Autofirmade rattad
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Autofirmade rattad
Surfasin netis ringi ja avastasin, et päris paljudel autosid tootvatel firmadel on olemas ka jalgrattad. Oskab keegi neits midagi arvata ja kas keegi eestis kah sellistega sõidab? Firmad, mis ma leidsin olid Porsche, BMW, Mercedes ja Peugeot (siia võib lisada ka muude autofirmade poolt pakutavate ratste kirjeldusi/arvustusi vms.)
Tänud
Tänud
Re: Autofirmade rattad
Keskpärane kvaliteet - soolane hind. Kindlasti on erandeid ja saab vaielda, kas Ferrari ratas on keskpärane.. Igatahes kaalub hind toote üles..alar kirjutas:Surfasin netis ringi ja avastasin, et päris paljudel autosid tootvatel firmadel on olemas ka jalgrattad. Oskab keegi neits midagi arvata ja kas keegi eestis kah sellistega sõidab? Firmad, mis ma leidsin olid Porsche, BMW, Mercedes ja Peugeot (siia võib lisada ka muude autofirmade poolt pakutavate ratste kirjeldusi/arvustusi vms.)
Tänud
Mersu ratas sõidab Eestis, vähemalt osteti, kas ka sõidab..
Porter Lifts Your Ranking
tartus oli ju kunagi (ehk on praegugi) raudteejaamast kesklinna poole üks rattapood, mis peaasjalikult vaid Peugeot rattaid müüski. Tartu tänavapildid domineerisidki mingi aeg minu meelest Nishiki ja Peugeot.
Kommest Auto Tallinnas vist müüs ka näpuotsaga neid rattaid.
Kommest Auto Tallinnas vist müüs ka näpuotsaga neid rattaid.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Audi on samuti rattaid teinud.
Kõige tuntumad on minu arust Peugeot rattad, kuid väga popiks vist ei ole saanud ükski autofirma rattamaailmas.
Edit: album_page.php?pic_id=912
Porche ratas (Autopluss 98/12)
Kõige tuntumad on minu arust Peugeot rattad, kuid väga popiks vist ei ole saanud ükski autofirma rattamaailmas.
Edit: album_page.php?pic_id=912
Porche ratas (Autopluss 98/12)
ärge pange pildi kvaliteeti pahaksPorche fännid peavad kärtskollase FS Evolution'i eest lauale laduma tervelt 9911 saksa marka..-..
Hope ketaspidurid, spengle süsinikkiudrattad ja Saschi Quartz-2käiguvahetaja panevad asjatundjad vaimustusest värisema. Votec kahvel näeb vägev välja ja pakub oma 14 cm käiguga väga head downhill vedrustust.
Viimati muutis Tõnis M, 03. 03. 2004. 17:07, muudetud 1 kord.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Eks ta üks reklaamitrikk ole, sest kes jõuab juba sellise uue auto osta, siis see jõuab ka sinna kõrvale ca 70-90k-se ratta osta, mida hea katusel ringi vedada.
Disaini poolest paistavad ka kõik väga futud välja, ehk isegi liiga futud, et lahendused ka irl toimiksid. Ja millegipärast on enamus rattaid fs ning just DH variandina.
Samas, kuulsin, et vist Maxdal tuli ka mingi dh ratas välja, mis pidi vist isegi täitsa toimiv olema.
Peugeot'l ainukesena vist normaalkujuga ja mõistliku hinnaga xc rattad. Hummeril ka oma velo nt.
Disaini poolest paistavad ka kõik väga futud välja, ehk isegi liiga futud, et lahendused ka irl toimiksid. Ja millegipärast on enamus rattaid fs ning just DH variandina.
Samas, kuulsin, et vist Maxdal tuli ka mingi dh ratas välja, mis pidi vist isegi täitsa toimiv olema.
Peugeot'l ainukesena vist normaalkujuga ja mõistliku hinnaga xc rattad. Hummeril ka oma velo nt.
