Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Selline küsimus, et kas keego oskab õpetada, et kuidas saaks rajakaarti teha nii, et joonistan selle google mapsi vms sisse ning siis kopeerin aknana Aerobike lehele?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=b42fb7 ... f818f46279
kaart.delfi.ee saab nt. sellise asja valmis joonistada. Klõpsad aga teel järjest punktidele ja "lisa teekonda"
pärast ülevalt "jaga" nupust saad sellise lingi, nagu üleval.
Sealt saab "lehe kood" nupust sellise asja ka: äkki saab sellest midagi tekitada ma nii itimees ei ole.
kaart.delfi.ee saab nt. sellise asja valmis joonistada. Klõpsad aga teel järjest punktidele ja "lisa teekonda"
pärast ülevalt "jaga" nupust saad sellise lingi, nagu üleval.
Sealt saab "lehe kood" nupust sellise asja ka:
Kood: Vali kõik
<iframe src="http://kaart.delfi.ee//?bookmark=b42fb7b287661e1445dd19f818f46279&embed=true&language=et" frameborder="0" style="width: 520px; height: 320px; border: none;"></iframe>
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Windowsi Snipping Tool aitab ka ekraanist vajaliku osa lõigata, selle pildina salvestada ja kopeerida kuhu iganes.
Näide:
Näide:
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Mihkel ilmselt tahab aktiivset kaarti oma lehe ja mitte pilti või linki.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Just,Mati kirjutas:Mihkel ilmselt tahab aktiivset kaarti oma lehe ja mitte pilti või linki.
pildi kujul - kujundaja poolt veel ilusaks tehtult -, eil rajakaart juba on kodukal:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 55&lang=et
PS! Seoses teeremondiga Jürist sõidame teistmoodi läbi kui hetkel kodukal näidatud on.
Aga mõte olekski selles, et paneks ka sellise aktiivse kaarti kodukale, kus igaüks saab sisse zoomida ja vaadata, kuidas täpslet rada läbi väikeste külade läheb.
Aga sain siit juba veidi linke. Püüan mingi hetk neisse materjalidesse süveneda ja asja uurida. Või kui keegi tunneb ennast IT alal tugevana ja oleks valmis selle kaarti juba valmis joonestama ja mulle koodijupi andma, siis oleksin ütlemata tänulik : ) Ilmslet oleks mõistlik teha sellisel juhul juba kolm "akent", iga distantsi jaoks eraldi.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
1. Mine aadressile https://mapsengine.google.com
2. Vajadusel logi sisse ja vajuta nuppu Loo uus kaart
3. Otsingust leia sobiv asukoht
4. Osingu all on tööriistad millega saab joonistada trajektoore, lisada märke jne.
5. Kui kaart valmis siis paremal üleval on nupp Jaga.
Nii saab kaardi igatmoodi nagu vaja. Hiljem saab sellest genereerida kas pildi, iframe lahenduse kodulehele või muu tarviliku lahenduse GMaps API põhjal.
EDIT: Selle kasutamise põhjalikum õpetus ka Okra antud teises lingis (algab pealkirjaga Maps Engine Lite )
2. Vajadusel logi sisse ja vajuta nuppu Loo uus kaart
3. Otsingust leia sobiv asukoht
4. Osingu all on tööriistad millega saab joonistada trajektoore, lisada märke jne.
5. Kui kaart valmis siis paremal üleval on nupp Jaga.
Nii saab kaardi igatmoodi nagu vaja. Hiljem saab sellest genereerida kas pildi, iframe lahenduse kodulehele või muu tarviliku lahenduse GMaps API põhjal.
