Filter Maanteekarikasari 2015
Filter Maanteekarikasari 2015
Siit ka ACA esialgne 2015a kalenderplaan. Võib küll tulla mõningaid muudatusi, kui kalendrisituatsioon peaks olulislet muutuma, kuid laias laastus jääb nii.
FILTER TEMPOSÕIDU KARIKASARI:
06.05.2015 I etapp Jüri (uus rada)
20.05.2015 II etapp Tabasalu
03.06.2015 III etapp Pirita
17.06.2015 IV etapp Jüri (uus rada)
29.07.2015 V etapp Tabasalu
19.08.2015 VI etapp Pirita
FILTER MAANTEEKARIKASARI:
09.05.2015 I etapp Kuusalu
24.05.2015 II etapp Elva
14.06.2015 III etapp Tabasalu
12.07.2015 IV etapp Haapsalu
26.07.2015 V etapp Pandivere
16.08.2015 VI etapp Võru
FAKTO AUTO RAHVASÕIT
29.08.2015 Tallinn
FILTER TEMPOSÕIDU KARIKASARI:
06.05.2015 I etapp Jüri (uus rada)
20.05.2015 II etapp Tabasalu
03.06.2015 III etapp Pirita
17.06.2015 IV etapp Jüri (uus rada)
29.07.2015 V etapp Tabasalu
19.08.2015 VI etapp Pirita
FILTER MAANTEEKARIKASARI:
09.05.2015 I etapp Kuusalu
24.05.2015 II etapp Elva
14.06.2015 III etapp Tabasalu
12.07.2015 IV etapp Haapsalu
26.07.2015 V etapp Pandivere
16.08.2015 VI etapp Võru
FAKTO AUTO RAHVASÕIT
29.08.2015 Tallinn
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Väga viis. Juba ootasingi, et millal saab järgmisele aastale kalendrikesse ristikesi tegema hakata. .
Millal distantsid paika pannakse?
Millal distantsid paika pannakse?
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Mihkel, kas eraldistartide formaat on sama? Jüri esimene etapp on paarissõit ja Jüri teine etapp on meeskonnasõit?
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Kõik mõtted ja ideed oleksid teretulnud. Hetkel on üks mõte olnud see, et loobuda meeskonnasõidust ning teha kaks paarissõitu, kuna meeskonna sõidu osas on kõlanud palju arvamusi, et see on liiga suur jokker sarja koondarvestuse mõttes.Vika kirjutas:Mihkel, kas eraldistartide formaat on sama? Jüri esimene etapp on paarissõit ja Jüri teine etapp on meeskonnasõit?
Jüris tuleb kindlasti uus trass 2015.
Samuti on arutelu all, et hakata pakkuma ka pöördeaegasid ning miks mitte ka 5 ja 10 km vaheaegasid.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Kas paarissõidu ja meeskonnsõidu etapil üksi ei saagi osaleda, kui mul kedagi kuskilt abiks võtta pole.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Ikka saab.Cresent kirjutas:Kas paarissõidu ja meeskonnsõidu etapil üksi ei saagi osaleda, kui mul kedagi kuskilt abiks võtta pole.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Sarja uuendused 2015:
Teemastardigruppide süsteem lühikesel distantsil!
Klassikaliste varasematele tulemustele baseeruvate stardigruppide asemel moodustatakse hooajal 2015 lühikese distantsi stardigrupid erinevate teemade alusel. Iga lühikese distantsi osaleja võib vabalt valida, millisesse stardigruppi ta läheb - millise eesmärgiga ta rajale stardib. Stardigruppide olemused on järgmised:
- Võidusõidu grupp. Kõik, kes stardivad rajale selgete sportlike eesmärkidega ning soovivad osa saada klassikalisest võidusõidust, on palutud sellesse stardigruppi.
- Trügimisvaba võidusõidu grupp. Kõik, kes soovivad küll tunnetada võidusõidu hõngu, ent ei pea kohta protokollis esmatähtsaks, on palutud siia gruppi. Selles grupis startivad ratturid võtavad endale kohustusee vältida liigset trügimist ja riskimist ning seeläbi kukkumisohtlikke olukordi. Grupis hakkab olema ka ratturkohtunik, kes aumehelikku distsipliini jälgib ning vajadusel korraldusi annab. Trügimisvabale võidusõidule antakse lähe esimesest stardist 2 minutit hiljem, ent seda ajavahet võetakse finišiprotokollide koostamisel arvesse.
- Aktiivse treeningu grupp. Kõik, kes ei soovi küll võidu sõita, ent soovivad nautida ürituse melu ning tempokat treeningut on palutud siia gruppi. Grupis saab olema juhendaja, kes grupi tööd koordineerib. Aktiivse treenigu grupp alustab liikumist 3 minutit peale esimest starti, ent seda ajavahet võetakse finišiprotokollide koostamisel arvesse.
- Tervisespordi stardigrupp. Algajatele ning rahulikku sõitu eelistavatele inimestele suunatud grupp, kus kehtib põhimõte, et kedagi maha ei jääta ning sõidetakse kõigile jõukohase tempoga. Grupis on treener, kes grupi tööd koordineerib ning algajaid rattureid juhendab. Lähe antakse tervisespordi stardigrupile 3 minutit peale esimest starti, samal ajal kui aktiivse treeningu grupilegi.
Elva etapp saab uue raja!
Et pakkuda võistlejatele vaheldust, siis uuendame igal aastal ühte rada. Kuivõrd Elva rada on väga palju aastaid muutumatuna püsinud, siis võtame kasutusele täiesti uue trassi. Stardi ja finišipaik jääb siiski vanasse tuttavasse kohta Elvas.
