toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, must
toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, must
Selline värk siis, et toodi üks Ghost Race Maanteeratas teenindusse, musta värvi Ultegra componendid, SPD pedaalid.
Jutt kahtlane (kuskilt Norrast saadud kingituseks) aga no mida sa teed siis.
Võtsime hooldusse ja peame täna viieks valmis saama.
Et kui keegi teab midagi või oskab viidet anda hea meelega saadaks pilte, raaminumbreid jne.
Ei taha olla paranoiline aga kõhutunne ütleb, et asi pole korras samas võib muidugi olla sellel rattal viies ja heauskne omanik.
tel. 56 608090
Jutt kahtlane (kuskilt Norrast saadud kingituseks) aga no mida sa teed siis.
Võtsime hooldusse ja peame täna viieks valmis saama.
Et kui keegi teab midagi või oskab viidet anda hea meelega saadaks pilte, raaminumbreid jne.
Ei taha olla paranoiline aga kõhutunne ütleb, et asi pole korras samas võib muidugi olla sellel rattal viies ja heauskne omanik.
tel. 56 608090
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Tsekka igaks juhuks siis ka politseiga üle. Äkki neil kirjeldusele vastav kuskil nimekirjas. Rattast ja kliendist ikka pilt ka mälestuseks
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Löö raaminumber sisse, vaata kas annab midagi? Mitte et ma norra keelt jagaks, aga tundub mingi rattaregister olema sealmaal.
http://www.falcksykkelregister.no/eierkontroll
http://www.falcksykkelregister.no/eierkontroll
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
kahjuks see register midagi raaminumbri osas ei anna, ütleb et sellist pole registris
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
See, et mainiti sõna "Norra" ei tähenda, et see tegelikult ka sealt pärit võiks olla. Musta stsenaariumi puhul ei pruugi kodanik nii loll olla, sama hästi võib olla tegu "sakslase, soomlase, rootslase või ka lätlase või leedukaga".
Proovi ka siit - http://www.bicycle-stolen.org/index.php
ja siit - http://www.bikeshepherd.org/
Proovi ka siit - http://www.bicycle-stolen.org/index.php
ja siit - http://www.bikeshepherd.org/
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 17. 08. 2014. 18:01
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
On teenendajal nüüd alles mure, peab ratta viieks korda seadma, aga ei saa ju, paralleelselt vaja detektiivitööd teha.
Kas nüüd on kombeks küsida KUST SAID? kui ratas hooldada tuua.
Kas nüüd on kombeks küsida KUST SAID? kui ratas hooldada tuua.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Mis sulle nüüd ette jäi? Et inimesel tekkis kahtlus ja reageeris? Kas varguste ja/või nende kahtluste tolereerimine on sinu meelest normaalne? Ignorantsus ongi ehk see mis vargust aitab kõige rohkem pinnal hoida. http://bikeep.ee/sotsiaaleksperiment-ra ... tallinnas/Scottovsky kirjutas:On teenendajal nüüd alles mure, peab ratta viieks korda seadma, aga ei saa ju, paralleelselt vaja detektiivitööd teha.
Kas nüüd on kombeks küsida KUST SAID? kui ratas hooldada tuua.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Kõik, kes on vähegi pidanud oma kadunud ratast mööda ilma taga ajama, saavad kahtluste puhul küsimuse tõstatamisest aru. Nagu varasematest teemadest läbi käinud on, poleks ka iga hoolduses käinud raaminumbri talletamine koos hoolduse tellinud isiku fikseerimisega mitte midagi üleliigset - ausal omanikul pole sellest kahju.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Olles aastaid 6 Oslos tööl olnud, siis absoluutselt ei imesta, et seal võidakse asju ära kinkida.. Norrakatel kui vana tundub vana, isegi kui täiesti ilus ja töökorras ja plaan uus asemele muretseda siis vana lendab lihtsalt prügikasti või antakse võileivahinna eest ära. Erinevalt eestlastest, kes oma vana kraami enamjaolt kuskile sahvri vedelema jätab "järsku kunagi läheb vaja". Ise sain ntx kasutatud 2008 aasta täis carbon maanteka sealt 300 eest. Sellise hinna eest muidugi rattaid seal ei vedele, oli õnne.
