Hawaii Express nöögib!
Hawaii Express nöögib!
Avastasin eelmine nädal, et mind juba kaks aastat truult teeninud
Giant Aluxx raamil on sadulaposti kinnituse ja selle juures oleva keevituse vahele tekkinud mõra. Kuna raami garantii on 5 aastat, ja mu ratas jookseb alles kolmandat hooaega, arvasin oma sinisilmsuses, et Hawaii Express, kust ma oma ratta soetasin vahetab mu raami välja, või parandab (keevitus?) praeguse. Viisin eile siis oma ratta Piritale ja seal võeti see vastu. Öeldi, et peamehaanik tuleb esmaspäeval ja vaatab asja üle. Lubasid helistada.
Ootasin, siis täna terve päeva ja nüüd õhtul helistasin et uurida misjärgus asi on. Tahaks ju võimalikult kiiresti jälle sadulasse.
Pärast mitmekordseid suunamisi ühendati mind lõpuks töökojaga. Kui olin neile oma jutu ära rääkind, (a'la eile tõin ratta) siis paluti oodata.
Lõpuks ütles mingi mehaanik, et kahjuks raamile garantii ei kehti, kuna sadulakelk on viimases asendis(!!!) Kui neile viisakalt meelde tuletasin, et sadul on küll taha lükatud, aga ta on sadula reguleerimispiirides, mitte sealt jõuga kaugemale nihutatud, ei osatud selle peale midagi tarka kosta.
Siis öeldi veel, et sadulapost on liiga kõrgele tõstetud. Ei tea küll, mille järgi nad selle järelduse tegid, sest kui ma eile ratta töökotta viisin, tõmmati esimese asjana sadulapost välja, ja keegi ei öelnd midagi selle liigse kõrguse kohta(!!!).
Kui protestisin, et kuulge kuulge nii see asi nüüd küll ei käi ,soovitati tarbjakaitsesse pöörduda, või vastu võtta nende "suurepärane" pakkumine, milleks on see ,et ostan (!) neilt mingi Scott MX 5 raami (hind ca. 3000 tuhat - "arvestatav allahindlus", kaal ca. 2 kilo, minu praegune Gianti raam ca. 1700 gr) ja mu ratta jupid tõstetakse sinna tasuta ümber. Nonii - pikk jutt s... jutt, aga pidin seda kellegagi jagama. Andke nõu, mida teha
Giant Aluxx raamil on sadulaposti kinnituse ja selle juures oleva keevituse vahele tekkinud mõra. Kuna raami garantii on 5 aastat, ja mu ratas jookseb alles kolmandat hooaega, arvasin oma sinisilmsuses, et Hawaii Express, kust ma oma ratta soetasin vahetab mu raami välja, või parandab (keevitus?) praeguse. Viisin eile siis oma ratta Piritale ja seal võeti see vastu. Öeldi, et peamehaanik tuleb esmaspäeval ja vaatab asja üle. Lubasid helistada.
Ootasin, siis täna terve päeva ja nüüd õhtul helistasin et uurida misjärgus asi on. Tahaks ju võimalikult kiiresti jälle sadulasse.
Pärast mitmekordseid suunamisi ühendati mind lõpuks töökojaga. Kui olin neile oma jutu ära rääkind, (a'la eile tõin ratta) siis paluti oodata.
Lõpuks ütles mingi mehaanik, et kahjuks raamile garantii ei kehti, kuna sadulakelk on viimases asendis(!!!) Kui neile viisakalt meelde tuletasin, et sadul on küll taha lükatud, aga ta on sadula reguleerimispiirides, mitte sealt jõuga kaugemale nihutatud, ei osatud selle peale midagi tarka kosta.
Siis öeldi veel, et sadulapost on liiga kõrgele tõstetud. Ei tea küll, mille järgi nad selle järelduse tegid, sest kui ma eile ratta töökotta viisin, tõmmati esimese asjana sadulapost välja, ja keegi ei öelnd midagi selle liigse kõrguse kohta(!!!).
