Veljed

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
koomahai
Rattur
Postitusi: 178
Liitunud: 29. 04. 2003. 17:56

Veljed

Postitus Postitas koomahai » 22. 02. 2004. 12:45

On plaan vahetada välja 3000km sõitnud veljed. Oleksin väga tänulik soovituste eest. Praegused on Ritchey RockComp XT rummudel. Tahaks midagi paremat.
Tanel

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Veljed

Postitus Postitas erikr » 22. 02. 2004. 12:59

koomahai kirjutas:On plaan vahetada välja 3000km sõitnud veljed. Oleksin väga tänulik soovituste eest. Praegused on Ritchey RockComp XT rummudel. Tahaks midagi paremat.
Mavic X517 on alati kindla peale minek. kui jääb kalliks siis X221. kuid las targemad kostavad ka midagi.
pöia vahetusega võib muidugi juhtuda, et ka kodarad tuleb ära vahetada kui ERD piisavalt erinev on.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

koomahai
Rattur
Postitusi: 178
Liitunud: 29. 04. 2003. 17:56

Postitus Postitas koomahai » 22. 02. 2004. 13:06

Mis X517 hind võiks tulla ja mis suurusjärgus need hinnad üldse on?
Tanel

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 22. 02. 2004. 13:17

koomahai kirjutas:Mis X517 hind võiks tulla ja mis suurusjärgus need hinnad üldse on?
eestis olen näinud X517 hindu 800 ja 1100 vahel, saksas 30-35 eur, XC 717 sama.
X221 praegu velo+ webi andmetel 480, saksas ca 20 eur.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: Veljed

Postitus Postitas tarmo » 22. 02. 2004. 15:10

koomahai kirjutas:On plaan vahetada välja 3000km sõitnud veljed. Oleksin väga tänulik soovituste eest. Praegused on Ritchey RockComp XT rummudel. Tahaks midagi paremat.
alustada võiks sellest, et miks sa tahad neid välja vahetada? siis teab ka midagi soovitada. mis tähendab sinu jaoks "parem"?

koomahai
Rattur
Postitusi: 178
Liitunud: 29. 04. 2003. 17:56

Postitus Postitas koomahai » 22. 02. 2004. 17:19

Vahetan kuna tagaveljel on juba sooned sees. Parem tähendab: kergemat, tugevamat, vastupidavamat, jäigemat jne.
Tanel

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 22. 02. 2004. 18:19

koomahai kirjutas:Vahetan kuna tagaveljel on juba sooned sees. Parem tähendab: kergemat, tugevamat, vastupidavamat, jäigemat jne.
mavic 517 on juba tipp. ca 30% odavamalt saad kätte Richey WCS pöiad, mis ka päris head.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 22. 02. 2004. 21:49

Mavic X517 on väga hea pöid. Mul on LX rummudel laagrite peegelpinnad juba kulunud ja plaanis uutele rummudele sama pöid laduda. Vist üks kord on õnnestunud kergelt kaheksasse ajada, kuigi eriti hellitanud ei ole.
Need X221 pöiaga jooksud, mis talverattal all on, on vist n+1 korda rihitud, tagaratas on ellipsis, kodarasilmade kõrval 4...5 pragu...
Nagu Erikr mainis, X517 on kindlapeale minek. Mitte just isalt-pojale pöiad, aga tase omaette.

Kasutaja avatar
Konflict
Rattur
Postitusi: 311
Liitunud: 16. 04. 2003. 20:21

Postitus Postitas Konflict » 22. 02. 2004. 23:01

minu x517 on ka ülihästi vastu pidand palju hüppeid ja muid asju näind siiani pole kõveraks läind. Kuigi ükskord hüppasin kodara pooleks jäi velg täiesti sirgeks. Vedas:)

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 07. 06. 2005. 22:17

koomahai kirjutas:Vahetan kuna tagaveljel on juba sooned sees. Parem tähendab: kergemat, tugevamat, vastupidavamat, jäigemat jne.
mis tähendab "sooned sees" ?!

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 07. 06. 2005. 22:35

Kristiano kirjutas:
koomahai kirjutas:Vahetan kuna tagaveljel on juba sooned sees. Parem tähendab: kergemat, tugevamat, vastupidavamat, jäigemat jne.
mis tähendab "sooned sees" ?!
seda tähendabki.

Aeg-ajalt tasub klotside tööpind üle vaadata ja puhtaks nokkida. Klotside puhastussooned ei suuda kõike ülesnopitud sodi välja lekitada. Mõni kurikõva raua- või kivitükk, mis on kapitaalselt pidurikummi sisse söönud, järab pöida päris isukalt. Aga siis peab ka ikka päris kurt olema, kui seda ei kuule.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 07. 06. 2005. 22:45

Kristiano kirjutas:mis tähendab "sooned sees" ?!
Soon on siinses kontekstis pidurdamise kulumisjälg alupöial. Pöia külg kulub pidurduspinnal paberõhukeseks js lööb siis pauguga end puruks( tavaliselt toimub see mäest laskumisel või pikemal pidurdamisel). Mõnedel pöidadel on tehases külgetehtud hoiatusmärgid (nähtavad - odavamatel, seestilmuvad - kallimatel), mille kadumisel/ilmumisel tuleks pöid vahetada.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 07. 06. 2005. 23:02

Kasutades siis pehmema koostisega pidurikummisid, puhastades regulaarselt pöida ja nokkides klotsidest hoogsalt tükke välja ning usaldades oma kuulmistaju peaks pöia sein püsima oma ettenähtud tüseduses kaua kaua.. . Ei tahaks, et need zzYzx toredused nii pea otsad annaksid, muidu pean leppima mõne odavama otsa staffiga.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4002
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 08. 06. 2005. 13:49

Kristiano kirjutas:Kasutades siis pehmema koostisega pidurikummisid, puhastades regulaarselt pöida ja nokkides klotsidest hoogsalt tükke välja ning usaldades oma kuulmistaju peaks pöia sein püsima oma ettenähtud tüseduses kaua kaua.. . Ei tahaks, et need zzYzx toredused nii pea otsad annaksid, muidu pean leppima mõne odavama otsa staffiga.
Täpselt. Mina sain poolest pöiast lahti kui panin Rithey sininsed klotsid. Kraapisid ikka mehemoodi. Samas Koolstop/XTR klotsid on küll kallimad, aga kestavad kauem ja hoiavad ka pöida.

Kasutaja avatar
Arbo
Rattur
Postitusi: 602
Liitunud: 02. 05. 2003. 08:41

Postitus Postitas Arbo » 08. 06. 2005. 14:24

Lihtsam on panna keraamilised pöiad. On küll natuke kallimad, kuid kestavad kaua. Endal on jooksupaar Mavic Crossride ees ja Mavic 517 keraamilisele pöiale ehitatud tagajooks kasutuses neljas hooaeg trennijooksudena. Eriti tunned nende eeliseid talvel, kus tavaline velg oleks ikka kiiresti kutu.

Matthias
Rattur
Postitusi: 102
Liitunud: 15. 01. 2005. 17:30

Postitus Postitas Matthias » 09. 06. 2005. 19:24

mavic 517 eeliseks on ka see, et selle peale on tulevikus hea tubelessi aretada, samas see omab mõtet vaid juhul, kui rattaga plaanis ka võistlemas käia

Vasta

Mine “Jupid”