EDIT: Selle kasutamise põhjalikum õpetus ka Okra antud teises lingis (algab pealkirjaga Maps Engine Lite )
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Tänud kõigile, näib et õnnestus:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 55&lang=et
Meeletult suurelt on küll kogu aeg see "layerite" info seal kaaeti üleval-paremal nurgas, kuid kuna olemas on ka ilus illustreeritud rajakaart, siis saab vast igaüks valida, kumba kaarti kasutab : )
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 55&lang=et
Meeletult suurelt on küll kogu aeg see "layerite" info seal kaaeti üleval-paremal nurgas, kuid kuna olemas on ka ilus illustreeritud rajakaart, siis saab vast igaüks valida, kumba kaarti kasutab : )
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Sõidust ka juttu. Päeva kangelaseks tõusis muidugi raju äikesevihm. Ei mäletagi ratta seljas nii valusat vihma. Sõna otseses mõttes oli valus, ei saand küll aru kas oli rahet vms ka hulgas, aga piitsutas korralikult.
Päris äge oli "proffide taktikaga" u. 30km enne lõppu ühest tagumisest suuremast grupist ära sõita. Nimelt jäi ühe äraminekus olija vend gruppi pidurdama ja hiljem laksis tagantuulega üksi järgi. Vihmas oligi väiksema pundiga parem.
Igatahes on finišis parem tunne, kui kohe alguses maha jääda ja tagumises pundis tööd rabada, selle asemel et küünte ja hammastega peagrupi persest kinni hoida.
Veidi pikem distants on igati tervitatav. Tõuse nagunii pole ja teekate üldiselt hea, nii et võiks isegi pikem olla, suve lõpuks sõitjate vorm kindlasti paremgi kui Tartu Rattaralli ajal.
Finišilinnakus esines ilma tõttu mõningaid paanika ilminguid. Ei tea kas täpseid tulemusi üldse tulebki.
Supi jagamise oleks küll võinud tuppa sooja kolida, kui suppi nagunii seal soojendati. Söögilaudade kohal olevad varjualused nimelt kukkusid kokku.
Päris äge oli "proffide taktikaga" u. 30km enne lõppu ühest tagumisest suuremast grupist ära sõita. Nimelt jäi ühe äraminekus olija vend gruppi pidurdama ja hiljem laksis tagantuulega üksi järgi. Vihmas oligi väiksema pundiga parem.
Igatahes on finišis parem tunne, kui kohe alguses maha jääda ja tagumises pundis tööd rabada, selle asemel et küünte ja hammastega peagrupi persest kinni hoida.
Veidi pikem distants on igati tervitatav. Tõuse nagunii pole ja teekate üldiselt hea, nii et võiks isegi pikem olla, suve lõpuks sõitjate vorm kindlasti paremgi kui Tartu Rattaralli ajal.
Finišilinnakus esines ilma tõttu mõningaid paanika ilminguid. Ei tea kas täpseid tulemusi üldse tulebki.
Supi jagamise oleks küll võinud tuppa sooja kolida, kui suppi nagunii seal soojendati. Söögilaudade kohal olevad varjualused nimelt kukkusid kokku.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
See eest oli lühikesel maal väga mõnus finišeerida ja vaadata, kuidas pilved alles lähenevad.
Paistab, et sel aastal tehti piduliku stardi autos tagasi eelmise aasta kriitika eest. Kiirus oli 5-10 km/h, vahepeal oli tunne nagu Erika Salumäel surplace´i tehes.
Paistab, et sel aastal tehti piduliku stardi autos tagasi eelmise aasta kriitika eest. Kiirus oli 5-10 km/h, vahepeal oli tunne nagu Erika Salumäel surplace´i tehes.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
See alguse sõit 5km/h oli küll liiast. Vahepeal oli päris seis, kui eksi siis oli isegi kukkumisi. Oleks seda võinud võtta kasvõi soojendusena, aga sellisel venimisel ei näe erilist mõtet. Aga üldiselt võis korraldusega rahule jääda ja lühikese maa sõitjaid soosis ka ilm
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Nii igaks-juhuks küsin, et ega siin pole tegemist jala-ei-käi-ja-pikivahet-ei-hoia-stiiliga? Gaas-pidur sõitmine neutraliseeritud rajajupiga hästi kokku ei lähe ja mittesujuv liikumine on iga hea kukkumise alusBHratas kirjutas:See alguse sõit 5km/h oli küll liiast. Vahepeal oli päris seis, kui eksi siis oli isegi kukkumisi.
