Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Kas nüüd õigesse kohta sai, aga
Juba jupp aega olen mõelnud, et mis oleks õigem või parim lahendus ratta transportimiseks.
Auto on universaal, konks puudub, seega jääb valikusse katus ja tagaluuk.
Tagaluugi osas kummitab kuidagi see, et rattad on kehva ilmaga ja kruusateel üsna vastikus keskonnas, väntsutab tagaluuki või midagi sellist.
Katusele äkki väheke ebamugavam ratast panna, kõrgem kütusekulu, vuhin, parklahoonesse sõitmisel võib saada üllatuse osaliseks veel midagi?
Ühesõnaga mõtted, kogemused ja asjalik arutelu on teretulnud
Juba jupp aega olen mõelnud, et mis oleks õigem või parim lahendus ratta transportimiseks.
Auto on universaal, konks puudub, seega jääb valikusse katus ja tagaluuk.
Tagaluugi osas kummitab kuidagi see, et rattad on kehva ilmaga ja kruusateel üsna vastikus keskonnas, väntsutab tagaluuki või midagi sellist.
Katusele äkki väheke ebamugavam ratast panna, kõrgem kütusekulu, vuhin, parklahoonesse sõitmisel võib saada üllatuse osaliseks veel midagi?
Ühesõnaga mõtted, kogemused ja asjalik arutelu on teretulnud
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Tagaluugile tehakse mingiseid paelu või asju millega ratas sinna kuidagi kinni tõmmata. Ei tea milline välja näeb ega kust saab, lihtsalt olen paarilt inimeselt kuulnud.
Aga, kui universaal siis sinna peaks ju ratas ilusti sisse ära ka mahtuma?
Aga, kui universaal siis sinna peaks ju ratas ilusti sisse ära ka mahtuma?
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Mugavuse mõttes katus kindlasti parim valik. Ainuke negatiivne pool on väike tuulemüra.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Tagaluugi versioon oleks see: http://www.thule.com/et-ee/ee/products/ ... 3-_-973002
Rattaid muidugi nii üles ei jätaks, pigem paigutaks allapoole
Rattaid muidugi nii üles ei jätaks, pigem paigutaks allapoole
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Niikaua kui kuiva ilmaga asfaldil sõidad pole erilist vahet kas ratas on katusel või tagaluugil. Kui aga sõita kruusal või vihmase ilmaga, jääb su puhtast rattast tagaluugil olles alles porine käkk. Endal ka universaal - võimalusel hoian sees ja kui ruumi ei jätku siis katusel. Katusele on jah ratast tülikam asetada/kinnitada aga kui paned ratta tagaluugile ja siis mingi hetkel on vaja luuki avada...
Triathlete - a person who doesn't understand that one sport is hard enough...
-
- Rattur
- Postitusi: 446
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Kui sisse ei mahu, siis katusele.
Pigem on küsimus, et kas kinnitada ratas katusele koos esijooksuga, kinnitada raamist, või ilma esijooksuta ehk kinnitus kahvlist.
Isiklikult olen kunagi transportinud konksuhoidjaga aga korraliku rattaga seda teed uuesti käima ei hakkaks. Odavaid rattaid võib ju auto taga vedada aga, kui midagi korralikku vedada, siis ikka katusel.
Miinusteks katusel on suurem müra ja kütusekulu ning möödasõitude mõningane aeglasemaks muutumine.
Reaalselt ei ole ühel meesterahval kindlasti midagi rasket katusele panek ja võtmine ja samuti ei käi äärmise ratta panek üle jõu ka naisterahvale.
Ebamugavam panek ja maha võtmine muudavad selle ebamugavamaks ka teistele. Ehk enam ei pea ristmikul või kaupluse ees kartma, et keegi auto tagant ratta imekiirelt ära võiks võtta.
Pigem on küsimus, et kas kinnitada ratas katusele koos esijooksuga, kinnitada raamist, või ilma esijooksuta ehk kinnitus kahvlist.
Isiklikult olen kunagi transportinud konksuhoidjaga aga korraliku rattaga seda teed uuesti käima ei hakkaks. Odavaid rattaid võib ju auto taga vedada aga, kui midagi korralikku vedada, siis ikka katusel.
