Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Mul on selline mure nimelt mul ühe käe sõrmed ei töö. Kuidas oleks viia mõlemad käiguvahetused viia ühele poole.
Re: Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Mõlemaid ei saagi. Sulle sobiks 1x9/10/11 süsteem (ees 1 hammakas ja taga 9/10/11) või rummusisene käiguvahetus (see variant on rohkem linnaratastele).
Samas ei välista, et ühele poole saaks kõrvuti panna triggeri ja shifteri. Seda peab aga katsetama.
Samas ei välista, et ühele poole saaks kõrvuti panna triggeri ja shifteri. Seda peab aga katsetama.
Re: Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Käiguvahetuse kohapealt soovitaks minna üle ühele ketirattale, nii olekski ketti ainult tagumiste hammasrataste vahel lülitada vaja. Mis ülekanded/kus sõitmiseks? Odav lahendus vähenõudlikule sõitjale/sõidutehnikale 1x7-9 MNT või MTB kassetiga, nõudlikumale 1x10-11 MTB kassetiga.
Aga kui kellelgil on pakkuda kahevahetajaline lahendus, siis miks mitte. MTB puhul oskaks mõelda käepidemest keeratava vaheti kooslust sõrmedega tulistatava lülitatava vahetiga - vahetus poleks siis päris murdosasekundi kaugusel, aga ikkagi teostatav?
Aga kui kellelgil on pakkuda kahevahetajaline lahendus, siis miks mitte. MTB puhul oskaks mõelda käepidemest keeratava vaheti kooslust sõrmedega tulistatava lülitatava vahetiga - vahetus poleks siis päris murdosasekundi kaugusel, aga ikkagi teostatav?
Re: Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Saab. Olen näinud. Eestis on sellise lahendusega ka SECis vist 50 hulka sõidetud. Ühte käikarit vahetad triggeriga, teist gripshiftiga. Piduritrossid tood mõlemad ühe lingi alla.MK777 kirjutas:Mõlemaid ei saagi.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Küsi Tallinna AT Spordist, seal peaks olema mehhaanikud kellel on kogemus sellise asja ehitamisel.KaupoR kirjutas:Saab. Olen näinud. Eestis on sellise lahendusega ka SECis vist 50 hulka sõidetud. Ühte käikarit vahetad triggeriga, teist gripshiftiga. Piduritrossid tood mõlemad ühe lingi alla.MK777 kirjutas:Mõlemaid ei saagi.
Re: Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Ma pidasin silmas mõlemat shifterit. Shifteri + gripshifti puhul on aga võimalus olemas. Proovimise asi.KaupoR kirjutas:Saab. Olen näinud.MK777 kirjutas:Mõlemaid ei saagi.
Re: Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Suurema eelarve korral võib ka elektrilise vahetuse peale mõelda. MNT rattal saab selle valmisjuppidest kokku laduda, MTB jaoks peab natuke häkkima. Shimanol on olemas ka elektrilise vahetusega 11 käiguline Alfine tagarumm - kui päris võidusõiduks ei lähe võib seda kah kaaluda.
Re: Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Jah. Trigger ja gripshift. Üks tüüp sõidab juba pikki aastaid sellise lahendusega. Ja hullult kõvasti.
Pidurid ühe lingi alla. Kui ketaspidurid, siis trossiga.
Kuigi teoreetiliselt peaks saama valmistada hüdraulilisele kolmiku ja mõlemalt töösilindrilt tuua ühele peasilindrile. Aga selleks peab olema piisavalt infot, et sobitada kokku sobiva silindrimahuga/käiguga link ja sadulad.
Pidurid ühe lingi alla. Kui ketaspidurid, siis trossiga.
Kuigi teoreetiliselt peaks saama valmistada hüdraulilisele kolmiku ja mõlemalt töösilindrilt tuua ühele peasilindrile. Aga selleks peab olema piisavalt infot, et sobitada kokku sobiva silindrimahuga/käiguga link ja sadulad.
Re: Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Miskit sedatüüpi kombot, nagu on Sram dualdriv'el kasutusel?
Re: Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Olen teinud kahele ühe käega peremehele. Kui õieti mäletan, sai esimene vahetaja keeratava (ma ei oska muud moodi nimetada vanakooli lenksul olnud käiguhooba) tagumine oli räppar, 2 pidurilinki. Kõik mahtus vasakule poole ära.
Re: Kõiguvahetus ühele lenksu poolele
Tänan abi eest