Casino sõitis Time'i, Vitus'e ja Golnago'ga. Rohkem ei tule meelde. Aga Peugeot'iga pole minu mäletamist mööda küll kunagi sõidetud. Võibolla Chazal'i aegadel, aga selles ka sügavalt kahtlen.Ereliukas kirjutas:Täpselt küll ei tea mispidi oli, aga kas Peugeotil autod ei lisandunud mitte rataste tootmisele?
Kui Ag2r veel Casino oli, siis minu meelest nad peugeoti ratastega sõitsidki.
Aga on, kuidas on, täna Peugeot enam jalgratast ei tee.
Millal ta pillid kokku pani?Hanno kirjutas:Aga Peugeot'iga pole minu mäletamist mööda küll kunagi sõidetud. Võibolla Chazal'i aegadel, aga selles ka sügavalt kahtlen.
Aga on, kuidas on, täna Peugeot enam jalgratast ei tee.
2001 anti teada, et:Up until now Cycleurope has had a contract that allowed them to use Peugeot brand name on bicycles. This contract will terminate on December 31, 2004 and will not be renewed.
Mul on Peugeot 2002 ja 2003 rattakataloog ja veel 2003 nägin saksas mitmeski poes tema 03 tähistusega toodangut.
Peugeot-i rattataustast - kuulub CycleEurope kontserni, seal on veel itaalia Bianchi ja austria Puch, norra DBS jt.
Samas - CycleEurope kodukas räägib Peugeotist vaid Jaapani lingi all :
Peugeot is the most known french bicycle brand. The industrial plant located at Romilly-Sur.Seine extends over an area of 50.000 sq.m. where 600 people provide a daily production capacity of 2500 bikes. Peugeot boasts 1200 bicycle experts capable of ensuring a widespread distribution of its bikes in France and around Europe. Peugeot's extensive range covers 100 different models of bicycles. Peugeot is synonymous with victories (Tour de France, World Championship, Paris-Roubaix). Peugeot - over a century of history and bicycle manufacturing. In 1858 the company adopted the Lion logo and in 1885 - by then being run by Jean-Pierre's grandson Armand Peugeot - diversified into the production of bicycles. Four years later Armand produced the first Peugeot automobile, a steam-powered three-wheeler.
http://www.cycleurope.com/
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Helistage rattapoodi ja öelge, et tahaks oma mersu hoolduseks aega kokku leppida... Aga õlivahetus jääks järgmiseks korraks!Ray kirjutas:Mersu ratas seisis mõni aeg tagasi Tartu Hawais
Viimati muutis maxspeed, 03. 03. 2004. 21:49, muudetud 1 kord.
Re: Autofirmade rattad
Ühte hoitakse mul töö juures (ärge küsige, miks , ise ka ei tea ) . Tagaamordiga, aga igavene kolakas. Lenksu ja pedaalid saab nö "ära murda", küllap transpordi hõlbustamiseks. Käiguvahetus ja pidurilingid olid Shimano kõrgemast otsast. Esiamordi marki ei õnnestunud tuvastada. Ketaspidurid, 3 laia kodaraga (nii 5cm läbimõõt) jooksud.N kirjutas:Mersu ratas sõidab Eestis, vähemalt osteti, kas ka sõidab..
Endale sellist ratast küll ei ostaks. Isegi mu Scottist raskem s.t üle 13kg.
Viimati muutis LauriA, 03. 03. 2004. 21:38, muudetud 1 kord.
Re: Autofirmade rattad
3 laia kodaraga (nii 5cm läbimõõt) jooksud.
Kuuldavasti, ei lasta sellise rattaga UCI reeglite järgi isegi starti...
Kuuldavasti, ei lasta sellise rattaga UCI reeglite järgi isegi starti...
Maasikmetsal tõesti oli üks hooaeg Peugeot. Minu arust Peugeot ei oska küll XC rattaid teha, aga maantee omad on küll tasemel. Festina näiteks pikalt sõitis nendega...
Ühel Motorex-il oli BMW ratas väljas...aga minu arvamus on, et iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde.
