Tere,
oleks plaan osta MTB jalgratas. Ja ainsana juba enam-vähem kvaliteetne ning 'kättesaadav' hinnaklass (minu jaoks), mis mulle silma jäi, olid CLASSIC rattad, täpsemalt tekkis siis küsimus mudelite Discovery 2.2 ja 2.3 vahel.
Panin nende kahe ratta andmed kõrvuti ja pm kõik klapivad va. 3 asja: tagumine käiguvahetaja, eskäiguvahetaja ja rattakummid- ei suudagi nüüd aru saada millisel mudelil, millised käiguvahetid ja kummid paremad on?
Silma jäi ka Classic Discovery 3.3 mis on kindlasti 2. seeria omadest parem? (http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/jalgra ... scovery-33)
Rohkem andmeid:
http://www.hawaii.ee/discovery-22-1
http://www.hawaii.ee/discovery-23
Oskab äkki keegi üldse CLASSIC rattaid kommenteerida, on Sul või tuttaval olnud, kuidas rahule jäid/jäi?
Ning milline mudel oleks normaalsem osta, kas 2.2 või 2.3? Mis on miinused ja plussid?
Suured tänud kõikidele kes läbi lugesid ja ka kommenteerides nõu annavad.
CLASSIC Discovery´d
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: CLASSIC Discovery´d
Põhiline küsimus - Kus sa sellega sõitma hakkad?
Kui asvaltil või linnas,siis unusta see MTB ära,ja osta kasutatud 28" hübriid.
Kui asvaltil või linnas,siis unusta see MTB ära,ja osta kasutatud 28" hübriid.
Re: CLASSIC Discovery´d
Hübriid mulle ilmselgelt taskukohane ei oleks. Sõita plaanin igal pool. Varem oli ratas Author Matrix- mis oligi lihtsalt maastikuratas ja midagi pole kurta selle kohta. Sõidan asfaltil või pargis-vahet pole. MTB on mitmekülgne. Niisama umbes ka ei oska nüüd välja tuua, et kus ma nüüd rohkem sõitma hakkan tee peal või siis pargimaastikul- see rohkem hobi korras.
Re: CLASSIC Discovery´d
Soovitan sellist ratast.Usun,et kui sellisega sõidad igapäevaselt,siis MTB-d sa ei taha üldse näha ka enam.Sellise hinnaklassi MTB-d ei vaataks juba sellepärast,et veereb nirult ja komponendid pole midagi head.Lisaks kuna selline ratas on hea ja mugav,siis saab sellega ka edukalt trenni ka teha.Gr33nWolf kirjutas:Hübriid mulle ilmselgelt taskukohane ei oleks. Sõita plaanin igal pool. Varem oli ratas Author Matrix- mis oligi lihtsalt maastikuratas ja midagi pole kurta selle kohta. Sõidan asfaltil või pargis-vahet pole. MTB on mitmekülgne. Niisama umbes ka ei oska nüüd välja tuua, et kus ma nüüd rohkem sõitma hakkan tee peal või siis pargimaastikul- see rohkem hobi korras.
http://www.soov.ee/tallinn/Nishiki_Hybr ... m?ca=1&w=3
Re: CLASSIC Discovery´d
Aga just sellepärast ma juba teema alguses ära mainisingi, et see on just MINULE sobiv hinnaklass. Kahjuks midagi kallimat esialgu vähemalt, lubada ei saa. Vaadates seda ratast, siis ma 99% kindel, et juba esimese metsasõidu järelt on need kummid juba katki mul ja maastikul ilma amortideta sõita on.. no ikka väga jäik. Mul ei ole plaan hullu trenni tegema hakata (nagu ma sedagi juba mainisin- hobi korras) ja niisama maanteel ühest linnast teise jalgrattaga veerema hakata.
Re: CLASSIC Discovery´d
Sellises hinnaklassis vaata pigem kasutatud rattaid.
Alla 200€ uus ratas on ikka suht kehv. Kui saad natuke paremaga sõita ja siis istud selle odava selga uuesti, saad aru kui kehv ta tegelikult on.
Sellises hinnaklassis on tüüpilised säästumarketi/maxima rattad. Ja need Discoveryd ei ole paremad.
Soovis viidatud ratas on oluliselt parem ja kõvakattega teel liigub see oluliselt kiiremini.
Saab ka metsa minna, kui päris maastikule ei roni vaid sõidad suhteliselt kõvade metsaradade peal. Amort ei ole otseselt vajalik. Seda enam, et päris amort maksab rohkem kui need Discovery rattad. Nendel ratastel pole muud kui vedru seal sees. See amordilaadne toode on ka väga raske, lisades ratta kaalule kilo või rohkem.
Vaata näiteks seda teemat: viewtopic.php?f=143&t=50051 Kõik kolm ratast on paremad.
Või seda: viewtopic.php?f=143&t=49018
Või seda: viewtopic.php?f=143&t=50021
Või vaata ise müüginurgas ringi, kindlasti on veel pakkumisi.
Sama raha eest saad oluliselt parema kasutatud ratta.
Alla 200€ uus ratas on ikka suht kehv. Kui saad natuke paremaga sõita ja siis istud selle odava selga uuesti, saad aru kui kehv ta tegelikult on.
Sellises hinnaklassis on tüüpilised säästumarketi/maxima rattad. Ja need Discoveryd ei ole paremad.
Soovis viidatud ratas on oluliselt parem ja kõvakattega teel liigub see oluliselt kiiremini.
Saab ka metsa minna, kui päris maastikule ei roni vaid sõidad suhteliselt kõvade metsaradade peal. Amort ei ole otseselt vajalik. Seda enam, et päris amort maksab rohkem kui need Discovery rattad. Nendel ratastel pole muud kui vedru seal sees. See amordilaadne toode on ka väga raske, lisades ratta kaalule kilo või rohkem.
Vaata näiteks seda teemat: viewtopic.php?f=143&t=50051 Kõik kolm ratast on paremad.
Või seda: viewtopic.php?f=143&t=49018
Või seda: viewtopic.php?f=143&t=50021
Või vaata ise müüginurgas ringi, kindlasti on veel pakkumisi.
Sama raha eest saad oluliselt parema kasutatud ratta.