ratta ost.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
ratta ost.
ratas olemas, ostsin Scoti.
kunagi ehk jõuab ka cannodale`i ära proovida
kunagi ehk jõuab ka cannodale`i ära proovida
Viimati muutis MH, 16. 08. 2004. 09:25, kokku muudetud 2 korda .
Natuke arusaamatuks asi jäänud ? Kas Sa tahad kindlasti uut ratast, või on Sul plaan selle ostuks kulutada ca. 10 000.- ning viimane ei pea tingimata uus olema ? Kasutatud ratta ostu soovi korral, vaata korra selle sama lehe ost-müük rubriiki. Samas kauplevad paljud poedki kasutatud ratastega, nii et, mine ja uuri.
Ennem ostu tee aga endale selgeks, milleks Sul seda üldse vaja on - poes käimiseks, sõpradega ringi kruiisimiseks, tervisesporsiks, treenimiseks/võistlemiseks. Vastavalt sellele osatakse Sulle palju paremini soovitusi anda.
Ennem ostu tee aga endale selgeks, milleks Sul seda üldse vaja on - poes käimiseks, sõpradega ringi kruiisimiseks, tervisesporsiks, treenimiseks/võistlemiseks. Vastavalt sellele osatakse Sulle palju paremini soovitusi anda.
.Ratta eesmärk on trenn ja ka osaleda mõnel võistlusel(nii palju kui võimalik).Siis harrastajate klassis(vms).Pakkumisi võib teha privasse(1 juba tehti ja väga ahvatlev )
Enda silmis pean Cannondale kõige kõigemaks
Enda silmis pean Cannondale kõige kõigemaks
Viimati muutis MH, 16. 08. 2004. 09:25, kokku muudetud 2 korda .
No margi kohapealt on igalyhel omad eelistused, no selle raha eest saad deore või LX varustusega pilli, kuigi kipun arvama et jääb see deore klassi , surfa kõigpealt ratta myyjate saitidel, Author ja nishiki, merida suht head kvaliteedi ja hinna suhte klassis.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
No aga miks sa siis tige oled?gearhead kirjutas:Pakkumisi võib teha privasse(1 juba tehti ja väga ahvatlev )
Kui kännarit tahad osta, siis võid arvestada sellega, et sellise tekstiga ratas maksab sama konfiguratsiooni juures vähemalt 10% rohkem kui noname-ratas.gearhead kirjutas:Enda silmis pean Cannondale kõige kõigemaks
Viimati muutis huko, 12. 02. 2004. 18:47, muudetud 1 kord.
Signature sucks!
kännari puhul pead nime eest päris palju maksma. Hiljem, hakkad ka hoolduse eest rohkem pappi välja käima, amort. Meie (loe Eesti) oludes, pead valima (oleks mõistlikum) sellise ratta, millele juppe vähemalt paarist poest nii enam-vähem saada. Muidugi, ei saa kedagi keelata osta midagi ilusat ja eksklusiivset, eks see igaühe enda asi, kuhu ja kui palju tahab raha kulutada.
Kännär on jah kallim,aga samas on seal seda midagi,mida teistel märkidel tihtilugu ei ole.Ise olen ka kunagi paari kännäri omanik olnud ja nendega ringitiirutades tekkis tunne,et olen teistest ikka parem küll.Hästi hoitud ja hooldatud kasutatud ratast tasub osta küll(hea hind).Alates 10 000kroonist saab allahindluste ajal ka juba nn võistlusraamiga rattaid.Juppe ma ei vaataks üldse.Sest ratas algab raamist,siis jooksud ja amort ja viimasena jupid(muidugi ei saa keskjooksu-väntade tähtsust alahinnata) .Jupid kuluvad ja neid tuleb niiehknaa tulevikus ümber vahetada.
Kasutatud kännäri puhul vaata ka kindlasti,kuidas Headshock-il käsi käib.
Kasutatud kännäri puhul vaata ka kindlasti,kuidas Headshock-il käsi käib.
