Kõrv kõver?
Kõrv kõver?
Probleem on järgmine:
Kui kett on risti (eest väikseim tagant väikseim) siis kett jookseb alumiselt litrilt maha.
Varem ei ole seda probleemi täheldanud, aga eile sai ratast veidike "upitud". Nimelt vahetasin eile vana keti HG73 PC-99 vastu, ratas kukkus käikari küljele maha, kränk ja keskjooks sai vahetatud, mille tulemusena on väikseim hammakas ca 1..2 mm raamile lähemal.
Visuaalselt tundub, et käikar on justkui natuke viltu...
Samas on siin palju juttu olnud SRAM-i ja Shimano kettide erinevusest... Kas see sellest ei või tulla? Ning kas on mingi reegel, kuidas kõrva õiget asendit kindlaks teha?
Kui kett on risti (eest väikseim tagant väikseim) siis kett jookseb alumiselt litrilt maha.
Varem ei ole seda probleemi täheldanud, aga eile sai ratast veidike "upitud". Nimelt vahetasin eile vana keti HG73 PC-99 vastu, ratas kukkus käikari küljele maha, kränk ja keskjooks sai vahetatud, mille tulemusena on väikseim hammakas ca 1..2 mm raamile lähemal.
Visuaalselt tundub, et käikar on justkui natuke viltu...
Samas on siin palju juttu olnud SRAM-i ja Shimano kettide erinevusest... Kas see sellest ei või tulla? Ning kas on mingi reegel, kuidas kõrva õiget asendit kindlaks teha?
Viimati muutis margo, 10. 02. 2004. 19:08, kokku muudetud 2 korda .
kas käiguka litrid vahetasid ära kui uue keti panid? kui vana kett väga kulunud oli, siis on ka litrid vana keti järgi kulunud ja uus kett ei hambu täpselt litritega. kui kett ote on, siis ei tule maha, aga ees väike- taga väike hammakas, siis kett viltu. või on uus kett pikem ja kett käib vastu ketipingutaja ülemist litrit?, siis tuleb ka kett maha.
Mis uus vänt ja keskjooks on? Mis keskjooksu võlli pikkus? Endal kogemus LX cranki upgradest '02 aasta versioon '03 aasta versioonile. Et säilitada korrektne chainline, pidi 113mm võlliga keskjooksu vahetama 118mm võlliga keskjooksu vastu. Mõndagi saab kompenseerida tagakäikari regulliga, kuid mitte lõputult. Õige chainline peaks olema eest keskmine ja tagant keskmine ühel joonel. Selle mõõtmiseks isegi vastav riist olemas.
Sai Deore cränk ja keskjooks XT vastu vahetatud. Uue võlli pikkust ei oska öelda.
Litreid ei vahetanud, läbisõit tagakasseti, käiguka ja vana ketiga on ca 800 km.
Uus kett pikem kindlasti ei ole, pigem lühem.
Eest keskmine ja tagant keskmine - siis tundub enam-vähem ühel joonel olevat küll.
Njahh, eks ma siis targemate juurde lähen ilmselt.
Litreid ei vahetanud, läbisõit tagakasseti, käiguka ja vana ketiga on ca 800 km.
Uus kett pikem kindlasti ei ole, pigem lühem.
Eest keskmine ja tagant keskmine - siis tundub enam-vähem ühel joonel olevat küll.
Njahh, eks ma siis targemate juurde lähen ilmselt.
soovitan uue kõrva tagavaraks hankida. painutatud kõrvale ei anna ükski mehann enam garantiid. võib olla eluaegne kuid võib poolduda kõige ebasobivamal hetkel.margo kirjutas:Et teema õhku ei jääks, ütlen clubberslastele ka, et probleem oli ikkagi kõveras kõrvas, mis sai otseks painutatud.
Nii, et teema ammendatud, velo "on a road again".
Tänud abilistele.
ka mina annan omalt poolt soovitused selle kõrva suhtes- võtke kõik kelle raamil on selline asjandus see kõrv ära ning tõmmake lapiga puhtaks ja vaadake et sinna mingeid pragusi pole tekkinud.tean täpselt et võib selline oht võib olla kuna ise ka kunagi kui rattast põhjalikumalt küürisin nägin enda raami kõrvas mõra.XTR oleks kole kalliks mul läinud kui suure hoo pealt kõrv järgi oleks andnud niiet vaadake kõik üle see pole keeruline kuid hiljem võite väga õnnelikuna tunda kui avastate mõra kõrvas enne kräshi.......
ärge keegi nii arvake et ah mul on nii kõva ratas või uus ratas et sinna nii naljalt mõra ei teki, mul Egoisti raam ise seda ka väga präänikute hulka ei liigitaks kuid ka andis järele... see võib tehase viga ka olla niiet head uurimist:)
ärge keegi nii arvake et ah mul on nii kõva ratas või uus ratas et sinna nii naljalt mõra ei teki, mul Egoisti raam ise seda ka väga präänikute hulka ei liigitaks kuid ka andis järele... see võib tehase viga ka olla niiet head uurimist:)