Jalgratas 350 eest
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Jalgratas 350 eest
http://spordibaas.ee/et/maastikurattad/ ... white.html
kas see ratas 350 eest mis ta maksab fixuses on normaalne?
Või mis ratta saaks 350 eest kõige parema.
kas see ratas 350 eest mis ta maksab fixuses on normaalne?
Või mis ratta saaks 350 eest kõige parema.
- Polaarorav
- Rattur
- Postitusi: 305
- Liitunud: 15. 02. 2013. 14:41
Re: Jalgratas 350 eest
Poest sa selle raha eest küll midagi mõistliku ei leia...
Vaata parem siin foorumis ringi ja võid leida 350-400 eest täiesti korralike rattaid, mille letihind on poes olnud kordades rohkem!
Vaata parem siin foorumis ringi ja võid leida 350-400 eest täiesti korralike rattaid, mille letihind on poes olnud kordades rohkem!
SHUT UP LEGS!
Re: Jalgratas 350 eest
Kasutatud ratta puhul on keeruline hinnata komponentide ja raami järelejäänud ressurssi, st. asi vòib tulevikus kalliks kujuneda. Garantiid ei ole ka...
Re: Jalgratas 350 eest
Kes viitsib otsida, see alati leiab.
Re: Jalgratas 350 eest
Kui kasutatud asjal ostes kõik töötab, siis arvatavasti on neis resurrsi rohkem, kui uuel 350€ rattal poest ostes. Kasutatud rattal selle hinna eest on ikka tükimaad kvaliteetsemad jupid küljes.Jats36 kirjutas:Kasutatud ratta puhul on keeruline hinnata komponentide ja raami järelejäänud ressurssi, st. asi vòib tulevikus kalliks kujuneda. Garantiid ei ole ka...
Mina soovitaks ka foorumi müügirubriigis ringi vaadata, saad kindlasti asjalikuma ratta.
velo.clubbers.ee
Re: Jalgratas 350 eest
Kui tahad ratast niisama luftipumpamiseks ja oma lõbuks tiirutamiseks, siis on seda maa ja meri. Ei pea olema viimase vindi peal carbonid ja xtr-id ja hüdraulika ja elektroonika.
Vaata parem, kas pakiraami ja porilauda on kuskile mõistlikult kinnitada, äkki tahad teinekord suvel randa minnes mõne õlle ja snäki kaasa võtta, seenekorvi kuskile panna või vihmase ilmaga ka liikuda-ei ole väga cool poriperse olla
Ükskõik mille vedamine pakiraamil on palju palju mugavam kui seljakotiga seljas!
Vaata parem, kas pakiraami ja porilauda on kuskile mõistlikult kinnitada, äkki tahad teinekord suvel randa minnes mõne õlle ja snäki kaasa võtta, seenekorvi kuskile panna või vihmase ilmaga ka liikuda-ei ole väga cool poriperse olla
Ükskõik mille vedamine pakiraamil on palju palju mugavam kui seljakotiga seljas!
Re: Jalgratas 350 eest
See on suht koomiline jutt, ega tegemist pole autoga, mille ressurssi sa hindama pead. Jalgratas on oma olemuselt üsna lihtsa ehitusega ja kui ostes jupid kõik töötavad, siis anna ainult tuld. 350-eurose rattaga sa nagunii mingeid tuhandeid kilomeetreid aastas sõitma ei hakka või kui hakkad, siis ostad peagi nagunii midagi kallimat omale, sest see odav ratas jääb lihtsalt nö lahjaks. Ja kui sel odaval rattal tõesti mõni jupp peaks otsad andma, siis võid kasvõi siitsamast foorumist kasutatult pm kilohinnaga teise asemele osta, kui rahaga väga kitsas on ning edasi sõita.Jats36 kirjutas:Kasutatud ratta puhul on keeruline hinnata komponentide ja raami järelejäänud ressurssi, st. asi vòib tulevikus kalliks kujuneda. Garantiid ei ole ka...
Re: Jalgratas 350 eest
Tegelikult on 350 eest see Fuji täitsa sõidetav asi.