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 17. 08. 2014. 18:01
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Leian küll, et asi väljub viisaka teenenduskultuuri raamidest.
Viin ratta teenendusse, seejärel loen enda kohta remondimehe kõhutunde põhjal avalikku ruumi külvatud kahtlusi ja siis lähen tagasi ja maksan ka veel taolise teeninduskultuuri eest või?
Hästi, avalda, kes sa selline Sherlock oled, mis firmas töötad?
Teaksin kuhu mitte tulla, sest mingeid ratta päritolu kohta käivaid ütlusi anda ei soovi, selleks mitte volitatud isikule.
See on eneseväärikuse küsimus ja mis maksab selle kõrval üks ratas!
Diskreetne raaminumbri fikseerimine ja isiku nime talletamine võiks olla.
Viin ratta teenendusse, seejärel loen enda kohta remondimehe kõhutunde põhjal avalikku ruumi külvatud kahtlusi ja siis lähen tagasi ja maksan ka veel taolise teeninduskultuuri eest või?
Hästi, avalda, kes sa selline Sherlock oled, mis firmas töötad?
Teaksin kuhu mitte tulla, sest mingeid ratta päritolu kohta käivaid ütlusi anda ei soovi, selleks mitte volitatud isikule.
See on eneseväärikuse küsimus ja mis maksab selle kõrval üks ratas!
Diskreetne raaminumbri fikseerimine ja isiku nime talletamine võiks olla.
Viimati muutis Scottovsky, 04. 09. 2014. 16:58, muudetud 1 kord.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Pole siin midagi toriseda. Tegelikult on hea, kui inimestel on silmad lahti.
Ise olen selle abil mitmeid rattaid õigele omanikule suutnud tagastada.
PS. Jutt käib vaid kahtlastest ratastest. Terav silm tunneb sellise ära.
Ise olen selle abil mitmeid rattaid õigele omanikule suutnud tagastada.
PS. Jutt käib vaid kahtlastest ratastest. Terav silm tunneb sellise ära.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Kui iga teine päev kusagilt mõni ratas kaob, maksavad ettevaatlikkus ja hoolivus samuti. Varguse ohvriks langenu peab aga oma eneseväärikuse koos jalgadega selga võtma. Ratta kuuluvuse kohta küsimise jaoks pole vaja mingit volitust (küll aga ei saa seda ilma volitusteta kinni hoida), sama kehtib ka selle kohta, et õige omanik saab ühe lausega oma õigust kinnitada.See on eneseväärikuse küsimus ja mis maksab selle kõrval üks ratas!
Scottovsky leiab aga ettevõtte kontaktid, kui selle postituse esimese teemani tagasi kerib ja/või postitaja profiili vaatab.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Teemaalgataja ei reetnud ju mitte kuidagi ratta teenindusse toonud isiku identiteeti (juttu oli vaid rattast ja kahtlasest jutust, mis minu meelest kuidagi ei võimalda ratta omanikku tuvastada). Kui sa ise ennast ära tundsid, siis mis sellest?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Mulle personaalselt hakkab vaikselt kasutaja-kodanik Scottovsky kahtlast muljet jätma. Mis põhjustab kodanikul jõulisi võdinaid?
Perspektiivi mõttes tasub arvestada, et siin foorumis on ühtehoidev seltskond, kes muretseb ka natuke rohkem kui oma naba pärast - seega on sellised (diskreetsed) postitused igati teretulnud ja vajalikud. Kui nende abil tabatakse kasvõi 1:100 suhtega mõni pätt, siis on asi ennast õigustanud. Ausal pole karta midagi.