"Minagi olin üks neist tuhandetest maapoistest, keda harisid põhiliselt vanavanemad ja jalgratas."
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Tulemused on aga täpsed mitte. Kohtade kohta ei oska kommenteerida aga ajad on mööda. Mina nt ei tulnud finišisse ca 20-pealise pundi esimesena, lõpetasin jumala ihuüksi.Prommar kirjutas:Finišilinnakus esines ilma tõttu mõningaid paanika ilminguid. Ei tea kas täpseid tulemusi üldse tulebki.
Kas peagrupp, millest 4 meest ca 45km enne lõppu ära sõitsid pani mingi suurema risu või on ajavõtt segast peksnud aga vaatan, hirmus palju katkestajaid on sellest grupist.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Lühike maa oli suht pull, tehniline start eriti ei toiminud ainult. Paras seismine kuni Ülemisteni ja siis rõve vastu ja küljetuulega paugutamine kus kohe hea kangi peale tõmbas. Ise jaksasin esimest korda kuhugi kiiremasse punti sõita seega lõpuni oli vaja ainult kuskilt kinni hoida... õnneks lõhkusin 5km enne lõppu kummi ja sain rahulikult pettununa lõpuni veereda 50 kohta hiljem. Üllatusena nägin kodus, et oma vanusegruppi kolmas.
Lisaks tahaks märkida, et see ikka ei ole okei kui sul enda Vito buss järsku keset gruppi vedama tuleb... kahju, et number ei meenu.
Lisaks tahaks märkida, et see ikka ei ole okei kui sul enda Vito buss järsku keset gruppi vedama tuleb... kahju, et number ei meenu.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Vaadates Strava ja Endo jälgesid, siis mitu katkestajat tulid ikkagi ca 2.50 ajaga lõpuni.KaupoR kirjutas:Kas peagrupp, millest 4 meest ca 45km enne lõppu ära sõitsid pani mingi suurema risu või on ajavõtt segast peksnud aga vaatan, hirmus palju katkestajaid on sellest grupist.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Kuulun ka nende hulka, kelle jaoks see alguse vedamine liiga aeglane tundus. Üks kukkumine oli seal kindlasti. Edasi kuni Pajupeani oli päris karm vastutuul, see võttis jalad ikka päris pehmeks. Vaidast Peetrisse oli juba taganttuulega päris hea sõita. Grupifinis oli ka tore, mitmest mehest sai mööda.
Minu poolt respekt väga noorele poisile numbriga 1022(?), kes enda amordiga rattaga Sossi mäest üles rühkis.
Minu poolt respekt väga noorele poisile numbriga 1022(?), kes enda amordiga rattaga Sossi mäest üles rühkis.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Ma küll ei usu, et aeglane algus kukkumisi põhjustaks, pigem see, et linnatänavatel tee laius muutub pidevalt, laiemates kohtades hakatakse ettepoole pressima ja pudelikaelades on hunnikud koos. Kummipaela efekti oli igatahes vähem kui eelmistel kordadel.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Grupi pea sõitis vahepeal alla 15km/h. Juhendi järgi oleks pidanud kohtunike auto sõitma ca 30km/h. Kas 15 on circa 30 ... vääääga suurt üldistust kasutades äkki ongi.
If everything's under control, you're going too slow!
-
- Rattur
- Postitusi: 180
- Liitunud: 08. 05. 2013. 09:12
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Väike kokkuvõte stardist
https://www.youtube.com/watch?v=v_uGg08 ... LK0i86y43w
https://www.youtube.com/watch?v=v_uGg08 ... LK0i86y43w
- meetodimees
- Rattur
- Postitusi: 143
- Liitunud: 04. 08. 2008. 17:12
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Rahvas ei tea, mis tähendab pidulik start ja tehniline start, ja kuidas seal vahepeal toimida. Vägisi kangutati ja üritati kohta parandada, sellisest närveldamisest tekkisid mitmed ohtlikud olukorrad.
