Jüri TTT 18.06.14
Jüri TTT 18.06.14
Hei,
otsin kaaslasi, kellega sõita Jüri Meeskonnasõit.
Eesmärgiks keskmine 40km/h
Riho 5null53759
otsin kaaslasi, kellega sõita Jüri Meeskonnasõit.
Eesmärgiks keskmine 40km/h
Riho 5null53759
Re: Jüri TTT 18.06.14
Otsin meeskonda. Pirita TT keskmine kiirus oli 39,6. Meeskonnaga jõuaks ilmselt umbes 42km/h sõita.
Mart
5kuus6497null2
Mart
5kuus6497null2
Re: Jüri TTT 18.06.14
Pilte ürituselt:
http://foto.karahh.pri.ee/18062014
http://foto.karahh.pri.ee/18062014
"Ostke endale jalgratas. Kui te ellu jääte, siis te kindlasti ei kahetse." (Mark Twain)
Re: Jüri TTT 18.06.14
Aitähh KaRahh, palju häid pilte
"Demokraatlikus riigis on igal inimesel õigus omada eraldistardikombet ja aerokiivrit!" - Anonüümsust sooviv rattur
Re: Jüri TTT 18.06.14
KaRahh kirjutas:Pilte ürituselt:
http://foto.karahh.pri.ee/18062014
Re: Jüri TTT 18.06.14
Ma kohe ei saa, eksole.
Juhendi punkt 18 sätestab etapi tulemuste eest antavad punktid. Selle tabeli järgi peaks võitja etapil saama 400 punkti, teine koht 359 jne, kusjuures tabelis on küll meeskonnasõidule eraldi alajaotus aga punktides mitte mingit vahet ei ole. Neljanda etapi järgsetest üldtulemustest aga vaatan, et võitjale on antud neljanda etapi eest 350 punkti. Naiste tabelis on teine koht saanud 329 punkti (juhendi järgi peaks olema 359) ja meeste tabelis on 5. koha punktid 306 (juhendi järgi peaks olema viies koht 316 punkti).
Enne kui ma sarkastiliseks lähen, palun korraldajatelt kommentaari sellisele anomaaliale.
Juhendi punkt 18 sätestab etapi tulemuste eest antavad punktid. Selle tabeli järgi peaks võitja etapil saama 400 punkti, teine koht 359 jne, kusjuures tabelis on küll meeskonnasõidule eraldi alajaotus aga punktides mitte mingit vahet ei ole. Neljanda etapi järgsetest üldtulemustest aga vaatan, et võitjale on antud neljanda etapi eest 350 punkti. Naiste tabelis on teine koht saanud 329 punkti (juhendi järgi peaks olema 359) ja meeste tabelis on 5. koha punktid 306 (juhendi järgi peaks olema viies koht 316 punkti).
Enne kui ma sarkastiliseks lähen, palun korraldajatelt kommentaari sellisele anomaaliale.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Jüri TTT 18.06.14
Mnjah,
kodukat uuendades on jäänud punktitabelis meeskonnasõidu veerus punktid ära muutmata. EJL-is üleval olevas pdf formaadis juhendis on meeskonnasõidu preemiapunktid poole väiksemad kui individuaalsetel etappidel. Samuti on Aerobike koduka inglise ja läti keelses versioonis preemiapunktid samasugused kui EJL-i saadetud kinnitatud juhendis. Mis ma oskan öelda - inimlik eksitus, tähelepanematus.
Miks on meeskonnasõidul esikohtade preemiapunktid poole väiksemad?
Individuaalsetel etappidel saab etapi võitja 400p, teise koha saavutanud võistlea 359p - vahe seega 41 punkti. Kuivõrd suurendasime meeskonade suuruseid tänavu 6 ratturini, siis saaksid samasuguse preemiapunktide süsteemi korral kõik 6 esimese tiimi ratturit 400p. Kõik kuus teise tiimi ratturit saaksid aga 302p. Vahe seega etapi esimese ja teise koha vahel oleks 98p. Seega oleks meeskonnasõidu etapp sarja üldkokkuvõtte osas ca 2,4 korda tähtsam kui individuaaletapid. Teisisõnu võiks juhtuda see, et eraldistardi sarjas määraks heade meeskonnakaaslaste olemasolu suure tõenäosusega sarja üldvõidu saatuse. Et seda vältida ning saavutada olukord, kus sarja etappidel oleks võrdsem kaal, siis sai meeskonnasõidu etapilt teenitavaid preemiapunkte poole võrra vähendatud. Nõnda oleks esimese ja teise koha vahe meeskonnasõidu etapil 52p - samas suurusjärgus kui eraldistardi etappidel.
kodukat uuendades on jäänud punktitabelis meeskonnasõidu veerus punktid ära muutmata. EJL-is üleval olevas pdf formaadis juhendis on meeskonnasõidu preemiapunktid poole väiksemad kui individuaalsetel etappidel. Samuti on Aerobike koduka inglise ja läti keelses versioonis preemiapunktid samasugused kui EJL-i saadetud kinnitatud juhendis. Mis ma oskan öelda - inimlik eksitus, tähelepanematus.
Miks on meeskonnasõidul esikohtade preemiapunktid poole väiksemad?
Individuaalsetel etappidel saab etapi võitja 400p, teise koha saavutanud võistlea 359p - vahe seega 41 punkti. Kuivõrd suurendasime meeskonade suuruseid tänavu 6 ratturini, siis saaksid samasuguse preemiapunktide süsteemi korral kõik 6 esimese tiimi ratturit 400p. Kõik kuus teise tiimi ratturit saaksid aga 302p. Vahe seega etapi esimese ja teise koha vahel oleks 98p. Seega oleks meeskonnasõidu etapp sarja üldkokkuvõtte osas ca 2,4 korda tähtsam kui individuaaletapid. Teisisõnu võiks juhtuda see, et eraldistardi sarjas määraks heade meeskonnakaaslaste olemasolu suure tõenäosusega sarja üldvõidu saatuse. Et seda vältida ning saavutada olukord, kus sarja etappidel oleks võrdsem kaal, siis sai meeskonnasõidu etapilt teenitavaid preemiapunkte poole võrra vähendatud. Nõnda oleks esimese ja teise koha vahe meeskonnasõidu etapil 52p - samas suurusjärgus kui eraldistardi etappidel.