Kännäri ainukene eriline asi on Headshock ja kaelalaagrid,mida saab ka ligemalt kui USAst.Raaminurkasid on ka Eestis müüa,niiet ära pabista.Lase mõnel maniakil üle vaadata(raam,amort,rummud,keskjooks,jooksud,hammakad,ketid-värgid-särgid )ja kui kõik ok ja asi meeldib,osta ära.Amorti näita sellega kursis olevale,teised ei pruugi selle seisukorrast aru saada.
1.Aaaa, ok! Aga ma pole vihasena olemisest midagi kirjutanud...gearhead kirjutas:1.to huko see ei tähenda, et ma vihane oleks -kui seda tõlkida siis nagu kuri vms.N: ratta välimus on väga (smile) [halb näide]
2. Praegu Trek, aga seda enam ei taha.hinna ja kvaliteedi suhe on teistel palju parem
2. Cannondale puhul on hinna-kvaliteedi suhe veelgi nõrgem kui Trekil. BTW, Rademaris on hetkel vägagi soodsalt saada eelmise aasta Treki mudeleid! http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... 1605dd03fb
6500 mahub peaaegu su hinnalimiiti.
Ja ka Authoril on hetkel häid pakkumisi: http://www.author.ee/soodus.htm
Njaah, raam võib ju olla sama geomeetriaga, aga odavamate mudelite juures kasutatakse paksemaid ja raskemaid torusid. Näiteks eelmise aasta C-dale raamid :vaikija kirjutas:Alates 10 000kroonist saab allahindluste ajal ka juba nn võistlusraamiga rattaid.Juppe ma ei vaataks üldse.
CAAD3
CAAD4 V-piduri võimalusega
CAAD4
CAAD5
Ja soovituslikud raami-kahvli hinnad Soomes:
CAAD3 + CroMo kahvel 749 e
CAAD4 + Super Fatty DL 1399 e
CAAD5 + Lefty 1999 e
Soome hinnad seetõttu, et eesti C-müüjate hinnakirja mina netist ei leia.
Võistlusraam alates aastast 1999 on CAAD5 (1,54kg). Kaaluvahe CAAD4-ga on 100 g, palju CAAD3 kaalub, ei tea.
Ja seda, et kuskilt õnnestub osta CAAD4/5 raamiga ratas, millel on külge keeratud Acera või Alivio jupid, et mahuks selle 10000 Eeguse hinnapiiri sisse, mina ei usu.
Ja juppide vahetamisega on selline värk, et odavam ja lihsam tuleb vast 2-3 aasta tagant vana ratta maha müümine ja uue ostmine kui juppide upgrade. Muidugi kõik sõltub läbisõidust ja sõitude iseloomust. Ka sõitja mõõtmetel ja sõidustiilil on ülaatavalt mõju komponentide kestvusele.
Signature sucks!
Kõik kännärid tehakse USAs ja loomulikult mingist acerast või aliviost ja10 000kroonist ei saa nende puhul juttugi olla,sest alla lx ja xt rattaid ta ei teegi.Cannondale raamid on kõik võistlusraamid.Alates CAAD2-st(mida nüüd kasutatakse vist ainult mõnel vanaema mudelill),millel kaal umbes 1600-1650g.CAAD3 on samuti puhas võistlusraam,mis kaalult CAAD4-st ei erine jne.Niiet iga kännäri puhul peaks raami tase olema piisavalt kõrge.Näiteks Trek-i puhul on selleks jah 6700,mis on USAs tehtud ja on kallim ja palju kergem ja parem kui näiteks Hiinas valmistatud 4900 raam,mis kaalub 2kg,on tuim ja elutu alumiiniumraam.Noh muidugi on ka Eesti rattaturul väga populaarseid rattamarke,kus hinna-kvaliteedi suhe väga hea(head kerged raamid,head jupid) aga milledel puudub see midagi,mida mõne ratta puhul tunda on.
LauriA just nii see on.Odavamtel mudelitel on amort keskel.Kallimatel ühe pool.Kui võrrelda Scotti ja Treki uusi rattaid (hinnapiir sama) siis kumb neist etem on?
Huko ehk põhjenda ka veidi oma arvamust selle kvaliteedi koha pealt?
Huko ehk põhjenda ka veidi oma arvamust selle kvaliteedi koha pealt?
