seiklusspordisari 2004
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
seiklusspordisari 2004
loodus tühja kohta ei salli ja seetõttu on see aasta tulemas
http://www.xdream.ee/
aja jooksul ilmub sinna ka rohkem infot, esimene juhend ja üldtingimused pn paigas
http://www.xdream.ee/
aja jooksul ilmub sinna ka rohkem infot, esimene juhend ja üldtingimused pn paigas
...
Päris huvitav üritus minu meelest, aga väga kirved regamishinnad. Aga, see on siis nagu triatloni vormis, et kõik kolm ala järjest läbi või kuidas, see koht jäi nagu natuke segaseks.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Tegelikult ei tasuks seda jooksu seiklusspordi juures väga karta. Lisaks tuleb siin veel mängu orienteerumisoskus, üldine vastupidavusvõime ja ilmselt ka ülesannete lahendamise leidlikus. Paljas jooksukiirus üksi edu ei taga. Ning arvestage, et ka kiire kanuusõit pole sugugi nii lihtne, kui algul tunduda võib!
Oddo
Tõsi ta on, jooksukiirusest olulisem on hoopis orienteerumisoskus, üks korralik 15 min eksimus on selline, mida juba puhtalt jooksukiirusega tagasi ei tee. Ja omast kogemusest tean, et kanuuga on võimalik väga palju kaotada.oddo kirjutas:Tegelikult ei tasuks seda jooksu seiklusspordi juures väga karta. Lisaks tuleb siin veel mängu orienteerumisoskus, üldine vastupidavusvõime ja ilmselt ka ülesannete lahendamise leidlikus. Paljas jooksukiirus üksi edu ei taga. Ning arvestage, et ka kiire kanuusõit pole sugugi nii lihtne, kui algul tunduda võib!
Oma kogemusest lähtudes paneksin võistlusspordiüritusel osalemisel vajalikud oskused ja võimed sellisesse järjekorda:
1. Orienteerumisoskus - absoluutselt "must have" Lisaks arusaam, et rattaetapil tuleb kaardile läheneda natuke teisiti kui jooksuetapil.
2. Istumiskohad kanuus - iga mansaliikme oskused on erinevad ning igaühe optimaalseimad kohad kanuus tuleb paari proovisõiduga selgeks teha. Loomulikult õnnestub treeninguga oma oskusi parandada kuid eeldame, et enamik huvilisi peale võistluste kanuuga aja peale ei sõida
3. Tahtejõud - pean silmas seda, et rajale minnakse kindla ja pideva eesmärgiga võistlus lõpetada. Kui äpardusi juhtub (kevadisel võistlusel kanuuga ümberminek) siis keegi ei tohi kõva häälega välja öelda, et äkki lõpetaks ära.
4. Ettevalmistus - kaasas pumbad, varukummid, söök, jook, sobivad riided, külma vastased kreemid jne.
Siit edasi siis kõik ülejäänud võimed/oskused, mis on loomulikult ka vajalikud kuid harrastajatale mitte nii olulised. Selline siis minu arvamus seiklusspordist
1. Orienteerumisoskus - absoluutselt "must have" Lisaks arusaam, et rattaetapil tuleb kaardile läheneda natuke teisiti kui jooksuetapil.
2. Istumiskohad kanuus - iga mansaliikme oskused on erinevad ning igaühe optimaalseimad kohad kanuus tuleb paari proovisõiduga selgeks teha. Loomulikult õnnestub treeninguga oma oskusi parandada kuid eeldame, et enamik huvilisi peale võistluste kanuuga aja peale ei sõida
3. Tahtejõud - pean silmas seda, et rajale minnakse kindla ja pideva eesmärgiga võistlus lõpetada. Kui äpardusi juhtub (kevadisel võistlusel kanuuga ümberminek) siis keegi ei tohi kõva häälega välja öelda, et äkki lõpetaks ära.
4. Ettevalmistus - kaasas pumbad, varukummid, söök, jook, sobivad riided, külma vastased kreemid jne.
Siit edasi siis kõik ülejäänud võimed/oskused, mis on loomulikult ka vajalikud kuid harrastajatale mitte nii olulised. Selline siis minu arvamus seiklusspordist
Just-just. Eelmine aasta osalesin ühel X-Adventure etapil, kus harjumatu kaardi tõttu panime ühest punktist veidi mööda ja hakkasime siis otse minema. Kaardil oli õrnalt sinist, tegelikult oli tõsine soo Ajakaotus vähemalt 30-40 min.ain kirjutas:Tõsi ta on, jooksukiirusest olulisem on hoopis orienteerumisoskus, üks korralik 15 min eksimus on selline, mida juba puhtalt jooksukiirusega tagasi ei tee. Ja omast kogemusest tean, et kanuuga on võimalik väga palju kaotada.