KTM teeb ka nii motikaid kui jalgrattaid.
Ühel Motorex-il oli BMW ratas väljas...aga minu arvamus on, et iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde.
KTM teeb ka nii motikaid kui jalgrattaid.
sel nädalal jäi TV3 2004 F1 hooaja telereklaamist kõrvu mingi loosimine, mille auhinnaks on MB kokkupandav jalgratas. Kahjuks ei jõudnud õigel ajal silmi tõsta ja kõrvu teritada, et mida selle saamiseks tegema pidi ja milline see auhinnaratas välja näeb. Äkki oligi tegemist mõne MB "mägirattaga" On keegi veel seda reklaami näinud?
Kusjuures, KTM juures see vanasõa väga paika ei pea. Neil on väga OK range ja austrias vaatasin ka neid poes, ok pillid. Krossimaailm ja MTB võiks nagu tegelt olla suht lähedased. Downhillis ei ole vaja isegi väga suurt ettekujutust et sarnasusi näha..charlie kirjutas:Maasikmetsal tõesti oli üks hooaeg Peugeot. Minu arust Peugeot ei oska küll XC rattaid teha, aga maantee omad on küll tasemel. Festina näiteks pikalt sõitis nendega...
Ühel Motorex-il oli BMW ratas väljas...aga minu arvamus on, et iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde.
KTM teeb ka nii motikaid kui jalgrattaid.
Priit
Porter Lifts Your Ranking
Selleks oli vist mingi sms vaja jälle kuhugi saata ja kui ei eksi siis küsimus oli et mis on F1s kohustuslik kas tõkiskingad või kaelatugi. Aga ratas oli (vähemalt mälupilt on selline) fs ratas. Mees võttis pagaasnikust ja pani kokku ja veeres kividest alla robinal.
On mida jahtida vist
On mida jahtida vist
Erx kirjutas:sel nädalal jäi TV3 2004 F1 hooaja telereklaamist kõrvu mingi loosimine, mille auhinnaks on MB kokkupandav jalgratas. Kahjuks ei jõudnud õigel ajal silmi tõsta ja kõrvu teritada, et mida selle saamiseks tegema pidi ja milline see auhinnaratas välja näeb. Äkki oligi tegemist mõne MB "mägirattaga" On keegi veel seda reklaami näinud?
Vast oli tõesti nii, et Peugeout "liisis" oma nime välja kellelegi, kes tahtis prantslasi võluda sellega. Ja tõen läksid vahetusse Casino ja Festina. Kunagi, kui soomlaste viimane tasemel prof Joona Laukka sõitis, oli tal ka Peugeot.Ereliukas kirjutas:Täpselt küll ei tea mispidi oli, aga kas Peugeotil autod ei lisandunud mitte rataste tootmisele?
Kui Ag2r veel Casino oli, siis minu meelest nad peugeoti ratastega sõitsidki.
See oli Honda. Tegid jah mingi sürri pilli, võtsid kaks kili sõitma tiimi ja lubasid poodiumi tühjaks teha. Pole neid peale seda meediakära näinud.5th Element kirjutas:Samas, kuulsin, et vist Maxdal tuli ka mingi dh ratas välja, mis pidi vist isegi täitsa toimiv olema.
Jah nii see on Hondal sai valmis DH isend nimega Honda RN01, väga huvitav selle juures on, et seal on raami keskel (naca all pool) suhteliselt tohutu "käigukast". Selle sama hondaga oli ka selline case et nad enne esitlemist veel eemaldasid värvi et säästa mingi 128 g . Rattas tootmisesse ei lähe veel väidetavalt on 60% sellega rahul - kui see % j6uab nende arvates 100 ni siis tulev vist tootmisesse.See oli Honda. Tegid jah mingi sürri pilli, võtsid kaks kili sõitma tiimi ja lubasid poodiumi tühjaks teha. Pole neid peale seda meediakära näinud.
There is so much adrenaline,
running through my venes,
and it feels so good...
running through my venes,
and it feels so good...
