"Noname" carbon raamiga MTB.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Ootaks pigem arvamusi/kogemusi ja kriitikat no name FS´i kohta.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
rainerhq kirjutas:Jutt käib pildilolevast raamist. Geomeetria üsna sarnane Spark´le. 17,5" raami kaal 2070g.
Väga sarnane küll ei ole, pigem meenutab Spessut
Materjali vahe tundub samuti huvitav või on sinna carboni alla palju alumiini peidetud, pildil toodudu 17,5 (see siis oleks M või isegi S) raamikaal 2070g, seda ilma tagumise amordita, lisaks räägime carbon tagaõõtsadest.
Endale sai just hangitud Spark Pro raam, kaalu 1960g, selle kaalu sisse mahub ära kolme astmeline tagaamort, L mõõtu raam ja aluõõtsad.
Päris täpsed andmed puuduvad, aga ma arvan, et kui rääkida Spark-i M või S raamist, millel pole küljes amorti ja tagumised õõtsad on carbon, siis võik tõenäoliselt kaaluks pakkuda 1300-1500g.
Sellise väikse detaili puhul minul tekib küll küsimus, kust tuleb ca 25-30% suurem kaal, palju peidetud aluminiumi, raske carbon või mis iganes veel.
Ei leia küll kohe infot, aga kuidagi meenub, et isegi Spark 960 aluminiumraam oleks nagu kergem
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Sellist kriitikat ma ootasin.vilts100 kirjutas: Väga sarnane küll ei ole, pigem meenutab Spessut
Materjali vahe tundub samuti huvitav või on sinna carboni alla palju alumiini peidetud, pildil toodudu 17,5 (see siis oleks M või isegi S) raamikaal 2070g, seda ilma tagumise amordita, lisaks räägime carbon tagaõõtsadest.
Endale sai just hangitud Spark Pro raam, kaalu 1960g, selle kaalu sisse mahub ära kolme astmeline tagaamort, L mõõtu raam ja aluõõtsad.
Päris täpsed andmed puuduvad, aga ma arvan, et kui rääkida Spark-i M või S raamist, millel pole küljes amorti ja tagumised õõtsad on carbon, siis võik tõenäoliselt kaaluks pakkuda 1300-1500g.
Sellise väikse detaili puhul minul tekib küll küsimus, kust tuleb ca 25-30% suurem kaal, palju peidetud aluminiumi, raske carbon või mis iganes veel.
Ei leia küll kohe infot, aga kuidagi meenub, et isegi Spark 960 aluminiumraam oleks nagu kergem
Spark SL raam kaalub 1680g. Sinu Pro 1960-240= ca1720g.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Kui kindel soov ise raamile ratas kokku laduda ja raha väga pole, siis väga palju muid variante polegi. Kui aga sobib ka komplektne ratas, siis pigem eelistaks nimega tootja aluraami hiina carbonile. Et miks? Esiteks geomeetria - saab enne ise proovida, kas ja kuidas ratas sobib. Teiseks garantii/hoolduse teema. Kui on miskit varuosa vaja või muu mure, siis jalutad poodi ja saad abi. Kolmandaks ei ole FS puhul raami materjal nii oluline kuna nii ees kui taga on vedrud ja raam ei pea vibra summutamisega tegelema. Neljandaks paistab, et hiinakad on alati sammu või paar maas suurtootjatest: ise küll enam ei tahaks raami, millel jooks kinnitub tavalise QR võlliga.
Lõppkokkuvõttes taandub asi sellele, kas oled valmis madalama hinna nimel riske võtma (garantii ja teadmata sõiduomadused). Mina vist ei oleks kuna hinnavahe pole nii suur ja poest ostetud ratta järelmüügiväärtus on samavõrra kõrgem kui ostuhind.
Lõppkokkuvõttes taandub asi sellele, kas oled valmis madalama hinna nimel riske võtma (garantii ja teadmata sõiduomadused). Mina vist ei oleks kuna hinnavahe pole nii suur ja poest ostetud ratta järelmüügiväärtus on samavõrra kõrgem kui ostuhind.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Sellel raamil saab kasutada nii 135 kui 142mm tagajooksu.siim_s kirjutas: Neljandaks paistab, et hiinakad on alati sammu või paar maas suurtootjatest: ise küll enam ei tahaks raami, millel jooks kinnitub tavalise QR võlliga.
