Elion Estonian Cup sari 2004 [MTB]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
tea, kas Team`ide moodustamise loogika jääb samaksRay kirjutas:Paistab, et Toyota sarjast saanud nüüd Elion.
http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=53310
Uudises näha, et Mulgi Maraton on Elioni sarja 1. etapp.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
17. veebruaril ehk teisipäeval kell 12 on Reval Hotel Centralis Elion Estonian Cup 2004 pidulik avaüritus. Tegelikult on see rohkem ajakirjanikele mõeldud pressikonverents. Loodetavasti saab siis kolmapäevastest lehtedest sarja kohta lähemat infot. Tegelikult on nii, et peale sarja nime ja mõne etapi toimumise aja suurt midagi vist ei muutu.
Teisipäeval 17. veebruaril toimuski Elion Estonian Cup'i pressikonverents, kus teatati, et ürituse uueks esisponsoriks on AS Elion.
Igaks juhuks toon ära ka võistlussarja ajakava:
I etapp - 4. Mulgi Rattamaraton, Pühapäev 16. mai (Viljandi)
II etapp - 7. Kõrve Rattamaraton, Pühapäev 20. juuni (Aegviidu)
III etapp - 6. Haanja Rattamaraton, Pühapäev 04. juuli (Haanja)
IV etapp - 4. Elva Rattamaraton, Pühapäev 25. juuli (Elva)
V etapp - 5. Otepää Rattamaraton, Laup. 31. juuli (Otepää)+ After-Race Party
VI etapp - 4. Rakke Rattamaraton, Pühapäev 15. august (Rakke)
VII etapp - 5. Rakvere Rattamaraton, Pühapäev 29. August (Rakvere)
Kõik etapid algavad kell 12:00
Igaks juhuks toon ära ka võistlussarja ajakava:
I etapp - 4. Mulgi Rattamaraton, Pühapäev 16. mai (Viljandi)
II etapp - 7. Kõrve Rattamaraton, Pühapäev 20. juuni (Aegviidu)
III etapp - 6. Haanja Rattamaraton, Pühapäev 04. juuli (Haanja)
IV etapp - 4. Elva Rattamaraton, Pühapäev 25. juuli (Elva)
V etapp - 5. Otepää Rattamaraton, Laup. 31. juuli (Otepää)+ After-Race Party
VI etapp - 4. Rakke Rattamaraton, Pühapäev 15. august (Rakke)
VII etapp - 5. Rakvere Rattamaraton, Pühapäev 29. August (Rakvere)
Kõik etapid algavad kell 12:00
Painutan nii kuis jaksan
Tea kas tingitud Elionist või mitte, kuid jälle on toimunud hinnatõus. Kui eelmine aasta põhjendati noorte toetusega siis see aasta pole isegi asja põhjendatud. Ettemaksuga registreerimisel oli '03 15% soodustus, nüüd 10%. Kui see on :"Elion Estonian Cup (edaspidi ka EEC sari) on rahva- ehk harrastussportlasele orienteeritud mägirattamaratonide sarivõistlus, eesmärgiga:
1.1 Populariseerida jalgrattasporti kui tervislikku ajaveetmise viisi" siis oleks ikka kena küll, kui hinnatõusu seletataks, põhjendataks.
1.1 Populariseerida jalgrattasporti kui tervislikku ajaveetmise viisi" siis oleks ikka kena küll, kui hinnatõusu seletataks, põhjendataks.
oot, mis ta siis see aasta maksab?jahkah kirjutas:Tea kas tingitud Elionist või mitte, kuid jälle on toimunud hinnatõus. Kui eelmine aasta põhjendati noorte toetusega siis see aasta pole isegi asja põhjendatud. Ettemaksuga registreerimisel oli '03 15% soodustus, nüüd 10%. Kui see on :"Elion Estonian Cup (edaspidi ka EEC sari) on rahva- ehk harrastussportlasele orienteeritud mägirattamaratonide sarivõistlus, eesmärgiga:
1.1 Populariseerida jalgrattasporti kui tervislikku ajaveetmise viisi" siis oleks ikka kena küll, kui hinnatõusu seletataks, põhjendataks.
ei viitsi otsima hakata
EEC pressiteatest:
Elion Estonian Cup sarja iga lõpetaja teeb ka ühe heateo, kuna tema stardirahast kantakse 10 krooni Lennart Rooti nimelise noorte ratturite toetamise ühingu arvele.
Aga kui ei lõpeta, ratas laguneb ära. Kas siis jääb see 10 krooni korraldajale või antakse katkestajale tagasi?