Re: Jalgratas 350 eest
Kuna jalgratta ost on mulle ja paljudele inimestele suurem väljaminek, siis loomulikut ma arvestan jalgratta nö. järelejäänud elueaga...mingi arvestusliku läbisõidu juures, millal mul tuleb mingeid (kalli ratta puhul kalleid) komponente vahetama hakata jne.Salmiakki kirjutas: See on suht koomiline jutt, ega tegemist pole autoga, mille ressurssi sa hindama pead. Jalgratas o
Ja siiski uus asi on uus asi. Sa ostad selle oluliselt väiksema riskiga võrreldes tundmatu inimese kasutuses olnud kasutatud ratta ostmisega. Kui ei vaja ratast trenni või võistlustele siis minu arvates uus "tagasihoidlikum" ratas on ikka parem valik kui kellegi poolt varem tuhandeid kilomeetreid "väntsutatud" kvaliteetsem sõiduriist...
Viimati muutis Jats36, 04. 09. 2014. 11:43, muudetud 1 kord.
Re: Jalgratas 350 eest
Valdavas enamuses on võimalik kunagi kallina ostetud rattale ka päris odavaid juppe asenduseks külge keerata.
Re: Jalgratas 350 eest
Siin on tegelikult 3 võimalikku lähenemist:
1. Osta ratas arvestades ta järelmüügi väärtust siis kui nõudmised on suurenenud ja vaja uus ratas soetada. Sel juhul on loogiline osta nii odav kui võimalik, mis aga hetke vajadustest lähtudes piisavalt liigub. Kui 350 ratta pärast 200ga maha müüd, siis oled hävinud 150 euroga, kui aga ostad 700se ratta ja see "targaks saades" ikka ei rahulda, siis on häving ilmselt suurem...
2. Osta ratas selle tuunimispotentsiaali arvestades. Siin peaks vaatama esmalt raami - see on kalleim jupp ja selle küljest ju teisi asju hakkad hiljem vahetama. Ideaalne oleks siis mingi madala taseme juppidega süsinikratas... aga sihukesi eriti ei tehta. Igal juhul on siis esimene investeering suurem kui esimese variandi puhul, aga tulevikus siis eeldatavasti kulub veidi vähem. Arvestama peab muidugi ka seda et eraldi ostetud varuosade summa on alati suurem kui kompleksena ostetud ratas. Samas hammakad kuluvad, ketid katkevad, käikarid lähevad kõveraks - naiivne on arvata et aktiivsel kasutamisel varuosi kunagi vaja ei lähe, parem siis juppe vahetada paremate vastu kui niikuinii nende eluiga täis saab.
3. Osta kohe hea ratast teiste soovituste põhjal. Siin on miinuseks see et esmane väljaminek on suurem, pealegi ei ole garantiid et see rattasõit pikemas perspektiivis ikka nii paeluvaks osutub et suurt investeeringut õigustada. Või hakkab meeldima ehk mingi rattaspordi alavorm mis nõuab teistsugust ratast (cyclocross näiteks). Siis on kalli ratta müügil häving rahas kõige suurem.
1. Osta ratas arvestades ta järelmüügi väärtust siis kui nõudmised on suurenenud ja vaja uus ratas soetada. Sel juhul on loogiline osta nii odav kui võimalik, mis aga hetke vajadustest lähtudes piisavalt liigub. Kui 350 ratta pärast 200ga maha müüd, siis oled hävinud 150 euroga, kui aga ostad 700se ratta ja see "targaks saades" ikka ei rahulda, siis on häving ilmselt suurem...
2. Osta ratas selle tuunimispotentsiaali arvestades. Siin peaks vaatama esmalt raami - see on kalleim jupp ja selle küljest ju teisi asju hakkad hiljem vahetama. Ideaalne oleks siis mingi madala taseme juppidega süsinikratas... aga sihukesi eriti ei tehta. Igal juhul on siis esimene investeering suurem kui esimese variandi puhul, aga tulevikus siis eeldatavasti kulub veidi vähem. Arvestama peab muidugi ka seda et eraldi ostetud varuosade summa on alati suurem kui kompleksena ostetud ratas. Samas hammakad kuluvad, ketid katkevad, käikarid lähevad kõveraks - naiivne on arvata et aktiivsel kasutamisel varuosi kunagi vaja ei lähe, parem siis juppe vahetada paremate vastu kui niikuinii nende eluiga täis saab.