Etapi parimatele rahalised auhinnad!
Viimastel aastatel on Filter Maanteekarikasarja auhinnafond olnud kontsentreeritud hooaja kokkuvõtte auhindadele - etappidel rahalisi ega väärtuslikke esemelisi auhindu olnud ei ole. Laias laastus nii jääb see ka edaspidi. Uuendusena hakkavad aga põhidistantsi absoluutarvestuse paremikule etappidel olema rahalised auhinnad: I koht 100€, II koht 60€, III koht 40€, IV koht 30€, V koht 20€, VI koht 10€.
Muudatused ümberregistreerimise korras!
Alates sellest hooajast on eelregistreerunud kui mitte startiva sõba asemel startimise hinnaks 15€. Distantsi muutmine lühikesest distantsist pikaks maksab endislet 10€, nagu ka pika distantsi lühikeseks muutmine, mis on jätkuvalt tasuta. Kombineeritud ümberregistreerimist, kus muudetakse nii võistleja nime kui ka distantsi, sel aastat sooritada ei saa. Nii võistleja nime kui ka distantsi muutmist käsitletakse uue registreerumisena lähtuvalt kehtivast hinnakirjast.
Teemastardigruppide süsteem lühikesel distantsil!
Klassikaliste varasematele tulemustele baseeruvate stardigruppide asemel moodustatakse hooajal 2015 lühikese distantsi stardigrupid erinevate teemade alusel. Iga lühikese distantsi osaleja võib vabalt valida, millisesse stardigruppi ta läheb - millise eesmärgiga ta rajale stardib. Stardigruppide olemused on järgmised:
- Võidusõidu grupp. Kõik, kes stardivad rajale selgete sportlike eesmärkidega ning soovivad osa saada klassikalisest võidusõidust, on palutud sellesse stardigruppi.
- Trügimisvaba võidusõidu grupp. Kõik, kes soovivad küll tunnetada võidusõidu hõngu, ent ei pea kohta protokollis esmatähtsaks, on palutud siia gruppi. Selles grupis startivad ratturid võtavad endale kohustusee vältida liigset trügimist ja riskimist ning seeläbi kukkumisohtlikke olukordi. Grupis hakkab olema ka ratturkohtunik, kes aumehelikku distsipliini jälgib ning vajadusel korraldusi annab. Trügimisvabale võidusõidule antakse lähe esimesest stardist 2 minutit hiljem, ent seda ajavahet võetakse finišiprotokollide koostamisel arvesse.
- Aktiivse treeningu grupp. Kõik, kes ei soovi küll võidu sõita, ent soovivad nautida ürituse melu ning tempokat treeningut on palutud siia gruppi. Grupis saab olema juhendaja, kes grupi tööd koordineerib. Aktiivse treenigu grupp alustab liikumist 3 minutit peale esimest starti, ent seda ajavahet võetakse finišiprotokollide koostamisel arvesse.
- Tervisespordi stardigrupp. Algajatele ning rahulikku sõitu eelistavatele inimestele suunatud grupp, kus kehtib põhimõte, et kedagi maha ei jääta ning sõidetakse kõigile jõukohase tempoga. Grupis on treener, kes grupi tööd koordineerib ning algajaid rattureid juhendab. Lähe antakse tervisespordi stardigrupile 3 minutit peale esimest starti, samal ajal kui aktiivse treeningu grupilegi.
Elva etapp saab uue raja!
Et pakkuda võistlejatele vaheldust, siis uuendame igal aastal ühte rada. Kuivõrd Elva rada on väga palju aastaid muutumatuna püsinud, siis võtame kasutusele täiesti uue trassi. Stardi ja finišipaik jääb siiski vanasse tuttavasse kohta Elvas.
Etapi parimatele rahalised auhinnad!
Viimastel aastatel on Filter Maanteekarikasarja auhinnafond olnud kontsentreeritud hooaja kokkuvõtte auhindadele - etappidel rahalisi ega väärtuslikke esemelisi auhindu olnud ei ole. Laias laastus nii jääb see ka edaspidi. Uuendusena hakkavad aga põhidistantsi absoluutarvestuse paremikule etappidel olema rahalised auhinnad: I koht 100€, II koht 60€, III koht 40€, IV koht 30€, V koht 20€, VI koht 10€.
Muudatused ümberregistreerimise korras!
Alates sellest hooajast on eelregistreerunud kui mitte startiva sõba asemel startimise hinnaks 15€. Distantsi muutmine lühikesest distantsist pikaks maksab endislet 10€, nagu ka pika distantsi lühikeseks muutmine, mis on jätkuvalt tasuta. Kombineeritud ümberregistreerimist, kus muudetakse nii võistleja nime kui ka distantsi, sel aastat sooritada ei saa. Nii võistleja nime kui ka distantsi muutmist käsitletakse uue registreerumisena lähtuvalt kehtivast hinnakirjast.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Kuidas seda viitstardi ajavahet arvesse võetakse?
Näiteks, kui paar kutti teisest grupist sõidavad selle 2 minutise vahe kinni ja istuvad sprindifinishini peagrupis, on nad automaatselt võitjad?
Näiteks, kui paar kutti teisest grupist sõidavad selle 2 minutise vahe kinni ja istuvad sprindifinishini peagrupis, on nad automaatselt võitjad?
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Jah, protokoll koostatakse võistlustrassi läbimise aegade põhjal. Seega teoreetilislet võib selline olukord tekkida tõesti. Kas arvete et stardivahe peaks suurem olema?Prommar kirjutas:Kuidas seda viitstardi ajavahet arvesse võetakse?
Näiteks, kui paar kutti teisest grupist sõidavad selle 2 minutise vahe kinni ja istuvad sprindifinishini peagrupis, on nad automaatselt võitjad?