Ja jutt on sarja lõpetajatest. Peaks nagu olema igal etapil selline asi...
Elion Estonian Cup sarja iga lõpetaja teeb ka ühe heateo, kuna tema stardirahast kantakse 10 krooni Lennart Rooti nimelise noorte ratturite toetamise ühingu arvele.
Aga kui ei lõpeta, ratas laguneb ära. Kas siis jääb see 10 krooni korraldajale või antakse katkestajale tagasi?
Ja jutt on sarja lõpetajatest. Peaks nagu olema igal etapil selline asi...
Signature sucks!
Õigus - hinnatõusu peab põhjendama: kui bensiinijaamad ja shokolaadivabrikud saavad hinnatõusu lihtsalt põhjendada (maailmaturul hinnad tõusevad, meiegi peame tõstma), siis spordivõistluste organiseerijad nii lihtsalt ei pääse.jahkah kirjutas:Tea kas tingitud Elionist või mitte, kuid jälle on toimunud hinnatõus. Kui eelmine aasta põhjendati noorte toetusega siis see aasta pole isegi asja põhjendatud. Ettemaksuga registreerimisel oli '03 15% soodustus, nüüd 10%. Kui see on :"Elion Estonian Cup (edaspidi ka EEC sari) on rahva- ehk harrastussportlasele orienteeritud mägirattamaratonide sarivõistlus, eesmärgiga:
1.1 Populariseerida jalgrattasporti kui tervislikku ajaveetmise viisi" siis oleks ikka kena küll, kui hinnatõusu seletataks, põhjendataks.
Eelmisel aastal oli eelregistreerimise hind 170 kr, sellel aastal 180 kr (põhimass tuleb niiviisi registreerides) - vahe on ca 5,9% Miks? Selleks, et: tõsta sarja kvaliteeti ehk:
1. tõsta auhindasid - nüüd on ka etapiauhindade väärtused fikseeritud
2. luua perederegistreerimise süsteem
3. parandada üldkvaliteeti (söök/jook rajal, stardigrupid, raja tähistus etc)
Kokkuvõttes loodan, et 6%-line hinnatõus pole kriitiline. Eesti majandusel läheb normaalselt, keskmine palk tõusis eelmisel aastal 12,5% (usun ja loodan, et rattarahval rohkemgi:)
10 kr iga lõpetaja kohta sai tehtud sellepärast, et stardinimekiri on tegelikult väga segane asi - kõigil korraldajatel on palju sponsoreid, kohalikke omavalitsustegelasi etc kes kõik stardivad tasuta. Seetõttu otsustasime, et arvestus oleks lihtne ja selge - heategevuseks fondi kanname summa, mis võrdub etapi põhisõidu lõpetajate arv (finishiprotokoll) x 10 kr.huko kirjutas:EEC pressiteatest:
Elion Estonian Cup sarja iga lõpetaja teeb ka ühe heateo, kuna tema stardirahast kantakse 10 krooni Lennart Rooti nimelise noorte ratturite toetamise ühingu arvele.
Aga kui ei lõpeta, ratas laguneb ära. Kas siis jääb see 10 krooni korraldajale või antakse katkestajale tagasi?
Ja jutt on sarja lõpetajatest. Peaks nagu olema igal etapil selline asi...
Kui selle 10 eegu eest mis rohkem tuleb maksta kõiki neid eesmärke suudetakse täita siis on väga hästi ja rahast küll kahju ei ole. See on tegelikult selline loomulik hinnatõus (kõik läheb kallimaks) mida eriti põhjendama ei peagi. Loetletud eesmärkide järjestus tundub natuke kummaline sest auhinnad masse küll ligi ei meelita. Ma sain vähemalt aru et massid olid eesmärgiks? eriti pereemad? telekas küll nii ütles. Neid huvitavad hoopis teised asjad - kas saab lapsi kuhugi jätta, väike lasteaed kohapeal koos kasvatajaga?
Ok ma lolliks läinud
Ok ma lolliks läinud
-
- Rattur
- Postitusi: 399
- Liitunud: 07. 11. 2003. 23:14
Ise arvan et jalgrattasport ja eriti suure pundi sõit nagu maraton on meeskonna töö. Just sellel spordialal saab aidata kaaslast, oodata järgi, vedada, lükata, toetada, minna jooksikutega kaasa, võtta pundi ees hoog maha või vastupidi. Praegused reeglid panevad rohkem võistlema ise enda eest, milleks siis tiimide arvestus? Kõige rohkem kahju on naisterahvastest. Nüüd oma punti neid ei võeta ja sellega kaob ka stiimul.
