Liiga lühike kett Veloplussist!
Liiga lühike kett Veloplussist!
Ehh, ostsin hiljuti HG-73 keti Velo+st, mida olen seniajani parimaks rattapoeks pidanud. Täna, hakates ketti paigaldama, selgus et ketil kõigest 106 lüli 116 asemel! Ja veel see oluline "connecting pin" oli 10 lüli keti otsast edasi! Muidu poleks nagu miskit hullu, kuid minu ratas vajab 108 lüli ketil. Seega ajab mind vihale mütsi pähe tõmbamine, mõnes mõttes. Helistades täna poodi väideti, et nad teevadki keti lühemaks, kuna tavaliselt tuleb uut ketti niikuinii lühendada??!
Olen ostnud kokku paarkümmend ketti, kuid säärane asi esmakordne!
Ei oska öelda, kas tegemist erilise kliendisõbralikkusega või vahendajate püüd ülejäänud lülidest kette teha, igatahes olen hämmingus ja edaspidi ilmselt Veloplussi ei külasta!
On kellelgil veel sarnaseid kogemusi?
Olen ostnud kokku paarkümmend ketti, kuid säärane asi esmakordne!
Ei oska öelda, kas tegemist erilise kliendisõbralikkusega või vahendajate püüd ülejäänud lülidest kette teha, igatahes olen hämmingus ja edaspidi ilmselt Veloplussi ei külasta!
On kellelgil veel sarnaseid kogemusi?
Asi pole ju selles ainult, et 106 lüli jääb lühikeseks vaid selles, et V+ teeb täiesti lubamatult uusi kette lühemaks. Minul, kui keti ostjal läheb ehk ka neid lülisid vaja, järsku tahan ka 10 keti peale ülejääkidest uue keti kokku panna. Teoreetiliselt ei kasuta sa kummiparanduskomplektiga kaasasolevat liimi ka kunagi ära...
Re: Liiga lühike kett Veloplussist!
Mine tagasi ja lase endale korralik kett anda. Huvitav, miks nad selle "connecting pin"-i keset ketti kokku surusid!? Viitab natuke sellele, saidki tükkidest kokkulaotud keti. Ketivõti peaks vist väikesed jäljed ikka peale jätma (vist), vaata kas on.maxspeed kirjutas:Ja veel see oluline "connecting pin" oli 10 lüli keti otsast edasi! Muidu poleks nagu miskit hullu, kuid minu ratas vajab 108 lüli ketil. Seega ajab mind vihale mütsi pähe tõmbamine, mõnes mõttes. Helistades täna poodi väideti, et nad teevadki keti lühemaks, kuna tavaliselt tuleb uut ketti niikuinii lühendada??!
väga inetu lugu velo+ poolt kui tõesti tõsi on. seda juppidest kokkupaneku ja klientidele mahamüümise teooriat olen varemgi kuulnud.
lisan veel (ka varemgi osundatud) lingi keti pikkuse määramise erinevate meetodite kohta. suhtumine "mis see 2 lüli ees või taga" pole korrektne sest ekstreemsituatsioonis (oled sunnitud suur-suur keti risti laskma) tuleb keti õige pikkuse vajalikkus välja
lisan veel (ka varemgi osundatud) lingi keti pikkuse määramise erinevate meetodite kohta. suhtumine "mis see 2 lüli ees või taga" pole korrektne sest ekstreemsituatsioonis (oled sunnitud suur-suur keti risti laskma) tuleb keti õige pikkuse vajalikkus välja
Ma sain ise omal nahal tunda keti lühiksesks jäämist. Nimelt eelmine aasta enne Rakveret ostsin uue keti ja tegin selle liiga lühikseks. Algul ei olnud midagi vahet, aga kui seal saepuru rajal jäi eest suurim ja tagant ka kas 2 või 1 hammakas, sis tõmbas keti nii pingule, et käiguvahetaja enam käigu vahetamisega toime ei tulnud. Vähe sellest, et käiguvahetaja hakkama ei saanud, ma ise möllasin ka seal üüratuma pikk aeg igatpidu üritades ketti pinge alt vabastada...
velo.clubbers.ee
Kett vahetatud!
Niisiis käisin täna V+is ketti ümber vahetamas. Pean tunnistama, et nüüd sain sellise HG73, millesugustega olin varem harjunud. Mõtlesin, et mis veel eelmisel õnnetul ketil teisi oli ja välja mõtlesin - seal polnud ketilülidel märget JAPAN. Eelmise keti kohta kuulsin täna ka usutavat versiooni, olla olnud maha kooritud mingilt maanteekalt! Kunagi, kui hg72 kasutasin, teadsin et osadel on märge Taiwan ja osadel Japan, neist esimene oli ääretult vilets, seega vältisin. Praegu siis vist on süsteem sama, aga selle vahega, et Taiwani ei märgita peale, midagi ei märgita. Kui aga Jaapani toodang, siis Japan on peal. Ilmselt see asjaolu seletab seda, miks osad HG73 tarvitajad on ketiga rahul, osad aga mitte. Võin veel lisada, et seekord oli kett korralikus pakendis, kiletatud, koos juhendi ja 2hea connecting piniga, just nagu peaks... Seega soovitan kõigil osta korralikus pakendis usaldusväärne kett, isegi kui ta teises poes on lahtiselt müües 50 eeku odavam. Tundub, et tuju on mul veidi paremaks läinud ka V+ suhtes. Üks asi veel, mida ma ei tee on see, et lasen keti kellegil teisel paigaldada peale iseenda, nii on palju rahulikum sõita... Järgmine kord igatahes saadan müüja kohe pikalt, kui mulle kilekotis kett tuuakse, öelgu ta selle kohta mida iganes...
Mul ka kahtlases kilekotis müüdud HG72 praegu all. Põhjendati et nii nad tulevadki suure kastiga neile kilekottidesse pakituna. Aga jah, et korralikus pakendis on ketid 50 kr. kallimad.
Kindlus keti suhtes on mulle vist sel hooajal tähtsam kui 50 kr. seega hakkan ostma vaid pakendis HG73 kette mille "japan" kindlalt kirjas
Kindlus keti suhtes on mulle vist sel hooajal tähtsam kui 50 kr. seega hakkan ostma vaid pakendis HG73 kette mille "japan" kindlalt kirjas
Viimati muutis Andrus K, 13. 05. 2004. 15:00, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Njah, ma olen nö "kilekotis" müünud viimased kolm aastat SRAM'i kette. Ostuhind on tõepoolest kuskil 4$ kallim, kui on pakendatud. Kõige kallimad on nö "karbis". Aga oleme võtnud seda odavamat sellepärast, et klientidele saaks paremat hinda pakkuda, kuna kett on ju sama ja enamus läheb niikuinii hoolduses peale.
Siinkohal tuleb praegu üks hambapasta reklaam meelde, kus küsimus, et kes maksab selle pakendi kinni...
Siinkohal tuleb praegu üks hambapasta reklaam meelde, kus küsimus, et kes maksab selle pakendi kinni...
Kui Sa tahad pakendi eest maksta, siis palun väga. Sisu on ju sama.Ja ei maksaks nüüd nii hirmsaks rattapedeks kah muutuda. Vaevalt, et Sulle Velo+ meelega see kett pihku topiti. Tegijatel juhtub ja uue keti said ju sellise millist tahtsid.Andrus K kirjutas:V+ loeb ka üsna agaralt velo.clubbers.ee`d.
Ilmselt nad teadsid juba sinu tänast tulekut ette
Mul ka kahtlane kilekotis HG72 praegu all. Päris kindlasti on mõnelt uuelt rattalt alt võetud Põhjendati et nii nad tulevadki suure kastiga neile kilekottidesse pakituna. Aga jah, et korralikus pakendis on ketid 50 kr. kallimad.
Kindlus keti suhtes on mulle vist sel hooajal tähtsam kui 50 kr. seega hakkan ostma vaid pakendis HG73 kette mille "japan" kindlalt kirjas
Ei taha pakendi eest maksta aga sisu ei ole sama.arx kirjutas: Kui Sa tahad pakendi eest maksta, siis palun väga. Sisu on ju sama.
Seda nii silmaga vaadates kui ka käega katsudes.
Korralikus pakendis kett (saksa pood) on viisakas väljanägemiselt
ja näpuvahel väänates käivad kõik lülid ladusalt aga kilekotis
(kohalikust poest) on mingi eriliselt kleepuva mögaga koos
ning osad lülid ei liigu hästi.
Füüsikalisi ja keemilisi katseid ei teinud
Aga moraal on see, et mis sinu elus ka ei juhtuks,
alati on seal ruumi veel ühe õlle jaoks!
alati on seal ruumi veel ühe õlle jaoks!
Õige!!! Kui valem kehtiks "milleks maksta rohkem" pakendamise osas ka Shimano kettidele, poleks üldse mingit küsimust. Tõenäoliselt on aga paljudel juhtudel tegemist alatu äriga, milles tahes-tahtmata peame selles osalema!Rom kirjutas:Ei taha pakendi eest maksta aga sisu ei ole sama.arx kirjutas: Kui Sa tahad pakendi eest maksta, siis palun väga. Sisu on ju sama.
Seda nii silmaga vaadates kui ka käega katsudes.
Korralikus pakendis kett (saksa pood) on viisakas väljanägemiselt
ja näpuvahel väänates käivad kõik lülid ladusalt aga kilekotis
(kohalikust poest) on mingi eriliselt kleepuva mögaga koos
ning osad lülid ei liigu hästi.
Füüsikalisi ja keemilisi katseid ei teinud
Olen täiesti nõus, et korralikus pakendis ketti on tunduvalt turvalisem osta. Ketid, mida rattapoodides lahtiselt müüakse tulevad rattatootja tehasest varuosadena. Kui sellise keti hind tuleb tunduvalt soodsam, siis miks mitte. Ilmselt on ketid juba tehases parajaks tehtud, või tellitud Shimano tehasest lühem kett, mille hind soodsam. See jutt, et mõnes poes mehaanik üksikutest lülidest keti kokku paneb on suht absurdne. Sellise töö jaoks läheb kõvasti aega, kett ei jää korralikult käima. Ketti kokku keerates tuleb lüli liikuma hakkamiseks ka ketti piisavalt väänata.Rom kirjutas:Ei taha pakendi eest maksta aga sisu ei ole sama.arx kirjutas: Kui Sa tahad pakendi eest maksta, siis palun väga. Sisu on ju sama.
Seda nii silmaga vaadates kui ka käega katsudes.
Korralikus pakendis kett (saksa pood) on viisakas väljanägemiselt
ja näpuvahel väänates käivad kõik lülid ladusalt aga kilekotis
(kohalikust poest) on mingi eriliselt kleepuva mögaga koos
ning osad lülid ei liigu hästi.
Füüsikalisi ja keemilisi katseid ei teinud
Ei usu et ükski eelpool nimetatud rattapoodidest omaks nii odavat tööjõudu, et selline tegevus kasulikuks muutuks. Lisaks läheb hunniku kettide monteerimiseks vaja väga head ketikeerajat, mille võib mingi toodetud koguse juures kahjudesse kanda. Kui keegi on sellise tegevuse suutnud kasumitootvaks teha, siis võiks ta vabalt mingile majandus- auhinnale kandideerida.
Olen nõus sellega, et kettide üksikutest lülidest kokkupanemine on suht mõtetu tegevus, kuid minu andmetel on selliseid kette vähemalt ühes rattapoes (mis ei olnud V+ ) kokku pandud ja ka müüdud, aga mitte uute kettide pähe, vaid just nn. kokkupandud kettidena. Hind oli 150 eek-i ja vähemalt üks selline on ka võistlustel pooleks astutud . BTW: astujaks ei olnud mina .arx kirjutas:See jutt, et mõnes poes mehaanik üksikutest lülidest keti kokku paneb on suht absurdne. Sellise töö jaoks läheb kõvasti aega, kett ei jää korralikult käima. Ketti kokku keerates tuleb lüli liikuma hakkamiseks ka ketti piisavalt väänata.Ei usu et ükski eelpool nimetatud rattapoodidest omaks nii odavat tööjõudu, et selline tegevus kasulikuks muutuks. Lisaks läheb hunniku kettide monteerimiseks vaja väga head ketikeerajat, mille võib mingi toodetud koguse juures kahjudesse kanda. Kui keegi on sellise tegevuse suutnud kasumitootvaks teha, siis võiks ta vabalt mingile majandus- auhinnale kandideerida.
Teises topicus NRP Hanno mainis, et kireva pakita SRAM keti saab sisse osta umbes 4 taala odavamalt. Ehk siis hoiad kokku 6 õlle raha!!!
Ja nagu siin ülevalpool lugeda on, vähemalt Shimi kilepakendatud kettide kvaliteet oleks nagu viletsam.
Minuarust on tootja see, kes sellisel juhul tarbijale üritab silma kusta. Kaupmees satub ebamugavasse olukorda - tahab klientidele kvaliteetset kaupa odavama hinnaga pakkuda ja saab hoopiski miskit haltuurat müüki.
Kas foorumit loeb insinöör, kes oleks võimeline miskisuguse targa aparatuuriga samat marki, aga erineva pakendusega kette analüüsima?
Ja nagu siin ülevalpool lugeda on, vähemalt Shimi kilepakendatud kettide kvaliteet oleks nagu viletsam.
Minuarust on tootja see, kes sellisel juhul tarbijale üritab silma kusta. Kaupmees satub ebamugavasse olukorda - tahab klientidele kvaliteetset kaupa odavama hinnaga pakkuda ja saab hoopiski miskit haltuurat müüki.
Kas foorumit loeb insinöör, kes oleks võimeline miskisuguse targa aparatuuriga samat marki, aga erineva pakendusega kette analüüsima?
Signature sucks!
No Shimano küll kellelegi silma ei ürita kusta. Kui on tegemist Shimano tehase toodanguga, ja ketil peal kiri Japan, siis on tegemist korraliku ketiga sõltumatta pakendist.huko kirjutas:Teises topicus NRP Hanno mainis, et kireva pakita SRAM keti saab sisse osta umbes 4 taala odavamalt. Ehk siis hoiad kokku 6 õlle raha!!!
Ja nagu siin ülevalpool lugeda on, vähemalt Shimi kilepakendatud kettide kvaliteet oleks nagu viletsam.
Minuarust on tootja see, kes sellisel juhul tarbijale üritab silma kusta.
Ei ole absurdne. Ei oska öelda, kas mõni pood sellega ka praegu tegeleb, kuid mõned aastad tagasi oli selliseid kindlasti. Poodidel, mis müüvad aasta läbi ainult rattaid, on talvel suhteliselt palju aega suvel kokkukorjatud lülidest uusi kette vorpida. Talvel peab ju nagunii mehhaanikule palka maksma nii, et parem las vorbib kette kokku. Tunniga jõuab panna kokku vähemalt 2 ketti, arvestades kallimate kettide hindu on kasumlikkus missugune. Minu näide ei ole laest võetud, kuna tean usaldusväärsest allikast, et nii toimiti mõned aastad tagasi ühes Tartu rattapoes(nüüdseks juba mõnda aega suletud). Ja kette ei pandud mitte kilekottidesse, vaid orig. karpidessearx kirjutas:See jutt, et mõnes poes mehaanik üksikutest lülidest keti kokku paneb on suht absurdne. Sellise töö jaoks läheb kõvasti aega, kett ei jää korralikult käima. Ketti kokku keerates tuleb lüli liikuma hakkamiseks ka ketti piisavalt väänata.
Ei usu et ükski eelpool nimetatud rattapoodidest omaks nii odavat tööjõudu, et selline tegevus kasulikuks muutuks. Lisaks läheb hunniku kettide monteerimiseks vaja väga head ketikeerajat, mille võib mingi toodetud koguse juures kahjudesse kanda.
Siiski ei arva ma, et niimoodi enam tehakse, vaid antud teema algataja puhul oli tegemist lihtsalt uuelt rattalt võetud ketiga (klient tahtis ostetud rattal kohe keti parema vastu vahetada).