.
MEHED!!!!! Tehke trenni ja vähem mölisege mõtetu müügijoru üle, mida te nagunii ei saa mõjutada siin Eestu turul toimuivat, tegelege sellega mida te ise saate mõjutada ja näha ning tunda käega katsutavaid tulemusi - TEHKE RATTA TRENNI ja nautige saavutavaid tulemusi, milleks sellist mõtetut arutelu tekitada.
NRP teema topicut ei tahaks üldse kommenteerida ,
Tüüpiline Eestlaste virisemine, kui harrastus läheb kalliks siis valige kabe.
MOTT
PS! Natuke koll ees juba teemast
NRP teema topicut ei tahaks üldse kommenteerida ,
Tüüpiline Eestlaste virisemine, kui harrastus läheb kalliks siis valige kabe.
MOTT
PS! Natuke koll ees juba teemast
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Kui natuke vahelt võtta siis ikkagi ei viitsiks sellise asjaga oma praegust transiiti koormata. Vbla oleks hea (sorry rattapoed) kui keegi räägib kuidas ta kauba reaalselt kätte saab. Nagu ma aru olen saanud siis Eestisse eriti ei taheta saata. Enamusel ikkagi käib keegi aeg-ajalt soomes kuhu kaup tellitakse või on tuttav inimene kohapeal. Endal viimane variant kasutusel. Mind täitsa huvitab ks mingi pood üldse eestisse saadab ja millised on takistused mida peab ületama?erikr kirjutas:esimene konstruktiivne idee tänahuko kirjutas:Äkki teeks mingisuguse MTÜ, mis tegeleks sellega, et telliks kust iganes odavaid rattajuppe v.c.e raffa soovi peale. Võtaks natuke ka "vahelt", et saaks elektri ja internetiühenduse jms makstud.
aga elu on näidanud, et neid kes saada tahavad on palju kuid teha ei viitsi selle heaks peaaegu keegi mitte midagi.
Teie Spordikukk
Hr Maxspeedi teooria mahu kasvu elik käibe pealt teenimine on võimalik aga ainult siis kui lisandub uusi potensiaalseid ostjaid. Aga minu arvates on rattaturul tegemist piiratud kasvuvõimalustega turuga ehk kes tahavad ratast sõita need ostavad nagunii ja odavama kama müügiga oluliselt uusi rattaomanikke juurde ei tule. Olemasolevad aga ostavad igasugu träna nii ehk teisiti, näiteks uue käikari ostan ikka siis kui mul seda vaja on, ega ma odavama hinna puhul seda tihemini ei ostaks. Ja samas kui mul ikka uut käikarit vaja on, sest vana lõpetas töölepingu ja sõiduhimu on suur, siis ostan ta nii x krooni kui x+25% krooni eest.
Ei saa ikka vait olla. Point on selles, et kui turu üldmaht jääb kokkuvõttes samaks, siis on võimalik suurendada turuosa konkurentide arvelt. Seda on kõige lihtsam teha suurendades mahtu ja vähendades katet! Ikka jääb arusaamatuks, kuidas enamik siinkirjutajaid seda ei taipa?? Küsimus kaupmeestele: mida teete nt olukorras, kus olete varunud eelmisel aastal suure hulga XT `03 juppe ja on pooled maha müümata, kuid aasta juba 04 käes ja pakutakse/ nõutakse sama hinnaga juba aasta `04 XT juppe?ain kirjutas:Hr Maxspeedi teooria mahu kasvu elik käibe pealt teenimine on võimalik aga ainult siis kui lisandub uusi potensiaalseid ostjaid. Aga minu arvates on rattaturul tegemist piiratud kasvuvõimalustega turuga ehk kes tahavad ratast sõita need ostavad nagunii ja odavama kama müügiga oluliselt uusi rattaomanikke juurde ei tule. Olemasolevad aga ostavad igasugu träna nii ehk teisiti, näiteks uue käikari ostan ikka siis kui mul seda vaja on, ega ma odavama hinna puhul seda tihemini ei ostaks. Ja samas kui mul ikka uut käikarit vaja on, sest vana lõpetas töölepingu ja sõiduhimu on suur, siis ostan ta nii x krooni kui x+25% krooni eest.
Variant a) ootate, kui eelmised jupid on müüdud?
b)müüte 03 a. jupid maha palju soodsamalt võrrelduna 04 ja paremate XT juppidega?
c)müüte mõlemaid variante võrdse hinnaga ja püüate kergeusklikke ostjaid leida just 03a XT juppidele?
d)mõistus ei võta enam kinni mida teha ja kirute tootjaid, kes liiga kiirelt arenevad vrs. meie rahulik "konnatiik"???
Kas sa töötad maksuametis? Sul on ilmselt teada eesti rattamüüjate 90%katted ja "hiigel"kasumid.maxspeed kirjutas:Point on selles, et kui turu üldmaht jääb kokkuvõttes samaks, siis on võimalik suurendada turuosa konkurentide arvelt. Seda on kõige lihtsam teha suurendades mahtu ja vähendades katet! Ikka jääb arusaamatuks, kuidas enamik siinkirjutajaid seda ei taipa??
Selleks et konkurente turult välja süüa, peab ikka väga paks rahakott olema, et suudaks 3-5 aastat asja miinimumkattega teha. Ma arvan, et eesti rattakaupmeestel see nii ei ole. Ja töötajatele kah miinimumpalk: kannatage 5 aastat, siis hakkate saama 30 tuhhi kuus... Heh-heh...
Tegelikkus on vist nii, et suuremal osal ratturitest on mingi "oma pood". Sealt ostsid ratta, garantiihooldus on kohustuslik kah samas firmas. No saad tüüpidega tuttavaks ja käid regulaarselt seal juttu ajamas ja juppe katsumas. Vahest ostad kah midagi, kokkuleppelise hinnaga. Ja tasuta saad konsultatsiooni kaubale peale. Niimoodi see asi ju käib.
Variant c. XT '04 on erineva disainiga kui '03. Vähemalt osasid '04 juppidest ei saa kasutada vanade asemel ilma suuremat remonti ette võtmata.maxspeed kirjutas: Küsimus kaupmeestele: mida teete nt olukorras, kus olete varunud eelmisel aastal suure hulga XT `03 juppe ja on pooled maha müümata, kuid aasta juba 04 käes ja pakutakse/ nõutakse sama hinnaga juba aasta `04 XT juppe?