Minu praegusel raamil on samuti vahetatavad dropout´id.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
mis siis QR võllide kahjuks ja jämedate võllide kasuks räägib. omal kogemus puudub.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Martin, jäikus ja see, et jooks saab alati samas asendis alla tagasi ja pole mingit varianti, et näiteks ketas kuidagi vastu klotsi hakkaks käima kuna jooks veidi teisiti all on kui varem. "Tulevikukindlus" on ka ilmselt suurem kuna paratamatult liigub MTB 12x142 suunas.
Eks tegelikult ongi veidi kummaline, et karmil maastikul kasutati/kasutatakse jooksu kinnitamiseks sama lahendust, mis pea 90 aastat tagasi leiutati maanteerataste jaoks...
Eks tegelikult ongi veidi kummaline, et karmil maastikul kasutati/kasutatakse jooksu kinnitamiseks sama lahendust, mis pea 90 aastat tagasi leiutati maanteerataste jaoks...
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
ma pakun välja, et hiina carbon fs frame only on alates 2,5...3 x odavam kui tuntud brändi analoogne frameset. kui vaadata veebipoode carbon fs raamide osas, siis valik ei ole väga suur. neid mida tahaks, maksavad netipoodides kuskil alates 3k €, aga seal on ka muidugi damper hinna sees juba. tuntud brändide alu fs framesetid on kuskil 2 x kallimad netis kui hiina carbon fs.siim_s kirjutas: Mina vist ei oleks kuna hinnavahe pole nii suur ja poest ostetud ratta järelmüügiväärtus on samavõrra kõrgem kui ostuhind.
selles suhtes ma olen siimuga nõus, et vast oleks mõttekas suruda häbitunne maha kaasmaalaste ees ja valida alu raamiga, kuid heade juppidega fs.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
1900g full suspension raam alla 1000 EUR - aga palun http://www.bike-discount.de/en/buy/ams- ... wg_id-7327
ei saa päris nõus olla. ostsin 3 nädalat tagasi hawaiist 2012 Scott Spark Pro 29er süsinikraami (identne 2014 raamiga, amort ainult teine) koos tagaamordi ja distantslülitusega hinnaga mis on ainult kuni paarsada eurot kallim kui osta hiina raam ja amort mujalt juurde. aga kaks-ühes lülitust hiina raamile niisamalihtsalt ei saa, kui just scotti varuosalaole ligi ei saa. ma ei tea kas ja kui palju neid seal veel on aga tasub küsida.tarmo kirjutas:ma pakun välja, et hiina carbon fs frame only on alates 2,5...3 x odavam kui tuntud brändi analoogne frameset. kui vaadata veebipoode carbon fs raamide osas, siis valik ei ole väga suur. neid mida tahaks, maksavad netipoodides kuskil alates 3k €, aga seal on ka muidugi damper hinna sees juba. tuntud brändide alu fs framesetid on kuskil 2 x kallimad netis kui hiina carbon fs.siim_s kirjutas: Mina vist ei oleks kuna hinnavahe pole nii suur ja poest ostetud ratta järelmüügiväärtus on samavõrra kõrgem kui ostuhind.
selles suhtes ma olen siimuga nõus, et vast oleks mõttekas suruda häbitunne maha kaasmaalaste ees ja valida alu raamiga, kuid heade juppidega fs.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Tasuks kaaluda ka ebay`l silma peal hoidmist.
Näiteks: Epic comp carbon ca 1800eur. http://www.ebay.co.uk/itm/Specialized-E ... 258e60d9d1
Endal õnnestus sama ratas osta 1700 eur`ga.