Kui protestisin, et kuulge kuulge nii see asi nüüd küll ei käi ,soovitati tarbjakaitsesse pöörduda, või vastu võtta nende "suurepärane" pakkumine, milleks on see ,et ostan (!) neilt mingi Scott MX 5 raami (hind ca. 3000 tuhat - "arvestatav allahindlus", kaal ca. 2 kilo, minu praegune Gianti raam ca. 1700 gr) ja mu ratta jupid tõstetakse sinna tasuta ümber. Nonii - pikk jutt s... jutt, aga pidin seda kellegagi jagama. Andke nõu, mida teha
Viimati muutis smile, 28. 07. 2003. 18:49, muudetud 1 kord.
Re: Hawaii Express nöögib!
sadula võid ka rohkem taha poole panna kui mõnel sadulal on kelk pikem,kui ma nüüd õigesti aru sain mis asi see kelk on...mõni sadula post on ju veel sellise jõnksuga,Thomson vist ntx,et sadul jääb veel taha poole.Selline asi ei tohiks küll veel raami lõhkuda.smile kirjutas:Lõpuks ütles mingi mehaanik, et kahjuks raamile garantii ei kehti, kuna sadulakelk on viimases asendis(!!!)
Re: Hawaii Express nöögib!
Ruve kirjutas:sadula võid ka rohkem taha poole panna kui mõnel sadulal on kelk pikem,kui ma nüüd õigesti aru sain mis asi see kelk on...mõni sadula post on ju veel sellise jõnksuga,Thomson vist ntx,et sadul jääb veel taha poole.Selline asi ei tohiks küll veel raami lõhkuda.smile kirjutas:Lõpuks ütles mingi mehaanik, et kahjuks raamile garantii ei kehti, kuna sadulakelk on viimases asendis(!!!)
Thomsonil on sadulapost eespoole nurga all.
Re: Hawaii Express nöögib!
Thomsonil on sadulapost eespoole nurga all.[/quote]
Mis on eespoole, mis tahapoole?
Vaata ntx Epic SWorksi
http://www.specialized.com/SBCBkModel.j ... mv9.j27006
, siis ütle uuesti, kummale poole see nurk oli.
Mis on eespoole, mis tahapoole?
Vaata ntx Epic SWorksi
http://www.specialized.com/SBCBkModel.j ... mv9.j27006
, siis ütle uuesti, kummale poole see nurk oli.
Re: Hawaii Express nöögib!
Küsi neilt homme kirjalik keeldumise põhjendus. Ütle, et sa tahad asja korrektselt ära lahendada ja rohkem ära kommenteeri. Kui paber käes, siis annan nõu.smile kirjutas:Nonii - pikk jutt s... jutt, aga pidin seda kellegagi jagama. Andke nõu, mida teha
Aga tee seda viisakalt ja alles siis, kui niisama rääkimisest enam kasu ei ole.
Re: Hawaii Express nöögib!
Mis on eespoole, mis tahapoole?Ereliukas kirjutas:Thomsonil on sadulapost eespoole nurga all.
Vaata ntx Epic SWorksi
http://www.specialized.com/SBCBkModel.j ... mv9.j27006
, siis ütle uuesti, kummale poole see nurk oli.[/quote]minu arust on tahapoole jõnksuga...aga sõltub ka kumba pidi rattal istuda
Re: Hawaii Express nöögib!
Ereliukas kirjutas: Mis on eespoole, mis tahapoole?