Variant a) ootate, kui eelmised jupid on müüdud?
b)müüte 03 a. jupid maha palju soodsamalt võrrelduna 04 ja paremate XT juppidega?
c)müüte mõlemaid variante võrdse hinnaga ja püüate kergeusklikke ostjaid leida just 03a XT juppidele?
d)mõistus ei võta enam kinni mida teha ja kirute tootjaid, kes liiga kiirelt arenevad vrs. meie rahulik "konnatiik"???
Ja kui ladu osta täis juppe, siis jäävad praegused laoruumid väikeseks - peab üürima üürima lisa laopinda - extraväljaminek. Pole kindel midagi, et hinnad alla kukuvad.
Sul on nii hea teadmine asjast ja ilmselt väga põhjalik turuuuring tehtud. Ma olen väääga kindel, et kui sa teeksid teoks selle, millest sa siin jahunud oled, siirduks peaaegu kogu vce seltskond sulle klientideks. Ja sooviks su tulevases poes näha üle 10 erineva rattamargi, kõiki nende mudeleid ja suuruseid ja veel miljonit muud asja ning alla USA/Saksa netipoodide hinna.
Jõudu tööle!
Snitti võid võtta Giacomellist - suur pood, suur valik, odavad hinnad...
Signature sucks!
Lp. Huko! Pean tunnistama, et pole maksuametnik kunagi olnud. Aga samas poleks mul selle vastu midagi, kui hakkaksid käendajaks ja me saaksime üheskoos unistusi ellu viia. Arvan, et paarikümmnest millist peaks piisama, kalkuleerides nii, et kasum hakkab alles 3a pärast tiksuma. Eestis on kindlasti kohta paljudele huvitavatele rattabändidele, mida siin pole veel nähtud. Kogu vce liikmeskonna kaasamine lihtsalt tagaks kiirema rentaabluse. Säärane üritus oleks kindlasti suureks eeskujuks ka paljudele praegustele kaupmeestele. Lugupidamisega, Maxspeed.huko kirjutas:Kas sa töötad maksuametis? Sul on ilmselt teada eesti rattamüüjate 90%katted ja "hiigel"kasumid.maxspeed kirjutas:Point on selles, et kui turu üldmaht jääb kokkuvõttes samaks, siis on võimalik suurendada turuosa konkurentide arvelt. Seda on kõige lihtsam teha suurendades mahtu ja vähendades katet! Ikka jääb arusaamatuks, kuidas enamik siinkirjutajaid seda ei taipa??
Selleks et konkurente turult välja süüa, peab ikka väga paks rahakott olema, et suudaks 3-5 aastat asja miinimumkattega teha. Ma arvan, et eesti rattakaupmeestel see nii ei ole. Ja töötajatele kah miinimumpalk: kannatage 5 aastat, siis hakkate saama 30 tuhhi kuus... Heh-heh...
Tegelikkus on vist nii, et suuremal osal ratturitest on mingi "oma pood". Sealt ostsid ratta, garantiihooldus on kohustuslik kah samas firmas. No saad tüüpidega tuttavaks ja käid regulaarselt seal juttu ajamas ja juppe katsumas. Vahest ostad kah midagi, kokkuleppelise hinnaga. Ja tasuta saad konsultatsiooni kaubale peale. Niimoodi see asi ju käib.Variant c. XT '04 on erineva disainiga kui '03. Vähemalt osasid '04 juppidest ei saa kasutada vanade asemel ilma suuremat remonti ette võtmata.maxspeed kirjutas: Küsimus kaupmeestele: mida teete nt olukorras, kus olete varunud eelmisel aastal suure hulga XT `03 juppe ja on pooled maha müümata, kuid aasta juba 04 käes ja pakutakse/ nõutakse sama hinnaga juba aasta `04 XT juppe?
Variant a) ootate, kui eelmised jupid on müüdud?
b)müüte 03 a. jupid maha palju soodsamalt võrrelduna 04 ja paremate XT juppidega?
c)müüte mõlemaid variante võrdse hinnaga ja püüate kergeusklikke ostjaid leida just 03a XT juppidele?
d)mõistus ei võta enam kinni mida teha ja kirute tootjaid, kes liiga kiirelt arenevad vrs. meie rahulik "konnatiik"???
Ja kui ladu osta täis juppe, siis jäävad praegused laoruumid väikeseks - peab üürima üürima lisa laopinda - extraväljaminek. Pole kindel midagi, et hinnad alla kukuvad.
Sul on nii hea teadmine asjast ja ilmselt väga põhjalik turuuuring tehtud. Ma olen väääga kindel, et kui sa teeksid teoks selle, millest sa siin jahunud oled, siirduks peaaegu kogu vce seltskond sulle klientideks. Ja sooviks su tulevases poes näha üle 10 erineva rattamargi, kõiki nende mudeleid ja suuruseid ja veel miljonit muud asja ning alla USA/Saksa netipoodide hinna.
Jõudu tööle!
Snitti võid võtta Giacomellist - suur pood, suur valik, odavad hinnad...
No minu unistused liiguvad hoopis teises kandis. Jalgrattaga sõitmine metsas ja maanteel, selle kallal nokitsemine ja siin kiibitsemine on lihtsalt üks väga meeldiv hobi. Ja olukorraga Eesti rattaturul olen leppinud.
Nii et finantsid pead kuskilt mujalt välja ajama. Ja usk puudub kah su plaani vallutada Eesti rattaturg.
Nii et finantsid pead kuskilt mujalt välja ajama. Ja usk puudub kah su plaani vallutada Eesti rattaturg.
Signature sucks!
Mulle meeldib veloclubbers Vastupidiselt maxspeed'ile, loen mina siinseid sõnumeid aina tihedamini. Käesolevat ja NRP teemat lugedes sain eilse päeva jooksul ikka kõva häälega mitu korda naerda ja seda täitsa südamest. Imelikul kombel ei tunne ennast solvatuna ega oska kellegi peale ka pahane olla. Vastupidi, olen meeldivalt üllatnund, et niisugust pisikest tegijat, nagu NRP, siin ikka päris tihti mainitakse. Ja minu poolest võiks (suisa avaldaks soovi!) NRP teema vabalt avatud olla, peale trossiostu ja omanikeringi ja Hanno unenägude eksisteerib ehk veel mõni probleem, mille üle arutada võiks. Loen huviga ja vastan meeleldi.erikr kirjutas:teema on huvitav ja puudutab meid kõiki. kahju oleks kinni panna lihtsalt sellepärast, et mõni ületab mõitsliku piiri ja hakkab lahmima. nagu NRP teemaga täna läks.
