IX etapp: 6. august Kodasoo
IX etapp: 6. august Kodasoo
Kas Kodasoo etapi rada suuresti kattub eelmise aasta omaga ja kulgeb sama pidi?
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Kas keegi Keila-Saue kandist transporti vajab rattale ja sõitjale? Auto katusel üks rattakoht vaba, planeeritud väljasõiduaeg Keilast kuskil 18:00-18:30.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Kuidagi väga, väga kesine on selle etapi info (võrreldes eelnevatega).
Mitu ringi? Kui pikk ring on?
Kas keegi saaks google mapi kaardi postitada, kus vähemalt täpne stardipaik peal on.
Mitu ringi? Kui pikk ring on?
Kas keegi saaks google mapi kaardi postitada, kus vähemalt täpne stardipaik peal on.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Eelmise aasta loba stardipaigast ja muust: viewtopic.php?f=158&t=45378
Eelmise aasta tulemustest aimu: http://www.championchip.ee/template/fil ... odasoo.pdf
Eelmise aasta tulemustest aimu: http://www.championchip.ee/template/fil ... odasoo.pdf
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Kas see on stardikoht?
https://www.google.com/maps/@59.438252, ... !2e0?hl=en
https://www.google.com/maps/@59.438252, ... !2e0?hl=en
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Seni on alati olnud.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Ja nii oli ka täna. Kraapsuga kummardus korraldajatele!
Kõik oli viis! Ainult ajavõtus on vist mingi viga olnud - kiireimad ringiajad on M30 ja M40 asemel junsude (s.o M/Eliit) arvele pandud. Kahe ringi koguajad on samas normis, niiet pisiviperus.
TOIM: Rivo postitatud ägedast pildisarjast jääb vägisi mulje, et parim ringiaeg tulistati välja kõvakahvliga. Samas hiljem med-punktis nähtu põhjal tundub, et teisel ringil hakkas kahvli tihend ikkagi lekkima ja risk ennast kogu täiega ikka ära ei tasunud.
Kõik oli viis! Ainult ajavõtus on vist mingi viga olnud - kiireimad ringiajad on M30 ja M40 asemel junsude (s.o M/Eliit) arvele pandud. Kahe ringi koguajad on samas normis, niiet pisiviperus.
TOIM: Rivo postitatud ägedast pildisarjast jääb vägisi mulje, et parim ringiaeg tulistati välja kõvakahvliga. Samas hiljem med-punktis nähtu põhjal tundub, et teisel ringil hakkas kahvli tihend ikkagi lekkima ja risk ennast kogu täiega ikka ära ei tasunud.
Viimati muutis veloson, 07. 08. 2014. 08:41, kokku muudetud 2 korda .
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Üldises joones lihtne rada, aga tohtril täna tööd jagus.
Isegi tegin paar lolli apsu, napilt oleks rangluust jagu saanud, a õnneks läks kõik kenasti
Singlile kummardus ja kraaps
Isegi tegin paar lolli apsu, napilt oleks rangluust jagu saanud, a õnneks läks kõik kenasti
Singlile kummardus ja kraaps
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Väga äge rada!
Üksjagu palju lõike tuli JRM-ist tuttavad ette, kuid värske jalaga olid need veel paremad kui paar kuud tagasi.
Üksjagu palju lõike tuli JRM-ist tuttavad ette, kuid värske jalaga olid need veel paremad kui paar kuud tagasi.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Kodasoo oma tuntud headuses. Isegi valutava kõhuga oli mõnus seda sõita.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Väga raske oli. Mingitel lõikudel käis kiirus ikka väga alla. Kiire rada + palavus = minu jaoks kooma.
Esimest korda sain proovida ahjusooja 2x10 (38/24) ülekannet, mis võrreldes eelmise 3x10-ga (44/33/22) andis vähemalt mingit leevendust ja muutis elu lihtsamaks. Selle raja peal sai ilma esimese käikari näppimata hakkama.
Rada on looduse ja vahelduvuse poolest üks kindlaid lemmikuid ja võib-olla on isegi tore, kui on mingi rada, mis muutumatuna püsib. On mida võrrelda. Aitähh.
Esimest korda sain proovida ahjusooja 2x10 (38/24) ülekannet, mis võrreldes eelmise 3x10-ga (44/33/22) andis vähemalt mingit leevendust ja muutis elu lihtsamaks. Selle raja peal sai ilma esimese käikari näppimata hakkama.
Rada on looduse ja vahelduvuse poolest üks kindlaid lemmikuid ja võib-olla on isegi tore, kui on mingi rada, mis muutumatuna püsib. On mida võrrelda. Aitähh.