Täpsustusena siis niipalju, et teemastardigrupid saavad olema ainult lühikesel distantsil. Pikal distanstil jääb kõik klassikaliseks. Praegune idee on ikka selle oletuse põhjal tehtud, et need, kes vahetult tulemuse peale sõidavad, lähevad ikka esimesse võidusõidu gruppi. Lihtsalt tahaks pakku alternatiivi ka neile, kes grupisõitu ehk veidi pelgavad.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Stardivahe ei pea suurem olema, aga Kõrvemaal toimunud viitstardiga rattaüritusel (vist oli EC etapp) oli lisareegel, et auhinnalisele kohale saavad tulla ainult esimesest grupist startinud sõitjad. Arvestades, et ainult esimene grupp on konkreetselt võidusõidugrupp, siis peaks ka siin seda reeglit rakendama ja kellelgi ei saa olla midagi kobiseda
Zero the Hero
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Sellise reegliga saaks küll etapi lõikes probleemi elimineerida, kuid sarja koondarvestuses jääb probleem ikka alles. Sarja punktid antakse ju absoluutarvestuse protokolli alusel.urmo kirjutas:Stardivahe ei pea suurem olema, aga Kõrvemaal toimunud viitstardiga rattaüritusel (vist oli EC etapp) oli lisareegel, et auhinnalisele kohale saavad tulla ainult esimesest grupist startinud sõitjad. Arvestades, et ainult esimene grupp on konkreetselt võidusõidugrupp, siis peaks ka siin seda reeglit rakendama ja kellelgi ei saa olla midagi kobiseda
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
See kõik läheb liiga keeruliseks. Tehke 2 stardigruppi, üks neile kes sõidavad võidu ja teine neile kes tahavad raja lihtsalt läbida. Starditakse korraga ja igaüks valib ise stardis kiiruse ja sellega ka kohe kumma grupiga ta kaasa läheb. Trügimiseks läheb ju alati viimadel 10-l kilomeetril kui hakatakse finiseerima. Need kes trügida ei taha lasevad viimasel 10-l kilomeetril ligtsalt jala sirgu ja võtavad rahulikult ja muide ei õienda ka "sprinterite" kallal kes terve trassi jooksul pole tööd teinud ja nüüd järsku ette ilmuvad.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Natuke keeruline on küll see lahterdamine. Kui kirjutada, et ainult esimeses grupis läbijatel on tähtis koht lõpuprotokollis, siis arvavad ennast sinna kõik sõitjad v.a. viimane. See on ikkagi enamusele tähtis, kes lähevad võistlema ja jõudu katsuma. Olgu see koht siis milline tahes. Kaks gruppi oleks ehk tõesti mõistlikum, on võistlejad ja matkajad. Eelmiste aastate tulemuste põhjal siis starditakse kas eespoolt või tagapoolt.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Lahterdamise osas kolmanda ja neljanda grupiga on asi väga lihtne. Tervisespordi grupp ehk neljas grupp toimis juba eelmine aasta ning lühikesel distantsil igati õigustas ennast. Kuna mulluses Tervisespordi grupis tekkis kohati aga probleem, et osad tahtnuks kiiremini sõita, osad päris algajad aeglasemini, siis otsustasimegi see aasta loobuda pikal distantsil Tervisespordi grupist ning selle asemel teha lühikesele sõidule kaks eri kiirusega gruppi: treeningu grupp ning tervisespordi grupp. Kes treeningugrupist peaks maha jääma, sellel on sõidu käigus võimalik ühineda Tervisespordi grupiga.
Probleem on vaid niiöelda rahuliku võidusõidu grupiga. Kõik koos lahti lasta tähendab seda, et me ei muuda mitte midagi eelmise aastaga võrreldes. Samas alternatiivi vajadus on selgelt olemas, kuna siiski on palju neid, kes kardavad kukkumisi ning otsivad ohutumaid alternatiive võistluskogemuste hankimiseks.
Üks lahendus oleks muigi veel see, et rahuliku võistluse grupp alustab näiteks 1 minut peale suurt gruppi, ent seda ajavahet ei elimineerita tulemustest. Siis ei oleks seda riski, et keegi ponnistab peagruppi ning seal tiksudes võidab asja ära. Siis peaks võistleja enne starti selgelt valima, kas ta läheb võidu sõitma traditsioonilise võidusõidu vormis - seda teeb ilmselt valdav osa võistlejatest - või läheb võidu sõitma vaid emotsiooni pärast. Usun, et üks minut peale suurt gruppi startiv grupp oleks selles mõttes märksa ohutum, et närvilisust oleks vähem, ning pundist pudenejate kinni püüdmine lisaks emotsiooni.
Milliseid mõtteid säärane arutlus tekitab?
Probleem on vaid niiöelda rahuliku võidusõidu grupiga. Kõik koos lahti lasta tähendab seda, et me ei muuda mitte midagi eelmise aastaga võrreldes. Samas alternatiivi vajadus on selgelt olemas, kuna siiski on palju neid, kes kardavad kukkumisi ning otsivad ohutumaid alternatiive võistluskogemuste hankimiseks.
Üks lahendus oleks muigi veel see, et rahuliku võistluse grupp alustab näiteks 1 minut peale suurt gruppi, ent seda ajavahet ei elimineerita tulemustest. Siis ei oleks seda riski, et keegi ponnistab peagruppi ning seal tiksudes võidab asja ära. Siis peaks võistleja enne starti selgelt valima, kas ta läheb võidu sõitma traditsioonilise võidusõidu vormis - seda teeb ilmselt valdav osa võistlejatest - või läheb võidu sõitma vaid emotsiooni pärast. Usun, et üks minut peale suurt gruppi startiv grupp oleks selles mõttes märksa ohutum, et närvilisust oleks vähem, ning pundist pudenejate kinni püüdmine lisaks emotsiooni.
