10 olulist asja maastikuratturile
10 olulist asja maastikuratturile
Millise tootja nime kannab Sinu ratas, kui suured on jooksud või mitu amorti...
10 palju olulisemat asja
10 palju olulisemat asja
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
#1 tehtud
#2 tehtud
#3 tehtud
#4 tehtud
#5 tehtud
#6 tehtud
#7 tehtud
#8 tehtud
#9 veel tegemata
#10 tehtud
Ma võin varsti ratta varna riputada ja öelda, et tehtud.
#2 tehtud
#3 tehtud
#4 tehtud
#5 tehtud
#6 tehtud
#7 tehtud
#8 tehtud
#9 veel tegemata
#10 tehtud
Ma võin varsti ratta varna riputada ja öelda, et tehtud.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
Välismaal sõit ja pargi külastus tegemata.
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
Kuigi-kuigi! Sel aastal Prantsusmaal sai sõidetud alla mööda spetsiaalset down-hilli rada, milles olid viraažid ja väravad jms. Kui see kvalifitseerub pargiks, siis oleks ka see tehtud.KaupoR kirjutas:#9 veel tegemata
Selle video baasi peaks eestlastele sinna kõige esimeseks punktiks panema:
#0 osta mägiratas (st kaheamordiline, esiamordi käik 100+mm, lenks >70 cm jne).
If everything's under control, you're going too slow!
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
See nimekiri ei ole jätkusuutlik. Ühe maastikuratturi võiks igaüks sõitma õpetada
Aga nimekiri on õige ja korduvalt täidetud, kuigi ise tunnen, et pargi külastus vajab kõige enam täiendust.
Aga nimekiri on õige ja korduvalt täidetud, kuigi ise tunnen, et pargi külastus vajab kõige enam täiendust.
Tark ei torma!
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
Vau, kõik asjad tehtud ainult oma 1 aastase mtb karjääri jooksul...
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
Aga kõigile kes ei ole kuskil välismaal rattaparki külastanud soovitan soojalt!!!
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
Mingi välismaamees pani 10 asja kirja ja eestlased kohe vaimustuses
Vale, õige Eesti maastikuratturi listis peaks kindlasti olema vähemalt alljärgnev. Eriti osade pussude kategooriate asemel - a la võistle, sõida talvel - no komooon .
1. Tee ise tubeless
2. Sõida H100 läbi täisjäigaga
3. Sõida vähemalt kolmes välisriigis
4. Avasta ja juuruta omanimeline singletrack
5. Sõida vähemalt kordki elus Specialized'iga
Vale, õige Eesti maastikuratturi listis peaks kindlasti olema vähemalt alljärgnev. Eriti osade pussude kategooriate asemel - a la võistle, sõida talvel - no komooon .
1. Tee ise tubeless
2. Sõida H100 läbi täisjäigaga
3. Sõida vähemalt kolmes välisriigis
4. Avasta ja juuruta omanimeline singletrack
5. Sõida vähemalt kordki elus Specialized'iga
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
Build a bike - uuel rattal jooksud alla ja lenks sirgeks - tehtud
Ride to the sea - sõitsin Viimsist Pirita teele - tehtud
Sleep next to the bike - miks ma peaks ratta voodi kõrvale vedama? 10m kaugusel garaažis on ju ka OK - tehtud
Cross a mountain range - H100-l sai neid mitu võetud - tehtud
Ride in another country - TdR etapp läbi Läti - tehtud
jne
Ride to the sea - sõitsin Viimsist Pirita teele - tehtud
Sleep next to the bike - miks ma peaks ratta voodi kõrvale vedama? 10m kaugusel garaažis on ju ka OK - tehtud
Cross a mountain range - H100-l sai neid mitu võetud - tehtud
Ride in another country - TdR etapp läbi Läti - tehtud
jne
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
ma vaatasin mul on teatud mööndusega ainult paar asja tehtud (ratas ja võistlemine)
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
Huvitav kas parkidena lähevad arvesse ka kohalike downhillerite ehitatud rajad Vooremäel, Kütiorus, Väike-Munamäel jne? Siis saaks ise ka öelda, et kõik tehtud
Edit: Cross a mountain range on siiski tegemata, Eesti oludes pole see isegi teoreetiliselt võimalik, meil on ainult kõrgustikud mõne üksiku künkaga, kogu Baltikumis pole ühtegi mäge, rääkimata mäestikutest
Edit: Cross a mountain range on siiski tegemata, Eesti oludes pole see isegi teoreetiliselt võimalik, meil on ainult kõrgustikud mõne üksiku künkaga, kogu Baltikumis pole ühtegi mäge, rääkimata mäestikutest
Zero the Hero
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
Enam-vähem kõik tehtud. Jutt oli siiski vist downhilleritest. Muidu on ilma rattata ka kõrgemaid kurusid võetud. Mis asi on rattapark ja kus on lähim - kas Harku mets läheb arvesse?
Eesti mõistes võiks olla tehtud järgmised:
1. Haanja 100 ja kõik muud pinget pakkuvad võistlused
2. vahetada rattal raam või grupp
3. teha tubeless ära
4. sõita rattaga iga ilmaga, aasta- ja kellaajal
5. sõita ka mõnes muus riigis
6. käia ööbimisega rattamatkal
7. proovida ära vähemalt 26, 29 ja mnt ning lisaks erinevad amordivariandid
8. sõita korra ka liiklusseadusele vastavas korras rattaga
9. osaleda rattaga linnaliikluses ja seal silma paista
10. mitte tegeleda samal ajal tõsiselt mõne muu spordiga
Eesti mõistes võiks olla tehtud järgmised:
1. Haanja 100 ja kõik muud pinget pakkuvad võistlused
2. vahetada rattal raam või grupp
3. teha tubeless ära
4. sõita rattaga iga ilmaga, aasta- ja kellaajal
5. sõita ka mõnes muus riigis
6. käia ööbimisega rattamatkal
7. proovida ära vähemalt 26, 29 ja mnt ning lisaks erinevad amordivariandid
8. sõita korra ka liiklusseadusele vastavas korras rattaga
9. osaleda rattaga linnaliikluses ja seal silma paista
10. mitte tegeleda samal ajal tõsiselt mõne muu spordiga
Re: 10 olulist asja maastikuratturile
Ei saa küll kuidagi keelata neid jaburaid liste tegemast, kuid eelkõige soovitaks: tehke ikka videosid kah:)andre170 kirjutas:Enam-vähem kõik tehtud. Jutt oli siiski vist downhilleritest. Muidu on ilma rattata ka kõrgemaid kurusid võetud. Mis asi on rattapark ja kus on lähim - kas Harku mets läheb arvesse?
Eesti mõistes võiks olla tehtud järgmised:
1. Haanja 100 ja kõik muud pinget pakkuvad võistlused
2. vahetada rattal raam või grupp
3. teha tubeless ära
4. sõita rattaga iga ilmaga, aasta- ja kellaajal
5. sõita ka mõnes muus riigis
6. käia ööbimisega rattamatkal
7. proovida ära vähemalt 26, 29 ja mnt ning lisaks erinevad amordivariandid
8. sõita korra ka liiklusseadusele vastavas korras rattaga
9. osaleda rattaga linnaliikluses ja seal silma paista
10. mitte tegeleda samal ajal tõsiselt mõne muu spordiga