Viimati muutis MH, 16. 08. 2004. 09:23, kokku muudetud 2 korda .
Ärge palun hakake Scotti ja Trekki omavahel võrdlema.See on nii mõttetu.Mõlemad on ju täpselt sama kõvad märgid.Siin lihtsalt vallanduksid igasugu põhjendamatud emotsioonid jne.Kõik oleks tülis ja kõigil oleks midagi oma mätta otsast vinguda.Ma arvan,et suurem osa siinsetest foorumlastest teavad seda.See on rohkem nn ketsivendade teema.
CAAD3 - 3.7 lbs, CAAD4 - 3,5 lbs, CAAD5 - 3,4 lbs. CAAD2 kaalu ei leidnud kuskilt. Ok, kaaluvahe on 3/5-le minnes 0,136077711 kg, aga on ju vahe sees...vaikija kirjutas:CAAD3 on samuti puhas võistlusraam,mis kaalult CAAD4-st ei erine jne.Niiet iga kännäri puhul peaks raami tase olema piisavalt kõrge.
Ise eriline weightweenie ehk grammilugeja ei ole ja kärutan 2,702 kg raskele (kaal koos tagaamordiga) Trek Fuel 80 raamile ehitatud "monstrumiga".
Kumb parem on, seda öelda ei saa. Lihtsalt puudub selline mõõtmisvahend. Pead lihsalt istuma ratta peale ja proovisõitu tegema. Kusjuures korralikult paar tundi maastikul, mitte poe ees asfaldil edasi-tagasi. Iseasi, kas Eestis tullakse poodides sedasi vastu.gearhead kirjutas:Kui võrrelda Scotti ja Treki uusi rattaid (hinnapiir sama) siis kumb neist etem on?
Huko ehk põhjenda ka veidi oma arvamust selle kvaliteedi koha pealt?
Sageli kaldub eelistus ühe või teise margi poole saadav allahindlus, lisavarustus või miski muu selline asi. Raha pole ju kellelgi üleliia, vist?
Aga kui võistelda ja võita tahad, siis osta punast värvi ratas! Punast värvi rattad on kõige kiiremad!
Ja mis kvaliteediseletust ma andma pean? Aa, vist see hinna/kvaliteedisuhe. No Cannondale lihtsalt on tiba kallim mark kui teised ja kui näiteks ostad 20000-ga ratta ja Kännaril on LX-jupid ja konkurendil XT, siis on ju suhe Kännari kahjuks. Suurepärasest raamist hoolimata.
Mul oli esimese MTB ostmisel (1999 juuni) just kaaluda kas C-dale F500 või Schwinn MOab A1, vötsin Schwinni - vahetajad XT, clipless-pedaalid, paremad jooksud. C-l olid vahetajad STX-RC/LX, korviga pedaalid ja jooksud olid kah juustud. C eest küsiti veel 500 krooni rohkem. Mõlemad rattad olid 1998 a mudelid ja umbes 500 km sõitnud.
Selleks, et raamide erinevustest aru saada, peab minu arust enne ikka kümneid tuhandeid kilomeetreid erinevate ratastega sõitma.
Aga võibolla olen ma üks tuim tükk...
Signature sucks!
kõik pole veel kadunud kui ise sellest aru saad, tervenemine on võimalik.vaikija kirjutas:Kurat,kas ma olen ainukene siin,kellel hakkab pea ringi käima tähekombinatsiooni LauriA nähes?Kas ma peaksin psühholoogiga vestlema?
viewtopic.php?p=30122#30122
CAAD3raamiga võideti 98a mitmeid MK-etappe jne.CAAD4 tuli 99a.Sisuliselt on nad samas kaalus.
Mina ennast juppidega ära ei laseks meelitada.LX ja XT jupivahe ei tähenda mitte midagi muude näitajate kõrval.Kännäri puhul mängib veel rolli emotsioon-olla Cannondale omanik(seda ilmselt kõik ei mõista).Muidugi tundub ka,et see,mida uue Kännäri eest rohkem maksad,tuleb osaliselt tagasi teda pärast ära müües(nende hind kasutatuna on samuti kallim).
