Merida 2004
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Merida 2004
Siit on siis võimalik pilte vaadata. Lugeda seal midagi pole. Kataloogi (paberist) lapates hakkas siis silma, et muudetud on geomeetriat, toruprofiile ja värve. Igatahes selle hinna eest on seal ahvatlevat kui palju
suntour amort?
2004.a. Special Edition (V-piduriga) tundub päris ahvatlev - full XT jne. aga ees on Suntour XCP...(?) lock-out amort. kas keegi teab, on see mõni normaalne jupp või mitte?
Re: suntour amort?
merida alumine ots on täies ulatuses suntouri amortidele läinud. kusjuures kõige kallim lockout-ga suntour maksab eraldi ostes ca 3 tonni. kahju ainult et nende kaalu ei leia kuskilt, ka kodukal ei hakanud silma. keegi saunas rääkis veel et suntour kavatseb trügida ülemise otsa amortide turule ja kavatseb seal hinnaga turuosa saada. igaljuhul nende veebis on pildid päris ilusadTboy kirjutas:2004.a. Special Edition (V-piduriga) tundub päris ahvatlev - full XT jne. aga ees on Suntour XCP...(?) lock-out amort. kas keegi teab, on see mõni normaalne jupp või mitte?
Re: suntour amort?
Jutt käib tõenäoliselt SR Suntourist, millel ei ole vist miskit pistmist selle "vana tuntud" Suntour'iga ja millel puudub igasugune norm tootetugi Eestis (Andrus K juhtumi näitel).tarmo kirjutas:merida alumine ots on täies ulatuses suntouri amortidele läinud. kusjuures kõige kallim lockout-ga suntour maksab eraldi ostes ca 3 tonni. kahju ainult et nende kaalu ei leia kuskilt, ka kodukal ei hakanud silma. keegi saunas rääkis veel et suntour kavatseb trügida ülemise otsa amortide turule ja kavatseb seal hinnaga turuosa saada. igaljuhul nende veebis on pildid päris ilusadTboy kirjutas:2004.a. Special Edition (V-piduriga) tundub päris ahvatlev - full XT jne. aga ees on Suntour XCP...(?) lock-out amort. kas keegi teab, on see mõni normaalne jupp või mitte?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: suntour amort?
eksid, sõber. Mul oli siiski SR Suntour (viewtopic.php?t=2336&start=0), kuid tugi oli sellegipolest nagu oliMati kirjutas:Jutt käib tõenäoliselt SR Suntourist, millel ei ole vist miskit pistmist selle "vana tuntud" Suntour'iga ja millel puudub igasugune norm tootetugi Eestis (Andrus K juhtumi näitel).
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: suntour amort?
Jo siis sõnastus vigane, aga ei eksi sõber, sest pidasin silmas just seda sinu va head SRSuntouri .Andrus K kirjutas:eksid, sõber. Mul oli siiski SR Suntour (viewtopic.php?t=2336&start=0), kuid tugi oli sellegipolest nagu oliMati kirjutas:Jutt käib tõenäoliselt SR Suntourist, millel ei ole vist miskit pistmist selle "vana tuntud" Suntour'iga ja millel puudub igasugune norm tootetugi Eestis (Andrus K juhtumi näitel).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
jutt on konkreetselt SR Suntour mudelist XC PRO-M-LOCK OUT, 100MM. kodukas on neil http://www.srsuntour-cycling.com/, aga sealt sellise jupi andmeid leida ei õnnestunud...
Kes väidab ja mille alusel - testid On päris tõsine huviJuri kirjutas:On väidetavalt parem kui RSTmerida kirjutas:Ostsin paar kuud tagasi Special Editioni, täis XT ja puha. Mõte oli natuke ostust toibuda ninng siis järgmisel aastal Axel vahetada mõne lukustatava amordi vastu... Mida üldiselt sellest Suntourist arvata?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Üks parem lehekülg Merida 2004 kollektsioonist
Tellisin ise juba Merida 906 Pro Issue ära. Mis arvate?
http://www.merida.nl/
Tellisin ise juba Merida 906 Pro Issue ära. Mis arvate?
http://www.merida.nl/
http://www.merida.ee peal on 2004a mudelid koos hindadega väljas.
