Brevetid 2014
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Brevetid 2014
Kõik siit allolev puudutab breveteid aaastal 2014...
Erik
Erik
Viimati muutis dr Holden, 14. 04. 2016. 22:04, kokku muudetud 6 korda .
Re: Brevetid 2014
Tere!
Kas ei olnud sellist reeglit, et 200, 300, 400 ja 600 peavad olema läbitud ühel hooajal järjest, et suure sõidu loosirattasse pääseda?
Ise oleksin huviline sõitma kui keskmine ikka alla 30 jääb:). Praegu saiavormis.
Tambet
Kas ei olnud sellist reeglit, et 200, 300, 400 ja 600 peavad olema läbitud ühel hooajal järjest, et suure sõidu loosirattasse pääseda?
Ise oleksin huviline sõitma kui keskmine ikka alla 30 jääb:). Praegu saiavormis.
Tambet
Re: Brevetid 2014
Ma oleks küll käpp. Seni pole 400 julgenud proovida, aga eks näis. Keskmine kiirus jääb kindlalt alla 30, eelmiste aastate aegu näeb siit: http://www.porterracing.ee/brevet/
Re: Brevetid 2014
Eelmine aasta seal ei kajastu, kus 300 keskmine tuli 30,5. Lõpp oli ikka väga raske.
Nagu tookord keegi kommenteeris, et keda te matmas käisite:).
Tambet
Nagu tookord keegi kommenteeris, et keda te matmas käisite:).
Tambet
Re: Brevetid 2014
Kas kuupäevad on kindlalt paigas või mingi manööverdamis võimalus kah.
Teeks heameelega isegi mõned pikemad otsad kaasa.Väike kogemus 200-600km-ni olemas.
2-3.08,400km 2 nädalat enne augustikuist suuremat sorti tahtejõu proovi,krt ma ei tea.3 nädalat enne oleks ehk ok.
20.07 paneme end valmis.
29.06.28.06 plaan oli pitsi tõsta aastaringi lisandumise puhul,aga see on juba isikl.probl.
Allume enamuse tahtele.
Teeks heameelega isegi mõned pikemad otsad kaasa.Väike kogemus 200-600km-ni olemas.
2-3.08,400km 2 nädalat enne augustikuist suuremat sorti tahtejõu proovi,krt ma ei tea.3 nädalat enne oleks ehk ok.
20.07 paneme end valmis.
29.06.28.06 plaan oli pitsi tõsta aastaringi lisandumise puhul,aga see on juba isikl.probl.
Allume enamuse tahtele.
Re: Brevetid 2014
Ärand põe, ma ise ka ju tahtejõu proovi tegemas! Ja see 400 on plaanis teha kahepäevasena - esimesel 250-270 ja teisel ülejäänud. Vahepeal kosutav uni...indrek42 kirjutas:Kas kuupäevad on kindlalt paigas või mingi manööverdamis võimalus kah.
Teeks heameelega isegi mõned pikemad otsad kaasa.Väike kogemus 200-600km-ni olemas.
2-3.08,400km 2 nädalat enne augustikuist suuremat sorti tahtejõu proovi,krt ma ei tea.3 nädalat enne oleks ehk ok.
20.07 paneme end valmis.
29.06.28.06 plaan oli pitsi tõsta aastaringi lisandumise puhul,aga see on juba isikl.probl.
Allume enamuse tahtele.
Re: Brevetid 2014
29.06 liituks, teiste sõitude ajal kahjuks kaugemal suvitamas.
Re: Brevetid 2014
29.06 oleks ka jalg.
Re: Brevetid 2014
Hmm, mina oleksin 200sele isegi käsi/jalg, valikus on kas fixed gear (korra 200km brevet sellega tehtud, kuigi kohati kiskus kiirus suureks minema...) või TT velo, siis muidugi palju alla 30kmh sõidukiirust (pausid nagunii viivad numbri alla, breveti reegel oli minu mäletamist mööda 15kmh total avg) ei tahaks teha:-)
400km (kokku tuli suisa 422km) sai kunagi tehtud jutti ja üks siinkõneleja on teinud ka suht jutti (puhkus praamil vms) 600km niiet mahuvendi paistab olevat.
Ahjaa, eelmise aasta tulemused võiks ka sinna lehele kanda kui võimalik, samuti on breveti kaardid meie käes, Holden, ehk tegeled teemaga kui sinnapoole suhtlust?
400km (kokku tuli suisa 422km) sai kunagi tehtud jutti ja üks siinkõneleja on teinud ka suht jutti (puhkus praamil vms) 600km niiet mahuvendi paistab olevat.
Ahjaa, eelmise aasta tulemused võiks ka sinna lehele kanda kui võimalik, samuti on breveti kaardid meie käes, Holden, ehk tegeled teemaga kui sinnapoole suhtlust?
Re: Brevetid 2014
Teeks siis järgmisel pühapäeval (29.06) algust.
Avapauguks 200km, start kell 10:00 linna servast Männikult, busside lõpp-peatuse juurest.
Plaan on selline!
Ootaks eelregamist oma mailile info@haanjamatkad.ee, saan kontrollkaardid enne ära täita. Osavõtutasu 6€ kuulub tasumisele kaardi saamisel kohapeal.
Avapauguks 200km, start kell 10:00 linna servast Männikult, busside lõpp-peatuse juurest.
Plaan on selline!
Ootaks eelregamist oma mailile info@haanjamatkad.ee, saan kontrollkaardid enne ära täita. Osavõtutasu 6€ kuulub tasumisele kaardi saamisel kohapeal.
Re: Brevetid 2014
Kui tänase ilmaga ära sõidetakse, on küll diplomit väärt mehed-naised!
Re: Brevetid 2014
Pold ullu kedagi, vahepeal oli paar tundi kuiva ka.
Sõitjaid oli 7, aega läks u 8 tundi.