Nüüd rattapoodide teemast endast. Mina oleks äärmiselt õnnelik, kui keegi Eestis suudaks investeerida 20 miljonit rattaärisse. Ma oleks paugupealt teie klient. Mina ei suuda. Ja kes suudab, see investeerib antud summa mujale, muidu oleks seda juba tehtud. Nagu korduvalt siin ka mainitud, on tegemist siiski 1.4 miljoni elanikuga, mis ei anna ühte suurlinna mõõtugi välja. Sellest tulenevalt ka otsused, mis Eestis äri ajades tehakse. Mina arvan samamoodi, et siin riigis pole kunagi midagi saada, alatesCD'dest ja riietest, lõpetades kasvõi autodega. Rääkimata siis rattaärist. Aga ma ei virise. Meil kõigil ongi võimalus kolida Shanghai'sse ja oma tarbimisvajadused saavad rahuldatud.
Meie, kui nõudlike tarbijate päästja, on täna internet, kus toksid vajaliku toote sisse ja võrdled hindu ning lisad krediitkaardinumbri ja kuu jooksul on sul vajalik vidin näppude vahel. Kui muidugi aksepteeritakse Eestit, mida väga vist ei teha, olen aru saanud. Riskiriik.
Et kahjuks peame niivõrd/kuivõrd selle asukoha ja kliimaga leppima siin. Kuid ka selles pisikeses riigis, kõige kiuste, leidub inimesi, kes mõtlevad, kuidas paremini hakkama saada ja alati mitte niivõrd eesmärgiga võimalikult palju raha teenida iga tehingu pealt, vaid ka kliendile parimat teenust või toodet pakkudes, soovivad midagi ära teha. ISE ja nii hästi, kui materiaalseid ja vaimseid võimalusi kasutada on antud. Kui olete tähele pannud, siis Eestis ei müüda ainult Oscareid või mida iganes, mis mul isiklikult külmavärinaid tekitab, kui ma neid kuskil näen (vabandan antud ratta omanike seas hetkel). Kui tahate raha teenida ühe müügiga võimalikult palju, siis kõige lihtsam on Hiinast konteinerite kaupa 1500.- ratast tellida ja kliendile maha müüa. Sõidab aastas kaks korda ja garantii on selleks ajaks läbi, kui neljandal korral midagi pooleks on. Ja te ei pea investeerima 40 000! viiesajakroonist.
Tervitades,
Hanno
Lõpuks ajab see värk mind ennast ka naerma juba
Rattaäri püsti panna siin pole olnud plaanis niikuinii...lihsalt mõnikord tekivad teatud mõtted. Ja see kohalik keskkond on tõesti liiga väike, et mitte lasta ennast sellest isiklikuks mineku mängust kõrvale jätta
Kui teinekord Hanno poodi juhtun, siis võtan asja kergemalt ja ei aja silmi punni, kui näen, et nt. 105juppide eest küsitakse sama raha, mis mujal Ultegra eest ja ei räägi müüjale, et nt. 105vänt on minu arvates liiga pehme tõusudel ja spurtides, mis omakorda ajas tal silmad punni.
Mõtlesin veel, et "alvaro" on vist ka üks sinu toetajatest, kes vahepeal vihaselt minu vastu suunatud oli... tema pilt aga kujutab pat. märki M4 mida kasutatakse, kui toru Bianchide tegemisel (asi sai selgeks - m4 topeltõhendatud alu võib tähistada, mõne puhul märgina ka õhendatud...??
Ainuke asi sinu puhul, mis on häirinud, on see, et oled siin foorumil kuulutanud - BIANCHI on minu arust maailma parim MNT rattabränd
Sina kui selle toote müüja, ei tohiks säärast juttu siin küll rääkida - vot see on juba eetikapiiride ületamine, mõtle sisimas mida tahes, TÄITSA AUSALT RÄÄGIN muide
Ja kui kunagi peaks Bianchit tahtma, siis ostan selle kahjuks otse Balti Autoosade ASist (pean tglt. Bianchit ise kah väga heaks)
Lihtsalt kunagi tundus Tiagra juppide ja tavalise alu 7005 raami eest küsitav 25 tuhhi nats palju.
Lugupidamisega,
Maxspeed.
Rattaäri püsti panna siin pole olnud plaanis niikuinii...lihsalt mõnikord tekivad teatud mõtted. Ja see kohalik keskkond on tõesti liiga väike, et mitte lasta ennast sellest isiklikuks mineku mängust kõrvale jätta
Kui teinekord Hanno poodi juhtun, siis võtan asja kergemalt ja ei aja silmi punni, kui näen, et nt. 105juppide eest küsitakse sama raha, mis mujal Ultegra eest ja ei räägi müüjale, et nt. 105vänt on minu arvates liiga pehme tõusudel ja spurtides, mis omakorda ajas tal silmad punni.
Mõtlesin veel, et "alvaro" on vist ka üks sinu toetajatest, kes vahepeal vihaselt minu vastu suunatud oli... tema pilt aga kujutab pat. märki M4 mida kasutatakse, kui toru Bianchide tegemisel (asi sai selgeks - m4 topeltõhendatud alu võib tähistada, mõne puhul märgina ka õhendatud...??
Ainuke asi sinu puhul, mis on häirinud, on see, et oled siin foorumil kuulutanud - BIANCHI on minu arust maailma parim MNT rattabränd
Sina kui selle toote müüja, ei tohiks säärast juttu siin küll rääkida - vot see on juba eetikapiiride ületamine, mõtle sisimas mida tahes, TÄITSA AUSALT RÄÄGIN muide
Ja kui kunagi peaks Bianchit tahtma, siis ostan selle kahjuks otse Balti Autoosade ASist (pean tglt. Bianchit ise kah väga heaks)
Lihtsalt kunagi tundus Tiagra juppide ja tavalise alu 7005 raami eest küsitav 25 tuhhi nats palju.
Lugupidamisega,
Maxspeed.
Hanno ja NRP-ga saad sa isiklikuks minna vaid seetõttu, et mees ei varja oma nime ega tausta. respect minu poolt. Siin foorumis on ka teiste rattapoodide esindajaid, kes mitmesugustel põhjustel esinevad varjatult. Ja nende *nimetute* peale ei saa Sa oma pahameelt valada, isegi kui väga tahaksid.maxspeed kirjutas: Ja see kohalik keskkond on tõesti liiga väike, et mitte lasta ennast sellest isiklikuks mineku mängust kõrvale jätta
Kui teinekord Hanno poodi juhtun...