See F500 oli jah sellel ajal kõige lahjem Kännär,millel väga hea raam.Coda 500rummud(sachs toodang).
Mõnest raamist saab ikka kohe aru,mis värk on.Aga ega mina oma väheste kogemustega tippalumiiniumraamidel ka niiväga vahet tee.Muidugi pärast carbonraamide omamist tekivad raami valikul ja proovimisel mõned uued standardid,milleni alumiiniumraamid tihtipeale ei küüni.Veel võib arvestada,et carbonraami omadused ajapikku oluliselt ei muutu,alumiinium aga...
to erikr:olen parem haige edasi ja hoidun tervenemast sellistest koledatest taudidest nagu põhimõtted,austus,eetika,emotsioonid,õige sisetunne jne.
Mina ennast juppidega ära ei laseks meelitada.LX ja XT jupivahe ei tähenda mitte midagi muude näitajate kõrval.Kännäri puhul mängib veel rolli emotsioon-olla Cannondale omanik(seda ilmselt kõik ei mõista).Muidugi tundub ka,et see,mida uue Kännäri eest rohkem maksad,tuleb osaliselt tagasi teda pärast ära müües(nende hind kasutatuna on samuti kallim).
See F500 oli jah sellel ajal kõige lahjem Kännär,millel väga hea raam.Coda 500rummud(sachs toodang).
Mõnest raamist saab ikka kohe aru,mis värk on.Aga ega mina oma väheste kogemustega tippalumiiniumraamidel ka niiväga vahet tee.Muidugi pärast carbonraamide omamist tekivad raami valikul ja proovimisel mõned uued standardid,milleni alumiiniumraamid tihtipeale ei küüni.Veel võib arvestada,et carbonraami omadused ajapikku oluliselt ei muutu,alumiinium aga...
to erikr:olen parem haige edasi ja hoidun tervenemast sellistest koledatest taudidest nagu põhimõtted,austus,eetika,emotsioonid,õige sisetunne jne.
olen ise sama taudi põdeja seepärast saan ka aru mehest, kes regas end konkreetse kasutajanime all mitu kuud enne üht musta 2003 juulikuu päeva. mõistkem ka tema põhimõtteid. kui kui maailm muutus see, et mingi nime-tähekombinatsioon omandas mingist hetkest veidi teistsuguse tähenduse siis ei pea keegi konkreetne inimene veel oma nime ära muutma.vaikija kirjutas: to erikr:olen parem haige edasi ja hoidun tervenemast sellistest koledatest taudidest nagu põhimõtted,austus,eetika,emotsioonid,õige sisetunne jne.
iga raam väsib ära. raske mehe käest ei ostaks mina kasutatud raami mitte mingil juhul. varem oli carbon raam see mis kõige kiiremini väsis, aga nüüd on carbon raamid juba päris head(vähemalt kuulu järgi). samas alu raamid tehakse järjest õhemad ja ei pea enam nii kaua vastu.Rivo kirjutas:Ei ole see miskit hülge loba. Aga....raami väsimise kiirus oleneb sõitja kaalust, sõidu stiilist, kohtadest, kus sõidetakse.olen siiamaani juttudest aru saanud et carbonraam väsib mingil hetkel ära ja seda siis põhjalikult
kas olen hülge loba kuulanud?
erikr kirjutas:olen ise sama taudi põdeja seepärast saan ka aru mehest, kes regas end konkreetse kasutajanime all mitu kuud enne üht musta 2003 juulikuu päeva. mõistkem ka tema põhimõtteid. kui kui maailm muutus see, et mingi nime-tähekombinatsioon omandas mingist hetkest veidi teistsuguse tähenduse siis ei pea keegi konkreetne inimene veel oma nime ära muutma.
Siia on siis see koer maetud. Ei tulnud selle pealegi, et Vaikija'le sellepärast mu kasutajanimi vastumeelne oli...
Lauri, sündinud 21.07, seega ei saa öelda, et nüüd heas tujus olin õnnitluste vastuvõtmisel.... samas ei tee probleeme, kui kasutajakonto langeb uutel või vanadel kasutajatel langeb kokku mõne hukkunud isiku nimega.