Milliseid mõtteid säärane arutlus tekitab?
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Kuivõrd teemastardigrupid puudutavad lühikest distantsi, jahutab see kogu arutluse maha. Aga miks ei võiks sama välja pakkuda pikemal distantsil?
Kui võistlejate taktika on taganttulijad mõõduka tempoga järgi ära oodata (ja korraldajad hoiavad neid taganttulijate tegudega regulaarselt kursis, et see ei juhtuks üllatusena), siis miks mitte sellist ebatraditsioonilist strateegiat võimaldada? Viimastel aastatel on lõpujoonel küll esimesena pigem grupp olnud, ent niisugune uus korraldus olekski korralik alus vanade harjumuste korralikuks läbiraputamiseks.
Teise variandina, miks ei võiks sprindipoodium üldarvestusest eraldi olla (ühel puhul esimese stardigrupi nõua poodiumile saamiseks, teise puhul mitte)?
Kui võistlejate taktika on taganttulijad mõõduka tempoga järgi ära oodata (ja korraldajad hoiavad neid taganttulijate tegudega regulaarselt kursis, et see ei juhtuks üllatusena), siis miks mitte sellist ebatraditsioonilist strateegiat võimaldada? Viimastel aastatel on lõpujoonel küll esimesena pigem grupp olnud, ent niisugune uus korraldus olekski korralik alus vanade harjumuste korralikuks läbiraputamiseks.
Teise variandina, miks ei võiks sprindipoodium üldarvestusest eraldi olla (ühel puhul esimese stardigrupi nõua poodiumile saamiseks, teise puhul mitte)?
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Teemagruppide arutelu jätkuks - lõplik seis teemagruppidega jäi siis selline, et võistlusgrupi ja pingevaba võistluse stardivaheks on 1 minut ning seda stardivahet hiljem EI tasaarveldata.
Usutavasti peaks selline lahendus elimineerima niiöelda skeemitamise võimaluse ning tagama pingevaba ja ilma hullu panemiseta sõidu neile, kes seda klassikalisele võidusõidule eelistavad.
Eks elu muigi hakkab näitama, et kui populaarseks see stardigruppide värk osutub, või sureb hoopis välja - proovime ära
Usutavasti peaks selline lahendus elimineerima niiöelda skeemitamise võimaluse ning tagama pingevaba ja ilma hullu panemiseta sõidu neile, kes seda klassikalisele võidusõidule eelistavad.
Eks elu muigi hakkab näitama, et kui populaarseks see stardigruppide värk osutub, või sureb hoopis välja - proovime ära
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
See et võistlejaid koolitatakse ääretult tänuväärne ettevõte.
Samas kas see minutite kaupa grupitamine liiast pole?
Pole ju nii palju võistlejaid..aeglasema tempoga kulgejad lähevad viimasesse gruppi ja kogu lugu. Hullud lähevad niikuinii kohe eest oma teed.
Samas kas see minutite kaupa grupitamine liiast pole?
Pole ju nii palju võistlejaid..aeglasema tempoga kulgejad lähevad viimasesse gruppi ja kogu lugu. Hullud lähevad niikuinii kohe eest oma teed.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Jäi kõrva reklaam kus Hermaküla kutsub Filtri maantesarja sõitma Kuusallu, aga ainult et 10 mail.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Registreerunute nimekirjas teda pole, ju ta siis ise sõidab 10.-ndal...raulk kirjutas:Jäi kõrva reklaam kus Hermaküla kutsub Filtri maantesarja sõitma Kuusallu, aga ainult et 10 mail.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Sai ka Kuusalus lühikest ringi sõidetud ja ei tea nimepidi, kes 3. gruppi vedasid, mida nimetati treeninggrupiks, aga tänud igatahes neile. Kartsin küll, et kuna polnud veel seeaasta ühtegi kilomeetrit õues sõitnud, siis võib raskeks minna, aga õnneks siiski suutsin lõpuni samas grupis vastupidada, juu vist ka talvine spinning aitas. Igatahes õpetati ka kenasti kuidas vedav paar viimaseks liigub ja muudki. Kokkuvõttes väga vahva võistlus oli ja väga muhe grupifinish oli ka.
Treening oli korralik ka selles mõttes, et mingi hetk pärast finishit kui oli tunne, et oleks juba nagu veidi taastunud, siis järsku oli tunne nagu vajuks põlvedest läbi, sest lihtsalt ei jõudnud enam seista. Võistluste värk, aga kui muidu ikka enamus treeningut aeroobses tsoonis (keskmise kiirusega 22km/h ), siis Kuusalus pulsikell näitas, et aeroobses tsoonis seekord ei viibinud mitte minutitki.
Elvas saab siis juba veidi pikemat distantsi proovida.
Treening oli korralik ka selles mõttes, et mingi hetk pärast finishit kui oli tunne, et oleks juba nagu veidi taastunud, siis järsku oli tunne nagu vajuks põlvedest läbi, sest lihtsalt ei jõudnud enam seista. Võistluste värk, aga kui muidu ikka enamus treeningut aeroobses tsoonis (keskmise kiirusega 22km/h ), siis Kuusalus pulsikell näitas, et aeroobses tsoonis seekord ei viibinud mitte minutitki.
Elvas saab siis juba veidi pikemat distantsi proovida.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Tervisespordi grupijuhid Kristel Koort ja Maario Silm vedasid seda gruppi.Cresent kirjutas:Sai ka Kuusalus lühikest ringi sõidetud ja ei tea nimepidi, kes 3. gruppi vedasid, mida nimetati treeninggrupiks, aga tänud igatahes neile. .
