Rakvere GP XCO
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Rakvere GP XCO
Rakvere Rattaklubi Siplased korraldab 20. augustil Rakveres Palermo terviseradadel XCO võistluse. Plaan teha üks huvitav ja tehniline XCO võistlus tekkis juba 2013. aasta lõpus ning sihiks on korralda 2015. aasta EMV XCO-s. Tegemist on siis nii õelda katsevõistlusega, et 2015. aasta rada ja korraldus saaks vastama püstitatud ootustele
RADA: Rada kulgeb osaliselt Palermo terviseradadel ning suuremas jaos olemasolevatel või tehislikult loodud singlitel. Ringi pikkuseks saab olema 5,06 km ja tõusumeetreid sedapuhku 135 (tuleviku vaadates on veel veidi arenguruumi ). Rajal on erinevaid palkidest takistusi ja elemente, mõned järsud astangud laskumistel, üks korralik hüpekas, üks väikese laskumise peal olev rock garden, mõned nõlval kulgevad singlid (kust võib hea tahtmise koral ka alla kukkuda ) mõned tehnilised, järsud ja ohtlikud laskumised jne .
Ootame kõiki rattahuvilisi veetma üht toredat taasiseseisvumispäeva koos RR Siplastega
NB! Kellel on soovi tulla rajaga tutvuma, siis võtta ühendust Mehis Leigri-ga (tel 56679285).
Pildid raja osadest kohtadest asuvad siin https://www.facebook.com/media/set/?set ... 094&type=1
RADA: Rada kulgeb osaliselt Palermo terviseradadel ning suuremas jaos olemasolevatel või tehislikult loodud singlitel. Ringi pikkuseks saab olema 5,06 km ja tõusumeetreid sedapuhku 135 (tuleviku vaadates on veel veidi arenguruumi ). Rajal on erinevaid palkidest takistusi ja elemente, mõned järsud astangud laskumistel, üks korralik hüpekas, üks väikese laskumise peal olev rock garden, mõned nõlval kulgevad singlid (kust võib hea tahtmise koral ka alla kukkuda ) mõned tehnilised, järsud ja ohtlikud laskumised jne .
Ootame kõiki rattahuvilisi veetma üht toredat taasiseseisvumispäeva koos RR Siplastega
NB! Kellel on soovi tulla rajaga tutvuma, siis võtta ühendust Mehis Leigri-ga (tel 56679285).
Pildid raja osadest kohtadest asuvad siin https://www.facebook.com/media/set/?set ... 094&type=1
Re: Rakvere GP XCO
Eile jäi unise peaga täpsustamata, et rajal on ka 7 kohta, kus saab valida millist rada sõita.. ehk siis mõnes keerulisemas kohas on ka alternatiiv olemas..muidugi võib sellega kaasneda väikene ajakadu
Re: Rakvere GP XCO
Ära muretse, küll Sind seal elule turgutatakse, kui sõit läbimikulaine kirjutas:Kas peale sõitu suppi pakutakse?
Re: Rakvere GP XCO
Peale sõitu saab süüa küll
Re: Rakvere GP XCO
..eee sul ei olnudki võimalust mitte tulla
Re: Rakvere GP XCO
Kas keegi, kes varem rada sõitnud, täna-homme läheb rajale sõitma? Liituksin hea meelega
Re: Rakvere GP XCO
Homme tulevad hetkeseisuga Greete, Veiko Viira ja Kaido Kriisa rada sõitma (millalgi seitsme aeg õhtul). Kui see aeg ei sobi, siis leiame teise
Re: Rakvere GP XCO
Keegi homsetest Tallinna poolt minejatest üht noormeest ei saa peale võtta? Tagasi toon ise.Mezz kirjutas:Homme tulevad hetkeseisuga Greete, Veiko Viira ja Kaido Kriisa rada sõitma (millalgi seitsme aeg õhtul). Kui see aeg ei sobi, siis leiame teise
Re: Rakvere GP XCO
Ekspertgrupp vaatas raja üle. Esimese ringi poole peal oli mõni üksik naeratav nägu alles, jube tõsiseks kiskus meeleolu raja tehnilisuse tõttu. Ka 10-minutiline mõttetalgu rockgardeni juures ei teinud asja paremaks.
Minu arvates kõige XCO-m rada Eestis.
Minu arvates kõige XCO-m rada Eestis.
Re: Rakvere GP XCO
Eelmine aasta juba mainisin, et kindlalt parim XCO rada, mida Eestis sõitnud olen. Nüüd on see veel ägedamaks tehtud.mikulaine kirjutas:Minu arvates kõige XCO-m rada Eestis.
Re: Rakvere GP XCO
35 aastat tagasi oli Erekaga 3-5 meetriste hüpete sooritamine piis-ohv-keik. Täna... no esimene kord oli ikka suht krobeline aga teisel korral imelihtne.
Seal surnuaia juures oleva järsu tagasipöördega laskumisel leiab minu puhul kasutamist paar sekundit aeglasem "kanarada" ja võistlusoludes pole ka kindel kas lähen kivide vahele riske võtma. Kõik muud kohad suudab ära sõita.