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Ei tööta küll Maksuametis, aga avalikest allikatest saadud info põhjal võib anda järgmise valikülevaate Eesti spordikaupmeestest:
Hawaii Rademar Sportland
2001 2002 2001 2002 2001 2002
Käive: 68 72 109 119 44 118
Brutokasum: 24 29 37 41 0,32 -2,8
Puhaskasum: 7,44 7,8 2,1 3,04 -1,37 -3,5
Siit saab siis igaüks ise teha järeldusi.
Meie erilises huviorbiidis oleva NRP kohta saab teada, et ollakse osa Time System Eesti Oüst, 2003 planeeriti NRP osas käivet 2,5 mln, mis tuleks muuhulgas 400 ratta müügist.
Hawaii Rademar Sportland
2001 2002 2001 2002 2001 2002
Käive: 68 72 109 119 44 118
Brutokasum: 24 29 37 41 0,32 -2,8
Puhaskasum: 7,44 7,8 2,1 3,04 -1,37 -3,5
Siit saab siis igaüks ise teha järeldusi.
Meie erilises huviorbiidis oleva NRP kohta saab teada, et ollakse osa Time System Eesti Oüst, 2003 planeeriti NRP osas käivet 2,5 mln, mis tuleks muuhulgas 400 ratta müügist.
See vähe offtopic, kuid olen küll korduvalt siin dilemma ees olnud, mida kirjutada ja mida mitte. Ega see kerge ei ole, kuna enamuses tegemist ju klientidega. Aga repliigina siia vahele ütlen küll seda, et olen üritanud siin enamuses sõna võtta mitte NRP nimel vaid Hanno'na, tavaline harrastaja, kes kahjuks või õnneks ei suuda vist rattasõidust eemal väga kaua olla. Ja nimetades Bianchi't maailma parimaks MNT rattaks, pole tahtnud väita, et minu pood maailma parim on. Kui endale kunagi tippratta ostan, siis kaalun kas Golnago't, Pinarello't, Bianchi't või De Rosa't. Asjaolude kokkulangevusel olen sõitnud viimased viis aastat Bianchi'ga ja olen iga aasta positiivselt üllatunud.maxspeed kirjutas: BIANCHI on minu arust maailma parim MNT rattabränd Sina kui selle toote müüja, ei tohiks säärast juttu siin küll rääkida
Ja kui nüüd juttu üritada teemaga siduda, siis neljast minu poolt valitud margist kolme saab Eestist ilusti rattapoodidest osta, kui selleks soovi avaldan. Esimest Pirita Rattapoest, teist Hawaii'st ja kolmandat muuhulgas ka NRP'st. Kui Bianchi 2001.a. mudelit soovitakse, siis võib Balti Autoosade poole pöörduda ja ehk saategi ilma garantiita ja hoolduseta kastis kolm aastat vana tiagraga mudeli, kui hästi läheb Polegi me nii väikse valikuga, kui esmapilgul välja võib paista
PS. Ja käibed ja kasumid ja omanikering on Eestis tõepoolest avalik informatsioon. Igaüks saab kätte, kes soovib. Seepärast pole ka ise sellest mingisugust saladust kunagi teinud.
Üritan võtta mitte isikliku solvanguna ja ütlen nii palju:maxspeed kirjutas:Mõtlesin veel, et "alvaro" on vist ka üks sinu toetajatest, kes vahepeal vihaselt minu vastu suunatud oli... tema pilt aga kujutab pat. märki M4 mida kasutatakse, kui toru Bianchide tegemisel (asi sai selgeks - m4 topeltõhendatud alu võib tähistada, mõne puhul märgina ka õhendatud...??
Ei tea M4 ja Bianchi sidemetest midagi. Kui tahad teada, mis rattatootja M4 oma torude markeerimiseks kasutab, vaata kõiki minu sõnumeid ja leiad sealt kindlasti vihje "minu" rattamargile.
Ei kuulu Hanno toetajate ega vaenaste hulka, kahjuks isegi mitte NRP lojaalste klientide hulka. Olen temaga koos juttu puhunud, õlut joonud ja lõunat söönud, sellega on meie suhted seni ammendunud.
Kõik ülejäänud verbaalsed juturead olen sunnitud ise alla neelama, sest kokkulepe adminiga mind selleks kohustab.
Kui tahad teada, mis rattatootja
Oi krt, panin tõesti ämbrisse Hoogu sattununa unustasin üle kontrollida, teatud asjad. Praegu ka mitte, kuid tõesti peaks olema Specialized ratas hoopis see... Krt. neid patenditud märke on kah nii palju ja lähvad segamini... aga pole üldse paha valik. Sa siis oled vist velo+ pundist? Oskad sa ka öelda, mis M5 endast kujutab, kas vastu ka muidu peab???
Eksimust tunnistades,
Teie Maxspeed.
Oi krt, panin tõesti ämbrisse Hoogu sattununa unustasin üle kontrollida, teatud asjad. Praegu ka mitte, kuid tõesti peaks olema Specialized ratas hoopis see... Krt. neid patenditud märke on kah nii palju ja lähvad segamini... aga pole üldse paha valik. Sa siis oled vist velo+ pundist? Oskad sa ka öelda, mis M5 endast kujutab, kas vastu ka muidu peab???
Eksimust tunnistades,
Teie Maxspeed.
Nii, saabunud on see hetk, mil väidan, et arutelu kohaliku rattaturu ümber on ammendunud minu jaoks
Olen tekitanud enda vastu suunatud pahameeletormi üsna lühikese ajaga ja nüüd pole mul muud pääsu, kui toimiv netitellimine enda jaoks ehitada.
Ei tea kas enam julgekski V+ või NRPsse minna, äkki keegi seal tuvastab minu isiku ära... , kuigi ei näe tavaliselt poes käies üldse tõsise rattahuvilise moodi välja. Teinekord on päris naljakas kuulda, mismoodi diili tehakse, kui arvatakse, et sõidad 500-1000 km max aastas ja loetakse õpetussõnu, nagu peab
Kaupmeestele veelkord aga, selgitage enne välja milliste vajadustega klient on, seejärel hakake sobivaid lahendusi pakkuma .
Kogu see jura siin on olnud minu mõningane nägemus, mitte õpetus dealeritele.
Ahjaa, lahendus vist polegi kaugel - 2km kodust ja HE al mare paistab.
Seal on kah tööl 2 asjalikku venda, neist üks oskab väga hästi ka jookse laduda. Niiet, looduses pole tühja kohta olemas
Olen tekitanud enda vastu suunatud pahameeletormi üsna lühikese ajaga ja nüüd pole mul muud pääsu, kui toimiv netitellimine enda jaoks ehitada.
