Oh..hakkab inimese tunne peale tulema ja hetkel on veel raske uskuda, et täna ei peagi enam 15 tundi metsas veetma, nagu eelnevad kolm päeva
Kõigepealt tänan kõiki abilisi, toetajaid ja meie meeskonda
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Suured tänud ka osalejatele (teile see ju saigi tehtud
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) ning publikule. Stardialas tundus, et rahvast polegi nagu vaatamas, aga metsas oli mõni koht üsna pungil
Kõndisin eile peale võsitlust raja jala läbi ning silma jäi paar asja:
* Osadele laskumistele oli tekkinud soon. Samas pole sellest ka midagi hullu, sest kõik oli ikkagi sõidetav
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Teeme need sooned jälle korda.
* Trepi juures oleval astangul läks liikvele üks astangu peale pandud kivi. Selle asja teeme järgmiseks astaks paremini
* Osad kaldapealsed kohad tuleb korralikumalt kindlusatada, et rada ei hakkaks äärest vajuma ka siis , kui keegi sealt alla sõidab.
Kas see palkidest ümberpööramiskoht oli mõtekas või mõtetu, seda me teada tahamegi sõitjate käest. Nagu eenevalt kirjutati, siis seal oli võimalik jooksjaid ikkagi pöördest väljudes ära karistada
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ja eks selle mõte oli ka see, et sõitjad saaks enda oskusi kõrgel pulsil proovida ja arendada. Igas sõidus oli sõitjaid, kellele meedlis sealt jooksmise asemel üle sõita.
Rock gardeni chiken lain-iga on nii, et oli sõitjaid, kes eeslistasid jooksmise asemel sealt sõita. Kuna seal rajal sõitis ka väga noori sõitjaid, siis neile on oluliselt mugavam sõita mõõda kõrvalrada, kui tirida ratast üle kivide
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja kuna on inimesi, kes trenni tehes pelgavad üle kivide sõita, aga tahaks sealt ikkagi sõites mitte joostes läbi saada, siis see rada seal on. Ja kui see on seal kõrval olemas siis võib ta ju ka rajale sisse jätta. Igaüks saab seal teha oma valikud. Kui näiteks keegi oleks väga tõsiselt seal kukkunud ja kividepealne rada oleks kinni olnud, siis oleks see olnud B rada kuhu sõitjaid suunata
Tegelikult oli rajal mitu nn chiken line kus ajaline kaotus oli minimaalne. Nende mõte oli see, et kui sõitjad tulevad koos, siis kergema raja sõitja kaotab koha, mitte et nüüd käriseks seal vahe kohe 10 sekki. Ma vb eksin, aga üldjuhul MK etappidel pole ka raskema ja kergema raja ajaline kaotus rohkem kui paar sekundit.
Ka peakohtunikult sain mõned näpunäited raja paremaks ja ohutumaks tähistamiseks järgmiseks korraks. See oli mul esimene kord sellist rada märkida ning loodan, et sõitjatele oli ikkagi arusaadav
Kui vaadata tulevikku ja kui meil õnnestub saada õigus korraldada EMV 2015 aastal, siis kindalsti ei saa rada olema üks ühele sama
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tuleb uusi singelid ja laskumisi ning mõned elemedid võivad asenduda veel huvitavamatega
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)