Miinusteks katusel on suurem müra ja kütusekulu ning möödasõitude mõningane aeglasemaks muutumine.
Reaalselt ei ole ühel meesterahval kindlasti midagi rasket katusele panek ja võtmine ja samuti ei käi äärmise ratta panek üle jõu ka naisterahvale.
Ebamugavam panek ja maha võtmine muudavad selle ebamugavamaks ka teistele. Ehk enam ei pea ristmikul või kaupluse ees kartma, et keegi auto tagant ratta imekiirelt ära võiks võtta.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Luugikinnituse puhul tuleks kindlasti reaalselt katsetades veenduda, et asi autole ilusti sobib. Ka kallimate tootjate variandid võivad päris keerulised paigaldada olla, üksi teinekord isegi võimatu. lisaks oht, et rikuvad luugiserva. Ainult jutu järgi, et sellele mudelile sobib, kindlasti ei tasuks võtta. Katusel on ilmselt jah rida eeliseid, ilmselt kõige kindlama peale minek, peaasi et garaaži sõites ära ei unusta rattaid võtta...
Ahsoojah, panoraamkatsutega autodel vist jällegi omad ohud katusekinnituse korral.
Ahsoojah, panoraamkatsutega autodel vist jällegi omad ohud katusekinnituse korral.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Isegi suvel kuiva asfalti peal sõites keerutab tegelikult päris palju peenikest tolmu igale poole k.a. kett, kassett, käikarid jne. Ise vean reeglina ikkagi katusel.usss kirjutas:Niikaua kui kuiva ilmaga asfaldil sõidad pole erilist vahet kas ratas on katusel või tagaluugil. Kui aga sõita kruusal või vihmase ilmaga, jääb su puhtast rattast tagaluugil olles alles porine käkk. Endal ka universaal - võimalusel hoian sees ja kui ruumi ei jätku siis katusel. Katusele on jah ratast tülikam asetada/kinnitada aga kui paned ratta tagaluugile ja siis mingi hetkel on vaja luuki avada...
Katusel vedamise miinuspoolena tooksin ise välja veel selle, et ratta esiots on alati pärast sõitmist nagu surnuaed. Kunagi ei tohiks ära unustada enne sõitmist amordi tööpindu ära puhastada laipadest.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Isiklikult vean sarnasega, küll vanem mudel. Kruusateedele ei satu. Pole ohtu maa-alusesse parklasse sõidul. Tean mehi, kes on seda teinud. Hea on ka porist ratast peale võistlust panna, kui kohapeal ei viitsi pesta. Ja ratas pole odav, oma aasta kalleim.raamimurdja kirjutas: Isiklikult olen kunagi transportinud konksuhoidjaga aga korraliku rattaga seda teed uuesti käima ei hakkaks. Odavaid rattaid võib ju auto taga vedada aga, kui midagi korralikku vedada, siis ikka katusel.
http://www.thule.com/et-ee/ee/products/ ... 9-_-929000
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Tagaluugiga tuleb arvestada et auto numbrimärk ei oleks varjatud, või tuleb soetada lisa number.
Tagaluugiga kinnitusi on siiski ju vähe levinud, rohkem kas konksu või katusele paigaldusega. Viimaks on sellel mingi põhjus ?
Tagaluugiga kinnitusi on siiski ju vähe levinud, rohkem kas konksu või katusele paigaldusega. Viimaks on sellel mingi põhjus ?
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Mina paneks igatahes katusele ja kahvlikinnitusega, ühe jooksu võrra väiksem tuuletakistus samuti;) Kütusekulu kasvab kohe ilusti aga mis sa teed, sõida siis rattaga rohkem;) Raamikinnitus katusel kipub ikka rattaraamilt värvi maha nühkima, eriti kui see on sopane. Konksu otsa või veel luugi külge panekut ei kaaluks üldse, see on pigem selline hädapärane lahendus või siis matkabussile, kui katusele upitamisel jääb kasvust puudu.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Eelnevalt mainitud bensiinikulu suurenemine katusele paigaldusel - on see ikka teemaks võreldes tagaluugi / konksuga ?