Vaata ntx Epic SWorksi
http://www.specialized.com/SBCBkModel.j ... mv9.j27006
, siis ütle uuesti, kummale poole see nurk oli.
on mõlemat pidi,
http://www.velosport.fi/html/Cannondale/index.html
cyclocrossi rattal tahapoole ja ironman 3000 ettepoole
toetan Oliveri ettepanekut. kirjalikult keeldumise põhjus. niipea kui kasutavad sõna ekspertiis, palu kirjalikku ekspertiisi tulemust.
igatahes Gianti UK esindus vastas mulle alla 24 tunni jooksul kui ütlesin neile, et rippuvale shima esikäikarile jääb mu raamil alumine pudelihoidja kinnitus ette. viisakas rahvas oli, seletasid kenasti põhjuse ära ja puha.
igatahes Gianti UK esindus vastas mulle alla 24 tunni jooksul kui ütlesin neile, et rippuvale shima esikäikarile jääb mu raamil alumine pudelihoidja kinnitus ette. viisakas rahvas oli, seletasid kenasti põhjuse ära ja puha.
Just. Küsi neilt paber keeldumise kohta. Tarbijakaitse ei ole kah paha mõte. Loomulikult peaks Sul olema fikseeritud, millal nad Sinu ratta sisse võtsid. (seaduse järgi on neil ca. 14 päeva aega probleem lahendada).
Mis puutub aga sadula nurka jne. - siis see peab olema garantii tingimustes sees. Kui ei ole, siis ei ole see ka argument raami vahetusest keeldumiseks.
Mis puutub aga sadula nurka jne. - siis see peab olema garantii tingimustes sees. Kui ei ole, siis ei ole see ka argument raami vahetusest keeldumiseks.
Ja kui nüüd üldse mõelda sellele, miks nad Sind jebima hakkasid.....
Põhjus kindlasti selles, et Giantit enam ei müü ja nüüd on neil pohhui sellest rattamargist. Jutt oli neil ka selline a`la "ahh oligi hea, et sellest rattamargist lahti saime". Hapud viinamarjad või mis?
Usun siiski, et nendega saab hakkama ka ilma tarbijakaitseta, kui natuke rohkem kisa teha. Mina küll sain, kui nad kiivri tehasegarantiid jõustada ei tahtnud.
Põhjus kindlasti selles, et Giantit enam ei müü ja nüüd on neil pohhui sellest rattamargist. Jutt oli neil ka selline a`la "ahh oligi hea, et sellest rattamargist lahti saime". Hapud viinamarjad või mis?
Usun siiski, et nendega saab hakkama ka ilma tarbijakaitseta, kui natuke rohkem kisa teha. Mina küll sain, kui nad kiivri tehasegarantiid jõustada ei tahtnud.
Ma ei saa aru, kuidas ei mõisteta, et selline tegevus tuleb neile bumerangiga tagasi. Seda enam et tegelikult ei pea ju nemad seda raami korvama vaid tootja. Nende teha on see välja ajada, kuid sedagi on liiga palju oodatud nähtavasti.
Üksi ilusa tüdrukuga ja hea kujundusega reklaam ei korva sellist infot, mis siia ühe postiga üles pannakse.
Huvitav kas see suhtumine on mehhaanikute tasandil või omanike algatus.
Üks seisukoht, mille mina võtan alati on, et tõestage/tehke mulle üksipulgi selgeks, mida ma olen valesti teinud ja siis sooviksin seda sama asja paberile.
ja edasi veel rataste juures - nii kaua kui ükski eesti rattapood ei tee rattale eestikeelset kasutusjuhendit ei saa ka ükski mehaanik öelda, et "sadul oli liiga taga" või "toru oli liiga üleval" jne.
Kus see kirjas oli?
Ja juba see üksi paneb asjadele punkti.
Üksi ilusa tüdrukuga ja hea kujundusega reklaam ei korva sellist infot, mis siia ühe postiga üles pannakse.
Huvitav kas see suhtumine on mehhaanikute tasandil või omanike algatus.
Üks seisukoht, mille mina võtan alati on, et tõestage/tehke mulle üksipulgi selgeks, mida ma olen valesti teinud ja siis sooviksin seda sama asja paberile.
ja edasi veel rataste juures - nii kaua kui ükski eesti rattapood ei tee rattale eestikeelset kasutusjuhendit ei saa ka ükski mehaanik öelda, et "sadul oli liiga taga" või "toru oli liiga üleval" jne.