Ei tea kas enam julgekski V+ või NRPsse minna, äkki keegi seal tuvastab minu isiku ära... , kuigi ei näe tavaliselt poes käies üldse tõsise rattahuvilise moodi välja. Teinekord on päris naljakas kuulda, mismoodi diili tehakse, kui arvatakse, et sõidad 500-1000 km max aastas ja loetakse õpetussõnu, nagu peab
Kaupmeestele veelkord aga, selgitage enne välja milliste vajadustega klient on, seejärel hakake sobivaid lahendusi pakkuma .
Kogu see jura siin on olnud minu mõningane nägemus, mitte õpetus dealeritele.
Ahjaa, lahendus vist polegi kaugel - 2km kodust ja HE al mare paistab.
Seal on kah tööl 2 asjalikku venda, neist üks oskab väga hästi ka jookse laduda. Niiet, looduses pole tühja kohta olemas
Minu poodi on kõik teretulnud, v.a. pätid, kaabakad, narkarid ja vargad. Need viskan välja. Aga veloclubbersi inimesed alati soliidsed, viisakad ja teavad, mida tahavad. Kõik teretulnud.maxspeed kirjutas: Ei tea kas enam julgekski V+ või NRPsse minna, äkki keegi seal tuvastab minu isiku ära...
Tervitades,
Hanno
Valik meeldivalt italianode keskne. Kui siia lisada veel et kindlasti Campa jupiga siis veniks suu kõrvuni juba. Aga keskmise mitte väga jõuka kliendi jaoks kannatab nendest markidest Eestist osta vaid Bianchit. De Rosat ei kannata eriti läänest ka osta aga tahaks kunagi proovida küll. Kõiki tahaks proovida tegeltHanno kirjutas:[ Kui endale kunagi tippratta ostan, siis kaalun kas Colnago't, Pinarello't, Bianchi't või De Rosa't. Ja kui nüüd juttu üritada teemaga siduda, siis neljast minu poolt valitud margist kolme saab Eestist ilusti rattapoodidest osta.
Nüüd siis kirjutan uuesti. Kõigile neile, kes arvavad, et rattaäri Eestis on väga tulutoov ja väga valesti korraldatud, siis palun - tehke pood ja tehke äri õieti.
Poleks olnud mõtet teemat uuesti üles võtta! Hakati just maha rahunema ju? Kahjuks pole teada, millist sekti sina esindad. Mina, olen tarbija ja mõtlen nagu mõtlen. Kui sa arvad, et rattäri pole mõtekas, hakka kasiinot pidama siis, ja ära ise ka virise... Ettevõtluse alustamiseks on aga võimalik parimal juhul isegi kuni 200 tuhhi tagastamatut saada. Varem sai ka räägitud 3a, mitte 3kuu pärast algava kasumi võimalikust tiksumisest
Ütlen veelkord, siin foorumil peaks olema võimalus vabaks aruteluks, mitte nii, et kaupmehed siin ütlevad - pane suu kinni ja arvesta sellega, kelle käes power. Kujutaksid sa ette olukorda, et lähed nt. Prismasse ja sobivat toodet mitte riiulilt leides ütleb sulle müüja, et tee omale ise pood kui tahad!!!? Sina lihtsalt vist kujutad ette, kui miskit äri teha peab silmnähtav kasum kohe homme tulema? Mind rattaärisse investeerimine pole kunagi tglt. huvitanud. Heameelega jälgiks aga, kui tuleks varsti EL välja seadusega, et rattatöökojas peavad olema vot niisugustele standarditele (milliseid pole) vastavad tööriistad, siis oleks lausa lahe...
Ettepanek, kui tahad veel filosofeerida, lase privasse, aitab juba..
Loodan, et admin ütleb ka sõna sekka ja ei kustuta seda teadet ära
Poleks olnud mõtet teemat uuesti üles võtta! Hakati just maha rahunema ju? Kahjuks pole teada, millist sekti sina esindad. Mina, olen tarbija ja mõtlen nagu mõtlen. Kui sa arvad, et rattäri pole mõtekas, hakka kasiinot pidama siis, ja ära ise ka virise... Ettevõtluse alustamiseks on aga võimalik parimal juhul isegi kuni 200 tuhhi tagastamatut saada. Varem sai ka räägitud 3a, mitte 3kuu pärast algava kasumi võimalikust tiksumisest
Ütlen veelkord, siin foorumil peaks olema võimalus vabaks aruteluks, mitte nii, et kaupmehed siin ütlevad - pane suu kinni ja arvesta sellega, kelle käes power. Kujutaksid sa ette olukorda, et lähed nt. Prismasse ja sobivat toodet mitte riiulilt leides ütleb sulle müüja, et tee omale ise pood kui tahad!!!? Sina lihtsalt vist kujutad ette, kui miskit äri teha peab silmnähtav kasum kohe homme tulema? Mind rattaärisse investeerimine pole kunagi tglt. huvitanud. Heameelega jälgiks aga, kui tuleks varsti EL välja seadusega, et rattatöökojas peavad olema vot niisugustele standarditele (milliseid pole) vastavad tööriistad, siis oleks lausa lahe...
Ettepanek, kui tahad veel filosofeerida, lase privasse, aitab juba..
Loodan, et admin ütleb ka sõna sekka ja ei kustuta seda teadet ära
Viimati muutis maxspeed, 04. 03. 2004. 08:38, muudetud 1 kord.
Nagu erikr ütles, nii mõnigi mees kees üle. Eks seda poleemikat tuleb ette ja mõnigi inimene kaotab selles saginas pea. Minuga juhtus see eile. Täna leppisin ära
Otsustasime sõbralikult edasi vändata, suvel võistelda ja õlut juua!
Kõigi maade rattasõbrad, ühinege!
P.S. sõnavabadusega on siin kõik seni korras.
Otsustasime sõbralikult edasi vändata, suvel võistelda ja õlut juua!
Kõigi maade rattasõbrad, ühinege!
P.S. sõnavabadusega on siin kõik seni korras.
Muide, mitte midagi ei juhtuks, kui ka niisugune idiootlik määrus kuskil kehtestataks. Ka kõige pisemad rattapoed omavad ka Eesti väiksemates linnades väga korralikke vahendeid rattahoolduseks. Võite mõnikord käia ja vaadata näiteks Võrus, Kuressaares või Pärnus või kus iganes. Ma arvan, et oleksite positiivselt üllatunud. Mina ei tea eesti rattaturul ühtegi pätti, kes ei ole viitsinud investeerida ja remondib su ratast "perekaga" ning küsib sult hingehinda selle eest. Need, keda mina tean, ei saa kedagi liigkasuvõtjateks ja varasteks pidada, nagu siin mõnedest sõnumitest võib kõlama jääda.maxspeed kirjutas: Heameelega jälgiks aga, kui tuleks varsti EL välja seadusega, et rattatöökojas peavad olema vot niisugustele standarditele (milliseid pole) vastavad tööriistad, siis oleks lausa lahe...