Ise vean konksu otsas ja sedaanil tõstavad rattad bensiinikulu rahulikult ca 1,5l kandis. Katusel e ole ise küll vedanud aga kahtleks , et seal takistus suurem kuna rattad on sõidusuunas - voolujoonelisem ....
Kenasti tuuletaskusse rattad taga konksu otsas vähemalt sedaani puhul ei jää.
Ise vean konksu otsas ja sedaanil tõstavad rattad bensiinikulu rahulikult ca 1,5l kandis. Katusel e ole ise küll vedanud aga kahtleks , et seal takistus suurem kuna rattad on sõidusuunas - voolujoonelisem ....
Kenasti tuuletaskusse rattad taga konksu otsas vähemalt sedaani puhul ei jää.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Prii, esiotsa surnuaia vastu aitab see, kui kinnitad rattale ette spetsiaalse põlle. Löö otsingusse bike bra.
näiteks http://store.trekbikes.com/product/trek+bike+bra.do
näiteks http://store.trekbikes.com/product/trek+bike+bra.do
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Noo vaat siis, palju ilusaid mõtteid ja kogemusi
Paistab, et vajadusel lähevad rattad katusele ja kinnitamise plaan katuse puhul oli endalgi esihargist, kuna enda ratas maailmama uhkest carbuunist
Muidugi ühe-kahe ratta puhul on plaan ikkagi siseruumiga hakkama saada, kuna see oli ka üks põhjus universaali soetamisel.
Paistab, et vajadusel lähevad rattad katusele ja kinnitamise plaan katuse puhul oli endalgi esihargist, kuna enda ratas maailmama uhkest carbuunist
Muidugi ühe-kahe ratta puhul on plaan ikkagi siseruumiga hakkama saada, kuna see oli ka üks põhjus universaali soetamisel.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Bra on rinnahoidja, põll on skirt.
Omast kogemusest mäletan, et Avensis läks 150-160 suht lõdvalt kui 3 ratast katusel.
Kui just väga väike universaal pole, käib paar ratast lõdvalt lapiti sisse.
Omast kogemusest mäletan, et Avensis läks 150-160 suht lõdvalt kui 3 ratast katusel.
Kui just väga väike universaal pole, käib paar ratast lõdvalt lapiti sisse.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Õnneks pole kõikse väiksem tõesti 2008 aasta wv passat autoks.
Ühega pole üldse probleemi, kahte veel pole proovinud mahutada, aga tundub, et ei tohiks probleem olla.
Peab tunnistama, et pole veel jõudnud proovida kui rattad alt ära krudida ja selja peale keerata, äkki mahub ka nii.
Ühega pole üldse probleemi, kahte veel pole proovinud mahutada, aga tundub, et ei tohiks probleem olla.
Peab tunnistama, et pole veel jõudnud proovida kui rattad alt ära krudida ja selja peale keerata, äkki mahub ka nii.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Kaks ratast läheb sisse ka luukpära golfi. Aga omades kahte suurt pereautot VW Sharan (2007) ja Seat Alhambra (2011) olen ikkagi jõudnud järeldusele, et rataste koht on katusel mitte salongis.
-
- Rattur
- Postitusi: 446
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Kui juba nokkima hakata, siis põll on apron ning skirt seelikerikr kirjutas:Bra on rinnahoidja, põll on skirt.
Jooksud alt ära võtta, siis paned passatisse kaks maanteeratast ja jooksud selliselt sisse, et sa ei pea istmeid alla laskma ja autos säilib viis istekohta. Maastikurataste puhul sõltub raami ja jooksude suurusest ja ei pruugi nii lihtsalt õnnestuda aga istmeid alla lastes pole ka siis kaks ratast mingi probleem.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Jah, see nokk läks küll asja eest ja õigesse auku.raamimurdja kirjutas: Kui juba nokkima hakata, siis põll on apron ning skirt seelik
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Ise sõidutan rattaid ikka katusel. Mulle meeldib ta sinna ühes tükis tõsta, väga lihtne on. Sisse tõstan harva ja siis peab ratas ikka korralikult puhas ka olema, et seda julgeksin teha. Kütusekule ei tõuse nii palju, et kahju oleks katusel vedada. Suveõhtutel sõites saab raam tõesti katetud korraliku sääsekihiga. Maci drive-ini ei kasuta ja pole ka siseparklasse sõitnud, kuigi tegelikult unustab sõites päris kiiresti ära, et ratas katusel on. Loodame, et seda tulevikus ka ei juhtu!