3. Osta kohe hea ratast teiste soovituste põhjal. Siin on miinuseks see et esmane väljaminek on suurem, pealegi ei ole garantiid et see rattasõit pikemas perspektiivis ikka nii paeluvaks osutub et suurt investeeringut õigustada. Või hakkab meeldima ehk mingi rattaspordi alavorm mis nõuab teistsugust ratast (cyclocross näiteks). Siis on kalli ratta müügil häving rahas kõige suurem.
Re: Jalgratas 350 eest
Jutuks hea küll, aga kuidas reaalselt see ressursi hindamine sinu arvates välja näeb? Viid 350-eurose ratta esindusse põhjalikku kontrolli? Mitte keegi ei ütle sulle mitte ühegi nipiga, mitme kilomeetri pärast nt su ratta tagakäikar otsad annab, seega see ressursi jutt on naljanumber. Samuti on ostetava ratta läbisõit ainult müüja aususel põhinev (kui on üldse tegemist ainukese omanikuga) ning reaalset läbisõitu kontrollida on võimatu. Ostetavat ratast saad ise hinnata visuaalselt ja proovisõitu tehes ning vajadusel võid viia tuttava mehaaniku juurde, kui ise ratastest midagi ei jaga ja sellega asi piirdub.Jats36 kirjutas:.. siis loomulikut ma arvestan jalgratta nö. järelejäänud elueaga...mingi arvestusliku läbisõidu juures, millal mul tuleb mingeid (kalli ratta puhul kalleid) komponente vahetama hakata jne.
-
- Rattur
- Postitusi: 24
- Liitunud: 23. 09. 2013. 08:05
Re: Jalgratas 350 eest
Ratta juures ei ole ju väga midagi mis äkki otsad annab. mis seal tagakäikari juures saab äkki otsad anda, kui proovisõidul kõik laitmatult toimib? ratta läbisõitu saab hinnata V pidurite korral pöidade kuluvusastme hindamisel - kui on pidurduspind on selgelt kulunud, siis on ikka ka sõidetud. kui omanik ütleb, et midagi vahetatud ei ole ja see on pigem ratta üldmulje põhjal hinnates usutav, siis saab hammasrataste kulumise ja ketti venimise järgi ilusti aru, kui palju on sõdetud. Kui palju on kett raami või siis raami ümber olevat ketikaitset täksinud jne.Salmiakki kirjutas:Jutuks hea küll, aga kuidas reaalselt see ressursi hindamine sinu arvates välja näeb? Viid 350-eurose ratta esindusse põhjalikku kontrolli? Mitte keegi ei ütle sulle mitte ühegi nipiga, mitme kilomeetri pärast nt su ratta tagakäikar otsad annab, seega see ressursi jutt on naljanumber. Samuti on ostetava ratta läbisõit ainult müüja aususel põhinev (kui on üldse tegemist ainukese omanikuga) ning reaalset läbisõitu kontrollida on võimatu. Ostetavat ratast saad ise hinnata visuaalselt ja proovisõitu tehes ning vajadusel võid viia tuttava mehaaniku juurde, kui ise ratastest midagi ei jaga ja sellega asi piirdub.Jats36 kirjutas:.. siis loomulikut ma arvestan jalgratta nö. järelejäänud elueaga...mingi arvestusliku läbisõidu juures, millal mul tuleb mingeid (kalli ratta puhul kalleid) komponente vahetama hakata jne.
Re: Jalgratas 350 eest
Teemat ikka lugesid üldse? Eespool täpselt sama jutt kirjas.meelisp976 kirjutas:.. Ratta juures ei ole ju väga midagi mis äkki otsad annab. mis seal tagakäikari juures saab äkki otsad anda, kui proovisõidul kõik laitmatult toimib? ..