Sõitjaid oli 7, aega läks u 8 tundi.
Re: Brevetid 2014
Oleks müts peas siis võtaks maha teie ees:-) Hommikul natu enne kella 10-t liikusin autoga Laagrist Saue poole ja no kohati kojamehed ei hoidnud klaasi läbinähtavana, esiteks oli sadanud suisa mitu tundi juba ja suured loigud, teiseks tuli juurde ja ilm selline hall, et kallab veel tundide viisi. Ei ahvatlenud kuidagi veloma, kuidas te suutsite sundida ennast esimese kolme minutiga märjana 10-11 kraadiga sõitma, ulme. Lisaks veel ohtlik kui autojuhid teid ei näe (kohati tugev sadu) ja loigud ja maanteerattad on veel omaette teema.
Re: Brevetid 2014
Tehtud!
Nagu lubasin,nii ka tegin e.selleaastane esim.brevet 204,5km.Kui eile oli poollaitmatu suveilm,siis tänaseks oli see asendunud mõnusa sügisilmaga.
Start pidi olema kl.10.00 Männikult.Kohal olin nagu ikka tiba varem,et asjad jonksu sättida.Sadas rsk mõnuga.Tekkis veel arutelu,et lükkaks mineku tunnikese edasi.Seda siiski ei tehtud.Kohe alguses oli selge,et väga palavaks täna vist ei lähe,hea kui soojagi saaks natukene.Mis siis ikka,esimesed 50km panime korralikus külmas vihmas,peatus Padisel,randmed nii kanged,et tegu oli viimaste tilkade kättesaamisega.Keskm.oli 32,6kmh.Tasapisi ilm tiba paranes,vihma jäi vähemaks,kohati oli teegi ära kuivanud.100km peal oli juba kergelt palavgi,tuli üks särk vähemaks võtta ja säärised üles keerata.Saja keskm. 31,8kmh.Üsna rutiinselt jõudsime 150km-ni.Siis paraku otsustas ühel kaassõitjal kumm,et tööleping on läbi.Kiire vahetus kambapeale ja jeehat.150m sai sõita,uuesti kumm.Vahetus ja 150m pärast uuesti kumm.Mida hekki.Seekord uus kumm koos uue mantliga,õnneks jäi pidama.Noh ja siis oli juba põhimõtteliselt lõpusirge läbi Kohila ja Kiisa Männikule.Keskm tuli lõpuks 32,3kmh,puhas sõiduaeg u.6t.20min,must 7t50min,pulssi ja kaloreid ei tea,sest kell andis kohe alguses saba,nii sai see brevet ilm südamelöökide ja kaloriteta läbi sõidetud.
Nagu lubasin,nii ka tegin e.selleaastane esim.brevet 204,5km.Kui eile oli poollaitmatu suveilm,siis tänaseks oli see asendunud mõnusa sügisilmaga.
Start pidi olema kl.10.00 Männikult.Kohal olin nagu ikka tiba varem,et asjad jonksu sättida.Sadas rsk mõnuga.Tekkis veel arutelu,et lükkaks mineku tunnikese edasi.Seda siiski ei tehtud.Kohe alguses oli selge,et väga palavaks täna vist ei lähe,hea kui soojagi saaks natukene.Mis siis ikka,esimesed 50km panime korralikus külmas vihmas,peatus Padisel,randmed nii kanged,et tegu oli viimaste tilkade kättesaamisega.Keskm.oli 32,6kmh.Tasapisi ilm tiba paranes,vihma jäi vähemaks,kohati oli teegi ära kuivanud.100km peal oli juba kergelt palavgi,tuli üks särk vähemaks võtta ja säärised üles keerata.Saja keskm. 31,8kmh.Üsna rutiinselt jõudsime 150km-ni.Siis paraku otsustas ühel kaassõitjal kumm,et tööleping on läbi.Kiire vahetus kambapeale ja jeehat.150m sai sõita,uuesti kumm.Vahetus ja 150m pärast uuesti kumm.Mida hekki.Seekord uus kumm koos uue mantliga,õnneks jäi pidama.Noh ja siis oli juba põhimõtteliselt lõpusirge läbi Kohila ja Kiisa Männikule.Keskm tuli lõpuks 32,3kmh,puhas sõiduaeg u.6t.20min,must 7t50min,pulssi ja kaloreid ei tea,sest kell andis kohe alguses saba,nii sai see brevet ilm südamelöökide ja kaloriteta läbi sõidetud.
Re: Brevetid 2014
Mul õnnestus selle 200 kildi peale endale sisse kummutada napp liiter vett ja veidi cocat. Nu oli hea fiiling, ei tulnud meeldegi pudelit haarata. Aga Ristilt ostetud pakk magusaid vahvleid maitses küll imehästi. See oligi keerukas, et vahepeal vihm järele jäi. Tekitas sellise niiske olemise. Kilekas maha, aga ikka ei kuivanud ära. Peale Märjamaad läks jälle märjaks. Mulle vihm sobis, see tobe niiskus kadus ja oli palju vingem pedaalida. Grupp hoidis kokku ja kedagi taga ei pidanud ajama. Autojuhid olid mõistvad meie hanerivist möödudes, ei tea, kas hakkame Euroopasse jõudma . Äitäh ka kaaslastele ja eriti sügav kummardus naisratturile, kes südikalt meiega lõpetas. Kohtume siis 300 stardis.