Just Jass hakkas aitama tüdrukuid aga sellest sarjast neid jäetakse välja.
Ise pooldaks suuremad koosseisu 6-8 inimest. KIndlasti võiks olla üks noor. Muidu asi kisub liiga veteraniks.
Ootan ka teisi arvamusi ja hea meelega diskuteeriks sellel teemal.
Just Jass hakkas aitama tüdrukuid aga sellest sarjast neid jäetakse välja.
Ise pooldaks suuremad koosseisu 6-8 inimest. KIndlasti võiks olla üks noor. Muidu asi kisub liiga veteraniks.
Ootan ka teisi arvamusi ja hea meelega diskuteeriks sellel teemal.
Grisha
olen grishaga täitsa nõus naiste teema koha pealt. on ju loogiline, et ei saa võrdsustada naist ja M40 tegelast. teadagi, kes siis valitakse tiimi ja milline on üldse võimalike kandidaatide arv naiste hulgas. igal juhul juhendi säte see ei motiveeri naisi kuidagi.
sama vähe naisi motiveeriv on perede arvestus sest ka siin on võimalik M35 - M40 isal kaasa võtta sportlikult kasvatatud poeg kes isalegi ära teeb.
Saan aru, et naiste jagamine 2 klassi (kuni 30 ja üle 30) on kogemuslikult loogiline kuid samuti vähemotiveeriv. juhendisätetega kindlustatakse endale see, et järgmisel aastal võib juba ühe naisteklassiga läbi ajada.
sama vähe naisi motiveeriv on perede arvestus sest ka siin on võimalik M35 - M40 isal kaasa võtta sportlikult kasvatatud poeg kes isalegi ära teeb.
Saan aru, et naiste jagamine 2 klassi (kuni 30 ja üle 30) on kogemuslikult loogiline kuid samuti vähemotiveeriv. juhendisätetega kindlustatakse endale see, et järgmisel aastal võib juba ühe naisteklassiga läbi ajada.
Kui te eelmise aasta võistkondade arvu vaatate, siis võistkonnad ei ole olnud siiani arvestatav motivaator naistele. Ja võistkondade arv oli just seetõttu väike, et naisi oli raske leida (samuti MN>=40).
Julgen väita, et naisi saab rohkem rajale muutes maratonisarja kogupere ürituseks (ja just seda teed on ka mindud).
Küsimus: mitu naist jätab tulemata, seetõttu et ei pääsenud võistkonda?
Julgen väita, et naisi saab rohkem rajale muutes maratonisarja kogupere ürituseks (ja just seda teed on ka mindud).
Küsimus: mitu naist jätab tulemata, seetõttu et ei pääsenud võistkonda?
Toomas Kirsipuu põhjendas selle eelmise aasta TEC sarja kokkuvõttes väga hästi ära (kui vaatasite). Ma ei näe midagi ebaloogilist selles, et rajal võistlevad kõik individuaalselt, kuid arvestust peetakse ka võistkondlikult. Mis puutub kaasvõistlejate aitamisse, siis niikaua, kui peetakse individuaalset arvestust erinevates vanuseklassides (+ sugu), peaks lähtuma ikka MTB reeglitest. Näiteks HE meeskonnavaim on tugev ja Greteke pressitakse stardikoridoris kõige ette ning raja lõpuosas on "hooldusmeekond", kes teda seljast lükkab, kuid mida peab arvama reeglite järgi teiseks sõitnud (või jäetud) naine??? (see sarnaneb juba kunagiste tartu suusamaratoni sõitjatega, kes peale starti sõitsid bussiga hellenurme ja pärast uhkustasid hea kohaga)grishasport kirjutas:Just sellel spordialal saab aidata kaaslast, oodata järgi, vedada, lükata, toetada, minna jooksikutega kaasa, võtta pundi ees hoog maha või vastupidi. Praegused reeglid panevad rohkem võistlema ise enda eest, milleks siis tiimide arvestus?
Isiklikult pean võistkonda oluliseks ja tahan see aasta kindlasti mõnda ka kuuluda. Kuid ma ei pea meeskonnatööd nii oluliseks, et individuaalarvestus üldse kaotada.