Kus see kirjas oli?
Ja juba see üksi paneb asjadele punkti.
Porter Lifts Your Ranking
ei taha ka enam HE-ge tegemist teha. pidevalt mingi jama nendega. vahetasin seal kevadel keskjooksu, nüüd oli vaja hooldada, kuna mingi naksumine tuli sisse. viisin siis veloplusi ja sealt öeldi, et vändal on mahakeeramise vint p..sse keeratud ja et pole enam midagi teha, sest vänta enam maha ei saa...
mnjah. loo moraal võiks olla see, et hoolda alati ühes korralikus kohas, mitte hetkel lähimas punktis, on hiljem vähemalt kelle käest vastust nõuda. Ja kui on aega iga pisihoolduse pärast nädal aega jebida, siis hoolda HE-s.
mnjah. loo moraal võiks olla see, et hoolda alati ühes korralikus kohas, mitte hetkel lähimas punktis, on hiljem vähemalt kelle käest vastust nõuda. Ja kui on aega iga pisihoolduse pärast nädal aega jebida, siis hoolda HE-s.
Vaatasin huvi pärast, et mis hoiatus inffi ratta kasutusõpetused (manual) sisaldavad. Rasvaselt oli välja toodud vaid see:N kirjutas: ja edasi veel rataste juures - nii kaua kui ükski eesti rattapood ei tee rattale eestikeelset kasutusjuhendit ei saa ka ükski mehaanik öelda, et "sadul oli liiga taga" või "toru oli liiga üleval" jne.
Kus see kirjas oli?
Ja juba see üksi paneb asjadele punkti.
NOTE:
NEVER EXTEND THE HANDLEBAR STEM OR SEAT POST ABOVE THE MINIMUM INSERTION MARK AS THIS IS POTENTIALLY DANGEROUS!
http://www.falconcycles.co.uk/page.php?p.id=10
räägi parem kuidas vända kätte said siis?Märt kirjutas:ei taha ka enam HE-ge tegemist teha. pidevalt mingi jama nendega. vahetasin seal kevadel keskjooksu, nüüd oli vaja hooldada, kuna mingi naksumine tuli sisse. viisin siis veloplusi ja sealt öeldi, et vändal on mahakeeramise vint p..sse keeratud ja et pole enam midagi teha, sest vänta enam maha ei saa...
.
Mis te nüüd siis kõike halba kirjutate... Minul on tartu hawaiiga väga head kogemused. Ratas on tipptopp korras, vahepeal on nii kaua ratta korda saamisega vaeva nähtud, et mehaanik nägi juba unes minu ratast . Lugu ise seilline, vändates tuli mingi krõks sisse, see kostus väga keskjooksu juurest , viisin hooldusesse (ütlesin, et keskjooksus mingi krõks), võeti keskjooks lahti määriti ära, pandi kokku. Aga viga ei kadunud, siis uuesti poodi...nüüd juba määriti keskjooksu mitu korda aga viga ära ei kadunud. Kõik müüjad tegid proovi sõite ja arvasid ka, et keskjooks ikka jamab. Mahaanik ise võtab jälle keskjooksu lhti määrib ära ja proovib sõita ja siis tuleb aind igale poole saatmised sealt . siis teine mahaanik ütleb, et äkki taga jooksus viga.. Ja seal see kala oligi kokku jamati rattaga oma 2 tööpäeva, aga asja sai. Ja siis ükskord poodi minnes (just enne kukutud ja särk lõhki) ajasin ühe müüjaga juttu ja siis küsis, et kas ma uut särki ei taha, tal üks ag2r-i särk, natukene liimiga koos (nu profid ju liimivad oma särgile numbrid) algul küsis 100 eeku. ma ütlesin, et päris hea, et ma vaatan, kui raha saan ostan ära. Aga sis ütles, et ahh pohh...tule omme läbi, annan tasuta ära..ma jummala häppi ja nüüd sis ongi põhi särgiks see ag2r-i särk Mul küll HE-ga head kogemused ainult :)
velo.clubbers.ee
Mine autoremondi töökotta. Neil seal laagrite mahavõtmise tõmmitsad. Panevad mokad vända taha ja keskelt suruvad võlli välja.Märt kirjutas:ega ei saandki. naksub edasi kuni saan uued vändad ja keskjooksu kätte. siis saetakse keskjooksu võll läbi. ega kui saabki selle vända kuidagi kätte, ega siis enam kasutada seda saa...