Perspektiivi mõttes tasub arvestada, et siin foorumis on ühtehoidev seltskond, kes muretseb ka natuke rohkem kui oma naba pärast - seega on sellised (diskreetsed) postitused igati teretulnud ja vajalikud. Kui nende abil tabatakse kasvõi 1:100 suhtega mõni pätt, siis on asi ennast õigustanud. Ausal pole karta midagi.
Viimati muutis Mati, 04. 09. 2014. 17:19, muudetud 1 kord.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Ega niisama ei plõksikski kui klient poleks küsinud selliseid küsimusi, mis tekitavad küsimusi, et maanteeratast pole see härra küll midagi kuulnud ega ka midagi sõiduvarustusest.
Esmane jutt oli, et sõber Norrast kinkis pärast mõningast juttu märkis ,et keegi hoopis Norras kuskilt prügimäelt leidis.
Ja kolmas oli ,et ostis ja hea hinnaga sõbralt. See võib olla ka üks ja sama aga kohapeal ei tundunud nii.
Siis küsis, et mis imelik süsteem selle käiguvahetusega on? Ei saanud üldse aru kuidas maanteerattal käike vahetatakse.
Siis küsis SPD pedaalide kohta, et mis imelikud asjad need on, jube ebamugav on sõita, jalg libiseb kogu aeg ära.
Ja neid pisikesi asju oli veel.
Aga praegu sain ühelt foorumlaselt vihje, et üks on varastatud Saksamaalt (augustis), saatsin uudise peale mis oli veebist leitav info (kohalikule politseile, mis oli kontaktiks märgitud, raaminumber ja pilt).
Mingit sinisilmset lootust pole, et kohe homme on interpolist kõne ja kus ratas on!
Aga ehk aitab teemat upitada ja mingi lolli juhuse läbi ehk leiab keegi nõnda ka oma ratta ülesse.
See Bikeep video tegelikult oli väga hea näide, et ega ka palgatud rattaparkla valvur ei garanteeri päise päeva ajal tangidega varga kinnipidamist, loeb vana rahulikult Vabaduse platsis raamatut...
Esmane jutt oli, et sõber Norrast kinkis pärast mõningast juttu märkis ,et keegi hoopis Norras kuskilt prügimäelt leidis.
Ja kolmas oli ,et ostis ja hea hinnaga sõbralt. See võib olla ka üks ja sama aga kohapeal ei tundunud nii.
Siis küsis, et mis imelik süsteem selle käiguvahetusega on? Ei saanud üldse aru kuidas maanteerattal käike vahetatakse.
Siis küsis SPD pedaalide kohta, et mis imelikud asjad need on, jube ebamugav on sõita, jalg libiseb kogu aeg ära.
Ja neid pisikesi asju oli veel.
Aga praegu sain ühelt foorumlaselt vihje, et üks on varastatud Saksamaalt (augustis), saatsin uudise peale mis oli veebist leitav info (kohalikule politseile, mis oli kontaktiks märgitud, raaminumber ja pilt).
Mingit sinisilmset lootust pole, et kohe homme on interpolist kõne ja kus ratas on!
Aga ehk aitab teemat upitada ja mingi lolli juhuse läbi ehk leiab keegi nõnda ka oma ratta ülesse.
See Bikeep video tegelikult oli väga hea näide, et ega ka palgatud rattaparkla valvur ei garanteeri päise päeva ajal tangidega varga kinnipidamist, loeb vana rahulikult Vabaduse platsis raamatut...
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Palun citybikel mitte kuidagi solvuda ega isiklikult võtta, aga minu jaoks on juba omamoodi märk see, et Ultegra tasemega MNT ratas CityBikesse hooldusesse tuuakse. Opereerib ju Citybike veidi teises segmendis kui võidukate müük ja hooldus.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Mina ei tea, aga mulle selline tähelepanelikkus meeldib ja sisaldab pigem turvatunnet. Kui lähed rattaga võõrasse teenindusse, siis ei tee ju paha hooldusmehega pisut juttu puhuda. Kui sa just täielik introvert pole või mõne salateenistuse agent või... Aga varga peas põleb müts. Kui nüüd selle arutelu tulemusena enam rattale järele ei tulda, siis...
