vedrustusega või ilma?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
vedrustusega või ilma?
Olen hobi-rattasõitja seega ei tea neist midagi. Eelmisel rattal polnud ühtegi vedru, kargasin ja kihutasin nii kuis tuju. Lõpuks sai esihark (vist?) välja vahetatud. Vaadates kõige kallemaid mudeleid, siis neil pole ei esi- ega taguamorti.
Sõidan põhiliselt metsavahel, küngaste ja juurte otsas. 30% sõitudest on aga tänavatel ja siledal asfaltil, kus kiirus on tähtis. Mõtlesin siis, et ostan täisvedrustusega ratta, kuid sõber ütles, et amordid on väga halvad ja neid ei tasuks mitte mingil juhul osta. Ehk oskavad teadjad inimesed aidata?
MERIDA Matts Sport 300 (03) on sõelale jäänud.
http://www.veloplus.ee/pics/tooted/matt ... vbrake.jpg
Foorumis ringi uurides ei leidnud oma küsimusele vastust.
Sõidan põhiliselt metsavahel, küngaste ja juurte otsas. 30% sõitudest on aga tänavatel ja siledal asfaltil, kus kiirus on tähtis. Mõtlesin siis, et ostan täisvedrustusega ratta, kuid sõber ütles, et amordid on väga halvad ja neid ei tasuks mitte mingil juhul osta. Ehk oskavad teadjad inimesed aidata?
MERIDA Matts Sport 300 (03) on sõelale jäänud.
http://www.veloplus.ee/pics/tooted/matt ... vbrake.jpg
Foorumis ringi uurides ei leidnud oma küsimusele vastust.
Kui sul on kasutada 6000 eegu kanti, siis selle raha eest küll korralikku FS ratast ei saa. Miski 10000 juurde, siis saad sellise, mis kohe katki ei lähe ja millega sõitmisest ka naudid.
a)vist?
b)Ehk oskavad teadjad inimesed aidata?
BTW, su ICQ-ga on miski jama, teemat avades kestab kole kaua enne kui sealt (status.icq.com...) miskit datat tuleb. Ja seda klikkides: No User(s) Were Found.
Kummale küsimusele vastust otsid:Overkilla kirjutas:Foorumis ringi uurides ei leidnud oma küsimusele vastust.
a)vist?
b)Ehk oskavad teadjad inimesed aidata?
BTW, su ICQ-ga on miski jama, teemat avades kestab kole kaua enne kui sealt (status.icq.com...) miskit datat tuleb. Ja seda klikkides: No User(s) Were Found.
Signature sucks!
[quote="huko"]
Kummale küsimusele vastust otsid:
a)vist?
b)Ehk oskavad teadjad inimesed aidata?
[/quote]
oh sind naljanina küll.
jääb ilmselt ära taguamort, a kas seda esiamorti vaja on?
pidavat asfaldisõitu raskendama...
icq number on 111307978, kui tahad otsi kasutajat overkilla ja sellise numbriga ma olen.
Kummale küsimusele vastust otsid:
a)vist?
b)Ehk oskavad teadjad inimesed aidata?
[/quote]
oh sind naljanina küll.
jääb ilmselt ära taguamort, a kas seda esiamorti vaja on?
pidavat asfaldisõitu raskendama...
icq number on 111307978, kui tahad otsi kasutajat overkilla ja sellise numbriga ma olen.
Tundub, et sa pole sõitnud korraliku ja uue FS rattaga. Ei võta mingit jõudu ära. Puuduseks 0n +1 kg raskust, mis selles kaalukategoorias (10-lt kg ratas -> 9 kg) maksab oma 20 tuhat.KHS kirjutas:Soovitan ainult esiamorti sest tagumine amort võtab sul poole jõu ära kui väntad
Minuarust on tagu amordid kasulikud siis kui laskud rattaga kuskilt mäest kus eriti väntamist pole.
Mina arvan, et Matts Sport 300 hinnaklassis ratast otsides tasub FS rattad ära unustada - 6000.- krooni eest osta kas kasutatud ratas (esiamordiga või ilma) või uus ilma amordita ratas.
Asjalike FS rataste puhul tuleb raha nii 3x rohkem välja käia - samas eelistan ise võimaluse korral kindlasti FS ratast HT-le.
Asjalike FS rataste puhul tuleb raha nii 3x rohkem välja käia - samas eelistan ise võimaluse korral kindlasti FS ratast HT-le.
Töötavad nii nagu peavad. Summutavad korralikul lööke, mitte ei vedruta edasi-tagasi.KHS kirjutas:Pole nii kalli rattag sõitnud ei tea kuda seal need amordid töötavad
Fillari-lehes testiti eelmine aasta 300-400 eurot maksvaid marketites müüdavaid FS-rattaid ja lõppsõnaks oli, et kui vihkad oma last või rahakotti, siis võid sellise osta. Tagavedrustus töötas palju paremini, kui amordi asemele pandi taha puupulk.
Signature sucks!