Näiteks: Epic comp carbon ca 1800eur. http://www.ebay.co.uk/itm/Specialized-E ... 258e60d9d1
Endal õnnestus sama ratas osta 1700 eur`ga.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
... kui juhtud olema pikkusega alates 190 cm ...Indreq kirjutas:1900g full suspension raam alla 1000 EUR - aga palun http://www.bike-discount.de/en/buy/ams- ... wg_id-7327...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Pühapäeval veel oli üks L raam vist allesIndreq kirjutas:1900g full suspension raam alla 1000 EUR - aga palun http://www.bike-discount.de/en/buy/ams- ... wg_id-7327
ei saa päris nõus olla. ostsin 3 nädalat tagasi hawaiist 2012 Scott Spark Pro 29er süsinikraami (identne 2014 raamiga, amort ainult teine) koos tagaamordi ja distantslülitusega hinnaga mis on ainult kuni paarsada eurot kallim kui osta hiina raam ja amort mujalt juurde. aga kaks-ühes lülitust hiina raamile niisamalihtsalt ei saa, kui just scotti varuosalaole ligi ei saa. ma ei tea kas ja kui palju neid seal veel on aga tasub küsida.tarmo kirjutas:ma pakun välja, et hiina carbon fs frame only on alates 2,5...3 x odavam kui tuntud brändi analoogne frameset. kui vaadata veebipoode carbon fs raamide osas, siis valik ei ole väga suur. neid mida tahaks, maksavad netipoodides kuskil alates 3k €, aga seal on ka muidugi damper hinna sees juba. tuntud brändide alu fs framesetid on kuskil 2 x kallimad netis kui hiina carbon fs.siim_s kirjutas: Mina vist ei oleks kuna hinnavahe pole nii suur ja poest ostetud ratta järelmüügiväärtus on samavõrra kõrgem kui ostuhind.
selles suhtes ma olen siimuga nõus, et vast oleks mõttekas suruda häbitunne maha kaasmaalaste ees ja valida alu raamiga, kuid heade juppidega fs.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Eks ta ole et iga pakkumine igaühele ei sobi, minu point on selles et nagu see Cube pakkumine või eelmainitud Hawaii Scotti variant (ostsin M suuruse) - kui veidi otsida, siis võib leida vägagi ok diile, mis ei ole sugugi nii kallid kui ehk esimeses ettejuhtuvas poes "letihind" võib olla. Ja selliste diilide puhul hiina raami mõttekus hakkab juba kahtlane tunduma.Mati kirjutas:... kui juhtud olema pikkusega alates 190 cm ...Indreq kirjutas:1900g full suspension raam alla 1000 EUR - aga palun http://www.bike-discount.de/en/buy/ams- ... wg_id-7327...
Minul sai nüüd Cube Reaction SL (aluraamiga, XT juppidega, ostetud ettetellimishinnaga ehk letikast kolmandik maha) + Spark Pro raam = ratas mis oma tasemelt konkureerib letis olevate Spark 910/920 aga seda mõnevõrra odavamalt kui nende rataste letihind oleks. Ja Cube raam jääb veel järgi kas müügiks või tagavaraks. Samas muidugi kui sügisese ettetellimishinnaga eelmainitud Sparkid osta, siis saab kah letihinnast oluliselt odavamalt...
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Kõik õige ju iseensest, aga paraku on reaalne elu see, et hullult odavalt müüakse seda "firmakat", mis ei lähe, kas sobivuse (nt suuruskategooria äärmused) või vanuse tõttu (nt üle-üle- jne eelmise hooaja kaup). Mainstreamile sobivat hea hinnaga margikaupa on nii vähe ja harva, et sellest pole isegi suurt mõtet rääkida, see on FAKT! Või jäi neid Scott'e sinna veel 10 tk?
Ja see kõik eelnev ongi just see, miks inimesed vaatavad ja ostavad odavaid alternatiive! Ja just vaatavad ja ostavad, mitte ei otsi tikutulega taga.