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Kui probleeme ei ole siis tuleb need välja mõelda!Scottovsky kirjutas:See on eneseväärikuse küsimus ja mis maksab selle kõrval üks ratas!
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Minu arust on ka tervitatav selline asi. Ostsin kunagi ka siit foorumist "varastatud" ratta - ratas oli ära varastatud aga politsei leidis üles ja tagastas selle õigele omanikule ja kuna omanik oli omale uue ratta soetanud, siis ostsin tema vana ära. EC-l läksin siis rattapoe telki amordile rõhku juurde lööma, mehaanik tundis kohe ratta ära (eelmine omanik oli varem sama mehaaniku juures hooldamas käind ja kuna ratas oli päris haruldane Eestis siis polnd raske ratast ära tunda) ja küsis, et kust sain jne. Ei tekitanud mingit ebameeldivust selline asi, seletasin ilusti ära ja kõik oli ok.
velo.clubbers.ee
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Peaasi, et laimu eest süüdistust ei saa, mis tundub antud juhul muidugi ebatõenäoline.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
https://www.youtube.com/watch?v=k3o153leMK0
Kui ma sellise rattaga tuleks hooldusse, ma ka ei sooviks , et mingi mehhaanik küsiks, et kust ma sain. No kust ma sain ? Tahaks korda, aga omal ainult lõiketangid.
Kui ma sellise rattaga tuleks hooldusse, ma ka ei sooviks , et mingi mehhaanik küsiks, et kust ma sain. No kust ma sain ? Tahaks korda, aga omal ainult lõiketangid.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
ükspäev peaks tegelikult MNTamet looma varastatud rataste andmebaasi, kuna eestis pole miljoneid rattaid ja ainult nii 10-30 000 on neid varastatud ära siis ei ole ka see andmebaas suurem kui mingi 10GB kõvaketta ruumi,ma võin vabatahtlikult neile kasvõi 1TB kõvaketta selle tarbeks osta, süsteem oleks nagu autoregistergi, kui ratas on varastatud ja politseile kaebus esitatud siis kantakse raami ja muud nr-id sinna sisse koos pildi ja kontakt andmetega. Kõik kodanikud või töökojad võivad lihtsalt vinkoodi sisse lüüa ja kohe ära näha kas ratas on tagaotsitav või ei ja nii lihtne ta olekski, täpselt nagu auto registriga, ei ole tegelikult see süsteemi loomine mingi suurem asi aga kuna selle pealt ei saa raha teenida siis ei ole keegi selle tegemisest huvitatud.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
tanello2 kirjutas:ükspäev peaks tegelikult MNTamet looma varastatud rataste andmebaasi, kuna eestis pole miljoneid rattaid ja ainult nii 10-30 000 on neid varastatud ära siis ei ole ka see andmebaas suurem kui mingi 10GB kõvaketta ruumi,ma võin vabatahtlikult neile kasvõi 1TB kõvaketta selle tarbeks osta, süsteem oleks nagu autoregistergi, kui ratas on varastatud ja politseile kaebus esitatud siis kantakse raami ja muud nr-id sinna sisse koos pildi ja kontakt andmetega. Kõik kodanikud või töökojad võivad lihtsalt vinkoodi sisse lüüa ja kohe ära näha kas ratas on tagaotsitav või ei ja nii lihtne ta olekski, täpselt nagu auto registriga, ei ole tegelikult see süsteemi loomine mingi suurem asi aga kuna selle pealt ei saa raha teenida siis ei ole keegi selle tegemisest huvitatud.