Pole küll auto jutt, aga sobib teemasse: Eesti firma võib hea õnne korral leida ratta-avarustest oma nime ja logoga ratta . Konkreetne isend tuli vaid euroopast ära tuua.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kas Spec ei olnud? Kui Subaru a 2000 Speci teami sponssas, siis ka eestis oli kampaania, et koos subaruga ostuga saad kaasa proffesionaalse Speci mtb - kohapeal ei käinud asja uurimas, mis ratas see profiratas on aga pildi peal reklaamis oli hardrock.Raulpoiss kirjutas:viimati subaruga teeninduses olles jäi ka saalis autode vahel üks ratas silma. lähemalt ei uurinud, aga äkki oli mingi subaru......
sageli salongis väljapanekus oleval autol katusel raam ja seal siis dekoratsiooni mõttes suvaline ratas- amservis jäid silma scottid, mujal muud.
Cyc kirjutas:kunagi sai vist isegi siin foorumis aretatud mingit hummeri ratta teemat.
Hummer MTB, kokkupandav, 13,6 kg
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Samal teemal kirjutas ka ajakiri Tehnikamaailm aprillis 2003. Kahjuks ei ole seda konkreetset artiklit üleval nende kodulehel.
Juttu oli seal Porche, Lamborghini, Renault', Fordi, BMW, Mercedes-Benzi, Peugeot', Audi, VW, Hummeri, Kia ja Jaguari ratastest.
Artikkel oligi rohkem nimede loetelu, nii et erilist hinnangut kvaliteedile või vastupidavusele sealt ei leidnud.
Juttu oli seal Porche, Lamborghini, Renault', Fordi, BMW, Mercedes-Benzi, Peugeot', Audi, VW, Hummeri, Kia ja Jaguari ratastest.
Artikkel oligi rohkem nimede loetelu, nii et erilist hinnangut kvaliteedile või vastupidavusele sealt ei leidnud.
Re: Autofirmade rattad
no ferrari päris ise vist ratast ei tee aga colnagoga on neil kyll koostöö ja neil sellised iludused nagu CF1,CF2 ja CF3 (CF=Colnago-Ferrari)N kirjutas:Keskpärane kvaliteet - soolane hind. Kindlasti on erandeid ja saab vaielda, kas Ferrari ratas on keskpärane.. Igatahes kaalub hind toote üles..
Siin siis CF3
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Autofirmade rattad
BMW on jälle pinnale ujunud.
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... 1&l=wdelfi
"BMW M Bike’i ... kaalub 12,9 kg. Ketaspiduritega ratast ehib matt antratsiitsöe karva raam, millel sätendavad uhked M-logod. Punamust sadul on nahast ning lenkstang imekena. Käiguvaheti on Shimano SLX ning vedrudega kahvel Manitou Match."
Ei saa aru, mis ratas see on? Maastikuratas päris vist mitte, maantee oma samuti, nagu ka tööle-koju-ratas...
Mingile keskpärasele rattale on suvaline bumerang raamiks keeratud ja 2 kilo raskust juurde pandud?
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... 1&l=wdelfi
"BMW M Bike’i ... kaalub 12,9 kg. Ketaspiduritega ratast ehib matt antratsiitsöe karva raam, millel sätendavad uhked M-logod. Punamust sadul on nahast ning lenkstang imekena. Käiguvaheti on Shimano SLX ning vedrudega kahvel Manitou Match."
Ei saa aru, mis ratas see on? Maastikuratas päris vist mitte, maantee oma samuti, nagu ka tööle-koju-ratas...
Mingile keskpärasele rattale on suvaline bumerang raamiks keeratud ja 2 kilo raskust juurde pandud?
Re: Autofirmade rattad
andre170 kirjutas:Ei saa aru, mis ratas see on?
Minu tagasihoidlik maitsemeel ütleb, et tegemist on Rõveda Rattaga!