Ma ütleks, et natuke kallimaks on läinud. Keskmises hinnaklassis on kasutusel Suntouri amordid ja hüdraulilised v-pidurid?!
Ma ütleks, et natuke kallimaks on läinud. Keskmises hinnaklassis on kasutusel Suntouri amordid ja hüdraulilised v-pidurid?!
oled sa kindel, et need seal on 2004 mudelid.Kirsa kirjutas:http://www.merida.ee peal on 2004a mudelid koos hindadega väljas.
Ma ütleks, et natuke kallimaks on läinud. Keskmises hinnaklassis on kasutusel Suntouri amordid ja hüdraulilised v-pidurid?!
Näiteks matts sport 500 tundub küll sama olevat, mis 2003 aasta oma
Isegi allahindlus on olemas. Mis oleks tutikate mudelite puhul veider.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
tehas lubab uue Magnesium Elite kaaluks 8,5 kg.
No kohe mitte ei usu Kui seal pakutaks 9,5kg, siis veel. Vähemalt nende juppidega, mis ratta küljes, küll nii väikest kaalu ei saa. Ja uus 2004a. Merida raam kah oluliselt kergem pole, kui 2003a. oma. Minu 2004a. Magnesium Elite 18" raami kaal veidi alla 1400gr.Ruve kirjutas:tehas lubab uue Magnesium Elite kaaluks 8,5 kg.
Puuri ja viili palju tahad, amordiga MTB ratast vähemalt praegu saada olevate juppidega küll alla 9kg. ei saa (kui tegu ikka alates 16" raamidega isenditest)
olen Su'ga täiesti nõus. kui ratta kätte saan läheb see kindlasti kohe kaalule ja kaal tuleb ka siia kirja. kui alla 9,5 kg oleks, siis jääksin kaaluga küll väga rahule.Rivo kirjutas:No kohe mitte ei usu Kui seal pakutaks 9,5kg, siis veel. Vähemalt nende juppidega, mis ratta küljes, küll nii väikest kaalu ei saa. Ja uus 2004a. Merida raam kah oluliselt kergem pole, kui 2003a. oma. Minu 2004a. Magnesium Elite 18" raami kaal veidi alla 1400gr.Ruve kirjutas:tehas lubab uue Magnesium Elite kaaluks 8,5 kg.
Puuri ja viili palju tahad, amordiga MTB ratast vähemalt praegu saada olevate juppidega küll alla 9kg. ei saa (kui tegu ikka alates 16" raamidega isenditest)
siis on võimalus hooaja jooksul juba 2 x raami vahetadaRuve kirjutas:tehas lubab uue Magnesium Elite kaaluks 8,5 kg.
seal on tõeteraRuve kirjutas:kust selle 1800 võtad? arvan, et raam on siiski ca 1400-1500 gvaikija kirjutas:Eriti jõhker näide valetamisest on ka antud ratta raami kaal,mis lubatud 1300 asemel on 1800
sain just eelmine nädal uue mag elite 2003 18" ja usu või ära (võin ka pildi kaalul teha) kaalub see 1680g (koos selle sadulatoru hülsi ja kahe al kaelakausi laagritoega) ja mul olid veel pidurikinnitused ära saetud
...no ja mis te arvate, mis siis minu weightweenie peas toimus...
Viimati muutis indrek, 25. 02. 2004. 12:57, muudetud 1 kord.
ntx: pagan saetud pidurikinnitustega ei osta mult nüüd seda keegi ära kahindrek kirjutas:... see 1680g (koos selle sadulatoru hülsi ja kahe al kaelakausi laagritoega) ja mul olid veel pidurikinnitused ära saetud
...no ja mis te arvate, mis siis minu weightweenie peas toimus...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ega nüüd nii vähese info kohta küll ei oska öelda, kas oli hea või halb ost. Ei tea ju palju sõitnud jne, mis hinnaga ostsid, mis jupid küljes jne. jne.mulk2 kirjutas:Mida siinne rahvas arvab sellisest mudelist merida matts speed.kas oli hea ost.Poolteist aastat vana ratas ja väga vähe söitnud.Mis sellistel asjadel head ja vead vöivad olla?
vot naljakas oli jahh küsisin turvamehelt et kas kaaluda saax raami kutt oli kohe nõus et OK kaalume siis! kaalusin ja jamasin järsku mingi müüja kisas et vabandage noormees mida te seal kaalute et see kaal kannatab kuni 5kg turva sellepeale see raam kaalub aind 1.5kgerikr kirjutas:ennegi supermarketi puuviljaosakonnas juppe ja kumme kaalumas käidud....