Ja see kõik eelnev ongi just see, miks inimesed vaatavad ja ostavad odavaid alternatiive! Ja just vaatavad ja ostavad, mitte ei otsi tikutulega taga.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Ma ei tea kui palju seal Hawaiis neid järgi on aga ma tegin esimese hinnapärimise septembris (vägagi mainstream M suurusele), kui mu mälu ei peta, aga siis lükkasin ostu edasi. Nüüd kevadel kui tekkis isu Saku sõit ette võta, nüüd hetkeotsuse ajel ostsin ära. Kusjuures hind oli sama mis Septembris, nii et pole ka mingi viimase hetke ale. Kuna tegu on 2012 mudeliga, siis võib arvata et need ei ole mitte müügis olnud alates Sept2013 vaid ikka juba pikemat aega... Ei saa öelda et väga vähe ja harvaMati kirjutas:Kõik õige ju iseensest, aga paraku on reaalne elu see, et hullult odavalt müüakse seda "firmakat", mis ei lähe, kas sobivuse (nt suuruskategooria äärmused) või vanuse tõttu (nt üle-üle- jne eelmise hooaja kaup). Mainstreamile sobivat hea hinnaga margikaupa on nii vähe ja harva, et sellest pole isegi suurt mõtet rääkida, see on FAKT! Või jäi neid Scott'e sinna veel 10 tk?
Ja see kõik eelnev ongi just see, miks inimesed vaatavad ja ostavad odavaid alternatiive! Ja just vaatavad ja ostavad, mitte ei otsi tikutulega taga.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Asi kisub juba natuke koomiliseks, ... aga kas need on olnud 2011 sügisest (2012 mudelite müügi algus) sama hinnaga saadaval? Ma saan aru, et oma ostu on vaja õigustada, kuna emotsioon on hea, aga no ...Indreq kirjutas:...Kuna tegu on 2012 mudeliga, siis võib arvata et need ei ole mitte müügis olnud alates Sept2013 vaid ikka juba pikemat aega... Ei saa öelda et väga vähe ja harva
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
on jah koomiline. kuna enamasti on rattamudelid müügis 12 kuud, kuni järgmine aastakäik peale tuleb, siis ennem võib mistahes muu ratta kohta öelda "vähe ja harva" kui rattaraami kohta mis on müügil praegu, kindlasti oli müügil 2013 ja tõenäoliselt ka 2012. Hinnadünaamikat ma tõesti ei tea, aga nagu ma ütlesin, siis vähemalt 8 kuud tagasi oli ta sama hinnaga. Kui Hawaii kodukat vaadata, siis on paljudele praegu müüdavatele mudelitele juba praegu aled välja kuulutatud, nii et nende hind on fikseerituna püsinud ilmselt lühemat aega kui 8 kuudMati kirjutas:Asi kisub juba natuke koomiliseks, ... aga kas need on olnud 2011 sügisest (2012 mudelite müügi algus) sama hinnaga saadaval? Ma saan aru, et oma ostu on vaja õigustada, kuna emotsioon on hea, aga no ...Indreq kirjutas:...Kuna tegu on 2012 mudeliga, siis võib arvata et need ei ole mitte müügis olnud alates Sept2013 vaid ikka juba pikemat aega... Ei saa öelda et väga vähe ja harva
Edit: mälu vedas alt - vaatasin meilidest, olin 2013 Juulis saanud esimese hinnapakkumise.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
muidugi ei ostaks hiina raami kui saaks brändika alla tonni. aga kui raami hind kisub juba 1400+, siis ma ilmselt ostaks hiinaka. eks muidugi igaüks valib oma rahakoti järgi ja nagu mati ütles, hiinakad on soodne alternatiiv neile, kes võib-olla poest ei jõuaks carbon raamiga ratast osta kunagi. Viimasel paaril aastal pole enam ka kvaliteedi probleeme ja garantii töötab tõrgeteta.
mis puutub mudelite vanusesse, siis minu andmetel on siin threadis viimati jutuks olnud hiina fs raam ka juba vana mudel, peaks olema 2012. v-bolla on viimasel ajal sinna lisandunud ainult tagumine 142 mm option.
mis puutub mudelite vanusesse, siis minu andmetel on siin threadis viimati jutuks olnud hiina fs raam ka juba vana mudel, peaks olema 2012. v-bolla on viimasel ajal sinna lisandunud ainult tagumine 142 mm option.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Kui veel raami kaaluteemat kangutada, siis hiinlastel on ka raam, mis väidetavalt kaalub 1850g. Raam on aga natuke püstisema geomeeriaga, HT= 130mm
http://www.carbonality.com/titan-29er-s ... frame.html
http://www.carbonality.com/titan-29er-s ... frame.html
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
17", BB92; 1784g
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
On vahepeal veel keegi tellinud raame? Kas ja kuidas need raamid vastu on pidanud? Kas toode on palju erinenud esialgsest kirjeldusest, pildist, suurusest jne?