Ütleme edasi
Jälgi meid Facebook-is https://www.facebook.com/pages/Tervises ... 8024251491
Jälgi meid Facebiook-is https://www.facebook.com/biketravel.ee/
Jälgi meid Facebiook-is https://www.facebook.com/biketravel.ee/
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Hannes Hermaküla, vähe sellest, et registreerus, suisa täiesti sõitis Kuusalus. Sai pikal sõidul 196. koha. Regamise osas oli tegelt "my bad". Kuna Hannes on sarja patroon, siis ta ise regama ei pea. Ma sisestasin ta reganute listi aga alles neljapäeva õhtul.Jaagu kirjutas:Registreerunute nimekirjas teda pole, ju ta siis ise sõidab 10.-ndal...raulk kirjutas:Jäi kõrva reklaam kus Hermaküla kutsub Filtri maantesarja sõitma Kuusallu, aga ainult et 10 mail.
-
- Rattur
- Postitusi: 4
- Liitunud: 31. 07. 2011. 20:58
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
No kuulge!
Mis jama nende lühikese distantsi teemagruppidega on?
Enne pika sõidu starti peksti koridori tagant lühikese sõidu osalejad minema. Küsimusele, kust saab esimesse lühikese sõidu gruppi, vastati korraldajate poolt, et sealt eest, kus pikal sõidulgi. Nüüd kui pikk lähe ära oli, kontrolliti kenasti seal esimese grupi väravas numbreid ja lasti ükshaaval sisse. Samal ajal pani aga suurusjärk 50+ inimest ikkagi tagant tulles otse stardijoonele. Juhtus see, et esimesest väravast ei mahtunud enam sisse ning siis kui ikkagi väravast sisse sai trügitud, oli korralik pühapäevasõitjate puhver vahel.
Ja mis siis tehti? Tõmmati lint vahele ja öeldi, et siin on harrastajad ja siin võistlejad?!?
Selline korraldus küll nüüd neid stardirüselusi ei vähendanud.
Pisut murelik karvajalg.
Mis jama nende lühikese distantsi teemagruppidega on?
Enne pika sõidu starti peksti koridori tagant lühikese sõidu osalejad minema. Küsimusele, kust saab esimesse lühikese sõidu gruppi, vastati korraldajate poolt, et sealt eest, kus pikal sõidulgi. Nüüd kui pikk lähe ära oli, kontrolliti kenasti seal esimese grupi väravas numbreid ja lasti ükshaaval sisse. Samal ajal pani aga suurusjärk 50+ inimest ikkagi tagant tulles otse stardijoonele. Juhtus see, et esimesest väravast ei mahtunud enam sisse ning siis kui ikkagi väravast sisse sai trügitud, oli korralik pühapäevasõitjate puhver vahel.
Ja mis siis tehti? Tõmmati lint vahele ja öeldi, et siin on harrastajad ja siin võistlejad?!?
Selline korraldus küll nüüd neid stardirüselusi ei vähendanud.
Pisut murelik karvajalg.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Minu Suunto luges pikal sõidul igaljuhul kilomeetreid kokku 106, kuidas teistel? Muidu oli sõit igati lahe ja ilm suurepärane
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Minu Garmin näitas samuti 106km.
-
- Rattur
- Postitusi: 124
- Liitunud: 02. 02. 2014. 23:57
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Tere.reinod kirjutas:Minu Garmin näitas samuti 106km.
Mingi kamm oli selle pikkusega vist tõesti.
Minul näitas 105,5 km pikal ja ka mul abikaasal (kes sõitis lühikest) näitas lõpuks 53 km.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Ma ise ei osalenud aga lihtne mõõtmine Delfi või GMapsi kaardil näitab, et matemaatiliselt ei ole lihtsalt võimalik, et pikk distants oleks alla 100km (Aerobike lehel 97km). Ring Elva-Pangodi-Otepää-Hellenurme-Elva on ise 51,4 km. Siia veel Elva linnajupp ka otsa.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Pikk oli jah 107 km või nii. Aga väga mõnus rada, parem kui vana. Sai piisavalt nii ronida kui mäest alla kihutada.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Rada oli mõnus. Veel üks sõit treeninggrupis tehtud ja seal oli väga mõnus sõita igatahes (ka stardigrupis polnud trügimist, sest enamus rahvast oli ikkagi eespool). Tänud eestvedajatele Maario Silm ja Kristel Koort.
Lühikese raja pikkus ilmselt oli seal 55km kandis. Telefon träkkis Sportsträkkeriga ca 54,5km, pardakompu näitas 55,1km, aga seal oli otsas ka u 300 m autojuurde sõit, seega ilmselt natuke alla 55km.
Kui olime sõitnud ca 5 km oli teeääres ka silt, et veel sõita 50km.
PS! Oskab keegi ütelda, mis lugu see on, mis mängis stardis. Sama lugu oli ka Kuusalus. Tuntud lugu ja tahaks kuulata, aga kahjuks ei tea selle nime, et youtubist üles leida.
Lühikese raja pikkus ilmselt oli seal 55km kandis. Telefon träkkis Sportsträkkeriga ca 54,5km, pardakompu näitas 55,1km, aga seal oli otsas ka u 300 m autojuurde sõit, seega ilmselt natuke alla 55km.
Kui olime sõitnud ca 5 km oli teeääres ka silt, et veel sõita 50km.