Rentida carbon raamiga "L"" suurus võistlusrattad: MTB Scott Scale; Scott Spark ja MNT Scott Foil ning rentida MTB rattakohver "Scicon". Info tel. 56 41 3OO
- Spordihai.ee
- Rattur
- Postitusi: 27
- Liitunud: 18. 05. 2011. 11:47
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Nii nendel kui sportfoto piltidel on päris mitmeid kiivrita rattureid.
Tundub, et lühematel distantsidel seda eriti ei jälgitud.
Mitte kuidagi ei taha sellise silma kinni pigistamisega nõustuda.
Mis siis, et ilma ajavõtuta tervisesõit. Ilma kiivrita rattasõit pole tervislik.
Tundub, et lühematel distantsidel seda eriti ei jälgitud.
Mitte kuidagi ei taha sellise silma kinni pigistamisega nõustuda.
Mis siis, et ilma ajavõtuta tervisesõit. Ilma kiivrita rattasõit pole tervislik.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Juhendi punkt 21.6 tõlgendamisvõimalust ei anna.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Mulle jäid ka kiivrita ratturid piltidel silma.
Ehk on lihtsalt suvalised ratturid, kes võistluse ajal seal kandis liiklesid?
Ei tahaks hästi uskuda, et ilma kiivrita starti lubati kedagi.
Ehk on lihtsalt suvalised ratturid, kes võistluse ajal seal kandis liiklesid?
Ei tahaks hästi uskuda, et ilma kiivrita starti lubati kedagi.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
+ imo anti lühikesel maal tehniline start umbes täpselt enne kurvi või sellepeal minu jaoks vähemalt seismise pealt, niiet kui esimesed olid ammu minema saanud siis lõpp veel seisis ning sai nautida keset tuult punnamist ja muud lõbusat. mitte et ma kurdaks, lihtsalt tore oleks kui tehniline start oleks ikkagi vähe sirgemas kohas sujuva kiiruse pealt...
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Võistluse ja juhendi suhtes kõik õige, aga rattasõidu tervislikkuse osas läks nüüd küll puusse.Prommar kirjutas:Ilma kiivrita rattasõit pole tervislik.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Kah paar kiidusõna korraldajatele.
Algus venis natuke ja ilmselt kuna sõitsin päris lõpus, siis pidi jalga pedaalist ca 10 korda välja võtma, aga sest pole hullu. Elu esimene võistlus mul (lühike distants) ja korraldus meeldis küll väga. Pärast stardiauto lahukumist oli piisavalt inimesi kelle tuules peesitada (vastutuult sõit oli ikka päris ebameeldiv), aga kui read hõredamaks jäid, siis suur grupp jäi kuidagi aeglaseks. Üks naisterahvas siis hakkas ära sõitma ja võtsin sappa. Tegi korralikku tempot ja püüdsime veel ühe kinni ja siis sõitsime kolmekesi. Ise vedada ei jaksanud ja lasin naistel ees vedada Lõpuks jäi kinni püütu maha ja kui mingi hetk ikkagi vedama läksin, siis vaikselt kirusin, et krt kahekesi küll sellises tuules lõpuni ei vea, aga õnneks ca 22 kilomeetril tuli selja tagant (tervisespordi rong), mille vedurijuht teatas pidulikult, et sõidetakse paaris ja võtke sappa. Sellega läks küll kergemaks. 30l kilomeetril oli joogipunktis kaasa elamine ikka väga lahe. Eriti hea oli hapukurk, millest sai soolasisse torgates tehtud soolakurk. Paar kurki hingeall, paar jooki joodud, mindi edasi. Õnneks oli vedurijuht (suured tänud talle ) väga "kohusetundlik" vaatas, et kogu punt ikka kaasa saaks ja alles siis läks edasisõiduks. Ah jaa, ning kui joogipunkt lähenes, siis mõtlesin, et krt kui nüüd grupist maha jään, siis on suht enesetapp edasi vändata, aga õnneks vedurijuht kõlava häälega teavitas, et "Kõik jooma" ja see päästis olukorra.
Viimase söögipunkti jaoks enam vajadust väga ei tundnud, sest väga vähe jäi lõpuni, seega hoopealt joogipakkumine oli väga hea idee.