Mõni ütleb: "Parem karta kui kahetseda. "
Mina ütlen: "Pigem riskida kui kahetseda, et jätsin võimaluse kasutamata."
Mina ütlen: "Pigem riskida kui kahetseda, et jätsin võimaluse kasutamata."
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
kle kirjutas:On vahepeal veel keegi tellinud raame? Kas ja kuidas need raamid vastu on pidanud? Kas toode on palju erinenud esialgsest kirjeldusest, pildist, suurusest jne?
Tekkis sama küsimus. Kuidagi vaikseks on siin jäänud. Plaanis ka endal lähiajal midagi tellida, kui Eestist ei suuda leida sobivat.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Üks asi on tellida sihipäraselt noname carbon raame, kus ollakse juba eelnevalt teadlik, et kvaliteet ei vasta tipptootjate tasemele.
Teine asi on raam, mis on vaid värvitud S-Works, Scott RC jne, ning oodata 1/10 hinna juures samasugust tulemust.
MTBR 356 lehekülge vastaval teemal :
http://forums.mtbr.com/29er-bikes/chine ... 40919.html
Veel lugemist : http://chinertown.com/index.php
Teine asi on raam, mis on vaid värvitud S-Works, Scott RC jne, ning oodata 1/10 hinna juures samasugust tulemust.
MTBR 356 lehekülge vastaval teemal :
http://forums.mtbr.com/29er-bikes/chine ... 40919.html
Veel lugemist : http://chinertown.com/index.php
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Jutt jumala õige. See ameeriklaste pläma, et need raamid jalgevahel plahvatavad ei kõlba kuhugi. Ennem raami või pöidade/jooksude ostmist tulebki välismaistest foorumitest hulga infot ammutada ja saad igati hea asja.
Loomulikult ei ole no name raamide juures süsinik vormi laotud nii nagu brändi raamide puhul ehk seal kuhu vaja pannakse rohkem jne. Pigem laotakse nende raamide puhul paksem kiht, et raam katki ei läheks. Nii saabki liiga tugev raam, mis ei ole nii mugav kui võiks aga on piisavalt kerge ja jäik võrreldes Al raamiga. Ja Al raam ei absorbeeri nii ehk naa maapinna ebatasasusi.
Kas keegi on oma silmaga näinud katki läinud no name raami?
Loomulikult ei ole no name raamide juures süsinik vormi laotud nii nagu brändi raamide puhul ehk seal kuhu vaja pannakse rohkem jne. Pigem laotakse nende raamide puhul paksem kiht, et raam katki ei läheks. Nii saabki liiga tugev raam, mis ei ole nii mugav kui võiks aga on piisavalt kerge ja jäik võrreldes Al raamiga. Ja Al raam ei absorbeeri nii ehk naa maapinna ebatasasusi.
Kas keegi on oma silmaga näinud katki läinud no name raami?
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Raami ei ole, jookse olen. Küll aga olen omanud originaal Specialized raami (Siimu lingi kontekstis märgiline bränd), mis läks katki, aga mis garantii korras ära vahetati.rainerhq kirjutas:Kas keegi on oma silmaga näinud katki läinud no name raami?
If everything's under control, you're going too slow!
-
- Rattur
- Postitusi: 54
- Liitunud: 20. 05. 2012. 15:12
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Olen kahte no-name carbon raami proovinud - esimene purunes (keskjooksu hülss (bottom bracket sleeve) tuli raami küljest lahti!) 6 kuu jooksul (vahetati garantiikorras välja, kuid tollikulud olid ikkagi ca 100 euri), teine raam purunes ca 1 a peale kasutuselevõttu (Haanja 100-l murdus raam sadulaposti juurest). Peale seda otsustasin, et aitab ja hetkel hiinakatega enam eksperimenteerida ei viitsi - lõppkokkuvõttes liiga kulukas.KaupoR kirjutas:Raami ei ole, jookse olen. Küll aga olen omanud originaal Specialized raami (Siimu lingi kontekstis märgiline bränd), mis läks katki, aga mis garantii korras ära vahetati.rainerhq kirjutas:Kas keegi on oma silmaga näinud katki läinud no name raami?