PS! Oskab keegi ütelda, mis lugu see on, mis mängis stardis. Sama lugu oli ka Kuusalus. Tuntud lugu ja tahaks kuulata, aga kahjuks ei tea selle nime, et youtubist üles leida.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Raja pikkus oli jah veidi võssa. Nimelt esialgne uus ringi pidi olema Elva-Pangodi-Nõo-Elva. Sellel rajal sõites oleks olnud distants 97km/48km. Kuna talv oli tee aga väga ära lõhkunud, siis kasutasime Elva-Pangodi-Otepää-Elva ringi. seal olid distantsid jah 107km/55km. Paraku distantside pikkused jäid kodukal aga muutmata.
Stardis mänginud muusika on Vangelis "Conquest of paradise".
Stardis mänginud muusika on Vangelis "Conquest of paradise".
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Tervist.
Eilse seisuga oli Tabasalu taguse teeremondi tähtaeg juuli smthng 2015.
Sellega seoses küsimus, et kas 14.6 ratastega võidu sõidetakse ja kui sõidetakse siis kas trassi tehakse muudatusi või tuleb "tingimused on kõigile võrdsed" takistusribaga sõit?
T.
KaidoV
Eilse seisuga oli Tabasalu taguse teeremondi tähtaeg juuli smthng 2015.
Sellega seoses küsimus, et kas 14.6 ratastega võidu sõidetakse ja kui sõidetakse siis kas trassi tehakse muudatusi või tuleb "tingimused on kõigile võrdsed" takistusribaga sõit?
T.
KaidoV
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Tabasalu teeremondiga oleme kursis nning hoiame remondi kulgemisel silma peal. Samuti on plaan B alternatiivtrassi kujul koostamisel. Igal juhul Tabasalu Filter toimub, küsimus on vaid selles, et kas teelõik saab 14. juuniks maanteerattaga ohutult läbitavasse korda või sõidame alternatiivtrassil. Lõpliku otsuse selles osas langetame vahetult enne trassi lähtudes tee olukorrast.KaidoV kirjutas:Tervist.
Eilse seisuga oli Tabasalu taguse teeremondi tähtaeg juuli smthng 2015.
Sellega seoses küsimus, et kas 14.6 ratastega võidu sõidetakse ja kui sõidetakse siis kas trassi tehakse muudatusi või tuleb "tingimused on kõigile võrdsed" takistusribaga sõit?
T.
KaidoV
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Kas Tabasalu etapi alternatiivtrass on praeguseks välja mõeldud või see luuakse mõni päev enne võistlust? Mõte lihtsalt selles, et kui alternatiivtrass teada, siis oleks kena see välja teadustada. Nii saaks enne võistlust ka alternatiivtrassi läbi sõita.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
aga äki jõuavad veel asfaldi maha panna, lihtsalt piirded ja värvimine jääks hilsemaks ?
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Täna veel asfalti lõhna ei olnud..aga töö käib vähemalt. Autojuhid näivad juba vihased et rattamehed oma raja pealt kõigist mööda uhavad.
Loodame et saab asfaldi jupi maha. Ma küll ei näe teist teed siinkandis Türisalu tõusuni (kohalik jope) ja see lihtsalt peab sisse jääma.
Loodame et saab asfaldi jupi maha. Ma küll ei näe teist teed siinkandis Türisalu tõusuni (kohalik jope) ja see lihtsalt peab sisse jääma.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
See on alternatiivtrass. Pikk sõit on kaks ringi, lühike sõit 1 ring. Sellel trassil on aga kaks suurt häda:
1) Kuna ringi peale ja maha sõit on nii pikk (ca 9,6km), siis läheb lühike sõit palju pikemaks kui välja reklaamitud. Lühike sõit saaks olema ligemale 60km. See omakorda tähendab, palju hakkab olema pika sõidu peagrupi poolt ringiga sisse tegemist.
2) Ring puudutab Paldiski maanteed, kus on päris suur liiklus.
Seega ei tõttaks veel uuele ringile keskendumisega, esialgu hoiaks veel mõlemad variandid lahtisena ning vaataks, mis seisu reedeks teeremont jõuab.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Paldiski mnt. jahh pöörase liiklusega tee..
Tegelt ega tavapärane tee enam palju alla jäägi.
Muidu pole viga Humala juures saab ühe pika veniva tõusu juurde..kus alati millegipärast ka tuul vastu vahtimist tuleb
Tegelt ega tavapärane tee enam palju alla jäägi.
Muidu pole viga Humala juures saab ühe pika veniva tõusu juurde..kus alati millegipärast ka tuul vastu vahtimist tuleb
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Aga miks mitte läbida remondis olev teelõik mööda kõrval olevat kergliiklusteed, mootorrattas grupi ees pidurdadamas ja anda "päris start" peale remonditavat lõiku? Finiš ei tohiks sama skeemi korral probleemiks olla, kui lühikese maa sõidu starti vastavalt reguleerida.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Eile õhtul sõitsin tavatrassi läbi (kergliiklusteel küll) ja siis alles kraabiti linnasuunal Tabasalus kopaga mingit aluskihti maha ja veidi vääna pool ei toimunud tööd. Vägisi tundub, et see alternatiivtrass saabki põhitrassiks, aga noh eks näeb, mis lähipäevil saab.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Kergliiklustee on üsna kitsas, aga seal veel see probleem, et kergliiklustee läheb vahepeal autodeedest üle ja ka seal vahel nn ohutussaared on oluliselt kõrgemad, sest asfaldikiht on maha freesitud. Isegi sõitsin sealt paarist kohast suure ringiga ja kiirusega 5km/h.Tr11 kirjutas:Aga miks mitte läbida remondis olev teelõik mööda kõrval olevat kergliiklusteed, mootorrattas grupi ees pidurdadamas ja anda "päris start" peale remonditavat lõiku? Finiš ei tohiks sama skeemi korral probleemiks olla, kui lühikese maa sõidu starti vastavalt reguleerida.