Re: Brevetid 2014
Väga mõnus sõitmine väga toreda seltskonnaga vaatamata kesisele ilmale. Esimese 3 minutiga polnud vist kellelgi ühtegi kuiva kohta kehal, sest lisaks taevast kallavale jahutussüsteemile oli ka tuules sõitmisel tunne nagu sõidaksid personaalse purskkaevu taga. Esimesed sada läksid juskui lennates, sest ilm pidevalt paranes ja sai kõigiga veidi juttu aetud. Olin vist ainuke seltskonnas kes jõi ca 4 pudelit vedelikku kokku - tasuks 2 põiekat sõidul ja ilmselt elu pikim koju jõudes. Kui rehv esimest korda läks - meenus et olin just Tõnule 30 ja 50 km vahel pikalt ja laialt rääkinud, et tänu eelmise õhtu rehvivahetusele mind kummihädad seekord ilmselt ei kummita. Kiire vahetus ja siis läks kohe teine... ja kolmas... Hetkeks oli juba mõte, et mis me neid siselohve ikka lahingusse saadame kui ilmselgelt sõda oli juba kaotatud, ehk et kutsun omale kellegi järgi ja lasen teistel koju jalgpalli vaatama sõtkuda. Enne kui seda välja jõudsin öelda kraamiti seltskonna ainsast seljakotist välja Nostradamus-Holdeni igaks juhuks kaasa antud varumantel ja seekord jäi rehv ilusti pidama. Lõpuni oli jäänud ca 50 km ja kõigi ihalus sooja auto ja koduse keretäie järgi hakkas tunda andma aina kasvavas tempos mis kohati küündis üle 42-43 km/h. Lõpp tuli õnneks enne kui jalad päris ära väsisid. Suured tänud kaassõitjatele, ettenägelikule Holdenile ja õhtusele saunale toreda pühapäeva eest.
Re: Brevetid 2014
Selle aasta esimene siis seitsmel kivikõval tehtud! Ise olin hommikul küll rattariietes, aga sel ja järgneval nädalal eesootavad kohustused ei lubanud tervisega, mis esmaspäevase vihmase 160 ja kolmapäevase vihmase 65 kilomeetriga oli veidi põdur, säärases sügisilmas riskida. Head ei teinud ka neljapäevane 260km pikkune brevetisoojendus Narva-Jõesuust Värskasse. Nii ma kõrvale jäingi.
Aga 300 tulemas juba vähem kui 3 nädala pärast ja selle teeme stardi-ja finišipaigaga Mulgimaal. 20. juulil, aga kus ja mis kell, sellest juba veidi hiljem.
Aitüma veelkord osalalejatele. Paris-Brest-Paris 2015 ootab meid!
Aga 300 tulemas juba vähem kui 3 nädala pärast ja selle teeme stardi-ja finišipaigaga Mulgimaal. 20. juulil, aga kus ja mis kell, sellest juba veidi hiljem.
Aitüma veelkord osalalejatele. Paris-Brest-Paris 2015 ootab meid!
Re: Brevetid 2014
No täna tuli siis see pauk ära, et tegelikult saaks ma teha 300km sõidu ka laupäeval, 19. juulil ja mitte Mulgimaal.dr Holden kirjutas:20.07 - 300km, ......
Esimene idee on startida laupäeva varahommikul kusagilt Võru-Tartu-Otepää-Elva kandist, kuhu siis õhtul tagasi jõudes ka sauna ja ööbima jääks!
Mis arvate? Andke teada, kas kellelgi on ideid ja mõni lahke saun-öömaja teada? Üks variant on teha start-finiš haanjamatkad.ee baasis Lasva lähedal Võrumaal. Sinna saaks tulla juba reede õhtul ööbima, et siis hommikul vara minema minna!
Telefon 511 4179, e-post info@haanjamatkad.ee
Re: Brevetid 2014
Kuna pean kahjuks ise olema nii reedel kui pühapäeval Võru kandis, siis on ainus variant sõita laupäeval ja just seal. Ehk siis:
Brevet 300km - 19.07, start kell 9:00 Lauga talus, Voki-Tamme külas, Lasva vallas, Võrumaal.
Marsruut võiks olla selline: https://goo.gl/maps/CMjx6
Peale tagasijõudmist saun ja ka ööbimisvõimalus.
Huvilistel kirjutada info@haanjamatkad.ee
Ivar
511 4179
Brevet 300km - 19.07, start kell 9:00 Lauga talus, Voki-Tamme külas, Lasva vallas, Võrumaal.
Marsruut võiks olla selline: https://goo.gl/maps/CMjx6
Peale tagasijõudmist saun ja ka ööbimisvõimalus.
Huvilistel kirjutada info@haanjamatkad.ee
Ivar
511 4179
Re: Brevetid 2014
On Tln kandist veel tulijaid-minejaid.
Re: Brevetid 2014
Homme siis 3 meest minemas kell 7 teele Lauga talust Võrumaalt.
Edu meile!
Edu meile!
Re: Brevetid 2014
19.07 sai sõidetud 300-ne brevet ja seda taaskord nii, nagu ei peaks. Ehk siis istuti selga ja sõideti 300km, brutoaeg 11:30, netoaeg 9:40, keskmine üle 31km/h.
Proovime nüüd 400-se teha veidigi teistmoodi. Plaan siis selline:
Start 2. augustil ca kell 12:00 Tallinnast eesmärgiga jõuda õhtuks öömajale kusagile Vändra kanti ja sealt siis 3. augusti hommikul Tallinna poole tagasi eesmärgiga jõuda kohale enne kella kahte (tegelikult 13:48), et mahuks kontrollaega.
Esimene õhtu siis ca 250km, teine hommik ca 150km, sõidu marsruut võiks olla selline: https://goo.gl/maps/F75qJ
Ootaks huviliste maile ja kõnesid, et hakata otsima öömaja, edasised täpsustused juba töö käigus: info@haanjamatkad.ee, 511 4179.
Proovime nüüd 400-se teha veidigi teistmoodi. Plaan siis selline:
Start 2. augustil ca kell 12:00 Tallinnast eesmärgiga jõuda õhtuks öömajale kusagile Vändra kanti ja sealt siis 3. augusti hommikul Tallinna poole tagasi eesmärgiga jõuda kohale enne kella kahte (tegelikult 13:48), et mahuks kontrollaega.