Marek
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Mul on kasutuses olnud 3 raami: MNT; CX ja MTB. Kõik siiani terved.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Palju need rattad tööd näinud on? Oled nendega hüppanud ja retsinud kõvasti või on need poest õlle toomist näinud?rainerhq kirjutas:Mul on kasutuses olnud 3 raami: MNT; CX ja MTB. Kõik siiani terved.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Miks peaks ratast retsima või sellega hüppama? Kõik mu rattad on treenimiseks ja võistlemiseks.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
No paljudel võistlustel, nt krossidel on raja peal palgi ületused, hüpped jne Kuidas sellele vastu on pidanud?rainerhq kirjutas:
Miks peaks ratast retsima või sellega hüppama? Kõik mu rattad on treenimiseks ja võistlemiseks.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Vaata 4 postitust ülespoole, vastus oli juba enne küsimust olemas.rapsakas kirjutas: No paljudel võistlustel, nt krossidel on raja peal palgi ületused, hüpped jne Kuidas sellele vastu on pidanud?
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Viimasest postid aasta+ möödas, kas vahepeal rahval muljeid juurde tekkinud?
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Ega see odav kaup õige ole tänapäeval
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
siit lehelt nagu ei leia eriti negatiivset nende kohta: http://chinertown.com/index.phpfronius kirjutas:Ega see odav kaup õige ole tänapäeval
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Tervitused,
on keegi lähi aja plaanib tellida mõnda 29 raami? Või annab hea kontakti kelle on positiivsed tagasiseded saanud.
Janno
on keegi lähi aja plaanib tellida mõnda 29 raami? Või annab hea kontakti kelle on positiivsed tagasiseded saanud.
Janno
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Tellisin just paar kuud tagasi 29" raamikomplekti ja kahvli siit: https://yaoflying.en.alibaba.com/, kontakt Werner Wei, e-mail wernerwei@yaoflying.com, telefon +86 18kuus 64kolm6 998null, eelistab WhatsAppiga suhtlemist. Hea teenindus, vastas kiiresti nagu enamus hiinlasi, suhtleb ka nädalavahetustel, kõik mis kaubast rääkis vastas tõele, hind oli hea, raam oli ka korralik, kokkupanekul erilisi probleeme polnud.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Tere,
äkki kirjutad lähemalt.
palju kaalus raam , kui kiirelt eesti kui suur raam ja jne jne.Võid panna ps!
Janno
äkki kirjutad lähemalt.
palju kaalus raam , kui kiirelt eesti kui suur raam ja jne jne.Võid panna ps!
Janno
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Algul oli plaan ehitada 27,5+ või 29+ ratas aga siis leidsin tavalise MTB raami millele pidi 2,5" lai kumm alla minema: https://goo.gl/fy1Fy1 . Õige raami suuruse valikul kasutasin Bike Comparator nimelist Exceli faili ( http://www.geocities.ws/clary_mtb_info/) võrreldes ostetavat raami olemasoleva ratta raamiga. L suuruses raami kaal oli 1140 grammi aga see ei olnud oluline ostukriteerium, pigem vältisin väga kergeid raame kuna mine tea mis nende vastupidavus on.
Samast kohast tellisin raami, kõva kahvli, lenksu, sadulaposti, pudelihoidjad ja stemi. Maksin PayPal'iga aga oleks saanud ka pangaülekandega. Vahe selles, et PayPal'is näeb müüja kohe kas raha üle kantud, pangaülekanne jõuab 3-4 päevaga Hiina. Peale maksmist nädala pärast läks kaup teele ning kaks nädalat oli teel ja üks nädal Eesti Postis enne kui peale tollivormistust kauba kätte sain. Seega kuu aega kokku.
Sadula ja gripid ostsin Aliexpressist ja muud rattaosad ostsin http://www.proshop.ee poest: XT M8000 1x11 käikarid, käpp ja pidurid, Absolute Black 34T esihammakas, New Race Comp30 jooksud pöia sisemõõduga 30mm ja Conti X-King Protection 2,4" kummid tubelessina peal.