Kui neid enamvähem ühe hinnaga saada ( trek on 2k kallim), kumba eelistada?
Trek 8500
Raam: ZR 9000 Alu
Esihark: Fox Float R
Käiguvahetus
Juhtraual: Deore XT
Ees: Deore XT
Taga: Shim XTR
Käike: 27
----------
Merida Matts Special edition
Merida HFS alumiiniumraam
SR Suntour, XC Pro-M lukustatav, 100mm
Esirumm / Shimano Deore XT
Esivahetaja /Shimano Deore XT, rippuv
Keskjooks /Shimano, ES-30
Käiguhoob / Shimano Deore XT
Pidurilink /Avid, Speed Dial 5
Tagarumm / Shimano Deore XT
Tagavahetaja / Shimano, Deore XT
Vabajooks / Shimano, HG50-9
Trek 8500
Raam: ZR 9000 Alu
Esihark: Fox Float R
Käiguvahetus
Juhtraual: Deore XT
Ees: Deore XT
Taga: Shim XTR
Käike: 27
----------
Merida Matts Special edition
Merida HFS alumiiniumraam
SR Suntour, XC Pro-M lukustatav, 100mm
Esirumm / Shimano Deore XT
Esivahetaja /Shimano Deore XT, rippuv
Keskjooks /Shimano, ES-30
Käiguhoob / Shimano Deore XT
Pidurilink /Avid, Speed Dial 5
Tagarumm / Shimano Deore XT
Tagavahetaja / Shimano, Deore XT
Vabajooks / Shimano, HG50-9
2k vahe puhul tasub kindlasti Trek võtta, kõik jupid kraadivõrra paremad,
alustades raamist lõpetades jooksudega.
Aga... vahe peaks olema suurem kui 2k. Oleneb muidugi mis aasta mudeleid sa võrdled. 2003a hinnad peaksid koos soodukatega olema ~19.9k vs ~14k.
2004a omad vastavalt ~25-30k vs 17k.
Muidugi kui just nüüd ja hetkel meie kaubandusvõrgu kodulehtedelt vaadata, siis paistab just selline vahe ja 2003a Trekil pole midagi häda.
alustades raamist lõpetades jooksudega.
Aga... vahe peaks olema suurem kui 2k. Oleneb muidugi mis aasta mudeleid sa võrdled. 2003a hinnad peaksid koos soodukatega olema ~19.9k vs ~14k.
2004a omad vastavalt ~25-30k vs 17k.
Muidugi kui just nüüd ja hetkel meie kaubandusvõrgu kodulehtedelt vaadata, siis paistab just selline vahe ja 2003a Trekil pole midagi häda.
Mul on ka juba sügisest saati iga natukese aja tagant käinud rattavahetuse hood peal . Olen nendest ikka kuidagi jagu saanud, sisendades endale, et minu paari aasta vanuses egoistis (2000a raam, ees xt, taga sram 9,0sl) on minu jaoks veel ratast küll ja küll. Samas olen plaaninud talle korralikud võitlusjooksud alla muretseda ning esihammakad, kassett ja kett vajavad ka vahetust... Nüüd on järjekordne hoog peal ja mõtlen, et kas siiski poleks õigem vana ratta uuendamise asemel see hoopis müüki panna ning selle asemele midagi kobedamat vaadata. Mida arvate
kui sa tahad üle 1 aasta sellega sõita, siis vali esimeneOptik kirjutas:Kui neid enamvähem ühe hinnaga saada ( trek on 2k kallim), kumba eelistada?
Trek 8500
Merida Matts Special edition
paadunud treki fänina ei saa mainimata jätta, et selline võrldlus on üldse kohatu, aga ... jah, vist emotsioonid hakkavad üle keema
Ma sõidan küll oma Merida special editioniga juba üle aasta, aga sellise valiku puhul võtaks isegi Treki.tarmo kirjutas: kui sa tahad üle 1 aasta sellega sõita, siis vali esimene
paadunud treki fänina ei saa mainimata jätta, et selline võrldlus on üldse kohatu, aga ... jah, vist emotsioonid hakkavad üle keema