Esimene õhtu siis ca 250km, teine hommik ca 150km, sõidu marsruut võiks olla selline: https://goo.gl/maps/F75qJ
Ootaks huviliste maile ja kõnesid, et hakata otsima öömaja, edasised täpsustused juba töö käigus: info@haanjamatkad.ee, 511 4179.
Re: Brevetid 2014
Tegelikult oli ju tore.Mulle meeldis.Olen ise vaid paaril korral rattaga sinnakanti sattunud.Vaheldusrikas rada ,ülesse-alla,paremale-vasakule,mitte nagu tavaliselt tuim sirgete nühkimine.Eriti arvestades minu"kodurada"Tln-Trt mnt-d.Veidi palavavõitu ju oli,aga õnneks saime siiski ka paar head ämbrit vihma.Esimene ja kolmas sada olid avg e.30-30,5kmh,teine sada möödus nii 33,3-33,5 kmh avg,ja u.250-260 km kandis teritas Kermo väheke jalga just imevamal teelõigul,aga vähemalt rallimeestest panime mööda kui nad teeääres seisid.Ootasin ka krampe,mis imelikul kombel tulemata jäid,kuigi "turnitud"sai nii püsti kui istudes.Viimasel viiel km otsustasin ootamatult rünnata,saingi korraliku edu,aga et ma teeotsast mööda panin,jäin siiski viimaseks.Sõit sõidetud,pärast väike taastusjook,saun,tiik,muljed ja külili.Kulus 7500kcl,avg 145 rpm.
Oli tekkinud plaan pühap.toimunud Rapha 100 Womani ka läbi sõita,seda oli ainult kolmandik laupäevasest.Teades selle sõidu phmtet,et mehed vaatavad ilu ja tutvuvad uute lõhnadega,siis 105km möödus kuidagi märkamatult,avg 26kmh,avg 115rpm,2100kcl.
Tänud Ivarile ja Kermole.
Oli tekkinud plaan pühap.toimunud Rapha 100 Womani ka läbi sõita,seda oli ainult kolmandik laupäevasest.Teades selle sõidu phmtet,et mehed vaatavad ilu ja tutvuvad uute lõhnadega,siis 105km möödus kuidagi märkamatult,avg 26kmh,avg 115rpm,2100kcl.
Tänud Ivarile ja Kermole.
Re: Brevetid 2014
Üritan lähiajal kokku kribada ka 400km kokkuvõtte, aga enne veel paneks üles info 600km breveti kohta.
Plaan oleks siis sõita seda 30-31. augustil stardiga Tartust ning marsruut võiks välja näha umbes selline. Öömajale saaks jääda kusagile Harjumaale (Kose kanti). Laupäeval kella 6-st startides näitab kontrollajaks 39h5min, ehk pühapäeval kell 21:05. Peaks jõudma...
Ootan huvilisi regama, sest 2013 okt ja 2014 nov vahel sõidetud 600km ei anna veel kvalifitseerumist Paris-Brest-Pariisiks, aga lubab regama hakata teises voorus, ehk siis 3-ndal mail 2015.
Vaikselt tuleks paika hakata panema ka uue aasta kalendrit, sest PBP-le peale saamiseks on vaja ära teha:
200km vahemikus 21.02-10.05
300km 1.04-25.05
400km 18.04-1.06 ja
600km 8.05-28.06
Plaan oleks siis sõita seda 30-31. augustil stardiga Tartust ning marsruut võiks välja näha umbes selline. Öömajale saaks jääda kusagile Harjumaale (Kose kanti). Laupäeval kella 6-st startides näitab kontrollajaks 39h5min, ehk pühapäeval kell 21:05. Peaks jõudma...
Ootan huvilisi regama, sest 2013 okt ja 2014 nov vahel sõidetud 600km ei anna veel kvalifitseerumist Paris-Brest-Pariisiks, aga lubab regama hakata teises voorus, ehk siis 3-ndal mail 2015.
Vaikselt tuleks paika hakata panema ka uue aasta kalendrit, sest PBP-le peale saamiseks on vaja ära teha:
200km vahemikus 21.02-10.05
300km 1.04-25.05
400km 18.04-1.06 ja
600km 8.05-28.06
Re: Brevetid 2014
Krdi Ivar,ma ei saagi ju niimoodi terveks..
Tegelikult otsustan pärast Keila iiemmi.Hetkel hakkab mandross juba vaikselt ihu vahele pugema.Kosel võib peatuse teha vabalt.Mul õue peal 2 puhkemaja.Lõdvestuseks saab tennist mängida kui vaja.Ainuke stt lugu on,et krdi ahvid on Pirita jõe kuivaks lasknud,kaladele trepi ehitamiseks(õues 30+kraadi).Dušši ikka saab,sauna kah,kui tahtmist.
Tegelikult otsustan pärast Keila iiemmi.Hetkel hakkab mandross juba vaikselt ihu vahele pugema.Kosel võib peatuse teha vabalt.Mul õue peal 2 puhkemaja.Lõdvestuseks saab tennist mängida kui vaja.Ainuke stt lugu on,et krdi ahvid on Pirita jõe kuivaks lasknud,kaladele trepi ehitamiseks(õues 30+kraadi).Dušši ikka saab,sauna kah,kui tahtmist.
Re: Brevetid 2014
Egas ma ilmaasjata 315-ndat kilomeetriposti Kose kanti ei sättinud...indrek42 kirjutas:Krdi Ivar,ma ei saagi ju niimoodi terveks..
Tegelikult otsustan pärast Keila iiemmi.Hetkel hakkab mandross juba vaikselt ihu vahele pugema.Kosel võib peatuse teha vabalt.Mul õue peal 2 puhkemaja.Lõdvestuseks saab tennist mängida kui vaja.Ainuke stt lugu on,et krdi ahvid on Pirita jõe kuivaks lasknud,kaladele trepi ehitamiseks(õues 30+kraadi).Dušši ikka saab,sauna kah,kui tahtmist.