Oot-oot, nüüd sa mõtled vist liiga sportlase seisukohalt, miks sa arvad et ei võeta? Et eelistatakse >40 meest? Ma arvan, et see pädeb siis kui naine ja ka >40 mees on tugevalt sportliku tagapõhjaga. Ma isiklikult ning väga mittesportlase seisukohalt leian, et kui mul oleks tiimi kokkupanemisel valida kas naine või >40 mees siis lähtuksin ikka nende võimest rattaga sõita - kui naine suudab seenioril eest ära sõita siis minu valik langeb naise kasuks. Eeldame siin, et naisterahvas on natuke rohkem kui pühapäevasõitja ning seenior pühapäevasõitja.grishasport kirjutas:Kõige rohkem kahju on naisterahvastest. Nüüd oma punti neid ei võeta ja sellega kaob ka stiimul.
Minu mõte on see, et mitte kõikidel pole võimalust valida inimesi oma tiimi ning kui sõpradest ja/või kolleegidest rattureid ongi täpselt 3 meest ning naine/seenior siis tuleks ju uusi reegleid tänada, et nad saavad end tiimina üles anda. Vanade reeglite järgi ju ei saanud. Teiseks, tundub, et tiimi koostamise strateegia on sportlastel ja harrastajatel täiesti erinev.
Eesmärk peaks ju ikkagi olema võimalus tiim kokku saada. Preguste EEC tingimuste järgi oleks minulgi teoreetiline võimalus tiim teha ning mul on selle üle tõeliselt hea meel (kuigi praktikas on selle teostamiseks vaja teha tõsist misjonitööd "uskmatute" hulgas )
eelmise aasta kokkuvõte:
Grethe Pedmanson: 70
Ly Paat: 152 sellel aastal prantsusmaal
ivanda eiduka: 156
Kea-kaia Ilves: 180
Kata-liina Normak: 247 sellel aastal prantsusmaal
Signe Parm: 302
Kui meeskonna arvastuses oleks naisvõistlaja nõutud siis oleks meeskondliku võidu võimalus ainult ühel meeskonnal. Sellel mille koosseisus sõidab Pedmanson.
Kuna järgmine naine toob keskmiselt igalt etapilt meeskonnale 50-100 punkti vähem. Mis meeskonna konkurentsis hoidmiseks tähendaks seda, et kõik mehed peaksid igal etapil olema keskmiselt 25 kohta eespool, kui seda on pedmansoni meeskonnakaaslased. (Ehk siis on väga raske olla 25 kohta eespool esimeses kümnes sõitjatest)
Tulemuseks minu arvates on nonsens.
kogu selgituskäik oli küll väga keeruline ja segane aga tulemuseks on see, et
naise tulemused panevad üheselt paika meeskondliku paremusjärjestuse.
aga mis motivatsiooni siis teistel sõitjatel enam on????
Grethe Pedmanson: 70
Ly Paat: 152 sellel aastal prantsusmaal
ivanda eiduka: 156
Kea-kaia Ilves: 180
Kata-liina Normak: 247 sellel aastal prantsusmaal
Signe Parm: 302
Kui meeskonna arvastuses oleks naisvõistlaja nõutud siis oleks meeskondliku võidu võimalus ainult ühel meeskonnal. Sellel mille koosseisus sõidab Pedmanson.
Kuna järgmine naine toob keskmiselt igalt etapilt meeskonnale 50-100 punkti vähem. Mis meeskonna konkurentsis hoidmiseks tähendaks seda, et kõik mehed peaksid igal etapil olema keskmiselt 25 kohta eespool, kui seda on pedmansoni meeskonnakaaslased. (Ehk siis on väga raske olla 25 kohta eespool esimeses kümnes sõitjatest)
Tulemuseks minu arvates on nonsens.
kogu selgituskäik oli küll väga keeruline ja segane aga tulemuseks on see, et
naise tulemused panevad üheselt paika meeskondliku paremusjärjestuse.
aga mis motivatsiooni siis teistel sõitjatel enam on????
tegelikult peaaegu sama lugu ju ka üle 40 meestega võistkonnas. võidab ikka see võistkond kus sõidab Karlson ülejäänud pisut vanemad ja tugevad mehed jäävad vist napilt alla 40. kui jutud tõele vastavad, siis Hawaiil on endiselt Pedmanson-Treier ja Arctic Sport klubil Karlson. need võistkonnad tunduvad peaaegu võrdsed olevat. või on Pro klubil ka M40 mees?XTRace kirjutas:Kui meeskonna arvastuses oleks naisvõistlaja nõutud siis oleks meeskondliku võidu võimalus ainult ühel meeskonnal. Sellel mille koosseisus sõidab Pedmanson.