Oddo
Arvan, et on küll. Mis raha võtavad:Rom kirjutas:Kas selline osavõtu tasu on ka põhjendatud kuidagimoodi?
1. 100 kanuu rent ja transport
2. 3 erinevat kaarti + paarkümment kontrollpunkti koos elektroonilise märkesüsteemiga
3. vahetusalad
4. kogu võistluse kestvus algusest lõpuni 8- 10 tundi + raja ülespanek ja mahavõtmine
5. trassi- ja kontrollpunkti kohtunikud
6. võistluskeskus
Kui rajale lähed, siis tunned, et selle raha eest on funi ja valu ülearugi...
Lugesin reeglitest:
Selle järgi talitades tundub, et rattakingad/jooksukingad peavad erinevatel etappidel endaga kaasas olema. Huvitav, kas see on taotluslik või on korraldajatel lihtsalt kahe silma vahele jäänud?Vahetusalas võib olla... ...ratas koos kiivri ja joogipudeliga jalgratta etapil. Ratta küljes võib olla veel spidomeeter, pump ja rattakott. Kõik muu vajaminev peab olema võistlejatel endil kaasas.
Ilmselt taotluslik. Üldiselt seda laadi üritustel tuleb kogu träna endaga kaasas tassida (kanuud muidugi mitte). Nii on olnud ka sarnastel 36 tunni üritustel. Oleneb muidugi, mis suunaga ja mis laadi üritus teha. Näiteks Lapin Kulta sarjas sai vahetusriided ja rattakingad vahetusalasse jätta, mõnel teisel üritusel aga mitte. Ise eelistaks selliseid sportlikumat laadi ja kiiremat liikumist võimaldavaid üritusi, kus rattakingad, riided ja sööki- jooki vahetusalas ootamas. Muuseas mõningatel üritustel tuleb kiivrit- pumpa- rattakompuutrit jne ka kogu aeg kaasas tassida. Mõningatel üritustel on kehtestatud ka min veevaru ja vahetusriiete kohustuslikkus.Erx kirjutas:Lugesin reeglitest:Selle järgi talitades tundub, et rattakingad/jooksukingad peavad erinevatel etappidel endaga kaasas olema. Huvitav, kas see on taotluslik või on korraldajatel lihtsalt kahe silma vahele jäänud?Vahetusalas võib olla... ...ratas koos kiivri ja joogipudeliga jalgratta etapil. Ratta küljes võib olla veel spidomeeter, pump ja rattakott. Kõik muu vajaminev peab olema võistlejatel endil kaasas.
Krt sügisene võistlus langeb lisaks Tartu Rattamaratonile kokku ka sügisese VX sarja võistlusega Lätis. Äkki korraldajad tõesti on nõus muutma kuupäevi? 11.-12.09 tundub suht tühi nädalavahetus olema (vähemalt minu vaatevinklist). Hmmm äkki korraldajad sebivad ümber, saavad osavõtjaid rohkem
Lisaks
27.juuni, Bike Adventure 2004, Harjumaa, (rattaorienteerumine, valikorienteerumine, kontrollaeg 4h).
http://www.orienteerumine.ee/okalender. ... us&id=1086
Lisaks
27.juuni, Bike Adventure 2004, Harjumaa, (rattaorienteerumine, valikorienteerumine, kontrollaeg 4h).
http://www.orienteerumine.ee/okalender. ... us&id=1086
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Seni on olnud nii, et ca 1,5h jala (kuni 15km linnulennuliselt KPde vahel maastikul), 1,5h kanuud (10 km jõel või järvel) ja 2h ratast (40-45km rattaorienteerumist peamiselt mööda metsateid) - seda siis 5h võistluse puhul, Lapin Kulta etapid olid lühemad (ca 3h). Usun, et suhteliselt sama proportsioon säilib ka nüüd, lisanduvad lisaülesanded, mis kokkuvõttes teevad raja läbimise huvitavamaks, vaheldusrikkamaks ja vähem kurnavamaks.Optik kirjutas:Kas on ka teada, kui pikk maa igal alal läbida tuleb?