Tegelikult kogu selle asja juures mind ehk ainult üks asi häiribki ja nimelt see, et arvatakse, nagu poeomanike näol on tegemist ülbete kaabakatega, kes klientidelt tahavad kohe ja kiiresti võimalikult palju raha legaalselt ära varastada. Ma olen ka ülikoolis käinud ja teooriat õppinud. Eks ta mingi aluse annab. Kuid kui soovid teada, miks hinnad on just sellised nagu nad on, siis võid otsida mu kunagise postituse, kus kiiruga panin kirja nö miinimumkulud, mis kõige väiksema äri puhul arvesse tuleb võtta. Seal ka keegi pidas meid röövliteks. Ja kui õpitavast teooriast reaalsusesse tulla, siis võibolla ehk mõistad, miks mõne vidina hind täna letis saadavana nii ja nii palju maksab ja saksa netipoes selle kuuajalise ootamisega odavamallt saad. Midagi keerulist ei tohiks olla. Isegi turundust õppinud inimesele
Käed ilgelt sügelevad siia kirjutada väikest tõde, mille õigsuses tihti olen tunnistajaks olnud. "Need, kes oskavad, need teevad. Need, kes ei oska, need õpetavad" Ja nüüd ärge solvuge, seda juba vanarahvas ammu ennem öelnud. Lihtsalt tundus siia sobilik olema. See ei tähenda muidugi, et häid ja konstruktiivseid ideid ei võiks keegi teha.
Edu,
Hanno
Mul on üks mõte peas olnud pikemat aega. Kas keegi eesti rattakaupmeestest (VSpets ja Kuivakas va) on proovinud diili teha mõne USA/Saksa netipoega? Diili selles mõttes, et võetaks prakt. kogu sortiment sellest netipoest. Selle pealt teeb netipoodnik kindlasti soodustust. Olen isegi odavatest saksa netipoe hindadest veel alla suutnud kaubelda. Ma ei ole küll hakanud konkreetseid lõpphindasid arvutama (maksud, kate jne) aga tundub, et peaks saama hindasid alla küll. Ladusa töö korral saab tarneajad üsna lühikeseks ja laoseisu planeerimine peaks ühe hooajaga jooksma üsna optimaalseks. Millegipärast mulle tundub, et ametlikest kanalitest võtmine läheb kallimaks kui asi väärt on.
Kui siin on mõni konks (konkreetsed lepingud/piirangud tootjate poolt, eesti seadused vms) siis paluks teada anda.
Kui siin on mõni konks (konkreetsed lepingud/piirangud tootjate poolt, eesti seadused vms) siis paluks teada anda.
Tegelikult ei tohi veel müüja vaielda kliendiga ja peab alati nõus olema ja huvituma tema hobidest ja küsima ja lasta tal rääkida ja suunama oma küsimustega ja kliendilt palju JAH sõnu välja meelitama oma küsimustega ja siis lõpuks klient näebki, et kõik on nii nagu peab ja otsustab positiivselt.maxspeed kirjutas:Edu kõigile hakkajatele ärimeestele!
Need olid lihtsalt mõned näited, NRP on väga hea rattapood tegelt. Kaupmees ei tohiks üldiselt ostja rahuldamata soovi peale öelda, et tee omale ise pood, kui ei meeldi...
Ma arvan, et ei sinu ega minu eesmärk pole olnud siin kedagi solvata. Mõlemad mõtlevad inimesed ja väikest irooniat võtame naljaga, ma loodan. Sellest "kilekotis keti müümisest" koorus välja minuarust väga tänuväärne teema, kus tulevikus kindlasti paljudel parimal juhul häid ideid võtta ja halvimal juhul lihtsalt nalja ja naerda saab
PS. Jõudsin 100nda postituseni täna Viimased 90 vist paari päeva jooksul kirjutatud
Kuivakal on laua peal Roseversandi kataloog, kust tellides Kuivaka kaudu saaks asju. Nüüd ei tea kuid DEMi ajal oleks hind eekides ostjale olnud kataloogihind DEM x 10. vähemalt nii mulle pakkus.
ma pole kindel kas osad suured tootjad UrmasL pakutud varianti turu solkimiseks ei pea kuna kindlasti on mõnelgi neist oma autoriseeritu(d) maaletooja(d) eestis.
omavahelise vabas vormis kooperatiivi või mtü laadse varustustegevuse vastu ei saa muidugi ilmselt kellelgi midagi olla.
ma pole kindel kas osad suured tootjad UrmasL pakutud varianti turu solkimiseks ei pea kuna kindlasti on mõnelgi neist oma autoriseeritu(d) maaletooja(d) eestis.
omavahelise vabas vormis kooperatiivi või mtü laadse varustustegevuse vastu ei saa muidugi ilmselt kellelgi midagi olla.
See variant sisuliselt toimib ju. Ühistellimusi on olnud ja tuleb edaspidigi. Oma tarbeks ostes välditakse ka km jms kulusid. Kui aga tahta teha ametlkult ja edasimüügiks, siis tuleb kindlalt tasuda ka riigimaksud.erikr kirjutas:omavahelise vabas vormis kooperatiivi või mtü laadse varustustegevuse vastu ei saa muidugi ilmselt kellelgi midagi olla.
Missiooni tunde juurde tagasi tulles. Meil siin kamba peale praegu saadetis tulemas. Kui kogu kola hind võtta eesti poodide lettidelt siis oleks summa kümneid tuhandeid suurem. Aga tõesti pole nii rikas, et jätta võimalust kasutamata. Tunnen ennast vahel lausa süüdlaslikult, kui käin eesti kaupmeeste juures ainult möla ajamas ja mehaanikutega lõõpimas. Pumpan kummid täis, teinekord regullime koos midagi veits ja sõidan minema. Kaupmees aga paraku minusuguste pealt ei teeni. Seepärast tunnen ennast lausa hästi kui on põhjust midagi siit osta. Samas ilmselt on minusugused kliendid jälle väärtuslik tagasiside allikas. Papp tuleb 2000-3000 eegiste rataste müügist ja nende hooldusest....kahe otsaga asi....