-
- Rattur
- Postitusi: 399
- Liitunud: 07. 11. 2003. 23:14
Kui ei eksi, siis K.Urmas oli kokkuvõttes 20 sees ja Greete 70. Seega võib peale I etappi anda võitjate karika Arctic sport tiimile. Võin ka eksida, vähemalt praeguse seisuga tundub nii. Mainisin et tiimis võiks olla ka üks noorem sõitja, sellest ei võtud sõna keegi. Oleks hea kui sellised tiimid nagu HAWAII,Arctic, Pro, CFC ja ka teised natukene toetaks kasvavad põlvkonda.
Grisha
minuarvutuste kohaselt selle aasta >40'ste eelmise aasta edetabel:
12. T. Kirsipuu
18. U. Karlson
38. A. Mets
52. A. Krull
53. M. Aun
63. Urmas Ervin
71. K. Koch
75. K.Vist
85. U. Kanep
98. K. Schmidt
104. K. Kaupmees
108. T. Järveoja
123. A. Kübar
132. O. Kovaljev
139. J. Ennuste
+ mõned lätlased ja alles nüüd tuleb siis teine naine varsti.
Ja seda noorte sportlaste ettepanekut olen ma ka ise korduvalt korralduskomiteele välja pakkunud.
12. T. Kirsipuu
18. U. Karlson
38. A. Mets
52. A. Krull
53. M. Aun
63. Urmas Ervin
71. K. Koch
75. K.Vist
85. U. Kanep
98. K. Schmidt
104. K. Kaupmees
108. T. Järveoja
123. A. Kübar
132. O. Kovaljev
139. J. Ennuste
+ mõned lätlased ja alles nüüd tuleb siis teine naine varsti.
Ja seda noorte sportlaste ettepanekut olen ma ka ise korduvalt korralduskomiteele välja pakkunud.
Eelmisel aastal tahtsin panna ka oma ettevõtte meeskonda välja. Ettevõte ise keskmise suurusega - koos edasimüüjatega 200 inimest, aga paraku jäi asi katki, kuna ei leidunud ühtegi naist, kes oleks sõitma soostunud.
Kuna meeskonda kokku ei saanud, siis sõitsin meie poolt TECil üksi. Teised, kes andsid oma põhimõttelise nõusoleku, osalesid igaüks paaril etapil ja sedagi matkasõidul. Oleks me saanud nt 4se võistkonna kokku, oleks sarjast 3 osavõtjat rohkem olnud. Usun, et selliseid kadusid oli teisigi.
Korraldaja koha pealt vaadatuna saan nende mõttest aru - hetkel kehtiv võistkondade süsteem loob eelduse, et sarjast võtab osa suurem arv osavõtjaid. Kui registreerub suurem hulk inimesi võistkondades, siis see tekitab neil ka vastutuse igaks etapiks kohale ilmuda. Kuna eeldatavasti on selle süsteemiga ka eelmisest aastast suurem protsent osalejatest võistkondades, siis see seletab osaliselt ka hinnatõusu nii üksiku stardimaksu kui eelregistreerimise puhul. Antakse selliselt ju suuremale hulgale sõitjatele allahindlust. Ega korralduskulud ei vähene, pigem tõusevad aasta aastalt ja et plussi jääda on vaja igalt etapilt kindel summa kokku saada.
Samas toetan Grisha mõtet naiste ja noorte kaasamise osas. Minu mõte oleks nt Elioni suur karikas ja väike karikas. Suure karika nimel, kus on ka kopsakamad auhinnad, sädelevamad karikad ja suurem meediakära, au ja kuulsus, võistlevad 6-7 liikmelised võistkonnad, mille liikmete seas peavad olema min. 1 naine, 1 M/N18 või noorem, ja üks veteran - M40 või üles. Minikarika arvestusse läheksid hetkel kehtivad võistkonnad.
Ehk oleks see kirik keset küla. Saab rohkem inimesi sarjast osa võtma ja samas toetatakse noorte, naiste ja veteranide võistlemist. Asja miinuseks on killustatus ja mõningane keerukus.
Kuna meeskonda kokku ei saanud, siis sõitsin meie poolt TECil üksi. Teised, kes andsid oma põhimõttelise nõusoleku, osalesid igaüks paaril etapil ja sedagi matkasõidul. Oleks me saanud nt 4se võistkonna kokku, oleks sarjast 3 osavõtjat rohkem olnud. Usun, et selliseid kadusid oli teisigi.