Nii palju kui peast tean, siis mölemad vahetajad olid deored, rummud ka deored, pidurid deored, piduri lingid deored, käigu hoovad deored, sadul ja pulk iked, juhtraud ja hoidja ike, vändad shimano, täpselt peast ei mäleta.kummid maxxis.Täpsemalt rohkem meelde ei tule kuna ratas pole silme ees just.Söidnud nii 100 km nagu eelmine omanik ytles, kriime pole, ja näeb töesti uuena välja.Uuena ta eest makstud 985 euri.Ise maksin 430 euri.mingi kompuuter ja plast porikaitsmed ja tugijalg on ka .
Huvitav, kust see eelmine omanik selle ostis, et nii palju välja ladus. Sellise tasemega ratta saad praegu igast poest alla 10 tuhhi kätte ja ikka uue muidugi. nt. http://www.author.ee -s täis deore rattad alates 7400.-mulk2 kirjutas:Nii palju kui peast tean, siis mölemad vahetajad olid deored, rummud ka deored, pidurid deored, piduri lingid deored, käigu hoovad deored, sadul ja pulk iked, juhtraud ja hoidja ike, vändad shimano, täpselt peast ei mäleta.kummid maxxis.Täpsemalt rohkem meelde ei tule kuna ratas pole silme ees just.Söidnud nii 100 km nagu eelmine omanik ytles, kriime pole, ja näeb töesti uuena välja.Uuena ta eest makstud 985 euri.Ise maksin 430 euri.mingi kompuuter ja plast porikaitsmed ja tugijalg on ka .
Sina maksid ca. 6700 eeku ja kasutatud ratta eest.
oskab keegi aidata valikul-
kas selle aasta kalahari 580 disc
http://merida.ee/index.php?main_id=56,5 ... &maavalik=
või eelmise aasta 590 disc
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,19&id=396
590 tundub teoreetiliselt parem.
või on olemas mõni hea alternatiiv neile kahele...
kas selle aasta kalahari 580 disc
http://merida.ee/index.php?main_id=56,5 ... &maavalik=
või eelmise aasta 590 disc
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,19&id=396
590 tundub teoreetiliselt parem.
või on olemas mõni hea alternatiiv neile kahele...
Kui margikultust ei põe siis vaata http://www.author.ee/kinetic.htm Koos 10% allahindlusega on hinna suurusjärk praktiliselt sama kuid komponendid klass paremad.chillbill kirjutas:või on olemas mõni hea alternatiiv neile kahele...
Meridaid ei oska kommenteerida, parim lahendus on, et mine ja tee mõlemaga proovisõit.
Neist kahest soovitaks siiski eelmise aasta 590. Vedrupulk on parem, täis Acera-X laks (580 on hoovad ja esivahetaja Altus, mis on järk kehvem), wellgo korvitatavad pedaalid jne. Kui arvata, et Acera ja Altus esivhetajatel suurt vahet pole, siis soovitan vaadata hammaste arvu - 590-l on kahel väiksemal 2 hammast vähem!chillbill kirjutas: kas selle aasta kalahari 580 disc või eelmise aasta 590 disc
Olin ise sama valiku ees, kuid otsustasin vähemtuntud nime kasuks - sain paremad komponendid ja Alivio tagavahetaja.
Henry
Konkreetsemaid avaldusi mitte tehes tahaksin küsida, kas on eestis mõni Superkerge (1200-1300g) raam, mis on paar aastat vastu ka pidanud?Ruve kirjutas:kust selle 1800 võtad? arvan, et raam on siiski ca 1400-1500 gvaikija kirjutas:Eriti jõhker näide valetamisest on ka antud ratta raami kaal,mis lubatud 1300 asemel on 1800
Mõni Scott ehk?
Isiklikult mulle tundub, et need paarsada grammi, mis tavaliselt 1500-st grammist võidetakse tuleb millegi arvelt. Ja see on :
1)vastupidavus
2) ostja rahakott
Et rahakotid on õrn teema, siis pigem esimene variant valdav.
Minu arvamus siis.
Porter Lifts Your Ranking