kaldume teemast kõrvale, kuid sinu teadmised IT-süsteemide olemusest, käitamisest, haldamisest ja arendusest on olematud. Sellise süsteemi loomine oleks kallis ja nõuaks palju tööd. Üldiselt kui enamus rattaid liigub riigist välja või võetakse juppideks, siis ei ole süsteemi tegemisel ka erilist mõtet.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Päris huvitav ja kiire järeldus muidugiBrigadir kirjutas:tanello2 kirjutas:ükspäev peaks tegelikult MNTamet looma varastatud rataste andmebaasi, kuna eestis pole miljoneid rattaid ja ainult nii 10-30 000 on neid varastatud ära siis ei ole ka see andmebaas suurem kui mingi 10GB kõvaketta ruumi,ma võin vabatahtlikult neile kasvõi 1TB kõvaketta selle tarbeks osta, süsteem oleks nagu autoregistergi, kui ratas on varastatud ja politseile kaebus esitatud siis kantakse raami ja muud nr-id sinna sisse koos pildi ja kontakt andmetega. Kõik kodanikud või töökojad võivad lihtsalt vinkoodi sisse lüüa ja kohe ära näha kas ratas on tagaotsitav või ei ja nii lihtne ta olekski, täpselt nagu auto registriga, ei ole tegelikult see süsteemi loomine mingi suurem asi aga kuna selle pealt ei saa raha teenida siis ei ole keegi selle tegemisest huvitatud.
kaldume teemast kõrvale, kuid sinu teadmised IT-süsteemide olemusest, käitamisest, haldamisest ja arendusest on olematud. Sellise süsteemi loomine oleks kallis ja nõuaks palju tööd. Üldiselt kui enamus rattaid liigub riigist välja või võetakse juppideks, siis ei ole süsteemi tegemisel ka erilist mõtet.
Kui raske on siis luua süsteem kus on kajastatud inimese ees- ja perekonna nimi, ratta vinkood,värv, ratta nimi ,varguse koht ja aeg ja ongi kogu moos.
Ma küll ei kujuta ette kuidas saab sellise lihtsa asja tegemine olla raske ja seda töös hoida ??
Kodus maksad sa nagunii interneti eest 5-50 eu, olenevalt kiirusest ja vaesusest.
Ma olen oma sülearvutiga üleval hoidnud mänguserverit ja nii nädalast nädalasse, jaganud kogu õppegruppile ühe arvutiga wifit jne jne , käinud teiste arvutites kaugjuhtimisega hooldus tegemas jne, küsimus on ainult oskustes kirjutada valmis lihtne java või mõnel muul platvormil töötav otsingumootor mille tulemused saab ainult vinkoodi järgi paika panna,umbes nagu Exel, kas sa tahad öelda et selle programmi jooksutamine ja täitmine võtab su arvutist ruumi? sa võid sinna kasvõi 10 000 ratta andmed sisestada ja ikka on maht alla GB-di, ja kui kodus on olemas tavaline lauaarvuti annab selle kergevaevaga ehitada ümber koduskasutatavaks serveriks, ja ega seal ei hakkaks iga minut massiliselt inimesi sees käima ja mingeid vinkoode koguaeg otsima, isegi kui selline mure tekiks annaks kergema vaevaga ka elioni või ükskõik kellelt osta virtuaalne serveriruum ja programm sinna ülesse laadida ja asi ongi jokk.
Muidugi,kui on vaja mingit fäncit kodulehte ja ratta kohta mustmiljon pilti ja elulugu kaasa, siis läheb jah asi käest ära,aga lihtne tasuta süsteem mis põhineb ainult sümbolitele informatsioonis ei ole mingi raketiteadus.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Just seda eelmine postitaja ju ütleski - kuna sa midagi ei tea, ei kujuta sa ette.tanello2 kirjutas:Ma küll ei kujuta ette kuidas saab sellise lihtsa asja tegemine olla raske ja seda töös hoida ??
Aga pmst võid sa selle süsteemi ise valmis teha.
Loo Google spreadsheet (või mõni muu), defineeri väljad ära, jaga avalikult välja, ütle "kasutatagu".