Aga võtame rahulikult, meil on kummalgi päeval valget aega ca 14 tundi - jõuab!!!
Re: Brevetid 2014
Ilus plaan. Mul hammas verel ja tahaks väga. Sel aastal ongi ainult üks pikem ring sõtkutud.
Toimumisnädala keskpaigaks näeb, kas saan kampa lüüa või mitte.
Toimumisnädala keskpaigaks näeb, kas saan kampa lüüa või mitte.
Re: Brevetid 2014
Kuna 400 läks minu jaoks üllatavalt kergelt, siis üritan ka 600 stardis olla.
Re: Brevetid 2014
Brevet400. Samad sõnad, et üllatavalt kergelt tuli see 400. Niikaua kui Ivar kokkuvõtet parimatest õllemarkidest punub, valmistasin ka ise väikse ülevaate oma mätta otsast http://marijuul.blogspot.com/2014/08/brevet-400.html
30-31. august tundub paljulubav. Väga tõenäoline, et tulen kiirusekontrolliks.
30-31. august tundub paljulubav. Väga tõenäoline, et tulen kiirusekontrolliks.
Re: Brevetid 2014
Mis mul siin enam kokkuvõtet koostada, kui sul kõik kirjas...
Hetkel siis äkki lausa kuuene grupp 600-le minemas. Rivo, kui saab, Indrek, kui taastub, Prommar, Mari, Kermo ja mina ise. Keegi veel?
Hetkel siis äkki lausa kuuene grupp 600-le minemas. Rivo, kui saab, Indrek, kui taastub, Prommar, Mari, Kermo ja mina ise. Keegi veel?
Re: Brevetid 2014
Rivo ässitab siin...dr Holden kirjutas:Mis mul siin enam kokkuvõtet koostada, kui sul kõik kirjas...
Hetkel siis äkki lausa kuuene grupp 600-le minemas. Rivo, kui saab, Indrek, kui taastub, Prommar, Mari, Kermo ja mina ise. Keegi veel?
Re: Brevetid 2014
Sõidunädal on käes ning jagan väheke infot, mis ja kus.
Hääd uudised on need, et sain nö erandolukorras kõik sel aastal Eestis sõidetud brevetid (BRM200, BRM300 ja BRM400) takkajärgi ära homologiseeritud ehk siis kõikidel sõitjatel on nende nime juures olemas märge vastava breveti läbimise kohta.
Iseenesest ei kindlusta Eesti breveti läbimine kohta järgmise aasta Paris-Brest-Pariisil, kuid annab võimaluse varasemaks registreerimiseks. Täpsem info, kuidas ja mis, on leotav SIIT!
Sel aastal läbisid 200km 7 sõitjat, 300km 3 sõitjat ning 400km-ga said hakkama 6 sõitjat.
Laupäeval, 30. augustil, kell 6:00 sõidame Tartust Tõrva kaudu Pärnusse ja sealt Lihula-Risti-Orgita kaudu Kosele. Esimese päeva saak peaks olema ca 350km ning me peaks selle ära tegema brutoajaga 14h. Et hommikul jõuda uuesti tagasi kontrollaega, peame pühapäeval startima samuti kell 6:00, ees ootamas Jäneda, Väike-Maarja ja Peipsiääre kaudu finiš Tartus. Täpne marsruut!
Kontrollaeg on 40 tundi ning aeg läheb kinni pühapäeval kell 22:00. Ise loodan selle aja peale juba Tallinnas tagasi olla....
Minuga saab reedel Tallinnast Tartusse ja pühapäeval tagasi 5 sõitjat. Ainus, mis veel puudu, on odav öömaja Tartu kandis. Kui kellelgi on midagi, andku teada.
Hääd uudised on need, et sain nö erandolukorras kõik sel aastal Eestis sõidetud brevetid (BRM200, BRM300 ja BRM400) takkajärgi ära homologiseeritud ehk siis kõikidel sõitjatel on nende nime juures olemas märge vastava breveti läbimise kohta.
Iseenesest ei kindlusta Eesti breveti läbimine kohta järgmise aasta Paris-Brest-Pariisil, kuid annab võimaluse varasemaks registreerimiseks. Täpsem info, kuidas ja mis, on leotav SIIT!
Sel aastal läbisid 200km 7 sõitjat, 300km 3 sõitjat ning 400km-ga said hakkama 6 sõitjat.
Laupäeval, 30. augustil, kell 6:00 sõidame Tartust Tõrva kaudu Pärnusse ja sealt Lihula-Risti-Orgita kaudu Kosele. Esimese päeva saak peaks olema ca 350km ning me peaks selle ära tegema brutoajaga 14h. Et hommikul jõuda uuesti tagasi kontrollaega, peame pühapäeval startima samuti kell 6:00, ees ootamas Jäneda, Väike-Maarja ja Peipsiääre kaudu finiš Tartus. Täpne marsruut!
Kontrollaeg on 40 tundi ning aeg läheb kinni pühapäeval kell 22:00. Ise loodan selle aja peale juba Tallinnas tagasi olla....
Minuga saab reedel Tallinnast Tartusse ja pühapäeval tagasi 5 sõitjat. Ainus, mis veel puudu, on odav öömaja Tartu kandis. Kui kellelgi on midagi, andku teada.
Re: Brevetid 2014
Kui keegi pole veel senimaani aru saanud, mis loom see brevet on, siis äkki selline jutt on abiks.
Uuel aastal uue hooga ja ikka pikema etteteatamisega! Kahesajaseid tuleb märtsis-aprillis ilmselt mitu tükki korraldada, sest osa rahvast on eri aegadel mööda Lõuna-Euroopat laiali. Ja ilmselt siis ka mitmes kohas Eestis, et ei peaks tühise 200km pärast kodust kaugele sõitma.
