Pidur on Formula R1 ning uued klotsid ei mahu sisse
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Hekel "lihvisin" käia peal klotsi kihti vähemaks ning sain juba kõlge, kuidagi, kuid poob hirmat moodi.
Kas see on ikka normaalne nii pidurite katet maha käiata või võib miski muu kala olla?
See oli korra mõttes, kuid ei allunud mu loogikale ...MK777 kirjutas:Selleks, et nad täielikult sisse saada tuleb supordil olev õhutuspolt (torx) natuke lõdvaks keerata (mitte välja!). Nüüd kui kolve vajutad (mõlemaid) siis peaks sealt õhutuspoldi alt hakkama õli lekkima. Kui kolvid piisavalt sees siis keerad õhutuspoldi koheselt kinni. See peaks olukorda parandama.
Kas pidurilingil oleva õhutusavaga poleks mitte mugavam/ohutum opereerida, kui pidurisadula avaga? Pean silmas 6ndat töökäsku:MK777 kirjutas:Selleks, et nad täielikult sisse saada tuleb supordil olev õhutuspolt (torx) natuke lõdvaks keerata (mitte välja!). Nüüd kui kolve vajutad (mõlemaid) siis peaks sealt õhutuspoldi alt hakkama õli lekkima. Kui kolvid piisavalt sees siis keerad õhutuspoldi koheselt kinni. See peaks olukorda parandama.
Nonii ... Tundub, et lateksit ei pannud... Kas see on alati vajalik või ainult slle ready variandi puhul? Mis hetkel lahendus oleks?haigo kirjutas:Thunder Burti ei ole "Tubeless" versiooni minu teada. Tubeless Ready on. Ja kui pole snakeskin, siis selle küljed ongi õhukesed nagu majapidamispaber. Mingit lateksi moodi asja ikka panid sisse?
Panin piima sisse ning pumpasin rehvi täis. Edasi veeretasin ring ning veeretasin ka mõlemad küljed üle. See on tehtud.KaupoR kirjutas:juttu pole ammu enam pidurikoltsidest. Kui sul rehvi külgseinad lasevad õhku läbi, mis on enam kui tavaline, siis ei piisa sellest, et paned lateksi/piima/rugina (nimetame seda kuidas soovite) sisse ja ongi kõik. Oluline on ka lateks seintele laiali loksutada ja lasta seejärel külgedel vedeleda: video.