Ukrainal lasin rehvid kompressorist täis ja ime küll, hoiavad õhku sees. Väike tiir ilmutas ragiseva jõuülekande, kas kesk- või tagajooksus midagi mäda, peab uurima hakkama.
Naistekal dunlop-ventiilidega sisekummid, mille otsustasin kohe autoventiilide vastu vahetada, lihtsam kompressiga majandada, kui kõik pumbatavad rehvid sama ventiiliga on (kõik need üleminekud on toredad, kuid alati kadunud, kui neid vaja on).
Loomulikult tühjad.
Niisiis, kiire prisma-visiit töölt tulles ja Made in USSR rehvid maha. Koos sajajalgsete kõrvaharkide ja muidu tõukude kabuhirmus pagemisega avanes selline vaatepilt:
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4227743/velg.jpg)
See rihm velje põhjal kodarapeade peal oli ilmselt nahast ja ära mädanenud. Lohvid olid rabeda välimusega kuid ei lagunenud päris näpu vahel. Rehvid on ok, ühe 20-30a kohta vist normaalsed.
Millega ja mismoodi need veljed puhta(maks) saaks, niipalju, et õhukummi ei lõhuks?
Enda aruga, laseks rellaka otsas terasharjaga üle, siis ca 120 liivapaberiga viimistlus, kust vaja ja miskit roostetamist takistavat spraid peale. Uued rihmad ja lohvid ja sõitma?