Esialgne plaan on BRM300 teha 25. või 26. aprill, start Tallinnast. BRM400 stardiks 16. mail Lõuna-Eestis ja BRM600 peab ilmselt ära tegema kas 20-21. juuni või nädal hiljem. Stardikoht oleks Kosel, 40km Tallinnast. Niipalju esialgsetest plaanidest praegu.
Uuel aastal uue hooga ja ikka pikema etteteatamisega! Kahesajaseid tuleb märtsis-aprillis ilmselt mitu tükki korraldada, sest osa rahvast on eri aegadel mööda Lõuna-Euroopat laiali. Ja ilmselt siis ka mitmes kohas Eestis, et ei peaks tühise 200km pärast kodust kaugele sõitma.
Esialgne plaan on BRM300 teha 25. või 26. aprill, start Tallinnast. BRM400 stardiks 16. mail Lõuna-Eestis ja BRM600 peab ilmselt ära tegema kas 20-21. juuni või nädal hiljem. Stardikoht oleks Kosel, 40km Tallinnast. Niipalju esialgsetest plaanidest praegu.
Re: Brevetid 2014
Jagan ka 600 km läbimise kogemust. Breveti nime all teine sõit, kuigi pikemalt veeretud varemgi.
Kuna Breveti sõitmine Eestis lapsekingades, siis paar kommentaari blogis kirjutatule lisaks.
Tundub hull, kuid tegelikult on jõukohane rohkematele kui praegu Eestis läbinud. Endal tundus mullu 300 km starti veereminegi raju, aga peale läbi sõitmist süvenes veendumus, et saab küll. Ehk leiab keegi endas julgust oma kiiruse punt kokku panna ning uhajatest aeglasemalt (ajalimiiti mahtumiseks piisab 15 km/h) läbi teha.
Eritrenni pikkadeks sõitudeks pole vaja. Ma treenin talvel ca 8 (suusk-jooks-jõusaal), suvel 10-15 tundi nädalas (peamiselt ratas, rullsuusk, ÜKEt). Võistluskalendrit pole, pigem hoian end sellises vormis, et saab ka lühikese etteteatamisega minna kuskile osalema kui tahtmine tuleb (pikem ratta- või jooksutiir) ja end seejuures hästi tunda.
Kui regulaarselt liigutada, siis pigem vaimu- kui füüsilise proov. Näiteks õpetab end häälestama - kuidas hoida tuju üleval, kui tead, et ees on kaks pikka päeva.
Kuna Breveti sõitmine Eestis lapsekingades, siis paar kommentaari blogis kirjutatule lisaks.
Tundub hull, kuid tegelikult on jõukohane rohkematele kui praegu Eestis läbinud. Endal tundus mullu 300 km starti veereminegi raju, aga peale läbi sõitmist süvenes veendumus, et saab küll. Ehk leiab keegi endas julgust oma kiiruse punt kokku panna ning uhajatest aeglasemalt (ajalimiiti mahtumiseks piisab 15 km/h) läbi teha.
Eritrenni pikkadeks sõitudeks pole vaja. Ma treenin talvel ca 8 (suusk-jooks-jõusaal), suvel 10-15 tundi nädalas (peamiselt ratas, rullsuusk, ÜKEt). Võistluskalendrit pole, pigem hoian end sellises vormis, et saab ka lühikese etteteatamisega minna kuskile osalema kui tahtmine tuleb (pikem ratta- või jooksutiir) ja end seejuures hästi tunda.
Kui regulaarselt liigutada, siis pigem vaimu- kui füüsilise proov. Näiteks õpetab end häälestama - kuidas hoida tuju üleval, kui tead, et ees on kaks pikka päeva.
Viimati muutis rivos, 24. 03. 2015. 13:53, muudetud 1 kord.
Re: Brevetid 2014
Kui oleks selline MTB ja maanteekate "grupetto" järgmine aasta ja kuupäevad sobiksid, siis oleks ka ilmselt 200 km kuni 400 km sõidul jalg. Selle aasta pikemad sõidud on ulatunud kuni 160 km-ni, kusjuures see oli RMK rajal mitte asfaldil, üle 100 km otsi on kogunenud vähemalt 7, sh 4 päeva järjest 520 km 72 tunniga koos korralike une, külapoodide toidu-, õlle jne pausidega, kõik MTB-ga, maanteekat ei omagi. Keskmine kiirus 15 km/h ei ole 200 km sõidul kindlasti mingi probleem, pikemaid sõite ei oska arvata. Kui teha väikesed arvutused, siis iseenesest 300km 20 tunniga tähendaks näiteks õhtul kell 16 starti ja kell 23 lõpetamist ning selle ajaga peaks olema 160 km sõidetud keskmisega kiirusega 23 km/h, peale uinakut kell 6 alustades peaks olema kell 12-ks 140km keskmise kiirusega 23 km/h sõidetud. 400km tähendab 400/15 = 26,6 tundi aega ehk siis pealelõunane 200 km ja 10 tundi, 6,5 tundi und ja 200 km 10 tunniga hommikupoolikul otsa. Kui marsruudid planeerida mitte ringina, siis saaks ka soodsaid tuuli ära kasutada jne. 600 km arvutusi ei hakkaks praegu välja mõtlema igaks juhuks Kas on veel kedagi kes samu mõtteid on mõlgutanud?
Re: Brevetid 2014
Kuidas mõtted 2015 hooaja alguseks on paika loksunud? Kas esine üritus on 11 aprill nagu kunagi planeeritud?
Re: Brevetid 2014
Jah, 11. aprillil avame brevetihooaja 200km pikkuse sõiduga marsruudil Nõmme-Paldiski-Risti-Rapla-Nõmme, kokku 200+km, kontrollaeg on 15km/h ehk siis 13h30min.