Lõpus tõsteti tempot ja kõige kiirem kilomeeter oli 45s, kui keskmine kilomeetri läbimise aeg oli isegi 30,1km/h. Sellega kaasa minna oli päris raske, aga noh natuke elas üle. Päris lõpuni kaasas hoida ei suutnud ja viimaste kilomeetrite keskmine langes 28 peale, aga noh elu esimene võistlus lõpetatud, seega peab igati rahule jääma.
Igatahes suur tänu korraldajatele ja järgmine aasta osalen kindlasti jälle.
Algus venis natuke ja ilmselt kuna sõitsin päris lõpus, siis pidi jalga pedaalist ca 10 korda välja võtma, aga sest pole hullu. Elu esimene võistlus mul (lühike distants) ja korraldus meeldis küll väga. Pärast stardiauto lahukumist oli piisavalt inimesi kelle tuules peesitada (vastutuult sõit oli ikka päris ebameeldiv), aga kui read hõredamaks jäid, siis suur grupp jäi kuidagi aeglaseks. Üks naisterahvas siis hakkas ära sõitma ja võtsin sappa. Tegi korralikku tempot ja püüdsime veel ühe kinni ja siis sõitsime kolmekesi. Ise vedada ei jaksanud ja lasin naistel ees vedada Lõpuks jäi kinni püütu maha ja kui mingi hetk ikkagi vedama läksin, siis vaikselt kirusin, et krt kahekesi küll sellises tuules lõpuni ei vea, aga õnneks ca 22 kilomeetril tuli selja tagant (tervisespordi rong), mille vedurijuht teatas pidulikult, et sõidetakse paaris ja võtke sappa. Sellega läks küll kergemaks. 30l kilomeetril oli joogipunktis kaasa elamine ikka väga lahe. Eriti hea oli hapukurk, millest sai soolasisse torgates tehtud soolakurk. Paar kurki hingeall, paar jooki joodud, mindi edasi. Õnneks oli vedurijuht (suured tänud talle ) väga "kohusetundlik" vaatas, et kogu punt ikka kaasa saaks ja alles siis läks edasisõiduks. Ah jaa, ning kui joogipunkt lähenes, siis mõtlesin, et krt kui nüüd grupist maha jään, siis on suht enesetapp edasi vändata, aga õnneks vedurijuht kõlava häälega teavitas, et "Kõik jooma" ja see päästis olukorra.
Viimase söögipunkti jaoks enam vajadust väga ei tundnud, sest väga vähe jäi lõpuni, seega hoopealt joogipakkumine oli väga hea idee.
Lõpus tõsteti tempot ja kõige kiirem kilomeeter oli 45s, kui keskmine kilomeetri läbimise aeg oli isegi 30,1km/h. Sellega kaasa minna oli päris raske, aga noh natuke elas üle. Päris lõpuni kaasas hoida ei suutnud ja viimaste kilomeetrite keskmine langes 28 peale, aga noh elu esimene võistlus lõpetatud, seega peab igati rahule jääma.
Igatahes suur tänu korraldajatele ja järgmine aasta osalen kindlasti jälle.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Peetri võistluskeskuses kommentaator Madis kahe neiu reeglitevastast sõitu kommenteeris, aga nemad oma linnaratastega veeredes vaid kihistasid naerda ning paistis, et ei teinud tema märkusest väljagi.serxx kirjutas:Mulle jäid ka kiivrita ratturid piltidel silma.
Ehk on lihtsalt suvalised ratturid, kes võistluse ajal seal kandis liiklesid?
Ei tahaks hästi uskuda, et ilma kiivrita starti lubati kedagi.
Kõige lühema distantsi numbrid olid neil seljal, seega kui nad sellises olekus starti lasti, siis kivi sealsete kohtunike kapsaaeda.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Praegu alles märkasin, et lõpuprotokolli kohaselt oli lühikese distantsi võitja aeg 1h54 ehk keskmine ca 25km/h.
