Võru etapp ehk VÕRR
Re: Võru etapp ehk VÕRR
Senistest Võrri raskeim rada?
Re: Võru etapp ehk VÕRR
Ma osalesin VÕRR-il esimest korda ja rada väärib igati kiitust. Tüüpilise Põhja-Eesti ratturina läksin esimesi tõuse natuke liiga kangutama aga õnneks karistada selle eest ei saanud. Tavalist tuule käest pääsu otsimist ja muidu pundis rübelemist oli tänu tõusudele ja laskumistele kõvasti vähem.
Muide, kas sõidu pikkus oli 98km nagu protokollis, või siis 101 ja 95 nagu kodulehel erinevates kohtades?
Muide, kas sõidu pikkus oli 98km nagu protokollis, või siis 101 ja 95 nagu kodulehel erinevates kohtades?
Re: Võru etapp ehk VÕRR
Kohal vist olidki enamuses põhjast-igatahes stardis pandi hirmsa hooga minema:)Eks õieti tegid-rong liigub igal maastikul kiiremini.See aasta on nende distantsi pikkustega jah nihu läind-lühikesel tehti selle järgi uus ilma rekord-õnnelik mees kes selle välja sõitis:)
Re: Võru etapp ehk VÕRR
Ilmselt need trassipikkuse lugejad sõidavad kuskil eesotsas, kus kogu võistlustaktika on viimase meetrini välja rihitud. Tagaotsas ikaldudes pole üldse mingit vahet, kilomeeter siia-sinna ei muuda sõitu mitte kuidagi. Vaatan et vahest läheb rattamaratonide distantside mõnesaja meetri erinevuste pärast kõvaks diskussiooniks. Lihtsalt huvi ja harimise soovi pärast, mis sellega peale hakata või mis kasu sellest on?
Re: Võru etapp ehk VÕRR
Asi on selles et kui raja kaart kodukale või aerobike lehele üles pannakse, joonistatakse see Google mapsis või mõnes teises programmis valmis ja kui reaalselt GPSiga rada läbi ei sõida, siis tulevadki erinevused sisse. See 96km on ilmselt copypaste mingist teisest tekstist.
Ega see kilomeeter siin või seal......las olla!
Ega see kilomeeter siin või seal......las olla!
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: Võru etapp ehk VÕRR
Ei no minu jaoks pole see täpne distants üldse oluline, suurepärane emotsioon sellest ei sõltu.
Trassi ja korralduse kiituseks tõstaks esile veel seda, et see oli ainuke etapp, kus rada ei koosnenud ringidest ja raja turvamisega saadi väga hästi hakkama. Ühes kohas oli mäe otsas isegi eeljulgestaja, kes andis ristmiku turvajale märku kui järjekordne punt tulemas oli.
Trassi ja korralduse kiituseks tõstaks esile veel seda, et see oli ainuke etapp, kus rada ei koosnenud ringidest ja raja turvamisega saadi väga hästi hakkama. Ühes kohas oli mäe otsas isegi eeljulgestaja, kes andis ristmiku turvajale märku kui järjekordne punt tulemas oli.