Start on avatud kell 9-10 Nõmmelt aadressilt Nelgi 10. Igaüks võib startida selle tunni sees, aga suurem grupp, mis sõidab ca 28-30km/h, stardib kell 9:50. Kontrollpunktid saavad olema Paldiskis ja Raplas, täpsemad KP kilomeetrid ja lahtiolekuajad juba uuel nädalal. Iga osaleja saab brevetikaardi ja läbitava raja skeemi. Kes plaanib üle 10-11h rajal olla, siis kindlasti tuled ja helkurvestid kaasa.
Planeeritud rajaskeem!
Osavõtt 6, läbija medal 10 raha. Registreerimine info@haanjamatkad.ee kaudu. KKK võivad tekkida siia, saavad rohkemadki asjast aimu!
Start on avatud kell 9-10 Nõmmelt aadressilt Nelgi 10. Igaüks võib startida selle tunni sees, aga suurem grupp, mis sõidab ca 28-30km/h, stardib kell 9:50. Kontrollpunktid saavad olema Paldiskis ja Raplas, täpsemad KP kilomeetrid ja lahtiolekuajad juba uuel nädalal. Iga osaleja saab brevetikaardi ja läbitava raja skeemi. Kes plaanib üle 10-11h rajal olla, siis kindlasti tuled ja helkurvestid kaasa.
Planeeritud rajaskeem!
Osavõtt 6, läbija medal 10 raha. Registreerimine info@haanjamatkad.ee kaudu. KKK võivad tekkida siia, saavad rohkemadki asjast aimu!
Viimati muutis dr Holden, 31. 03. 2015. 14:14, kokku muudetud 2 korda .
Re: Brevetid 2015
9,4 km on see remont, Paldiskisse välja. Tsekka remonte sellelt kaardilt - http://tarktee.mnt.ee/# või sellest nimekirjast - http://tarktee.mnt.ee/live/tabel/liikluspiirang.phpdr Holden kirjutas:Sõitsin täna laupäevast trassi proovima, aga peale Klooga raudteed tuli teeremont vastu. Ei tea, pikalt seda seal oli, aga ei hakanud edasi tungima. ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Brevetid 2015
Jõledam reeglistik sel üritusel laiemalt. Sellepärast küsimus KKK valdkonnast - kuidas tankimine välja näeb? Kuidas on nn saateautoga (s.t. mitte sabas sõitmise auto, vaid toidumoona checkpointi läkitamise auto - kui see on kooskõlastatud, kas siis on lubatud?). Kui see on lubamatu, siis kas sula/kaart?
Re: Brevetid 2015
Ametlike reeglite järgi on kooskõlastatud ja registreeritud saateauto ja ratturi kohtumine võimalik kontrollpunktis või 5km siia-sinnapoole punkti. Siin Eestis pole väga jäigalt neid reegleid taga aetud, aga no lausa taga sõitev ja kogu varustust kandev auto pole ka lubatud!josefk kirjutas:Jõledam reeglistik sel üritusel laiemalt. Sellepärast küsimus KKK valdkonnast - kuidas tankimine välja näeb? Kuidas on nn saateautoga (s.t. mitte sabas sõitmise auto, vaid toidumoona checkpointi läkitamise auto - kui see on kooskõlastatud, kas siis on lubatud?). Kui see on lubamatu, siis kas sula/kaart?
Tegelikkuses toitutakse siis, kui keegi väga karjuma hakkab, peatudes selleks kusagil külapoe või tankla juures, sula/kaart on kindlasti abiks!
Pikematel otstel lepitakse eelnevalt kokku ka võimalik ööbimiskoht.
Re: Brevetid 2015
Hetkel koosneb laupäevane stardinimekiri kaheksast mehest.
Kinnitan, et asi on ka naistele ja nõrgematele meestele jõukohane - tule osalema!!!
Kinnitan, et asi on ka naistele ja nõrgematele meestele jõukohane - tule osalema!!!
Re: Brevetid 2015
Ehk osad paadunud breveti-hundid ei vaevugi eelregistreeruma.
Võin ka enda poolt kinnitada, et tempo on rahulik ja peatusi nii palju kui vaja.
See, et teema asub võistluste rubriigis, ei tähenda midagi.
Võin ka enda poolt kinnitada, et tempo on rahulik ja peatusi nii palju kui vaja.
See, et teema asub võistluste rubriigis, ei tähenda midagi.
Re: Brevetid 2015
Veidike lugemist sellest, kuidas eelmisel suvel 300, 400 ja 600 sõideti! Ehk annab veidi asjast aimu!
Re: Brevetid 2015
Käisin täna rattaga Raplas, eesmärgiga üle vaadata mõned ristmikud ning viia sinna ühte heasse kohta tempel, millega saab kanda brevetikaardile pitsatijäljendi tõestusena sellest, et breveti osaleja on selle KP (inglis keeli C ehk Control) läbinud. Takkajärgi hää, et laupäevast trassi mööda Viljandi maaanteed ei tõmmanud, sest kusagil Kohila kandis hakati täna asfalti freesima, foorid ja puha!
Meie keerame peale Raplat Alu peale ja Kodila ristist Hageri peale jne...
Palju on olnud kõnesid ja küsimusi! Ühtne vastus on see, et meie sõidame brevetit, kes tahab nö partisanina liituda, võib seda teha, aga ilma tingimusi esitamata! Onju!
Laupäeval lahinguväljal näeme, rsk!
Meie keerame peale Raplat Alu peale ja Kodila ristist Hageri peale jne...
Palju on olnud kõnesid ja küsimusi! Ühtne vastus on see, et meie sõidame brevetit, kes tahab nö partisanina liituda, võib seda teha, aga ilma tingimusi esitamata! Onju!
Laupäeval lahinguväljal näeme, rsk!