Selle vända saab ka haamriga maha. Natuke õrnalt ringi ratast togida ja varsti on maas. Ega ta seal nüüd nii kõvasti ka kinni pole.Ereliukas kirjutas:ja sealt öeldi, et vändal on mahakeeramise vint p..sse keeratud ja et pole enam midagi teha, sest vänta enam maha ei saa...
No ei usu, et piisavalt loova suhtumise puhul maha ei saa.
Ilmselt õige tõmbitsaga ei saa, aga peaks olema ka teisi võimalusi...
Kui nii ei tule, siis keera natuke seda vända polti lõdvemaks ja tõmba täie vindiga mingeid juurikaid metsa all, jumalast raudselt lõpuks logiseb lahti.
Porter Lifts Your Ranking
Jaa, eks tartu inimesed ole ikka paremad kui tallinnas.Lauri kirjutas:et kas ma uut särki ei taha, tal üks ag2r-i särk, natukene liimiga koos (nu profid ju liimivad oma särgile numbrid) algul küsis 100 eeku. ma ütlesin, et päris hea, et ma vaatan, kui raha saan ostan ära. Aga sis ütles, et ahh pohh...tule omme läbi, annan tasuta ära..ma jummala häppi ja nüüd sis ongi põhi särgiks see ag2r-i särk Mul küll HE-ga head kogemused ainult :)
Aga firma mulje kujundavadki need kes on vahetud kontaktid, kui sinna lastakse mingid suvad, kes on head mehhaanikud kuid kibestunud suhtlejad siis ei ole head oodata.
Tasuta Ag2r särk kuluks ka mulle ära, liimine või mitte...
Samas olen kindel et tasuta ag2r nokats on viimane asi mis ma selle nimega staffist niisama saan.
Porter Lifts Your Ranking
Tuttavatel on HE raame garantii korras välja vahetanud küll. Aga HE kui rattapood mulle ei meeldi sel lihtsal põhjusel et nad müüvad ainult rattaid. Mingeid juppe sealt küll ei saa. Alati kui mingit junni küsima lähen neil seda ei ole ega tule. Kõige vihasemaks ajab veel see et palju asju mis neil Tallinnas on nad Tartusse ei too.
HE-l on jupid ainult oma esisõitjatele...kõik teised vaadaku ise kust osasi saavadpriidik kirjutas:Tuttavatel on HE raame garantii korras välja vahetanud küll. Aga HE kui rattapood mulle ei meeldi sel lihtsal põhjusel et nad müüvad ainult rattaid. Mingeid juppe sealt küll ei saa. Alati kui mingit junni küsima lähen neil seda ei ole ega tule. Kõige vihasemaks ajab veel see et palju asju mis neil Tallinnas on nad Tartusse ei too.
HEs on jah nii et juppe pole kuigi mehaanikud on head, neil paistab see varustaja?sisseostja suht turvas olevat. Tubeless kummi ventiili polnud tervel HE-l rattad seisid tossude kummidega kevadel vitriinis. Ise on Mavicu ametlikud esindajad siin regioonis. Ventiili hind ca 30 eeku.
Ust kummi täislaskmise-parandamise vahtu mida nt salome autos, maksimarketis kuhjaga 40-60 eeku, kehitatakse õlgu ei tea. Prorattapood peaks oma teeninduse ja teadmiste poolest fännidest ees olema. Aga nad ei viitsi väikeset murede ja diilidega tegeleda.Võistlusrattamüügil on nad tõesti paindlikud ning pakuvad suht norm diile. Ilmselt omanikud tegelevad sellega isiklikult.