Kokkupanemisel oli paar pisitõrget aga nendega pead ise ratast kokku pannes alati arvestama. Põhimõtteliselt pidi kolme asja parandama. Esiteks ei olnud tagapiduri sadula kinnituskoht raamil pidurikettaga täiesti risti ja seetõttu käis ketas vastu klotse. Sadula kinnituspoltide keermed iseenesest olid õieti. 15 min viilimist ja proovimist ning probleem oli lahendatud. Teiseks pidi ühele pudelihoidjale puurima uued kinnitusaugud, et paigalda see väheke kõrgemale kuna muidu ei saanud teist pudelit hoidjasse sisse suruda kuna läks vastu esimest pudelit. Kolmandaks oli pidi stemmi veidi töötlema: kahvli kinnitusava oli värvitud, seetõttu veidi libe ega tahtnud korralikult kinni jääda. Stemmil oli kahvli pool ka vaid üks kinnituskruvi mis probleemile kaasa aitas. Lihvisin värvi liivakaga maha ja panin ka keermeliimi ühenduse vahele siis jäi korralikult kinni. Aga niikuinii tahtsin pikemat stemmi ja tellisin uue mis kahe kinnituskruviga ja kinnitub paremini. Nii palju veel modifitseerisin raami, et käikari kõri ajasin täies pikkuses raami sisse, originaalis on raami sees vaid tross mille suunda muudab keskjooksu ümber olev soon. Selleks pidi vaid käikari trossi raami sissemineku alumiiniumist mütsi augud puurima suuremaks, et ka kõri sisse mahuks. Keskjooksu alt läks kõri kenasti läbi. Natuke vaeva nägin oma lollusest ka headseti paigaldamisel- esimese hooga panin valesti kokku.
Kokku sai selline ratas mida tahtsin: kõva kahvliga aga pehme kummiga. 29 x 2,4 kumm 30mm pöial lubab kasutada üllatavalt madalat rõhku: kaalun 80kg ning rõhkudega 0,7 ees/ 0,9 taga pole mingi probleem ka hooga üle juurikate lennata. Kasutan küll igaks juhuks veidi kõrgemat rõhku: 0.75- 0.8 ees/ 0.95-1,05 taga.
Kuna kasutan laia pöida ja ja laiu ning torkekindlaid kumme on ratta kaal koos kõigega mis külge kruvitud 9,5 kg. Kogu lõbu läks maksma veidi alla 1600€.
Järgmine projekt on TT ratta kokkupanek, tänaseks on raam nädalaga Xiamen'ist Leetu jõudnud.
Samast kohast tellisin raami, kõva kahvli, lenksu, sadulaposti, pudelihoidjad ja stemi. Maksin PayPal'iga aga oleks saanud ka pangaülekandega. Vahe selles, et PayPal'is näeb müüja kohe kas raha üle kantud, pangaülekanne jõuab 3-4 päevaga Hiina. Peale maksmist nädala pärast läks kaup teele ning kaks nädalat oli teel ja üks nädal Eesti Postis enne kui peale tollivormistust kauba kätte sain. Seega kuu aega kokku.
Sadula ja gripid ostsin Aliexpressist ja muud rattaosad ostsin http://www.proshop.ee poest: XT M8000 1x11 käikarid, käpp ja pidurid, Absolute Black 34T esihammakas, New Race Comp30 jooksud pöia sisemõõduga 30mm ja Conti X-King Protection 2,4" kummid tubelessina peal.