Korraldaja koha pealt vaadatuna saan nende mõttest aru - hetkel kehtiv võistkondade süsteem loob eelduse, et sarjast võtab osa suurem arv osavõtjaid. Kui registreerub suurem hulk inimesi võistkondades, siis see tekitab neil ka vastutuse igaks etapiks kohale ilmuda. Kuna eeldatavasti on selle süsteemiga ka eelmisest aastast suurem protsent osalejatest võistkondades, siis see seletab osaliselt ka hinnatõusu nii üksiku stardimaksu kui eelregistreerimise puhul. Antakse selliselt ju suuremale hulgale sõitjatele allahindlust. Ega korralduskulud ei vähene, pigem tõusevad aasta aastalt ja et plussi jääda on vaja igalt etapilt kindel summa kokku saada.
Samas toetan Grisha mõtet naiste ja noorte kaasamise osas. Minu mõte oleks nt Elioni suur karikas ja väike karikas. Suure karika nimel, kus on ka kopsakamad auhinnad, sädelevamad karikad ja suurem meediakära, au ja kuulsus, võistlevad 6-7 liikmelised võistkonnad, mille liikmete seas peavad olema min. 1 naine, 1 M/N18 või noorem, ja üks veteran - M40 või üles. Minikarika arvestusse läheksid hetkel kehtivad võistkonnad.
Ehk oleks see kirik keset küla. Saab rohkem inimesi sarjast osa võtma ja samas toetatakse noorte, naiste ja veteranide võistlemist. Asja miinuseks on killustatus ja mõningane keerukus.
See oleks omamoodi lahe, et praegu ei lasta ntx harrastajaid Elvasse sõitma talikrossi ja siis suvel ei saa EEC'i sõita eliit. Aga sellisest asjast ei tuleks midagi välja. Asi lõppeks sellega, et EEC'i sõidaksid samad tüübid, aga jätaksid kevadel litsentsi tegemata. Ja üldse pole mõtet taga ajada sellist asja, et mingi võistlus on tehtud ühtedele ja teine võistlus teistele. Peaks olema nii, et igaüks, kellel on soov saab osaleda, lihtsalt arvestust peetaks vastavalt selle järgi, et kas oled pühapäevasõitja, sportlane või eliit. Ja kuskilt maalt peaks minema piirid, et lihtsalt keegi, kes teistest peajagu üle on ei saaks vabalt nõrgemate eest esikohti noppida.Ray kirjutas:Üks võimalus oleks see, et Tiimis ei tohi olla ühtegi eliit sõitjat või eliit sõitjaid tohiks olla ainult üks. See vast muudaks tavasõitjatele tiimga osalemise huvitavamaks.
I was made for this...
küsimus
siinkohal tekkis mul küsimus, et mis teeb sõitjast eliidi sõitja.
Selleks ei ole ju ometigi mingi paberilipakas, mida rattaliit osadele müüb.
ja milleks siis keegi üldsegi tahaks olla eliidi sõitja kui talle ainult hulganisti keelde ja kohustusi peale laotakse, saamata ise mingeid hüvesid.
Loomulikult tuleks jalgratturid jaotada millegi alusel kategooriatesse, aga mille alusel seda tegema peaks.
Siiamaani jalgrattaliit on igatpidi sellise asja vastu, et võistlusi ja võistlejaid kategooriatesse jaotada.
Selleks ei ole ju ometigi mingi paberilipakas, mida rattaliit osadele müüb.
ja milleks siis keegi üldsegi tahaks olla eliidi sõitja kui talle ainult hulganisti keelde ja kohustusi peale laotakse, saamata ise mingeid hüvesid.
Loomulikult tuleks jalgratturid jaotada millegi alusel kategooriatesse, aga mille alusel seda tegema peaks.
Siiamaani jalgrattaliit on igatpidi sellise asja vastu, et võistlusi ja võistlejaid kategooriatesse jaotada.
Eliit on eliit just sellepärast, et nad sõidavad kiiremini, osavamalt jne.
Sõida ise ka nii ja oledki omadega mäel. Neid tiimidest välja jätta kah ei saa, nagunii on mingi punt inimesi, kes litsentsi ei oma aga sõidavad hästi. Siis ei vingutaks enam "paberiga" sõitjate kallal, vaid nende kallal. Händikäp on mõttetu, siis läheb asi juba loteriiks tehnika tasandil.
Sõida ise ka nii ja oledki omadega mäel. Neid tiimidest välja jätta kah ei saa, nagunii on mingi punt inimesi, kes litsentsi ei oma aga sõidavad hästi. Siis ei vingutaks enam "paberiga" sõitjate kallal, vaid nende kallal. Händikäp on mõttetu, siis läheb asi juba loteriiks tehnika tasandil.
