Miki-Hiir, kui liiklusohutus esmaseks panna, ei kehti see soovitus ju universaalselt. Võid muidugi konkreetsete ristumisalade näited tuua. Mulle endale tuleb meelde Liivalaia-Juhkentali ristumine, kus Liivalaiat mööda otse Tartu mnt suunas jätkamiseks on ebamääraselt ja vastuoluliste teekattemärgistustega midagi sellist maha joonistatud - http://goo.gl/LlRAqD. Ise eelistaksin autojuhina, et rattur otse liikumiseks aegsasti ka otse liikuvasse ritta reastuks, mitte ei jääks kusagil keset mahapööret seisma ja ei hakkaks sealt läbi liikluse risti üle mahapöörderea tulemise võimalust otsima.Miki-Hiir kirjutas:ei roni isiklikult kunagi rattaga teise (või kaugemasse) ritta, isegi kui esimene rida keerab ära.
Kui ratturid oleks ülal esitatud videos aegsasti / piinliku täpsusega kõrvale tekkinud sõiduraja kõige parempoolsemat joont jälginud, oleks see tagant tulnud sõiduk nad hakklihaks teinud. Selles kontekstis ei ole puudu mitte suhtumisest ainult jalgratturitesse, vaid mõttetegevusest.