Auto: Universaal Škoda Octavia
Auto: Universaal Škoda Octavia
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
tere
Mina sõidutan oma ratast tagaluugi küljes.
plussiks on hea paigaldavus ja lihtne kinnitada, mõnusalt mugaval kõrgusel.
Miinusteks on korralik tuuletakistus, ratas on risti liikumis suunale. vihmase ilma puhul keerutab tuul koos liiva ja "pasaga" ratta nii mustaks, et enne võistlust on vaja ketiajam uuesti pesta.
Kasutanud juba 5 aastast sellist jalgrattahoidjat.
Mina sõidutan oma ratast tagaluugi küljes.
plussiks on hea paigaldavus ja lihtne kinnitada, mõnusalt mugaval kõrgusel.
Miinusteks on korralik tuuletakistus, ratas on risti liikumis suunale. vihmase ilma puhul keerutab tuul koos liiva ja "pasaga" ratta nii mustaks, et enne võistlust on vaja ketiajam uuesti pesta.
Kasutanud juba 5 aastast sellist jalgrattahoidjat.
Tööstusautomaatika lahendused www.minitec.de
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Mul vanema kerega Volvo V70.
Kui tagumised istmed alla lasen, siis mahuvad vabalt ühes tükis peale suur naisteratas (schwinn cream) ja minu singlespeed või MNT + muu kola.
Naistekas läheb alla, sinna viskan paksema teki peale (et rattad kahjustada ei saaks sõidu ajal) ja siis oma ratas sinna peale.
Maanteeratas mahub ilma istmeid alla laskmata vabalt pakiruumi, piisab ainult esiratta ära võtmisest. Aga tavaliselt olen ma laisk ja lihtsam on istmed alla lasta kui esiratas ära kiskuda...
Kui tagumised istmed alla lasen, siis mahuvad vabalt ühes tükis peale suur naisteratas (schwinn cream) ja minu singlespeed või MNT + muu kola.
Naistekas läheb alla, sinna viskan paksema teki peale (et rattad kahjustada ei saaks sõidu ajal) ja siis oma ratas sinna peale.
Maanteeratas mahub ilma istmeid alla laskmata vabalt pakiruumi, piisab ainult esiratta ära võtmisest. Aga tavaliselt olen ma laisk ja lihtsam on istmed alla lasta kui esiratas ära kiskuda...
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Ise olen sama küsimuse ees. Autoks Subaru Legacy universaal. Mõtlesin ka konksu lahendust aga välistan selle just sellepärast, et jube liiva ja sodi saab. Lisaks on ta seal risti autoga ja hakkab nagunii pulli tegema seal. Nüüd jäin ikkagi katuse juurde ja esihargi lahendusele. Universaal küll aga sinna taha toppida teda ja istmeid alla lasta ja jamada, tänan ei. Pluss pärast maratoni on ta parajalt sitane kindlasti ja sealset survepesu puhastust ei propageeri.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Kui ratast katusel vedada on väga suur vahe, millise tootja raame ja kinnitusi kasutad. Mõistagi on kõige kindlam variant esihark kinnitus, kuid sõltuvalt raami kujust ja aerodünaamikast võib tekkiv tuulemüra päris oluliselt erineda. Kui vaikus on oluline, siis maksaks kindlasti eelistada Thule aero seeriat, sest see on märska vaiksem võrreldes nii mõnegi autotootja originaaltoodanguga.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Mürast - Kui mul veel reelingutega auto oli, siis kippus ka undama. Anti nõu proovida kompott veidi taha poole liigutada. Töötas. St kui on reelingutega auto siis tasub müra pärast asendi otsimisega mängida. Samas kanuu transamiseks (siin ka katusehoidja eelis- saad muid asju ka vedada) tuli esimene tala ikkagi etteotsa nihutada ja jälle undas. Samuti ei tasu alahinnata tootja kaasa pandud kleepse ja tihendeid, ka need mõjuvad helile.