Ust kummi täislaskmise-parandamise vahtu mida nt salome autos, maksimarketis kuhjaga 40-60 eeku, kehitatakse õlgu ei tea. Prorattapood peaks oma teeninduse ja teadmiste poolest fännidest ees olema. Aga nad ei viitsi väikeset murede ja diilidega tegeleda.Võistlusrattamüügil on nad tõesti paindlikud ning pakuvad suht norm diile. Ilmselt omanikud tegelevad sellega isiklikult.
Kahjuks pidime isegi ventiile hinnaga 10EUR tykk Soomest hankima... Häda ajab härja üle lahe...www kirjutas:HEs on jah nii et juppe pole kuigi mehaanikud on head, neil paistab see varustaja?sisseostja suht turvas olevat. Tubeless kummi ventiili polnud tervel HE-l rattad seisid tossude kummidega kevadel vitriinis. Ise on Mavicu ametlikud esindajad siin regioonis. Ventiili hind ca 30 eeku.
Ust kummi täislaskmise-parandamise vahtu mida nt salome autos, maksimarketis kuhjaga 40-60 eeku, kehitatakse õlgu ei tea. Prorattapood peaks oma teeninduse ja teadmiste poolest fännidest ees olema. Aga nad ei viitsi väikeset murede ja diilidega tegeleda.Võistlusrattamüügil on nad tõesti paindlikud ning pakuvad suht norm diile. Ilmselt omanikud tegelevad sellega isiklikult.
Salome ja Maksmarketi vahud... kas keegi on neid UST kummi täissaamiseks proovinud ka? Endal on UST kyll purunenud vaid yks kord, kuid siis puhtalt enese lollusest... kuna Roomas polnud rattapumpa kaasas, yritasin kumme pumbata amordipumbaga... kaua ei viitsinud higistdada ja kuni 300psi manomeeter väikeseid rõhke täpselt ei näita, nii jäigi kummi rõhuks ehk 30 psi, sõita oli tegelikult väga hea, ainult et pimedas tagasi koju sõites oli vaja hakata järsust äärekivist yles hyppama... natuke valearvestust ja tagakummiga otse kivisse, kumm laksuga katki ja seda ei saa enam parandada ka, kuna purunes kohe serva juurest.
Märkasin täna, et HE-l uus koduleht. Sorry, kui see teistele uudis ei ole, aga ise märkasin seda alles täna.
http://www.hawaii.ee
link sama, aga sisu uus
http://www.hawaii.ee
link sama, aga sisu uus
Viimati muutis Heiti, 02. 02. 2004. 21:23, muudetud 1 kord.
Äkki see: http://hawaii-express.com/Corrosion kirjutas:...siis järsku oleks väikene link ka abiks..
või siis see: http://www.hawaii.ee/
Miskit isehakkamist võiks ju kah olla.
Signature sucks!
ma algul võtsin automaatselt http://www.hawaiiexpress.ee aga see ei tomind, siis mõtlesin, et mis ikka nuputan, tippisin otsingusse mõne hawaile tuttava brandi nt pinarello ja kohe tuligi ette http://www.hawaii.ee, lihtsalt kui keegi annab millestki uuest teada, siis miks ma pean ise seda otsima hakkama?
No Pain No Gain
http://www.hawaii.ee/
Nõustun sinuga täiesti. Sisu HE lehel pole, nagu eelmiselgi lehel. Disaini osas peaks ka kogenematu silm märkama eelmise HE lehega võrreldes suurt sammu tagasiCorrosion kirjutas:aga sisu on sama mõttetu kui enne, lootsin näha kontreetreid mudeleid konktreetsete hindadega. Sealt lähevad aga viited edasi tootja saidile..
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!