Kokkupanemisel oli paar pisitõrget aga nendega pead ise ratast kokku pannes alati arvestama. Põhimõtteliselt pidi kolme asja parandama. Esiteks ei olnud tagapiduri sadula kinnituskoht raamil pidurikettaga täiesti risti ja seetõttu käis ketas vastu klotse. Sadula kinnituspoltide keermed iseenesest olid õieti. 15 min viilimist ja proovimist ning probleem oli lahendatud. Teiseks pidi ühele pudelihoidjale puurima uued kinnitusaugud, et paigalda see väheke kõrgemale kuna muidu ei saanud teist pudelit hoidjasse sisse suruda kuna läks vastu esimest pudelit. Kolmandaks oli pidi stemmi veidi töötlema: kahvli kinnitusava oli värvitud, seetõttu veidi libe ega tahtnud korralikult kinni jääda. Stemmil oli kahvli pool ka vaid üks kinnituskruvi mis probleemile kaasa aitas. Lihvisin värvi liivakaga maha ja panin ka keermeliimi ühenduse vahele siis jäi korralikult kinni. Aga niikuinii tahtsin pikemat stemmi ja tellisin uue mis kahe kinnituskruviga ja kinnitub paremini. Nii palju veel modifitseerisin raami, et käikari kõri ajasin täies pikkuses raami sisse, originaalis on raami sees vaid tross mille suunda muudab keskjooksu ümber olev soon. Selleks pidi vaid käikari trossi raami sissemineku alumiiniumist mütsi augud puurima suuremaks, et ka kõri sisse mahuks. Keskjooksu alt läks kõri kenasti läbi. Natuke vaeva nägin oma lollusest ka headseti paigaldamisel- esimese hooga panin valesti kokku.
Kokku sai selline ratas mida tahtsin: kõva kahvliga aga pehme kummiga. 29 x 2,4 kumm 30mm pöial lubab kasutada üllatavalt madalat rõhku: kaalun 80kg ning rõhkudega 0,7 ees/ 0,9 taga pole mingi probleem ka hooga üle juurikate lennata. Kasutan küll igaks juhuks veidi kõrgemat rõhku: 0.75- 0.8 ees/ 0.95-1,05 taga.
Kuna kasutan laia pöida ja ja laiu ning torkekindlaid kumme on ratta kaal koos kõigega mis külge kruvitud 9,5 kg. Kogu lõbu läks maksma veidi alla 1600€.
Järgmine projekt on TT ratta kokkupanek, tänaseks on raam nädalaga Xiamen'ist Leetu jõudnud.
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Anna siis TT ratta kohta ka infot
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: "Noname" carbon raamiga MTB.
Mõnede Hiina TT raamide hinnad kipuvad juba olema samas hinnaklassis kui Euroopast ostetud, näiteks minu silmale ilus Avenger T6 http://www.avengercycles.com/plus/view.php?aid=42 mis oli 1600$ koos transpordi aga ilma EU maksuteta. Enamus Hiina TT raame 2012 Cervelo P5 analoogid mis enam väga värske ei tundu, mõnda pole kohe saada, mõnele max 23mm kumm, leidub ka maanteka raamile ehitatud. Raamikomplekt mille lõpuks valisin on selline: http://yishunbike.com/tt_frames-60-700c ... 01-lctt001 . Disaini poolest polnud just minu esimene valik aga hind oli mõistlik: jäi koos transa, transpordikindlustuse ning EU maksudega 1000$ kanti. Suhtlemine oli kiire, asjalik ja viisakas nagu hiinlastele enamasti kohane, suhtlesin tüdrukuga kellel nimeks Yanyi Xu, email: yanyi.xu@yishunbike.com , Tel(whatsapp):+86 18850062165 . Raami suuruse valikul kasutasin eelmises postituses viidatud Exceli faili. TRP TTV esipiduri tellisin ka Hiinast poole odavamalt kui EU-st oleks saanud, lisaks vaatan Hiinast 25mm pöiaga jooksud, ca 60mm ette, et liiga tuuletundlik poleks ja 80 taha, et ikka cool välja näeks, 25 mm kumm peale. Tubulariga sõitnud aga lähen tõenäoliselt clincherile üle, et kummi parandamiseks valjalik võtaks vähem ruumi aga tubelessiks veel ei tee. Plaan panna just välja tulnud Ultegra Di2 R8000 jubinad peale, sellega tegelen kui raam käes. Eks räägin kui valmis saab aga mul tegemist nii palju, et enne septembri lõppu see vist ei juhtu, uue Ultegra asju pole ka veel kõiki saada. Ratta hinnaprognoos 2700€.raikzz kirjutas:Anna siis TT ratta kohta ka infot