Re: Jalgratas 350 eest
Hr teema-algataja:
Last visited: 02. 09. 2014. 19:02
Seega minu eelmine postitus oli arvatavasti viimane, mida ta luges, edasi on virtuaalmõõgaheitlus
Ilmselt sõidab Fujiga ringi, hambavahed sääski täis
Last visited: 02. 09. 2014. 19:02
Seega minu eelmine postitus oli arvatavasti viimane, mida ta luges, edasi on virtuaalmõõgaheitlus
Ilmselt sõidab Fujiga ringi, hambavahed sääski täis
Re: Jalgratas 350 eest
Vot õige. Nagu ma enne rääkisin, kasutatud ratast osta on sama hea kui teise mehe ära ruunatud naist võtta...jannn21 kirjutas:varsti sõidan
Re: Jalgratas 350 eest
Tundub, et oled maailma asjadest täiesti valesti aru saanud.Jats36 kirjutas:Vot õige. Nagu ma enne rääkisin, kasutatud ratast osta on sama hea kui teise mehe ära ruunatud naist võtta...jannn21 kirjutas:varsti sõidan
Re: Jalgratas 350 eest
ruunamisest ehk steriliseerimisest? kuidas rattal resultaat välja näha võiks - kett maha võetud?erikr kirjutas:Tundub, et oled maailma asjadest täiesti valesti aru saanud.Jats36 kirjutas:Vot õige. Nagu ma enne rääkisin, kasutatud ratast osta on sama hea kui teise mehe ära ruunatud naist võtta...jannn21 kirjutas:varsti sõidan
Gravity is a Bitch
Re: Jalgratas 350 eest
Iseenesest ei saa kellelegi pahaks panna, kui ta ainult poest tutikat ratast on nõus ostma, igaühe vaba valik. Iseasi kui mõistlik see tegevus alati on.
Tutika ratta ostmine ei garanteeri samas 100%, et saad sellega nt 5 aastat muretult sõita ja ühtki juppi sel vahetama ei pea. Enda 1750-eurose poehinnaga rattal pean hakkama nt keskjooksu vahetama enda raha eest, kuna 2 aastat garantiid sai talvel juba läbi. Go figure.
Tutika ratta ostmine ei garanteeri samas 100%, et saad sellega nt 5 aastat muretult sõita ja ühtki juppi sel vahetama ei pea. Enda 1750-eurose poehinnaga rattal pean hakkama nt keskjooksu vahetama enda raha eest, kuna 2 aastat garantiid sai talvel juba läbi. Go figure.
Huvi pärast - eeldame, et me oleme siin kõik täiskasvanud ehk vähemalt 20 aastat vanad, kust sa leiad vähemalt sama vana normaalse ja kasutamata naise tänapäeval?Jats36 kirjutas:Vot õige. Nagu ma enne rääkisin, kasutatud ratast osta on sama hea kui teise mehe ära ruunatud naist võtta...jannn21 kirjutas:varsti sõidan
Re: Jalgratas 350 eest
Äkki on nii, aga võib-olla hoopiski, et kasutatud ja uue ratta hinnavahe ongi see hind, mida tuleb maksta, et ratas garanteeritult uuena ja garantiiga saada. Ei enamat. Mina ostsin omale mnt kasutatuna ja värvi järgi. Sellist ilusat (minu jaoks mõistagi) ratast ühestki meie poest saanud poleks. Ja see kui tal mõni komponent varem ära lõppeb kui uuel, saabki uue/kasutatu hinnavahe eest välja vahetatud.Jats36 kirjutas:Vot õige. Nagu ma enne rääkisin, kasutatud ratast osta on sama hea kui teise mehe ära ruunatud naist võtta...jannn21 kirjutas:varsti sõidan
Mu jutu mõte on sellest, et ratas, olgu siis uus või kasutatud on sõitmiseks mitte vaba raha paigutamise ega mingite finantsarvestuste objektiks.