Aga muidugi ei tasu unustada:
Aga muidugi ei tasu unustada:
Viimati muutis indrek56, 28. 05. 2014. 09:21, muudetud 1 kord.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Ratas käib sisse või kui sisse ei mahu, siis esihargiga katusele. Samuti panen enne ratta salongi ja muud asjad boxiga katusele. Nii on lihtsam sõita, ei pea muretsema kõrguse pärast ega pea möödasõidul (tuleb ikka ette) piinlikult kiirust jälgima.
Tagaluugi peale panekuga on veel tagant otsasõidu oht. Üks järsem pidurdus ja tagant tuleb mõni idioot selga. Olen sellises olukorras (maanteel, mitte linnas) olnud.
Tagaluugi peale panekuga on veel tagant otsasõidu oht. Üks järsem pidurdus ja tagant tuleb mõni idioot selga. Olen sellises olukorras (maanteel, mitte linnas) olnud.
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Mis aasta Legacy see sul on ja mis sorti esihargist hoidev hoidja?Aimarr kirjutas:Ise olen sama küsimuse ees. Autoks Subaru Legacy universaal. Mõtlesin ka konksu lahendust aga välistan selle just sellepärast, et jube liiva ja sodi saab. Lisaks on ta seal risti autoga ja hakkab nagunii pulli tegema seal. Nüüd jäin ikkagi katuse juurde ja esihargi lahendusele. Universaal küll aga sinna taha toppida teda ja istmeid alla lasta ja jamada, tänan ei. Pluss pärast maratoni on ta parajalt sitane kindlasti ja sealset survepesu puhastust ei propageeri.
Sain eile paraja üllatuse osaliseks kui Thule 561 2007.a. Legacy peale monteerisin. Kuna Legacyl on fikseeritud kinnituskohad ja esimene talla on suhteliselt tagas, siis ulatub rattahoidja saba nii kaugele, et ei lase tagaluuki lahti teha.
Kas teistel pole seda probleemi ette tulnud ja kui on siis mida olete teinud? Saag kätte ja rattahoidja lühemaks?
Edit: näed, Googeldasin ja kohe leidsin lehe, mis pakub lahendust, ehkki mitte elegantset:
http://www.shop1auto.com.au/Roof_Bike_C ... guide.html
Tuleb tagurpidi monteerida see rattahoidja.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Mul on sama auto ja 29" mahub sisse hõlpsasti, kui poolt tagumist istet alla lasta. Lisaks on pakiruumi põhi ja istmed kaetud vastava kummimatiga. Üldjuhul kasutan siiski tavalist Thule katuseraami esiratta kinnitusega. Hargist kinnituse jaoks liiga laisk inimene.Aimarr kirjutas:Ise olen sama küsimuse ees. Autoks Subaru Legacy universaal. Mõtlesin ka konksu lahendust aga välistan selle just sellepärast, et jube liiva ja sodi saab. Lisaks on ta seal risti autoga ja hakkab nagunii pulli tegema seal. Nüüd jäin ikkagi katuse juurde ja esihargi lahendusele. Universaal küll aga sinna taha toppida teda ja istmeid alla lasta ja jamada, tänan ei. Pluss pärast maratoni on ta parajalt sitane kindlasti ja sealset survepesu puhastust ei propageeri.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Aga kas sul seda probleemi ei tekkinud, et rattahoidja liiga pikk oli? Võid panid hoidja tagurpidi peale?MarttiM kirjutas: Mul on sama auto ja 29" mahub sisse hõlpsasti, kui poolt tagumist istet alla lasta. Lisaks on pakiruumi põhi ja istmed kaetud vastava kummimatiga. Üldjuhul kasutan siiski tavalist Thule katuseraami esiratta kinnitusega. Hargist kinnituse jaoks liiga laisk inimene.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Mul ei ole kahvlikinnitusega ja ka Legacy mudel on järgmine. Kunagi oli varasem Outback ja sellel oli suusaboksiga sama jama:)arnea kirjutas:Aga kas sul seda probleemi ei tekkinud, et rattahoidja liiga pikk oli? Võid panid hoidja tagurpidi peale?MarttiM kirjutas: Mul on sama auto ja 29" mahub sisse hõlpsasti, kui poolt tagumist istet alla lasta. Lisaks on pakiruumi põhi ja istmed kaetud vastava kummimatiga. Üldjuhul kasutan siiski tavalist Thule katuseraami esiratta kinnitusega. Hargist kinnituse jaoks liiga laisk inimene.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Hmm. Esirattakinnitusega Thule? Kas see on see sidearm 594XT mudel või? Kui jah, siis kust selle ostsid?
