljem kui segama hakkab äkki tegelen uuesti, teema lukku
Re: Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
Mul samasugune 80mm käiguga amort, ning täiesti piisab sellest. Olin varem teadnud, et SID/Reba on muudetava käiguga 80/100 vahel. Vahetevahel olen mõelnud, et võiks mõne hoolduse käigus muuta ümber 100 peale... proovimise mõttes. Nii palju kui netist sai teemasid otsitud , siis tõesti tundub 13 aastakäigust alates RS amortide käigupikkus fikseeritud olevat. On 80, 100 või 120.
Re: Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
Rock Shoxi manuali kohaselt:
http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/0cjcI ... _rev_b.pdf
saab selle amordi 100mm-seks muuta sellise juppi abil kui soovi on:
http://www.gabelprofi.de/RockShox/Ersat ... -5-29.html
on ka 90, 110 ja 120 mm käiguga kolbe.
Samas ei saa ma aru, milleks Rock Shoxil sellist jama oli vaja korraldada. Dual Airi ärakaotamine oli üks loll temp.
http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/0cjcI ... _rev_b.pdf
saab selle amordi 100mm-seks muuta sellise juppi abil kui soovi on:
http://www.gabelprofi.de/RockShox/Ersat ... -5-29.html
on ka 90, 110 ja 120 mm käiguga kolbe.
Samas ei saa ma aru, milleks Rock Shoxil sellist jama oli vaja korraldada. Dual Airi ärakaotamine oli üks loll temp.
Re: Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
Tubli tegu. vaevalt et segama hakkab. Naudi sõitu.M785 kirjutas:Okei aitäh kõikide vastuste eest, otsustasin ikkagi isendi osta, las see travel hetkel 80mm olla, kunagi hiljem kui segama hakkab äkki tegelen uuesti, teema lukku
nõustun et ka 80-st tõesti piisab.ÜlrK kirjutas:Mul samasugune 80mm käiguga amort, ning täiesti piisab sellest.
Lugupeetud devilc. Tunnistan et olen väikeses segaduses. Kas peaksin siiralt kõigi ees vabandama, kuna ei oma neid teadmisi, mille kohaselt 80 mm käiguga nimetatud toodet võib lugeda defektseks. Või siis hoopis Teile isiklikult selgitama, et Teie püüd luua allegooria viidates katkise toote ja terve toote erinevusdele läks natukene mööda, sest tegemist on ikkagi täiesti terve tootega nii kostruktiivses kui ka funktsionaalses osasdevilc kirjutas:No vist krdi vahet sellel on, kas kõik 10 silindrit töötavad või ainult 8? Ringrajale kavatsed selle autoga minna vä? Linna peal panin foori tagant selle masinaga kõigile lõdvalt ära!hsb kirjutas:no mis krdi vahet sellel on kas käigu pikkus on 80 või 100? Kas soovid oma 29-ga nüüd downhilli sõita vä?
(Sry, ei suutnud vastu panna.)
Igaks juhuks selgitan Teile hästi aeglaselt. Postituses viidatud ese on minule teada oleva info kohaselt tehase seades olev tehniliselt korras toode.
Re: Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
Suur aitäh, eriti selle lingi eest (Y)arnea kirjutas:Rock Shoxi manuali kohaselt:
http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/0cjcI ... _rev_b.pdf
saab selle amordi 100mm-seks muuta sellise juppi abil kui soovi on:
http://www.gabelprofi.de/RockShox/Ersat ... -5-29.html
on ka 90, 110 ja 120 mm käiguga kolbe.
Samas ei saa ma aru, milleks Rock Shoxil sellist jama oli vaja korraldada. Dual Airi ärakaotamine oli üks loll temp.
Re: Rock Shox Sid RL 2013 Solo Air 29er 100mm häda
Üsna omapärane, inimene küsib tehnilist informatsiooni amordi seadistuse kohta ja vastuseks saab verbaalset kõhulahtisust teemal millise käigupikkusega amordiga peaks eestis sõitma. Seda lisaks suvalise selli arvamuse kohaselt, kellel on võib olla välja kujunenud eelistused ja arusaamad selliselt, et need küsija arvamusega kokku ei pruugi minna. Võiks ju küsimust lugeda enne kui mõttetut jura siia postida.