See ilmselt näpukas ja olema peaks ikka varasem aeg ehk äkki kogemata mingi 30 minutit otsa pandud ehk 1h24???.
edit: matemaatikaga tegeleda kohe ei taibanud. Enda aja põhjal (pluss miinus paar minutit) on jah sinna 30 mintti otsa pandud. Ehk esimese lõpetaja aeg ikka ca 1h24 ja keskmine kiirus ca 34 km/h.
See ilmselt näpukas ja olema peaks ikka varasem aeg ehk äkki kogemata mingi 30 minutit otsa pandud ehk 1h24???.
edit: matemaatikaga tegeleda kohe ei taibanud. Enda aja põhjal (pluss miinus paar minutit) on jah sinna 30 mintti otsa pandud. Ehk esimese lõpetaja aeg ikka ca 1h24 ja keskmine kiirus ca 34 km/h.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Lihtsalt väike hüperbool, mille mõte see, et peaga vastu maad lennata pole tervisele kasulik.veloson kirjutas:Võistluse ja juhendi suhtes kõik õige, aga rattasõidu tervislikkuse osas läks nüüd küll puusse.Prommar kirjutas:Ilma kiivrita rattasõit pole tervislik.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Tuleb tunnistada, et polnud õige koht, kuhu mtb-ga pressida. Nagu oleks murutraktoriga püüdnud F1 sõita... ja see tunne kestis üle saja km.
Aga elu karastab ja pöidlad pihus, et see aasta Vormsi jääsõit toimub. Ei peaks siis enam mnt-rahvaga mõõtu võtma.
(Ärge siit kuidagi põlgust mnt vastu välja lugege aga mets ON ägedam )
Aga elu karastab ja pöidlad pihus, et see aasta Vormsi jääsõit toimub. Ei peaks siis enam mnt-rahvaga mõõtu võtma.
(Ärge siit kuidagi põlgust mnt vastu välja lugege aga mets ON ägedam )
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Minu respekt sõitjale Lennujaama Spordiklubist, kes MTB rattaga suutis uskumatut keskmist kiirust üleval hoida ning mitmeid kordi ka gruppi vedada.haaarold kirjutas:Tuleb tunnistada, et polnud õige koht, kuhu mtb-ga pressida. Nagu oleks murutraktoriga püüdnud F1 sõita... ja see tunne kestis üle saja km.
Enda sõiduga olen üldjoontes rahul, kuigi lõpp vajus ära ning lootused tagantuulele põrmustas äikesetorm.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Maastikuratturid tunduvad küll kohe päris teisest puust olevat. Sõitsin lühikesel distantsil paar kilomeetrit ühe maastikuratturi kõrval (rehvid olid ta rattal nii laiad all, et undas nagu lennukimootor). Kõrvaltvaadates jäi mulje, et mees hingeldaks nagu hakkaks kohe ära kukkuma, vahepeal jäi natuke maha, siis jälle võttis kõrvale tagasi. Paar kilti sõitsime nii, siis otsustas, et ei 26km/h kiirus, mida paar kilti oli hoitud, on talle ikka liiga vähe ja süstis teistest ka ette ja kadus oma tempoga. Rohkem teda enam ei näinud.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Ma ka MTB'ga, kuid siiski lühikesel ja teist aastat järjest.haaarold kirjutas:Tuleb tunnistada, et polnud õige koht, kuhu mtb-ga pressida. Nagu oleks murutraktoriga püüdnud F1 sõita... ja see tunne kestis üle saja km.
Aga elu karastab ja pöidlad pihus, et see aasta Vormsi jääsõit toimub. Ei peaks siis enam mnt-rahvaga mõõtu võtma.