Päris täpselt ei mäleta, aga oligi vist nii, et teetööd lõppesid seal kus peaks toimuma ringilt maha sõit, aga õnnetuseks on ka sellel osal teetööd, kus pikadistantsi sõitjad peaksid vasakpöörde tegema, et teisele ja kolmandale ringile minna. Keegi võib täpsustada, aga nii vist seal oli.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
sõitsin ka eile oma tavapärast trennimarsruuti ja nädalavahetuseks asfaldi teele jõudmise suhtes olen skeptiline
aga tavapärane Tabasalu Rattaralli ring ise on sõidetav, lihtsalt remonditav lõik ei võimalda planeeritud stardi ja finishikohast Babybacki juurest ringile pääseda
kas stardi ja finishipaika ei saa mujale ringile paigutada? Keila-Joale?
aga tavapärane Tabasalu Rattaralli ring ise on sõidetav, lihtsalt remonditav lõik ei võimalda planeeritud stardi ja finishikohast Babybacki juurest ringile pääseda
kas stardi ja finishipaika ei saa mujale ringile paigutada? Keila-Joale?
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Stardipaiga nihutamine on ilmselt probleemne, sest vaja mingeid teesulgemislubasid nõuda ja vist ka teesulgemismaksu maksta. Muidu see tn kust start on, ei meeldi mulle MNT rattasõiduseisukohast üldse. Tee jube konarlik. Kohati tunne on nagu sõidaks vanalinnas munakivi teel .
Muidu oleks ju maru hea näiteks Start ja Finish teha Klooga maanteele kuskile Tuuletn ristmiku kanti. Uus ring on 40,5km. Tuuletänava ristist on ringi alguseni 6,3km, seega võiks mängida küll. Lühike Distants oleks siis ca 53km ja pikk siis vastavalt kas 2 ringi või 3 ringi, aga noh siin toovadki oma häda sisse teesulgemisload ja menetlus, mis on sellega seotud.
Muidu oleks ju ka täiesti variant start finish teha hoopis Liikva-Rannamõisa teele või siis start ja Finish hoopis Vääna kauplus-kohviku ette, siis start oleks esmalt Keila poole, siis kohe vasak-pööre Kumna-Vääna teele ja lühike distants oleks üks ring ehk ca 41km ja pikk 3 ringi ehk ca 122km. Kuna finish tuleks ka Keila-Joa poolt, siis oleks ilmselt päris kiire ja seega ka efektne.
Samas olen kindel, et nendele variantidele on mõeldud ja ilmselt siis poleks tegu enam "Tabasalu" ralliga pluss teelubade aeganõudvus ja lisaväljaminekud.
Muidu oleks ju maru hea näiteks Start ja Finish teha Klooga maanteele kuskile Tuuletn ristmiku kanti. Uus ring on 40,5km. Tuuletänava ristist on ringi alguseni 6,3km, seega võiks mängida küll. Lühike Distants oleks siis ca 53km ja pikk siis vastavalt kas 2 ringi või 3 ringi, aga noh siin toovadki oma häda sisse teesulgemisload ja menetlus, mis on sellega seotud.
Muidu oleks ju ka täiesti variant start finish teha hoopis Liikva-Rannamõisa teele või siis start ja Finish hoopis Vääna kauplus-kohviku ette, siis start oleks esmalt Keila poole, siis kohe vasak-pööre Kumna-Vääna teele ja lühike distants oleks üks ring ehk ca 41km ja pikk 3 ringi ehk ca 122km. Kuna finish tuleks ka Keila-Joa poolt, siis oleks ilmselt päris kiire ja seega ka efektne.
Samas olen kindel, et nendele variantidele on mõeldud ja ilmselt siis poleks tegu enam "Tabasalu" ralliga pluss teelubade aeganõudvus ja lisaväljaminekud.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
FB'st värske kopi-pasta (ca 13.00 teade).
Kuna mitmed inimesed on huvi tundnud ja teema väga aktuaalne, siis jah: Tabasalu marsruudil on hetkel veel teetööd. Töös on veel viimane 30-meetrine lõik, aga suure tõenäosusega tuleb sõit siiski nö tavapärasel trassil, kuid 900-meetrine lõik on freesitud asfaldiga, ülejäänud trassist kehvama kvaliteediga tee.
Meil on siiski varuks ka alternatiivtrass (pikk sõit 2, lühike 1 ring), selle postitan siia, kuid tänase seisuga loodame ja panustame siiski põhitrassile. Alternatiivtrassi puudused oleks:
1) Lühike sõit oleks 60 km (muidu 40km)
2) Palju hakkaks olema pika sõidu peagrupi poolt ringiga sisse tegemist.
3) Trass kulgeks ka suure liiklusega Paldiski maanteel.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Las ta pigem raputab pisut (mulle Tartu kruusajupp mõjus väga värskendavalt)..kui saaks ikka tavapärast ringi sõita.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Eile käisin rattaga kergliiklusteelt vaatamas kuidas tööd edenevad.
Igatahes sildid on endiselt teeservas, et pühap toimub rattavõistlus.
Teetöödest niipalju, et teisele ringile minekuks siiski ka praegu ei pea läbima ülesküntud ala.
Ning teetööd edenevad suht hästi ning see, kus esmasp kraabiti kihti maha oli nüüd mingi jube paks kiht laotatud (ei tea, kas tõesti tõstetakse teed nii palju), seega äkki isegi üks pool jõutakse ära teha pühapäevaks. Kiriku poole küll polnud midagi tehtud ja autod, mis seal sõitsid raputasid päris korralikult, aga äkki vähemalt klooga-maanteele pöörde ala jõutakse korda teha. Siis oleks vähemalt maha keeramine korras.