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Autofirmade rattad
Eks ta selline protees tõesti ole, millega ööklubi ette tuhiseda ja siis seal tagapidurit blokki lüües ukse ees pileti väljategemist ootavad beibed märjaks ajada
Re: Autofirmade rattad
s.o linnamaasturveloman32 kirjutas:andre170 kirjutas:Ei saa aru, mis ratas see on?
Minu tagasihoidlik maitsemeel ütleb, et tegemist on Rõveda Rattaga!
-
- Rattur
- Postitusi: 22
- Liitunud: 18. 12. 2008. 15:01
Re: Autofirmade rattad
Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde - täitsa tõsijutt. Profitiimide Peukkarid olid siiski peaasjalikult kleepsutatud ja muude firmade toodang.
Peugeot`iga oman kogemust. Temaga tuleks käituda nagu sukeldumisel merisiilikuga - vaata, aga ära näpi...
Peugeot`iga oman kogemust. Temaga tuleks käituda nagu sukeldumisel merisiilikuga - vaata, aga ära näpi...
Re: Autofirmade rattad
Lexuse "panus" rattamaailma: http://pilt.delfi.ee/picture/9059583?l=wpilt
If everything's under control, you're going too slow!
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Autofirmade rattad
KaupoR kirjutas:Lexuse "panus" rattamaailma: http://pilt.delfi.ee/picture/9059583?l=wpilt
Re: Autofirmade rattad
Järjekordne issanda ime
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Autofirmade rattad
Kui aus olla, siis sellise asjandusega ei sõidaks mina üldse mitte kusagil.anryo kirjutas:Huvitav, kus sellisega sõita tuleks?
Re: Autofirmade rattad
Sõidan Peugeot rattaga.Originaalis olid komponendid suht lahjad ,raam on täitsa normaalne ja kerge. Alles on jäänud raam,sadulatoru ja sadul.Asendatud komponendid on LX, XT ja amort Manitou.
Re: Autofirmade rattad
Sai sügisel satutud Frankfurdi automessile ja kiigatud seal Mercedes Benzi boksis (noh, tegelikult oli neil terve hall) maanteemürsku. 5K euri eest oleks saanud carbon raami, SRAM Red gruppi ja miskite popimapoolsete jooksudega valge iluduse Mercedes Benz kirjaga
Siit lingilt pilt ja jutt
http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1
Limited racing bike 2009
This new, competition-standard racing bike tips the scales at only 6.9 kg, and is available from Mercedes-Benz 2009 as a limited edition of 100 for particularly dedicated and demanding sports cyclists. Its outstanding attributes are based on the very best components available in the market: high-end carbon-fibre frame, Carbotec monocoque carbon-fibre fork, SRAM RED 20-speed gears, SRAM RED carbon-fibre pedals and a set of DT Swiss RR 1450 "mon chasseral" RWS wheels in white. This extraordinary racing bike is available in five frame sizes in carbon/white/red, and costs 4999 Euro.
Siit lingilt pilt ja jutt
http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1
Limited racing bike 2009
This new, competition-standard racing bike tips the scales at only 6.9 kg, and is available from Mercedes-Benz 2009 as a limited edition of 100 for particularly dedicated and demanding sports cyclists. Its outstanding attributes are based on the very best components available in the market: high-end carbon-fibre frame, Carbotec monocoque carbon-fibre fork, SRAM RED 20-speed gears, SRAM RED carbon-fibre pedals and a set of DT Swiss RR 1450 "mon chasseral" RWS wheels in white. This extraordinary racing bike is available in five frame sizes in carbon/white/red, and costs 4999 Euro.
It never gets easier, you just go faster. Greg LeMond
Re: Autofirmade rattad
Audi väljalase, sh kenad ketaspiduritega maanteerattad.
http://www.audi-collection.com/duo
http://www.renovobikes.com/
http://forte.delfi.ee/news/auto/audi-es ... d=43177969
http://www.audi-collection.com/duo
http://www.renovobikes.com/
http://forte.delfi.ee/news/auto/audi-es ... d=43177969
Re: Autofirmade rattad
TRR 2011 kangelane:
Re: Autofirmade rattad
Uhke! Rohkem pilte pole?