Vist mingis eelmise aasta MBA's oli Cunninghami juhtkiri teemal "Support your LBS". Ta kutsus lugejaid vähem ostma netisaitidelt ja rohkem kohalikest rattapoodidest. Vastasel juhul pole varsti enam kohti kus käia möla ajamas ja lihtsalt kiibitsemas. Kaovad sõbrameestest mehaanikud jms. Paraku on aga tendents just sinnasuunas, et kogu kaubandus läheb online ja vahetu side kaob..... Globaliseerumine jms.... Pessimism vist täna peal....peaks midagi lõbusamat tegema vist
Põhimõtteliselt on nüüd VeloSpetsis üks Taani kataloog, millest on võimalik kaupa tellida. Kaup tuleb kohale kahe-viie päevaga. Hindu ma ei oska täpselt kommenteerida, aga peaks suht soodsad tulema eesti mõistes.UrmasL kirjutas:Mul on üks mõte peas olnud pikemat aega. Kas keegi eesti rattakaupmeestest (VSpets ja Kuivakas va) on proovinud diili teha mõne USA/Saksa netipoega?
mina küll pole suutnud riigimakse vältida alla 1000 eegu pole mõtet tellida, transa ise oleks ju juba vähemalt viiendik sellest summast. esimesest maist peaks muidugi olems vist nii, et maksad saksa netipoes hinna koos lisaväärtusmaksuga ja meie omad ei taha enam midagi. aga vbolla olen millestki valesti aru saanud. USA puhul ei oska kommida.UrmasL kirjutas:Oma tarbeks ostes välditakse ka km jms kulusid. Kui aga tahta teha ametlkult ja edasimüügiks, siis tuleb kindlalt tasuda ka riigimaksud.
Tartu Alpriisis on ka Rose kataloog laual. Hind siin on kataloogi hind +30%, või vähemalt nii oli eelmine kevad. Nüüd ei tea. Olen isegi kasutanud seda varianti sest mingi üksiku vidina pärast ei hakka ju kohe netist tellima. Koguvad tellimusi tükk aega ja siis tellivad. Ootamine on muidugu tüütu. Kui neid tellimusi rohkem hakkaks tulema siis vbla kättesaamise kiirus tõuseks.
km saab vältida kui jõuad poega kokkuleppele et nad kirjutavad kasti peale kauba väärtuseks summa mis ei kuulu käibemaksustamisele siin. täiesti võimalik ja teostatav. kehtib muidugi usa puhul, saksa asju ei tea.erikr kirjutas: mina küll pole suutnud riigimakse vältida alla 1000 eegu pole mõtet tellida, transa ise oleks ju juba vähemalt viiendik sellest summast. esimesest maist peaks muidugi olems vist nii, et maksad saksa netipoes hinna koos lisaväärtusmaksuga ja meie omad ei taha enam midagi. aga vbolla olen millestki valesti aru saanud. USA puhul ei oska kommida.
muidugi 1. maist kui maksustatav piir alaneb, läheb jälle keerulisemaks.
Alpriis OÜ ja Velorex OÜ toimetavad mõlemad Velospetsi kaubamärgi all.priidik kirjutas:Tartu Alpriisis on ka Rose kataloog laual. Hind siin on kataloogi hind +30%, või vähemalt nii oli eelmine kevad. Nüüd ei tea. Olen isegi kasutanud seda varianti sest mingi üksiku vidina pärast ei hakka ju kohe netist tellima. Koguvad tellimusi tükk aega ja siis tellivad. Ootamine on muidugu tüütu. Kui neid tellimusi rohkem hakkaks tulema siis vbla kättesaamise kiirus tõuseks.
väänata 30% otsa lõpptarbija kataloogis olevale street pricele on päris rammus kate. tellimuse koostamise ja manageerimise eest. eriti selle valguses kus väidetakse end olevat koostöös Roseversandiga, mis võiks tähendada ka erihinda (edasimüüjahinda) Velospetsile. mis peaks tähendama veel tiba kõrgemat katet. ei ole ju muud kulu kui vaid tööjõukulu ja see töö vast konti ei murra. pole kapitalikulu, laokulu ega midagi. kuid vbolla poe üldises strateegias aitab see kate neid vee peal püsida.
ise olen muidugi viimased 7-8 aastat toimetanud ärides kus 10-15% on juba ülikõva müügikate. ja me ei tööta piimapoes.
Kui "Kuivaka" all mõeldakse äri, mis Velospetsi nime all Rohu tn. 13 pesitseb - siis kah lahe koht Ilmselt Andres Kuiv vist ta õige nimi? Aga paar aastat tagasi, kui seal viimati käisin, siis kogu sealne personal oli umbes keskmises joobes ja minulgi oli ääretult lõbus seal. Mul oli siis vist kiirelt uusi pedaale vaja ja keegi näitas ka mulle mingit kataloogi ja öeldud hind tundus hiilgelt madal, ainult et kaup oleks tulnud tüki aja pärast. Tegelt, täitsa ok ju?
Vähemalt PerformanceBike (ka usa netipood) minu tellimusele sellist vastutulekut ei teinud. Küsisin ka suhteliselt otse, võibolla oleks pidanud mingit ümbernurgajuttu ajama nagu Eesti liikluspolitseiga Kui kellelgi rohkem kogemusi sellise teema edukaks arendamiseks poepidajaga siis võiks privas või messengeris kontakteeruda.tarmo kirjutas:km saab vältida kui jõuad poega kokkuleppele et nad kirjutavad kasti peale kauba väärtuseks summa mis ei kuulu käibemaksustamisele siin. täiesti võimalik ja teostatav. kehtib muidugi usa puhul, saksa asju ei tea.
Aga äraütlemist eriti ei põe ka, sest tegemist rohekm sellise testostuga, et näha kuidas asi toimib.
X-FILES, oleme asju näinud ja lõpuks ikkagi pole võimalik midagi tõestada, st. ma tõepoolest ei saa paberil neid fakte kinnitada... kuid huvitavat inffi on mul veel! Kui üldse säärane asi kedagi võiks huvitada nii tõsiselt, ei tahaks arvata...René kirjutas:Äkki Sul, maxspeed, on veel mingit huvitavat infi peale selle, et Hannol pole öösel und ja Kuiv oli sel hetkel täis, kui tema poodi läksid?????
Tuhni oma x-failides või oma ajus või kus iganes, ei mina ega keegi teine ei soovi sellist jama siin lugeda - ma lihtsalt ei saa aru, mida Sa sellega taotled, et selliseid mõttetusi kirjutad (ma juba lihtsalt vangutan pead ja muigan...)...
Ja mina mõtlesin, et see "mida ja kuidas kirjutada"-teema on juba minevik.. krt, olin vist liiga kergeusklik, mõni ei taha ikka järeldusi teha....
