Selline probleem siis. Sai ca paar kuud tagasi MNT rattal rehvid ära vahetatud, kuna vanad olid juba õhtal omadega. Rattaspetsidest sain uued ja lasin kohapeal peale ka panna. Millalgi sain manomeetriga pumba ja kui hakkasin rohkem rõhku sisse pumpama (4,0 bar), hakkas tagumine rehv järjekindlalt välja ronima ning alati ühest kohast nipli juures ja olenevalt rõhust. Kui 4,0 bar siis tuleb lausa 10cm ulatuses üle serva (peale sõitu rõhk välja ja pöialdega rehv tagasi) kui rõhk veidi väiksem 2,5-3,0 siis lihtsalt ronib rehv natuke kõrgemale, aga üle ääre ei tule, siiski sõita ebamugav, sest sirgel teel sõites selline tunne nagu sadul vibreeriks. Rehv tuleb alati välja või tõuseb ühelt kindlalt poolelt. Silmaga vaadates ei ole velg kõver selle koha pealt ega mingeid muid anomaaliaid silma ei hakka. Samuti kui lasin rõhu välja ei paistnud mingit sodi ega midagi seal vahel ka olema.
Kas tegu võib olla praak rehviga või ikkagi asi selles, et ca 30 aastat vanad veljed ja seepärast mingi kulumine lihtsalt annab tunda (mingist peeglina läikivast metallist tehtud) ja seepärast peabki sõitma väiksema rõhuga. Esimesega mingeid probleeme pole ja sellel olen hoidnud 3,5 - 4,0 bar rõhku sees (rehvidel oli märgitud et vist 5,5 bar on max rõhk). Kaalu on endal 70kg, seega ei tohiks nagu see ka väga mõjuda. Võimalik, et ka ise kuidagi ära vigastanud rehvi (kuigi kukkunud ei ole ja ratast ka ei retsi kuidagi), sest ca kuuaega pumpasin vanast harjumusest ikkagi kuni 2,0 bari rõhku sisse ning alles hiljuti kuskilt lugesin, et rehvidel ikkagi rõhk võiks olle kõvasti kõrgem ja siis tekkis see väljaronimise probleem samuti.
Rehv tuleb ühest kindlast kohast veljest välja
Re: Rehv tuleb ühest kindlast kohast veljest välja
Tõenäoliselt jääb sisekumm ventiili juurest mantli ja pöia vahele või ei lase mantlil pöiale piisavalt sügavale nn randi taha istuda.
Re: Rehv tuleb ühest kindlast kohast veljest välja
Aga mis selle vastu teha saaks? Väliskummil üks serv maha ja mingit libestit vahele ning siis proovida uuesti kinni panna ja loota, et ei jääks vahele?
Re: Rehv tuleb ühest kindlast kohast veljest välja
Kui kummi paigaldad, siis ära kruvi ventiili ümber mutrit kohe kinni. Just lükka ventiil võimalikult sügavale sisse, see lükkab sisekummi ilusti paika, et ei jääks vahele.
Mutter kruvi kinni siis, kui kumm on täis pumbatud.
Mutter kruvi kinni siis, kui kumm on täis pumbatud.
Re: Rehv tuleb ühest kindlast kohast veljest välja
Tänud. Katsetan nädalavahetusel (enne ei jõua sõitma lihtsalt) ja annan seejärel teada.
Re: Rehv tuleb ühest kindlast kohast veljest välja
Lisaks eelnevale tõenäoliselt probleemi põhisüüdlase välja toonud ventiilijutule ka see pisiasi, et "30a vanad ja läikivast metallist" pöiad on tõenäoliselt roostevabast ja ei oma sisepinnal ka ääreranti vaid on siledad (SS), mille puhul on rehvi täpselt tsentrisse istuma saamine tunduvalt suurem peavalu kui C ja HB pöidade puhul ja osad konkreetsed rehvid sinna ametlikult pole ette nähtudki või omavad ss ja westwood pöidadel kasutades rõhupiirangut (mis tavaliselt on kuskil 3-5 bari vahel).