Eks XTRace puhul meil siin kodumaise eliidi esindajaga tegu!Antti kirjutas:Eliit on eliit just sellepärast, et nad sõidavad kiiremini, osavamalt jne.
Sõida ise ka nii ja oledki omadega mäel. ....
Aga tegelikkuses on selle eliidi piiri tõmbamine raske nii või naa. Minu arvates on puhas eliit see, kes tegija nii meil kui väljas. Samas peab kuskile millegagi piiri tõmbama ja selleks ongi kõige paremad näitajad igasugu punktid ja litsentsid. Täiega isereguleeruv see süsteem pole.
Aga sõitjate grupeerimine klassidesse meeldikski tõenäoliselt neile "kehvematele" sõitjatele, kuna nii tekib uusi motivaatoreid. Maximus-Mynton hea näide eliit-sport-harrastajad. Kusjuures see "sport" on minu arvates eriti vajalik klass. Siis veel igasugu seeniorite variandid jne.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
võiks ju olla nii, et litsentsiga sõitjad tiimide arvestuses sõita ei saa. jätta kogu see tiimiarvestus harrastajatele. oleks neil ka mingi stiimul esikoha pärast vähemalt tiimiarvestuses rabeleda.Ray kirjutas:Üks võimalus oleks see, et Tiimis ei tohi olla ühtegi eliit sõitjat või eliit sõitjaid tohiks olla ainult üks. See vast muudaks tavasõitjatele tiimga osalemise huvitavamaks.
nii (ejl süsteem) on mudugi lihtne, aga lähtusin alljärgnevast küsimusest:tarmo kirjutas:mis seal siis nii keerulist on ellit on litsentsiga sõitja U23-M30. lisaks üle 30 a sõitjad, kes koos eelnevalt nimetatutega tiitlivõistlustel stardivad.Mati kirjutas: Aga tegelikkuses on selle eliidi piiri tõmbamine raske nii või naa. .
XTRace kirjutas:siinkohal tekkis mul küsimus, et mis teeb sõitjast eliidi sõitja. Selleks ei ole ju ometigi mingi paberilipakas, mida rattaliit osadele müüb...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
just seesama ametlik paberilipakas teebki sind eliitsõitjaks. iseasi on see, kas sa oled tugev sõitjaMati kirjutas:XTRace kirjutas:m) on mudugi lihtne, aga lähtusin alljärgnevast küsimusest:
XTRace kirjutas:siinkohal tekkis mul küsimus, et mis teeb sõitjast eliidi sõitja. Selleks ei ole ju ometigi mingi paberilipakas, mida rattaliit osadele müüb...
...
Aga selle paberilipaka saamiseks peab ju klubi olema?! Ja see eeldab midagi!tarmo kirjutas: just seesama ametlik paberilipakas teebki sind eliitsõitjaks. iseasi on see, kas sa oled tugev sõitja
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Samad sõnad. Kui mind taseme järgi mingisse "vanade-ja-kobedate" gruppi lükatakse, siis ma starti ei lähe. Tippude ja kõigi teiste tegijatega on lahe jõudu proovida, kuid teiste "teisejärgulistega" kohti jagada .... ei näe mingit motivatsiooni.Ruuno kirjutas:Maratonide puhul muudaks igasugu grupeerimine asja lahjemaks. Mulle küll meeldib tippudega koos startida, mis siis et lõpetan vähemalt pool tundi hiljem.
nii see kipub olema sportklass (sõiduaeg 1.30-1.40) on vajalik nn aktiivsete harrastajate jaoks, eliidiga sõites 2t. ja üle selle ei taastu nad lihtsalt ära järgmiseks nädalavahetuseks ning kaotused tulevad ka tiba liiga rängadMati kirjutas:Antti kirjutas:Eliit on eliit just sellepärast, et nad sõidavad kiiremini, osavamalt jne.
Mynton hea näide eliit-sport-harrastajad. Kusjuures see "sport" on minu arvates eriti vajalik klass. Siis veel igasugu seeniorite variandid jne.
mujal maailmas on neid klasse veel rohkem, ilmselt ka radade gradatsioon on vähe erinev
xc is panevad taseme paika raja raskus ja aeg, maratonide puhul ei ole sellel mingit mõtet kuna rajad on kerged ning distants niikuinii sama
Mingi piir taseme järgi minu mäletamist mööda siiski tõmmati. Ei ole ainult vanuse järgi. Või oli see ainult jutt? Peaksid olema ette näidata mingid nõutavad kohad võistlustelt.tarmo kirjutas:mis seal siis nii keerulist onMati kirjutas: Aga tegelikkuses on selle eliidi piiri tõmbamine raske nii või naa. .
ellit on litsentsiga sõitja U23-M30. lisaks üle 30 a sõitjad, kes koos eelnevalt nimetatutega tiitlivõistlustel stardivad.