(Ärge siit kuidagi põlgust mnt vastu välja lugege aga mets ON ägedam )
Eelmine aasta mõtlesin küll, et kuidagi oodatust lihtsam oli see lühike sõit, et võtan see aasta pika ette MTB'ga aga õnneks sai kaine mõistus võitu ja ei läinud pikale
Keskmine kiirus oli mul 29,9km/h
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Kirjutan FATRS-i teemas aga sama küsimus kehtib ka nt Lauri Ausi mälestussõidu korraldajatele. Miks on numbrid trükitud kleepsule? Kleepimine särgile oleks suht pointless (märg särk ei ole parim pind kleepimiseks), kui jätta tagumine kate külge, siis on number paks ja jäik. Ma ei ole veel kleepsule mõtet leidnud, mis aga ei tähenda, et seda tingimata pole.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Faktol olid ju haaknõelad kaasas. Kasuta kuidas soovid.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Kasutasingi aga number on nagu plekitükk - jäik ja paks. Ma pole küll trükispets aga tundub, et mittekleepsnumber võiks ju olla odavam toota kui kleepsnumber.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Minu arust on ainuke loogiline viis kasutada kleeps+haaknõelad varianti, igati hea ju: paned numbri seljasoleva särgi külje õigesse asendisse ja saad rahulikult seljast ära võtta ja kinnitada, ilma et number vahepeal ära kukuks või asend viltu läheks. Samuti püsib paremini särgi küljes ja jääb ära tuules laperdava numbri probleem ilma peotäit haaknõelu kasutamata. Igavesti see liim muidugi ei püsi, aga kuiva ilmaga sõidu aja ikka hoiab särgist kinni.
Zero the Hero
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Haaknõelad olid küll jah aga kleeps on tõesti mõtetu, isegi kuivale särgile ei jää need kinni.
Särk ju venib aga kleeps ei veni.
Proovisin ka algul vähemate haaknõelteta, et säästa särki aga ei, ikka pidi igasse nurka nõela panema.
Särk ju venib aga kleeps ei veni.
Proovisin ka algul vähemate haaknõelteta, et säästa särki aga ei, ikka pidi igasse nurka nõela panema.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Huvitav, et nii vähe osalejaid oli. Pikal maal sadakond vähem kui eelmisel aastal!?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Osa tippe Balti tuuril ja järgmisel päeval oli Kalevipoeg. Kindlasti jättis nii mõnigi sellepärast tulemata ja osa sõitis selle tõttu ka lühikest distantsi.Jaagu kirjutas:Huvitav, et nii vähe osalejaid oli. Pikal maal sadakond vähem kui eelmisel aastal!?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Paar aastat tagasi esimest korda osaledes ma ei pannud haaknõelu tähelegi ja kleepisin numbri uljalt särgi külge, mõeldes, et nii peabki olema.
Õnneks tuli see juba enne starti lahti , nii et suutsin veel ksuagilt haaknõelad leida ja numbri kinnitada.
Ei teagi kumb number odavam on - kleepsuga Fakto või siis vakstust Filtri sarja oma.
Õnneks tuli see juba enne starti lahti , nii et suutsin veel ksuagilt haaknõelad leida ja numbri kinnitada.
Ei teagi kumb number odavam on - kleepsuga Fakto või siis vakstust Filtri sarja oma.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Lisaks veel Tartu Rulluisumaraton, kattuvus ei ole ülisuur, aga täiesti olemaskurkull kirjutas:Osa tippe Balti tuuril ja järgmisel päeval oli Kalevipoeg. Kindlasti jättis nii mõnigi sellepärast tulemata ja osa sõitis selle tõttu ka lühikest distantsi.Jaagu kirjutas:Huvitav, et nii vähe osalejaid oli. Pikal maal sadakond vähem kui eelmisel aastal!?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Kuna paar päeva enne starti hakkas maanteeratas keti kuluvuse tõttu üle viskama aga sõitu ei tahtnud ka sõitmata jätta, tuligi mõte proovida pikk maa MTB-ga läbi sõita, kus rehvideks 2.2 laiad Continentalid.kimmo kirjutas:Minu respekt sõitjale Lennujaama Spordiklubist, kes MTB rattaga suutis uskumatut keskmist kiirust üleval hoida ning mitmeid kordi ka gruppi vedada.
Enda sõiduga olen üldjoontes rahul, kuigi lõpp vajus ära ning lootused tagantuulele põrmustas äikesetorm.