Viimati muutis MarttiM, 06. 08. 2014. 21:33, muudetud 1 kord.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Täitsa äge rada. Selles sektoris sõitsin elus esimest korda. Seetõttu tegin "soojendusringi" ka. Tasus ära. 2 korda lasin üle kaela pikali end. Aja peale sõites oli juba teada, kuidas ja kust minna. Tiptop õhtupoolik.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Nii kuivades oludes oli kuidagi harjumatu Aga nagu Singlikatele juba omane - ikka ümber kõikide puude üle kõikide mätaste. Sillad - vot nende kohta on juba palve, et peaks enne järgmist võistlust üle käima. Päris hädised teised juba.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Kui Olavi juba matte kokku pakkis, ma läksin veel jahutusringile. Eel-eelviimast silda sisuliselt polnud enam (viimane oli ca 200m enne lõppu, eelviimane oli kohe peale porist juppi ja siis enne seda viimane). Sain sealt küll üle aga tagantjärgi mõtlesin, et kui mul poleks varasemate ringide enesekindlust, et sild peab, ja oleks külmalt sellele lähenenud, siis ma ilmselt poleks julgend üle sõita.Rivo kirjutas:Sillad - vot nende kohta on juba palve, et peaks enne järgmist võistlust üle käima. Päris hädised teised juba.
Endal õnnestus esijooksu kiirkinniti nii lahti sõita, et jooks oli kohe-kohe alt ära kukkumas. Õnneks avastasin selle just tol liivasel tõusul, kust ei õnnestunud üles sõita, tulin rattalt maha ja siis tundsin, et kolks-kolks käib. Poleks tähele pannud, oleks kohe sinna auklikule ja kurviga laskumisele sööstnud ja oleks võibolla rangluu no.2 olnud.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Kodasoo oma tuntuses. Epicu rada. Kiire, jõuline. Ei midagi keerulist, aga mõnusalt keerutav. Ilmaolud samuti ei muutnud rada raskemaks, vaid vastupidi. Ei olnud Fatboy rada, tema eelised jäid "eesriide taha". Temaga tuli sõita, peaaegu nagu tavalise rattaga.
Me kumbki polnud Fatboyga enne võidu sõitnud ning tahtsime proovida, et kuidas on. Et kuidas on, kui pingutad, et püüda võimalikult kiirelt seda ilma amortideta, aga 4.6" laiuste kummidega monstrumit, mis kaalub ca 14kg, edasi liigutada. Eksperiment, kui selline.
Loomulikult oli oluliselt raskem, kui nö päris rattaga. Kõige raskem oli pärast kurve nende jooksude, mille väliskummid kaaluvad ainuüksi ca 3 kg kokku, uuesti pöörlema saamine. Pidevalt püsti peal pingutades, et kiirust koguda. Veel tundus, et raskem oli siledal kiirel osal kiiresti liikuda. Samas kurve võtta oli mõnus ja teravalt sai keerata. See mulle saatuslikuks saigi, läksin nö ülbeks ning oma sõiduvea tõttu lõhkusin kännuotsas kummi. Aga laskumised on mõnusad. Juurikad on väga mõnusad. Lahtine liiv on kodu.
Erki kaotus Neemelale esimesel ringil oli vaid 15 sekundit. Seda pole palju. Mul oli väga kahju, et ma vea tegin ja kummi lõhkusin - oleksin väga tahtnud oma aega teada. Esimese ringi aja järgi (20:53) umbes võiks ju oletada, aga see ei maksa midagi. Sest selle monstrumi liikuma saamine väsitas ka oluliselt. Ehk top 15-20 oleks ehk olnud reaalne, millega oleksin väga rahul olnud.
Seega kokkuvõtteks on Fatboy on ratas, millega tahtmise korral saab ka üpris kiiresti sõita. Ta pole ratas vaatamiseks, vaid reaalne ratas, millega saab sõita.
Aga peamiselt on ta siiski mõeldud "for fun" ning sellesse kategiooriasse sobib nii hästi, et kõrvale pole mitte ühtegi teist ratast panna. Kui tahad sõita "for fun" ja natuke enamat, siis Sinu 9 kg-ne xc-ratas kaotab mitte 15 sekundiga vaid kalendriga.
Täname korraldajaid!
Me kumbki polnud Fatboyga enne võidu sõitnud ning tahtsime proovida, et kuidas on. Et kuidas on, kui pingutad, et püüda võimalikult kiirelt seda ilma amortideta, aga 4.6" laiuste kummidega monstrumit, mis kaalub ca 14kg, edasi liigutada. Eksperiment, kui selline.