Ühtlasi saad ka teada, miks see ülesanne raske on.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Mingi analoog on ju praegu olemas ja siin teemagi selle kohane. Seal küll on tegu ka rattaspetsiaalse märgistamisega. Lehekülg siis nanoid.ee vist.
viewtopic.php?f=30&t=49787&hilit=nanoid
Küll aga oleks võimalik ka rattapoodidel asja paremaks muuta näiteks selliselt, et hakkaksid kohe müüma rattaid koos nanoid "varustusega", samas see jälle lisaväljaminek, seega eks see selline veidike probleemne värk on. Samas on seda nanoid värki ka sel juhul rohkem promoda vaja, et inimesed kontrolliks ja näiteks rattahooldused standardina alati kui ratas tuuakse hooldusesse, siis enne hoolduse tegemist PEAKSID ALATI kontrollima nanoid olemasolul selle märgistust. Siis võtaks turvalisuse mõttes see kohe teise mõõtme.
Samuti kui politsei alati kontrolliks jne.
Seega kui on soovi abistada, siis kindlasti on see võimalik.
PS! Ainus probleem jah see, et nanoidi näol on tegu OÜ-ga. Oleks tegu MTÜ-ga oleks ilmselt lihtsam, aga OÜ ikkagi kirjutab oma tegevusse ka kasumi sisse, mistõttu ilmselt MTÜ puhul oleks saanud ka registreerimise hinda (praegu 30 euri) odavama hoida.
viewtopic.php?f=30&t=49787&hilit=nanoid
Küll aga oleks võimalik ka rattapoodidel asja paremaks muuta näiteks selliselt, et hakkaksid kohe müüma rattaid koos nanoid "varustusega", samas see jälle lisaväljaminek, seega eks see selline veidike probleemne värk on. Samas on seda nanoid värki ka sel juhul rohkem promoda vaja, et inimesed kontrolliks ja näiteks rattahooldused standardina alati kui ratas tuuakse hooldusesse, siis enne hoolduse tegemist PEAKSID ALATI kontrollima nanoid olemasolul selle märgistust. Siis võtaks turvalisuse mõttes see kohe teise mõõtme.
Samuti kui politsei alati kontrolliks jne.
Seega kui on soovi abistada, siis kindlasti on see võimalik.
PS! Ainus probleem jah see, et nanoidi näol on tegu OÜ-ga. Oleks tegu MTÜ-ga oleks ilmselt lihtsam, aga OÜ ikkagi kirjutab oma tegevusse ka kasumi sisse, mistõttu ilmselt MTÜ puhul oleks saanud ka registreerimise hinda (praegu 30 euri) odavama hoida.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Oleme esialgsest teemast küll kõrvale kaldunud, kuid meie arvates on Citybike'i käitumine igati õigustatud. Päris palju tuuakse varastatud rattaid hooldusesse ja sealt kaudu on ennegi varastatud ratas õigele omanikule tagastatud! Pigem on probleemiks infopuudus, üle foorumi igat ratast hakata kontrollima on selgelt liiga aeganõudev ja sellepärast me näemegi andmebaasi vajalikkust.
NanoID andmebaasis on lisaks tavapärasele seerianumbrile ka veel mikromärkidel olev kood, mille saab omakorda näiteks ratta detailidele kanda. Lähiajal muutub ka antud lahenduse müük, toode tuleb suurtemates rattapoodides vabamüüki ja iga rattaomanik märgistab ratta ise. Turvalisuse kaalutlustel kõik omanikud tuvastatakse ID-kaardi/Mobiil-ID alusel. Tänu sellele uuendusele muutub ka toode oluliselt odavamaks.
Lähiajal juba rohkem infot!
NB! testperioodi jaoks otsime rattaomanikke (~20 inimest), kes oleks nõus projektis kaasa lööma ja antud lahendust katsetama, huvilistel palun ühendust võtta risto(at)nanoid.ee
NanoID andmebaasis on lisaks tavapärasele seerianumbrile ka veel mikromärkidel olev kood, mille saab omakorda näiteks ratta detailidele kanda. Lähiajal muutub ka antud lahenduse müük, toode tuleb suurtemates rattapoodides vabamüüki ja iga rattaomanik märgistab ratta ise. Turvalisuse kaalutlustel kõik omanikud tuvastatakse ID-kaardi/Mobiil-ID alusel. Tänu sellele uuendusele muutub ka toode oluliselt odavamaks.