Esimeses pundis, kuhu sattusin oli 40-ndal kilomeetril keskmiseks kiiruseks 35km/h, kust aga vastutuule lõigul maha jäin. Mõned kilomeetrid üksi kulgemist ja tuligi tagant päästev grupp, kus sai ka lõpuni sõidetud. Sõidu keskmiseks kiiruseks tuli MTB-ga 32,8km/h.
Ise kleepisin ka see aasta numbri omale seljale ja lisaks panin ka haaknõeltega kinni. Number püsis ilusti kuni koduni seljal. Vabalt oleks võinud ka ilma haaknõelteta sõidu ära sõita, arvestades veel asjaolu, et 15 km enne lõppu sai tunda rahet ja vihma, mida pole kunagi veel enne ratta seljas tunda saanud.
Muidu võis üldjoontes sõidu ja korraldusega rahule jääda aga jäi ka minule mõistmatuks sõidu algtempo valik, kui Tartu mnt. sõideti vaevalt 15km/h.
Arvestades, et Fakto Auto on paljudele hooaja viimaseks MNT sõiduks, võiks sõidu kilometraazi veelgi suurendada, kuna vorm peaks olema enamikel maximumi lähedal.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Kleepsule toota on kõvasti odavam kui kangale. Kangale teeme Filtri omasid selle pärast, et see number peab kestma terve hooaja. Fakto numbrid on üheks võistluseks ning seetõttu kasutame kleebist.rihoe kirjutas: Ei teagi kumb number odavam on - kleepsuga Fakto või siis vakstust Filtri sarja oma.
Samas niipalju kui mul omal ajal õnnestus UCI sõite sõita, olid seal numbrid pea alati kleebisel. Mõeldud on asi nii, et kleebid seljale ning siis kinnitad nõeltega üle. Kleebis üksinda ei pruugi hoidma jääda.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Mina kasutasin nubri kinnitamisl seekord ainult kleebise varianti...kogu aeg pidi sõidul keegi seda uuesti kinni patsutama. Kui veel terve sõdu oleks sadanud, siis tuksis... Ikka vanad head haaknõelad
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Teab keegi millal ja kas pildid pannakse välja aerobike lehel?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Veel tulemustest neile, kes ennast ainult foorumi ja hapukapsaga toidavad:
Aerobike Cycling Agency kirjutas:Tuletame meelde, et Fakto Auto Rahvasõidu tulemuste vaidlustamiseks on aega veel vaid kuni reedeni. Kuna finišiprotokollidega oli ajavõtukaameraga juhtunud äparduse tõttu palju probleeme, siis palume teid veelkord - kui märkate protokollis vigu, siis andke sellest teada enne reedet (aadressile aivo@sparta.ee). Reedel kinnitatakse lõplikud protokollid ning pretensioone enam esitada ei saa.
Hetkeseisuga oleme saanud tänu back-up kaamerale ja võistlejate antud infole taastada enamvähem kõikide võistlejate ajad. Küsitavusi esineb veel 31.-43. koha vahemikus.
Vabandame veelkord tekkinud segaduse pärast.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Eks pildid pannakse siis, kui Sportfoto ja spordihai lehelt enam fotosi ei tellita
Vaatan, et Aerobike lehel jääb iga võistlusega pilte järjest vähemaks üldse...
Vaatan, et Aerobike lehel jääb iga võistlusega pilte järjest vähemaks üldse...
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2014
Pildid said mõned päevad tagasi viimaks ülesse : )gliff kirjutas:Eks pildid pannakse siis, kui Sportfoto ja spordihai lehelt enam fotosi ei tellita
Vaatan, et Aerobike lehel jääb iga võistlusega pilte järjest vähemaks üldse...
Muideks - Sportfoto ja Spordihaiga Aerobikel vahetu kokkulepitud koostöö puudub. Seega piltide ülesse panekuga viivitada selleks, et sealt fotosid tellitaks - see ei ole kindlasti põhjus. Aerobikel selles osas huvid puuduvad, kuigi ise-enesest on hea meel, et ka nende portaalide fotograafid ACA võistlustel pildistamas käivad