Stardilisti kiigates selgus üllatuslikult, et 66 startija seas on rivis ka üks Eesti mees - Martin Loo
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Soovitan tsekata YouTube's UCI Channel kanalit, kus kannab live's võistlust üle.
Eks Spordipartneri pressidivisjon produtseeris neid.Prommar kirjutas:Huvitav jah, kas keegi ei viitsi pressiteateid väljastada, või milles asi. Kui Sigvard Kukk käis maailmatasemel CX-i proovimas, siis kuulis sellest söögi alla ja söögi peale.
See oleks väikest viisi blamaaž küll kui EJL vastava info siinsest foormist üles korjas ...vidrikjupiter kirjutas:Nüüdseks on mingid nupukesed olemas:
http://www.rattaprofid.ee/?id=1635&news_id=3026
http://ejl.ee/index.php?page=4&id=9832
No seal eesotsas käis ikka korralik lammutamine ka. Need kes üritasid Stybari ja Nys-iga alguses kaasa minna jäid kõik poodiumilt välja lõpuks. Korralik lahingKristjanS kirjutas:Igati õige otsus, et Stybar startida otsustas - ideaalne ettevalmistav "treening" uueks MNT hooajaks ja vastasel juhul oleks tänane sõit olnud ühe teise mehe sooloüritus, mida nii põnev poleks vaadata olnud. Nii põnevat lahingut pole tükk aega näinud. Kohati kombati enda reaalseid piire ja võimeid, näha oli, et risti ei löödud ette kuskil.
Siiski jääb arusaamatuks, mis toimus kolmandast kohast tagapool? Kogenematus? Teised eesmärgid (ehkki MMi särk võiks olla iga startija põhieesmärk)? Lihtsalt esikolmiku suur kogemustepagas ja ebainimlik ülemvõim? Albertist ja värske maailmakarikasarja võitjast Haarist oleks ikka enamat oodanud.
Aga see, et Styby särgi võitis, on CX-ile muidugi karuteene, sest vikerkaaresärki nüüd naljalt enam rajal ei näe.
sealt võiksid hamstrid või merisead välja vupsataMati kirjutas: velgede sisse ka piilusid ...
Aga miks pole? Äkki on managemendil miskit vajaka?erikr kirjutas:Lool pole sellist kohalikku butiigi tuge taga.
Vahetult enne Sram-i recall-i sõitsid palju ketastega. Isegi S. Nys-il olid Shimano kettad peal. Kohe peale recall-i uudise ilmumist vahetasid pea kõik uuesti klassikaliste pidurite peale tagasi. Ma pakun, et 2014/15 hooajal sõidab 50% ketastega uuesti.brunz kirjutas:ketaspiduriga vendi peaaegu ei näinudki. Hollandlasel VanDerHaar-il (punases kostüümis) ainult nägin...
Kas mingi kaaluteema w?
Naiste esikolmikus sõitsid kõik ketastega http://www.cyclingnews.com/races/uci-cy ... tos/291004brunz kirjutas:ketaspiduriga vendi peaaegu ei näinudki. Hollandlasel VanDerHaar-il (punases kostüümis) ainult nägin...
Kas mingi kaaluteema w?
kevin kirjutas:üks natuke teemast mööda küsimus.. Kas nt Filtri MNT sõitudel võib ikka ketastega rattaga peale minna?(ketastega cyclo)
Kindel? 2013.a. juhendi punkt 22.1 ütleb nii:LOOK kirjutas:Võib küll. Ketaspidurid on keelatud UCI egiidi all olevatel mnt sõitudel. Ehk siis näiteks Eesti MV ei tohi.kevin kirjutas:üks natuke teemast mööda küsimus.. Kas nt Filtri MNT sõitudel võib ikka ketastega rattaga peale minna?(ketastega cyclo)
22. Muu informatsioon
22.1. Võistlus viiakse läbi vastavalt UCI võistlusmäärustikule ja EJL võistlusreglemendile.
Filtril on esimeses stardigrupis litsentseeritud sportlased. Neile kehtib UCi võistlusmäärustik. Ülejäänutele kehtib ka aga ilmselt natuke pehmemaltKaupoR kirjutas:Kindel? 2013.a. juhendi punkt 22.1 ütleb nii:LOOK kirjutas:Võib küll. Ketaspidurid on keelatud UCI egiidi all olevatel mnt sõitudel. Ehk siis näiteks Eesti MV ei tohi.kevin kirjutas:üks natuke teemast mööda küsimus.. Kas nt Filtri MNT sõitudel võib ikka ketastega rattaga peale minna?(ketastega cyclo)22. Muu informatsioon
22.1. Võistlus viiakse läbi vastavalt UCI võistlusmäärustikule ja EJL võistlusreglemendile.
Tõmba ikkaKaupoR kirjutas:Ma ei hakka ennast jälle käima tõmbamaaga sellises sõnastuses ei tee juhend vahet, kas sõitja on 1. stardigrupis ja/või litsensiga või mitte
Tegelikult ikka muudab küll. Kuni pole UCI tunnistanud et ketaspiduriga on maanteel ohutu võidu sõita peaks see olema ikka keelatud igasugustel maanteevõistlustel.LOOK kirjutas:Tõmba ikkaKaupoR kirjutas:Ma ei hakka ennast jälle käima tõmbamaaga sellises sõnastuses ei tee juhend vahet, kas sõitja on 1. stardigrupis ja/või litsensiga või mitte
Tegelikult teevad lõpliku otsuse kohtunikud. Suures pildis ei muuda see tegelikult mitte kui midagi
... aga inimesed kes tahavad sõita Tartu Rattaralli läbi oma MTB-ga millel on ketaspidurid?raulk kirjutas:Tegelikult ikka muudab küll. Kuni pole UCI tunnistanud et ketaspiduriga on maanteel ohutu võidu sõita peaks see olema ikka keelatud igasugustel maanteevõistlustel.LOOK kirjutas:Tõmba ikkaKaupoR kirjutas:Ma ei hakka ennast jälle käima tõmbamaaga sellises sõnastuses ei tee juhend vahet, kas sõitja on 1. stardigrupis ja/või litsensiga või mitte
Tegelikult teevad lõpliku otsuse kohtunikud. Suures pildis ei muuda see tegelikult mitte kui midagi
Äkki oleks õige et seda võib teha lühikesel distantsil sest see pole võistlus ....LOOK kirjutas: ... aga inimesed kes tahavad sõita Tartu Rattaralli läbi oma MTB-ga millel on ketaspidurid?
Õnneks me ei pea olema ühel nõulraulk kirjutas:Äkki oleks õige et seda võib teha lühikesel distantsil sest see pole võistlus ....LOOK kirjutas: ... aga inimesed kes tahavad sõita Tartu Rattaralli läbi oma MTB-ga millel on ketaspidurid?
Oot-oot, mis inimesed ja võistlus need veel on? Kui juba näpuga järge UCItada, siis ROAD RACES juhendi järgi võtavad rahvusvahelistest võistlustest osa ikkagi ainult litsenseeritud sõitjad, maksimaalselt 200 tükki korraga jne jne.LOOK kirjutas: ... aga inimesed kes tahavad sõita Tartu Rattaralli läbi oma MTB-ga millel on ketaspidurid?
Muud tehnilist oli järelikult piisavalt.Prommar kirjutas:Jah, tagasi teemasse: miks rajal neid madalaid risti rajaga barjääre polnud? Need tunduvad algajale CX jälgijale nagu kohustuslik element olevat.