Lähiajal juba rohkem infot!
NB! testperioodi jaoks otsime rattaomanikke (~20 inimest), kes oleks nõus projektis kaasa lööma ja antud lahendust katsetama, huvilistel palun ühendust võtta risto(at)nanoid.ee
Cresent kirjutas:Mingi analoog on ju praegu olemas ja siin teemagi selle kohane. Seal küll on tegu ka rattaspetsiaalse märgistamisega. Lehekülg siis nanoid.ee vist.
viewtopic.php?f=30&t=49787&hilit=nanoid
Küll aga oleks võimalik ka rattapoodidel asja paremaks muuta näiteks selliselt, et hakkaksid kohe müüma rattaid koos nanoid "varustusega", samas see jälle lisaväljaminek, seega eks see selline veidike probleemne värk on. Samas on seda nanoid värki ka sel juhul rohkem promoda vaja, et inimesed kontrolliks ja näiteks rattahooldused standardina alati kui ratas tuuakse hooldusesse, siis enne hoolduse tegemist PEAKSID ALATI kontrollima nanoid olemasolul selle märgistust. Siis võtaks turvalisuse mõttes see kohe teise mõõtme.
Samuti kui politsei alati kontrolliks jne.
Seega kui on soovi abistada, siis kindlasti on see võimalik.
PS! Ainus probleem jah see, et nanoidi näol on tegu OÜ-ga. Oleks tegu MTÜ-ga oleks ilmselt lihtsam, aga OÜ ikkagi kirjutab oma tegevusse ka kasumi sisse, mistõttu ilmselt MTÜ puhul oleks saanud ka registreerimise hinda (praegu 30 euri) odavama hoida.
-
- Rattur
- Postitusi: 34
- Liitunud: 09. 02. 2013. 03:50
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Kui enda oma minema jalutab, hakkad teist juttu ajama. peab ikka loll olema,et probleemi tõsidust mitte mõista. Mul on praegu naisel ratas, mille vargale oleksin valmis kuuli otsaette laskma. Esiteks üliharuldane, teiseks minu enda higi ja vaevaga sõidukorda saadud ratas. Ma poen nahast välja kui see ära kaob. Õnneks on mul muidugi ta ehitusjärgus detailideni dokumenteeritud, ainult mulle teadaolevaid, peidetud tähistusi täis ja kõik ka fotografeeritud. Muidugimõista on sel rattal signalisatsioon ja kui rahakott lubab, läheb raami sisse peitu ka GPS tracker.Scottovsky kirjutas:Leian küll, et asi väljub viisaka teenenduskultuuri raamidest.
Viin ratta teenendusse, seejärel loen enda kohta remondimehe kõhutunde põhjal avalikku ruumi külvatud kahtlusi ja siis lähen tagasi ja maksan ka veel taolise teeninduskultuuri eest või?
Hästi, avalda, kes sa selline Sherlock oled, mis firmas töötad?
Teaksin kuhu mitte tulla, sest mingeid ratta päritolu kohta käivaid ütlusi anda ei soovi, selleks mitte volitatud isikule.
See on eneseväärikuse küsimus ja mis maksab selle kõrval üks ratas!
Diskreetne raaminumbri fikseerimine ja isiku nime talletamine võiks olla.
Re: toodi kahtlane maanteerattas teenindusse, Ghost race, mu
Maailmavaate küsimus.Mul on praegu naisel ratas, mille vargale oleksin valmis kuuli otsaette laskma.
Minu arust ei tohi oma suhet asjadega (jah, jalgratas on asi) nii emotsionaalseks ajada.
Filatelist võib ka postmargi pärast tappa ("Lahtine aken"), rääkimata briljantidest või reliikivatest, aga minu arust on see ikkagi ebaterve.
disclaimer 1: Mult on kaks jalgratast ära varastatud.
disclaimer 2: Citybike või mistahes remondifirma poolne ratta taustakontroll on väga okei.