Loomulikult oli oluliselt raskem, kui nö päris rattaga. Kõige raskem oli pärast kurve nende jooksude, mille väliskummid kaaluvad ainuüksi ca 3 kg kokku, uuesti pöörlema saamine. Pidevalt püsti peal pingutades, et kiirust koguda. Veel tundus, et raskem oli siledal kiirel osal kiiresti liikuda. Samas kurve võtta oli mõnus ja teravalt sai keerata. See mulle saatuslikuks saigi, läksin nö ülbeks ning oma sõiduvea tõttu lõhkusin kännuotsas kummi. Aga laskumised on mõnusad. Juurikad on väga mõnusad. Lahtine liiv on kodu.
Erki kaotus Neemelale esimesel ringil oli vaid 15 sekundit. Seda pole palju. Mul oli väga kahju, et ma vea tegin ja kummi lõhkusin - oleksin väga tahtnud oma aega teada. Esimese ringi aja järgi (20:53) umbes võiks ju oletada, aga see ei maksa midagi. Sest selle monstrumi liikuma saamine väsitas ka oluliselt. Ehk top 15-20 oleks ehk olnud reaalne, millega oleksin väga rahul olnud.
Seega kokkuvõtteks on Fatboy on ratas, millega tahtmise korral saab ka üpris kiiresti sõita. Ta pole ratas vaatamiseks, vaid reaalne ratas, millega saab sõita.
Aga peamiselt on ta siiski mõeldud "for fun" ning sellesse kategiooriasse sobib nii hästi, et kõrvale pole mitte ühtegi teist ratast panna. Kui tahad sõita "for fun" ja natuke enamat, siis Sinu 9 kg-ne xc-ratas kaotab mitte 15 sekundiga vaid kalendriga.
Täname korraldajaid!
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Ära nüüd minu möödumist väga arvesse võta! Ma toibusin kogu järgi jäänud ringi sellest demostratsioonist Aga nagu Sulev mainis, on "paksu poisiga" hoopis teine teema. Esmane tunne, et nagu jonnipunni otsa sattunud. Aga mida meeter edasi, seda enam hakkasid nagu rattaga sina peale saama. Et kui ratas on just-for-fun, siis väga OK valik!SL kirjutas:...Veel tundus, et raskem oli siledal kiirel osal kiiresti liikuda...
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
kiirem ring tulistati välja siiski leftyga:)veloson kirjutas: TOIM: Rivo postitatud ägedast pildisarjast jääb vägisi mulje, et parim ringiaeg tulistati välja kõvakahvliga. Samas hiljem med-punktis nähtu põhjal tundub, et teisel ringil hakkas kahvli tihend ikkagi lekkima ja risk ennast kogu täiega ikka ära ei tasunud.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Õigen'd küll, täitsa teises minutis. Ikkagi normaalolukord.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Rada oli täitsa hea.
Nagu eespool mainitud siis tõesti teise ringi lõpus hakkas kahvli tihend lekkima ja oligi korras.
Peale sõitu sai käidud käega kontrollis ja luud terved, ranne sai ainult tugevalt põrutada.
Nagu eespool mainitud siis tõesti teise ringi lõpus hakkas kahvli tihend lekkima ja oligi korras.
Peale sõitu sai käidud käega kontrollis ja luud terved, ranne sai ainult tugevalt põrutada.
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
mõnusalt veedetud õhtupoolik, mis siin veel öelda
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Rada oli superluks. Pikk liivane langus oli päris hea. Pole aasta aega ratta seljas olnud ja nüüd sellel liiva laskumisel vajutas mõistus pidurid peale. Eemaldusin, vajutasin jalad pedaalidesse, et lähen hooga alla ja raip ei suutnud. Sorri aga läksin jalgsi ;) Teisel ringil panin juba hooga alla. Ütleme nii, et kolmapäevak on suurepärane üritus oma mõistuse ja tehnika treenimiseks.
Lõpupoole oli pikalenksumeestele ka mõnus puuvahe leitud.
Lõpupoole oli pikalenksumeestele ka mõnus puuvahe leitud.
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: IX etapp: 6. august Kodasoo
Minu rattal on lenks suht tavapärase pikkusega, aga selle eest päris lai . Aga mahtus läbi ilusti, kuigi ühel ringi riivasin kergelt puud.Nominative kirjutas:Lõpupoole oli pikalenksumeestele ka mõnus puuvahe leitud.
Mainitud sild oli õhtu lõpuks tõesti üsna kehvas seisus, eks tuleb järgmiseks korraks ära parandada.