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Ei, 591. Autoeksperdist - kes on vist ka maaletooja.arnea kirjutas:Hmm. Esirattakinnitusega Thule? Kas see on see sidearm 594XT mudel või? Kui jah, siis kust selle ostsid?
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Päris huvitav lahendus: https://www.seasucker.com/shop/1187/
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Täitsa juba eesti numbritega autodel säärast asja nähtud https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... d7c79d4f9a
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Kuna ei kavatse endale paigaldada raame katusele ega mujale, siis olen tavaliselt visanud ratta pagassi ja saab hakkama. Ainsaks pobleemiks on see, et ei määriks ja osad ei kriibiks ega loksuks üksteise vastu. Seepärast jäi silma kott, mis võiks ju lahendada selle probleemi, kuid enne sooviks teada, kas kellegil on kogemusi sellisega? http://proshop.ee/kotid-kohvrid/1412-bw ... akott.html
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Oleneb kui pikalt ja kui kaugele sa seda ratast transpordid.
Raam katusel ja see kott on täiesti erineva asja jaoks ... ratas katusele ja maha käib minutiga, kotti pakid seda ikka tubli pool tundi - jooksud alt, sadul maha, lenks lahti, pedaalid maha, kui on porilauad siis need ka maha. Pärast kõik külge tagasi.
Ehk siis Eesti siseselt ratta transport ei vääri kindlasti kotti, kuhugi kaugemale transpordiks, jah.
Raam katusel ja see kott on täiesti erineva asja jaoks ... ratas katusele ja maha käib minutiga, kotti pakid seda ikka tubli pool tundi - jooksud alt, sadul maha, lenks lahti, pedaalid maha, kui on porilauad siis need ka maha. Pärast kõik külge tagasi.
Ehk siis Eesti siseselt ratta transport ei vääri kindlasti kotti, kuhugi kaugemale transpordiks, jah.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Pildil olevasse kotti läheb ratas tervelt. Tegelikult auto määrdumise ja ratta kriipimise kaitseks Eesti transpordis on tunduvalt lihtsam ja parem mõni ringlusest langenud tekk või kasvõi voodilina, sest see võimaldab paremini kasutada pagassi kõverusi ratta parimaks paigutamiseks.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Uurin milline on parim praktika maanteeratta transpordil autol. Kas on sobiv carbon raamiga maanteeratast transportida Thule Pro-ride tüüpi rattahoidjaga? See on siis selline rattahoidja millel sidearm tüüpi raamikinniti ning esiratast alt ei võeta. Või oleks tarvis kasutada esihargist kinnitit? Küljetuulega saavad rattad katusel maanteel ikka kõvasti väänata-loksutada ning enesel hirm et ega see süsinikraami puruks ei tee? Maastikupille olen kõvasti katusel vedanud - Pro-ride rackid on enesel olemas; kuid maantekaga kogemus puudub... Aitäh ette vastuste eest.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Ei lähe ta katki midagi. Enne lendab kogu raam katuselt minema.
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Thule esihargi kinnitusel on pingutuspuks üsna laheda keermega. Kui korralikult ei pinguta siis võib loksudes hakata ennast lahti kruvima. Enda omale kleepisin õhukesed kummiseibid kõikidele pindadele mis vastu esiharki, tundub kindlam.
Re: Kuidas autoga ratast transportida (katus, tagaluuk)?
Mis mudelist jutt käib? Mul on 561 ja ma küll ei kujuta ette kuidas ta peale lingi lukustamist saaks ise lahti keerata...M.R. kirjutas:Thule esihargi kinnitusel on pingutuspuks üsna laheda keermega. Kui korralikult ei pinguta siis võib loksudes hakata ennast lahti kruvima. Enda omale kleepisin õhukesed kummiseibid kõikidele pindadele mis vastu esiharki, tundub kindlam.