Re: Brevetid 2015
Pigem ikka Urgelt Tallinna poole. Päris viimast seisu ei tea aga tõenäoliselt Urge-Kirdalu osa, kus on veel vana asfalt. Urgelt - Raplasse (Kohilast mööda) on uus asfalt (seda keegi vaevalt freesib - eile sõitmas käies polnud vähemalt midagi näha). Seega oleks saanud vabalt Rapla - Kohila osa Viljandi mnt'd mööda ja Kohilast keerata Hageri peale.dr Holden kirjutas:Takkajärgi hää, et laupäevast trassi mööda Viljandi maaanteed ei tõmmanud, sest kusagil Kohila kandis hakati täna asfalti freesima, foorid ja puha!
Aga jah, see selleks.
Re: Brevetid 2015
Sellega on kahjuks või siis õnneks nii, et trassi paneb paika korraldaja ja nii on! Oleks minu tänasel 100+sõidul, mis kattus mitmes kohas laupäevase trassiga, olnud mingeid teeremonte vms, oleks raja ümber teinud. Ei pea ju vägisi murdma!kalev kirjutas:Pigem ikka Urgelt Tallinna poole. Päris viimast seisu ei tea aga tõenäoliselt Urge-Kirdalu osa, kus on veel vana asfalt. Urgelt - Raplasse (Kohilast mööda) on uus asfalt (seda keegi vaevalt freesib - eile sõitmas käies polnud vähemalt midagi näha). Seega oleks saanud vabalt Rapla - Kohila osa Viljandi mnt'd mööda ja Kohilast keerata Hageri peale.dr Holden kirjutas:Takkajärgi hää, et laupäevast trassi mööda Viljandi maaanteed ei tõmmanud, sest kusagil Kohila kandis hakati täna asfalti freesima, foorid ja puha!
Aga jah, see selleks.
Re: Brevetid 2015
Ma rada ümber teha ei tahtnudki (pole grammivõrragi sellist mõtet olnud). Nentisin lihtsalt tõsiasja, et teeremont päris Kohila kandis siiski pole või siis õigemini Raplast Hageri suunas liikumist see remont ei oleks kuidagi takistanud nagu eelnevalt ekstra välja toodi.dr Holden kirjutas:Sellega on kahjuks või siis õnneks nii, et trassi paneb paika korraldaja ja nii on! Oleks minu tänasel 100+sõidul, mis kattus mitmes kohas laupäevase trassiga, olnud mingeid teeremonte vms, oleks raja ümber teinud. Ei pea ju vägisi murdma!
Aga muidu olenevalt kellaajast on Viljandi mnt liiklus päris tihe ja suurema pundiga polegi võibolla kõige mõistlikum seda mööda siis kulgeda. Lisaks oleks see natuke igavam ka.
Igatahes edu laupäevasel sõidul!
Re: Brevetid 2015
Kahesajane sai eile ajalooks, kui kell 9:55 startinud kaheteistkümnest sõitjast jõudis kell 17:17 kohale kümme, olles läbinud 205 kilomeetrit. Üks sõitja tuli kell 18:27, üks sõitja keeras kusagile Varbolasse. Üheksa olid nö ametlikud sõitjad, kolm olid partisanid....
Nagu sõiduajast näha, ei olnud selles sõidus mingit breveti vaimu, vaid tüütu uhamine "smurfide" vedamisel. Netoaeg 6:30 tegi keskmiseks kiiruseks 31,4km/h.....
Ma väga loodan, et trennigurude jaoks on nädala pärast sõidetav kolmesajane liiga pikk sõit ning nad ei tule! Saaks rahulikult tiksuda!
19.04 sõidetava BRM300 rajaskeem!
Aitüma kõigile osalejatele!!!
Nagu sõiduajast näha, ei olnud selles sõidus mingit breveti vaimu, vaid tüütu uhamine "smurfide" vedamisel. Netoaeg 6:30 tegi keskmiseks kiiruseks 31,4km/h.....
Ma väga loodan, et trennigurude jaoks on nädala pärast sõidetav kolmesajane liiga pikk sõit ning nad ei tule! Saaks rahulikult tiksuda!
19.04 sõidetava BRM300 rajaskeem!
Aitüma kõigile osalejatele!!!
25.04.2015 Narva 300 km
Guys,
we are planning a 300 km brevet on 25.04.2015 from Narva - to Peipsi järv - to Rakvere - back to Narva. Welcome to participate!
Start from the Narva Hermanni linnus at 8:00 MSK/EEST.
The GPS track is here: http://www.plotaroute.com/route/46793
Registration: http://www.balticstar.spb.ru/brevetdb/login.php or at the start.
List of participants: http://balticstar.spb.ru/brevetdb/event ... hp?eid=496 (in Russian).
Discussion (in Russian): http://veloroad.spb.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=28669 .
Update: Ivar Tupp correctly noticed that the brevet can't be called "official Estonian" as it is organized by a foreign club (Baltic Star, St. Petersburg, Russia) and without previous announce in the calendar, sorry for an inaccuracy. But we are going to register results along with our next 300 km event.
we are planning a 300 km brevet on 25.04.2015 from Narva - to Peipsi järv - to Rakvere - back to Narva. Welcome to participate!
Start from the Narva Hermanni linnus at 8:00 MSK/EEST.
The GPS track is here: http://www.plotaroute.com/route/46793
Registration: http://www.balticstar.spb.ru/brevetdb/login.php or at the start.
List of participants: http://balticstar.spb.ru/brevetdb/event ... hp?eid=496 (in Russian).
Discussion (in Russian): http://veloroad.spb.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=28669 .
Update: Ivar Tupp correctly noticed that the brevet can't be called "official Estonian" as it is organized by a foreign club (Baltic Star, St. Petersburg, Russia) and without previous announce in the calendar, sorry for an inaccuracy. But we are going to register results along with our next 300 km event.