Mõnele ikka ei saa selgeks, mis asi on hea toon...
Ma loodan, et teema on nüüd ammendunud.
Ja mina mõtlesin, et see "mida ja kuidas kirjutada"-teema on juba minevik.. krt, olin vist liiga kergeusklik, mõni ei taha ikka järeldusi teha....
Mõnele ikka ei saa selgeks, mis asi on hea toon...
Ma loodan, et teema on nüüd ammendunud.
Mina olin samuti liiga kergeusklik, lootes et asi rahuneb... Kui arvad, et hea toon on rattakapmehi ülistada, siis olgu. Mina olen lihtsalt teinud ühe abitu katse seista inimeste huvide eest, kes pole rattapoodnikud ja kellede eesmärk ei ole sama nendel, keda vanasti spekulantideks nimetati. Selle ringkaitse vastu pole aga lihtne seista, eriti siin foorumis, toetejaid on väga vähe olnud ja enamik tahab olla "heades" suhetes kõigiga, st. hoiab suu kinni. Mina nende hulka ei kuulu. Vägisi kisub ikka jälle sinnapoole, et tekib tahtmine mõnele poodnikule lihtsalt pasunasse anda, kui on arvata, et ta teeb seda sihilikult (üritab pügada) nt. minu suhtes. Lisaks kõigele muule ootaks ka seda aega juba, kus lihtsalt müüjad ei oleks nõus poes müüma sandipalga eest ja saaks sama palka, mis nt. ülelahe kollegid, nt. kus hinnad küll kõrgemad pole, kui meil. Mis siis saab, kas tõmbate ennast ise oksa liiga kõrgete tööjõu ja muude kulude tõttu, või võtate asju vähe leebemalt, kui aru saate, et klient maksab tegelikult teile palka???René kirjutas:Tuhni oma x-failides või oma ajus või kus iganes, ei mina ega keegi teine ei soovi sellist jama siin lugeda - ma lihtsalt ei saa aru, mida Sa sellega taotled, et selliseid mõttetusi kirjutad (ma juba lihtsalt vangutan pead ja muigan...)...
Ja mina mõtlesin, et see "mida ja kuidas kirjutada"-teema on juba minevik.. krt, olin vist liiga kergeusklik, mõni ei taha ikka järeldusi teha....
Mõnele ikka ei saa selgeks, mis asi on hea toon...
Ma loodan, et teema on nüüd ammendunud.
maxspeed kirjutas: Vägisi kisub ikka jälle sinnapoole, et tekib tahtmine mõnele poodnikule lihtsalt pasunasse anda, kui on arvata, et ta teeb seda sihilikult (üritab pügada) nt. minu suhtes.
Kui nüüd keegi poodnikest kuskil kolki juhuslikult saab, siis sina oled kahtlusalune nr 1
Siiamaani olen vait selle teema all olnud aga - mine vaata soome hindasid kõigepealt ja siis tule siin nende hinnatasemest targutama.maxspeed kirjutas: Lisaks kõigele muule ootaks ka seda aega juba, kus lihtsalt müüjad ei oleks nõus poes müüma sandipalga eest ja saaks sama palka, mis nt. ülelahe kollegid, nt. kus hinnad küll kõrgemad pole, kui meil.
Kas on neil mõni suur rattamüügifirma - ikka enamuses sellised pekka, jukka&pyörapojat oy-d, kes keegi ülikasumeid ei teeni.
Kuulge kas see teema ära ei väsita, et seda kohe peab siin jorutama, ma saan aru, et siin mõningad püüavad oma ülevoolavat tarkust näidata turunduses ja ärologistikas kuid kas see on ikka õige teema ja eelkõige koht, kus seda väljendada. Lugedes seda jura siis ausalt ajab see juba naerma kuidas mõned püüavad oma ideid siin vägistada. Mis on eesmärk? See siin ei muuda ju midagi, parema meelega arutleks midagi sellist mis aitab kaasa treeningutel, võistlustel, tehnikas jms.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Viies oma ratta Soome hooldusesse, tuleb arve sul 70-100 EUR kanti tavahoolduse puhul. Siin foorumil olen muidugi kohanud inimesi, kes Soome hindade suhtes vägagi kodus ja teavad rohkem. Meil on veel Taani ja Soome hindadeni väga pikk maa. Seal ei saa sisekummigi alla 100 EEK'i.maxspeed kirjutas: Lisaks kõigele muule ootaks ka seda aega juba, kus lihtsalt müüjad ei oleks nõus poes müüma sandipalga eest ja saaks sama palka, mis nt. ülelahe kollegid, nt. kus hinnad küll kõrgemad pole, kui meil.
PS. Ja mind kohe huvitaks, kui suurt palka tänapäeval eesti inimene sandipalgaks nimetab? Pigem on rattapoodidel probleem, et pole kvalifitseeritud tööjõudu võtta. Virinat, et müüjad on lollid ja midagi ei tea, kuuleb pidevalt, ka siin. Aga kui tööle tahad inimesi, siis esimene küsimus on: "Palju ma raha saan?" ise midagi vastu pakkumata.
sandipalk on 2 tuhhi.. 4 eest leiaks juba töölisi küll.Hanno kirjutas:Ja mind kohe huvitaks, kui suurt palka tänapäeval eesti inimene sandipalgaks nimetab? Pigem on rattapoodidel probleem, et pole kvalifitseeritud tööjõudu võtta. Virinat, et müüjad on lollid ja midagi ei tea, kuuleb pidevalt, ka siin. Aga kui tööle tahad inimesi, siis esimene küsimus on: "Palju ma raha saan?" ise midagi vastu pakkumata.
jah .......keerab mutrit küll....aga läbi pöia välja näiteks,koomahai kirjutas:Nõustun Ruvega. 4 tuhande eest leiaks juba mehe kes mutrit oskab keerata
oskaja (kes teab mida teeb) ei tule selle raha eest tööle.
Aga moraal on see, et mis sinu elus ka ei juhtuks,
alati on seal ruumi veel ühe õlle jaoks!
alati on seal ruumi veel ühe õlle jaoks!
mõtlesin 4 tuhat netopalka. arvan, et rattapoodides mehaanikud ei saagi rohkem, või eksin?Rom kirjutas:jah .......keerab mutrit küll....aga läbi pöia välja näiteks,koomahai kirjutas:Nõustun Ruvega. 4 tuhande eest leiaks juba mehe kes mutrit oskab keerata
oskaja (kes teab mida teeb) ei tule selle raha eest tööle.