Schwalbe Rocket Ron Evo 29 TLR vs.shwalbe racing ralph
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Schwalbe Rocket Ron Evo 29 TLR vs.shwalbe racing ralph
Kumba rehvi keegi eelistab siis Eesti maastikul sõitmiseks ?
Re: Schwalbe Rocket Ron Evo 29 TLR vs.shwalbe racing ralph
Mõlemad veerevad enam-vähem ja peavad väga hästi. Kuni jõuad savisegusesse porisse. Siis on Ralph kohe slikk ja Ron peab veits paremini. Lisaks viskab Ron end paremini tühjaks kui Ralph. Sõitsin möödunud hooaja teise poole ja selle aasta esimesed võistlused ees Ron, taga Ralph. Pühapäeval proovin Burti. Kui Burti poleks tulnud, oleksin oma Ron+Ralph asjaga edasi sõitnud.
Re: Schwalbe Rocket Ron Evo 29 TLR vs.shwalbe racing ralph
Hetkel kasutan mõlemat, ees R-Ron ja taga R-Ralph
Samas on tänane trend on Thunder Burt.
Isiklikult kardav endiselt õhema rehvi puhul torget ja kerget purunemist, aga samas kartsin eelmine aasta ka madalat rehvirõhku, ning sõitisin ikka 3 tuuri rõhuga (korralik põrkekas), täna tundub 2 - 2,2 täitsa hea (sõit on lausa nauding)
edit: kurja, olen aeglasem kribaja
Samas on tänane trend on Thunder Burt.
Isiklikult kardav endiselt õhema rehvi puhul torget ja kerget purunemist, aga samas kartsin eelmine aasta ka madalat rehvirõhku, ning sõitisin ikka 3 tuuri rõhuga (korralik põrkekas), täna tundub 2 - 2,2 täitsa hea (sõit on lausa nauding)
edit: kurja, olen aeglasem kribaja
Re: Schwalbe Rocket Ron Evo 29 TLR vs.shwalbe racing ralph
Teoorias Ron peab paremini ja Ralph veereb paremini. Seetõttu kasutatakse Ron-Ralph asetust tihti - kuna rohkem raskust on taga, siis seal peaks paremini veerev olema ja kuna esiotsa pidamine on kriitilisema tähtsusega (ja veeretakistus väiksema raskuse tõttu vähem oluline) siis seal kasutatakse Ron'i. See setup on siiski suht mudase või lahtise pinnase jaoks vist mõeldud (Saku100 oleks ok olnud nii). Ise sõitsin varem sellesama Ron-Ralph asetusega, selle hooaja algusest muutsin teoorias paremini veereva aga sama loogikat esindava Ralph-Burt asetuse peale (neist kahest Burt veereb paremini ja Ralph peab paremini) mis justkui sobiks kuivemate radade ja igat sorti teede peale. Sakku ei julgenud Burtiga minna ja panin alla Raplh-Raplh konfi. Oma ebapädevuse pinnalt võin kogu selle vahetamise järel nüüd öelda et ega ma Ronil ja Ralphil eriti vahet ei tee, mõlemad sõidaval hästi igal pool peale sileda asfaldi - vähemalt häält teevad seal kõvasti ja see loob tunde et veeretakistus on suur. Burt on omaette teema, seal on vahe tuntav. Nii heas (veeremine) kui halvas (pidamine) mõttes.
Re: Schwalbe Rocket Ron Evo 29 TLR vs.shwalbe racing ralph
Burt veereb tõesti suurepäraselt võrreldes eelnevatega ja on vaikne. Ise kartsin ka ennem alla kruttimist et saab libe olema aga sõitsin Saku 100 Burtiga läbi, kuna ei viitsinud hommikul Ron i alla kruttida ja kukkumisi kummi libeduse süüks ajada ei saanud.