Viimati muutis priidik, 25. 02. 2004. 23:59, muudetud 1 kord.
-
- Rattur
- Postitusi: 399
- Liitunud: 07. 11. 2003. 23:14
Korraldasin kunagi seiklusmatkavõistlusi Toonus Cup ja Lapin Kulta Cup. Seal oli meeste, naiste ja sega võistkonnad. Et ei oleks suurt jagamist võimalik teha klassid: mehed (6 in. vanus ja litsents ei oma tähtsust). Sega (5 meest, vanus ei ole tähtis+1 naine), veteran (5 meest üle 30a. +1 mees üle 40a.) Võistkonnaarvestuses viimased 2a. sai I koht suurema karika ja II,III väiksemad. Teha neid veel 6 tk. juurde pole suur kulu. Võibolla mina ka eksin oma etepanekuga ja korraldajate jaoks oleks see väga keeruline. Seiklusmatkavõistluste statistikast võin öölda et 100 kolmeliikmelisest võistkonnast oli mehi 55%, sega 35, naisi 10%.
Grisha
see piir on jah sel aastal eliidilitsentsi taotlemisel. igale jorsile tänavalt enam ei anta nagu eelnevatel aastatel oli. vaadatakse tulemused üle.priidik kirjutas:
Mingi piir taseme järgi minu mäletamist mööda siiski tõmmati. Ei ole ainult vanuse järgi. Või oli see ainult jutt? Peaksid olema ette näidata mingid nõutavad kohad võistlustelt.
Meil sama probleem see aasta ilmselt. Tuleks täpselt kokku neli liiget: M18, kaks M21 ja üks N-30, aga N-30 oleks nõus sõitma vaid lühemaid distantse... Võiks ju olla, et üks meeskonnaliige võib/peab osalema lühidistantsil vms... Ilmselt ei jää meist kellelgi osa võtmata, aga ilmselt siiski osaleme vähematel etappidel, kui tiimiga oleks osalenud.riho kirjutas:Eelmisel aastal tahtsin panna ka oma ettevõtte meeskonda välja. Ettevõte ise keskmise suurusega - koos edasimüüjatega 200 inimest, aga paraku jäi asi katki, kuna ei leidunud ühtegi naist, kes oleks sõitma soostunud.
see oleks ilmselt pari lahendus. süsteem võiks sarnane olla sellele nagu grishal toonus cupil oli. rahalisi auhindu poleks vaja ja karikate kulu on suht tühine.Ruuno kirjutas:Eks igal ühel oleks oma süsteem, mis talle meeskonna moodustamiseks kõige paremini sobiks.
Aga milleks üldse neid piiranguid seada? Ainuke reegel võiks olla, et teamis 4 liiget.
eks igaüks ajab seda teami asja ikka selles suunas kuidas talle paremini sobiks. arvan, et praegusel süsteemil ei ole viga midagi. ainult see M40 sõitja vanus võiks olla M45-50 vähemalt... ise ei tahaks küll olla 40 aastase mehe nahas, kes praegult naistega füüsilise jõu järgi samale tasemele arvatakse :idea:möödunud hooaja tulemustest on ju näha, et need M40 mehed ei ole kaugeltki naiste tasemel sõitjad, ikka märgatavalt paremadtarmo kirjutas:see oleks ilmselt pari lahendus. süsteem võiks sarnane olla sellele nagu grishal toonus cupil oli. rahalisi auhindu poleks vaja ja karikate kulu on suht tühine.Ruuno kirjutas:Eks igal ühel oleks oma süsteem, mis talle meeskonna moodustamiseks kõige paremini sobiks.
Aga milleks üldse neid piiranguid seada? Ainuke reegel võiks olla, et teamis 4 liiget.
Regitreerima!
Nunii, aeg niikaugele jõudnud, et juba esmaspäevast saab hakata kukrut kergendama, alates 1.märtsist algab registreerimine EEC'le Aga kas ma olen õigesti aru saanud, et regamine on terveks hooajaks, või ainult mulgile?!
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers