indrek56 kirjutas:Mõtlesin et ei hakka kurtma, kuna mulle eelkõige tundus, et on samasugune probleem. Aga kui juba keegi veel kirjutab, mine tea ehk on siiski iva sees. Seisis ratas samamoodi kuivas soojas keldris terve talve. Nüüd kevadel tundus, et pidurdamiseks peab kuidagi ebaproportsionaalselt rohkem võimlema. Kusjuures pesude süüks ei tahaks panna, sest ratas mingit üldpesu sügisel ei saanud (lihtsalt uus oli). Hetkel on vokk hoolduses kus soovisin et õhutataks või lisataks õli kui vaja. Ehk siis õhtul näeb. xt 785 aisstehh klotsid maksavad teistest veidi rohkem...
Sõita, pidurdada ja veelkord pidurdada.
Olenevalt juhtumist ei pruugi siiski päris heaks saada, mudas pidurdamine aitab siinkohal kiiremale paranemisele. Sealjuures olen kohanud sama probleemi ka näiteks Avidi piduritel.
Piduriklotside kohta nii palju, et Ice-Tech piduritele võib osta nii ice-tech ehk ribidega piduriklotsid, kuid vabalt võib osta ka ilma ribideta piduriklotsid, mis mõnevõrra odavamad. Kui välismaale mägedesse ei lähe, siis Eestimaa siledal pinnal efektiivsuse kadu peaaegu, et võimatu aru saada.
Lisaks ribidele mõjutavad piduriklotsi hinda ka pidurduspinna materjal (resin või metal) ning põhja materjal (teras, alumiinium või titaan). Ilma ribideta ja teraspõhjaga resin klotsi on ise-ensest üsna soodne.