Igatahes sildid on endiselt teeservas, et pühap toimub rattavõistlus.
Teetöödest niipalju, et teisele ringile minekuks siiski ka praegu ei pea läbima ülesküntud ala.
Ning teetööd edenevad suht hästi ning see, kus esmasp kraabiti kihti maha oli nüüd mingi jube paks kiht laotatud (ei tea, kas tõesti tõstetakse teed nii palju), seega äkki isegi üks pool jõutakse ära teha pühapäevaks. Kiriku poole küll polnud midagi tehtud ja autod, mis seal sõitsid raputasid päris korralikult, aga äkki vähemalt klooga-maanteele pöörde ala jõutakse korda teha. Siis oleks vähemalt maha keeramine korras.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Kimasin sinna täna rattaga peale..autojuhtide meelehärmiks, kes seal passima pidid ja ootasid. Sõita sai..iseasi muidugi kui 200 looma sinna korraga lasta.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Infoks kõigile homse Tabasalu Filtri osalejatele. Pikemat aega on jutuks olnud Klooga maantee remont, mistõttu on kaalumisel olnud ka alternatiivtrassi kasutamine. Hetkel siiski langes liisk tavapärase trassi kasuks - võistlus toimub ESIALGSEL rajal.
Remonditav trassiga kattuv 900m pikkune lõik on eile õhtuse seisuga kogu laiuses freesasfalti puruga kaetud, ära silutud ning kinni rullitud. Lisasin ACA Facebooki ka mõned eile õhtul tehtud pildid raja olukorrast: https://www.facebook.com/aerobikecyclingagency.
Stardist liikuma hakatses sõidetakse problemaatulise teelõigu piduliku stardi vormis, tehniline start antakse raja 4. kilomeetril peale teeremonti. Finišisse tulles jääb see teelõik vahemikku 3,9-3 km enne finišit.
Kokkuvõttes näib tee seisukord siiski sedavõrd rahuldav, et see on märksa turvalisem kui meeletu liiklustihedusega Paldiski maanteed hõlmav alternatiivtrass.
Remonditav trassiga kattuv 900m pikkune lõik on eile õhtuse seisuga kogu laiuses freesasfalti puruga kaetud, ära silutud ning kinni rullitud. Lisasin ACA Facebooki ka mõned eile õhtul tehtud pildid raja olukorrast: https://www.facebook.com/aerobikecyclingagency.
Stardist liikuma hakatses sõidetakse problemaatulise teelõigu piduliku stardi vormis, tehniline start antakse raja 4. kilomeetril peale teeremonti. Finišisse tulles jääb see teelõik vahemikku 3,9-3 km enne finišit.
Kokkuvõttes näib tee seisukord siiski sedavõrd rahuldav, et see on märksa turvalisem kui meeletu liiklustihedusega Paldiski maanteed hõlmav alternatiivtrass.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
100% nõus.mi.re kirjutas:Infoks kõigile homse Tabasalu Filtri osalejatele. Pikemat aega on jutuks olnud Klooga maantee remont, mistõttu on kaalumisel olnud ka alternatiivtrassi kasutamine. Hetkel siiski langes liisk tavapärase trassi kasuks - võistlus toimub ESIALGSEL rajal.
Remonditav trassiga kattuv 900m pikkune lõik on eile õhtuse seisuga kogu laiuses freesasfalti puruga kaetud, ära silutud ning kinni rullitud. Lisasin ACA Facebooki ka mõned eile õhtul tehtud pildid raja olukorrast: https://www.facebook.com/aerobikecyclingagency.
Stardist liikuma hakatses sõidetakse problemaatulise teelõigu piduliku stardi vormis, tehniline start antakse raja 4. kilomeetril peale teeremonti. Finišisse tulles jääb see teelõik vahemikku 3,9-3 km enne finišit.
Kokkuvõttes näib tee seisukord siiski sedavõrd rahuldav, et see on märksa turvalisem kui meeletu liiklustihedusega Paldiski maanteed hõlmav alternatiivtrass.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Vett lendas alt ja ülevalt ja kogu aja. Kruusalõik oli ok.
Vahva sõit..ei kahetse minutitki.
Täiesti jõuetuks teevad vaid 50% autojuhtidest, kes näeavad et ratturid panevad pundis numbrid seljas ja nad ei kavatsegi kiirust vähendada ja sooritavad räigeid möödasõite...miks?..miks nad?..arusaamatu.
No igatahes ma loodan et rattureid tuleb üha juurde ja autojuhid on sunnitud õppima nendega arvestama nagu tsiviliseeritud riikides.
Ei virise..tore sõit oli.
Vahva sõit..ei kahetse minutitki.
Täiesti jõuetuks teevad vaid 50% autojuhtidest, kes näeavad et ratturid panevad pundis numbrid seljas ja nad ei kavatsegi kiirust vähendada ja sooritavad räigeid möödasõite...miks?..miks nad?..arusaamatu.
No igatahes ma loodan et rattureid tuleb üha juurde ja autojuhid on sunnitud õppima nendega arvestama nagu tsiviliseeritud riikides.
Ei virise..tore sõit oli.
Re: Filter Maanteekarikasari 2015
Sõit oli tõesti vägev, kohati olid silmad vett nii täis, et ei näinud midagi, kuid polnud hullu. Kuid kruusalõik rikkus üksjagu ära, ei julgenud seal vajutada. Aga ei süüdista kedagi, polnud ju see planeeritud ning seekord siis niimoodi.