Rada muidugi ülivinge! Kahju, et pole pikka tõusu ega laskumist.
Seal surnuaia juures oleva järsu tagasipöördega laskumisel leiab minu puhul kasutamist paar sekundit aeglasem "kanarada" ja võistlusoludes pole ka kindel kas lähen kivide vahele riske võtma. Kõik muud kohad suudab ära sõita.
Rada muidugi ülivinge! Kahju, et pole pikka tõusu ega laskumist.
Re: Rakvere GP XCO
Kuda meil seal see ütlemine oligi...kohti, kus koosolekuid pidada ikka onkalari kirjutas:Seal surnuaia juures oleva järsu tagasipöördega laskumisel leiab minu puhul kasutamist paar sekundit aeglasem "kanarada" ja võistlusoludes pole ka kindel kas lähen kivide vahele riske võtma. Kõik muud kohad suudab ära sõita.
Re: Rakvere GP XCO
Tänase Rakvere Rattapäevakutele etapi raames on võimalik rada ka ajavõtuga proovida. Start lilleoru tänava poolt. Vabastart 18:00-19:30. http://siplased.ee/teisipaevakud/
Vahur
Vahur
Re: Rakvere GP XCO
Ühest heast pikast tõusust, mis algas järsu tagasipõõrdega ja lõppes järsu põõrdega negatiivse kaldega pinnal pidime kahjuks loobuma, kuna keskkonnaamet keelas seal kohas võistlemise ära. See asub muidu seal surnuaia juures trepi lähedal. Sellele eelnes minuarust ohtlikum laskumine kui see küürudega "kaamli" laskumine samas on järgmiseks aastaks võimalik üks pikem tõus siiski meisterdada
Aga oli tore sõitmine ja mingi hetk oli rajal juba päris palju rahvast, nagu olekski juba väike võistlus olnud Eks annan ka kohe tead, kui viimased elemendid valmis saame, et soovijad jõuaks neid ka proovida
Aga oli tore sõitmine ja mingi hetk oli rajal juba päris palju rahvast, nagu olekski juba väike võistlus olnud Eks annan ka kohe tead, kui viimased elemendid valmis saame, et soovijad jõuaks neid ka proovida
Re: Rakvere GP XCO
Jah, aga konkurentideks ei olnud mitte kaasratturid vaid väikesed õlal kükitavad mehikesed, kes pidevalt kõrva sosistasid - "ära sõida. ära sõida, see on liiga ohtlik!"Mezz kirjutas: nagu olekski juba väike võistlus olnud
Re: Rakvere GP XCO
Tuletaksin meelde, et registreerimine lõppeb 15.08.2014 kell 23.00. Registreerimiseks tuleks saata nime ja muu infoga meil aadressile REGISTREERUMINE@NELSON.EE Maksmine toimub kohapeal. Registreerimine on vajalik numbrite ja kiipide seadistamiseks
Re: Rakvere GP XCO
Rajakaart koos parklatega:
Re: Rakvere GP XCO
Juhendi järgi saab osalustasu maksta kuni 10:30 ja numbrit kätte kuni 11:30. Kas see on moepärast nii kirjutatud (kui, siis miks?) või peavadki kõik kl 15:00 startijad reaalselt 4,5 tundi enne kohal olema ja tühja passima? (jällegi, kui jah, siis miks?)
Zero the Hero
Re: Rakvere GP XCO
Reaalselt ole tund enne starti kohal.urmo kirjutas:Juhendi järgi saab osalustasu maksta kuni 10:30 ja numbrit kätte kuni 11:30. Kas see on moepärast nii kirjutatud (kui, siis miks?) või peavadki kõik kl 15:00 startijad reaalselt 4,5 tundi enne kohal olema ja tühja passima? (jällegi, kui jah, siis miks?)
Re: Rakvere GP XCO
Rada oli super, eriti rockgarden . Võistluse ajal sai kaks korda ilusti üle, kolmandal (sain liidrilt ringiga) sai lõpus jalg maha pandud, soojendusel sain seal amordilukust lahti, aga ega seda võistlusel nkn vaja polnud
Varem polegi nii füüsiliselt kui tehniliselt rasket rada sõitnud. Kui viriseda, siis vahepeal oleks võinud olla kõvemad lõigud puhkamiseks ja neli ringi oleks mulle liiast olnud. Aga eks ma nõrk kah. Tänud korraldajatele ja rajameistrile!
Varem polegi nii füüsiliselt kui tehniliselt rasket rada sõitnud. Kui viriseda, siis vahepeal oleks võinud olla kõvemad lõigud puhkamiseks ja neli ringi oleks mulle liiast olnud. Aga eks ma nõrk kah. Tänud korraldajatele ja rajameistrile!
Re: Rakvere GP XCO
Väga hea huvitav tehniline rada. Rajamärgistus ja korraldus olid väga heal tasemel.
Tänud RR Siplastele ja edu EMV XCO 2015 korraldamisel!
Tänud RR Siplastele ja edu EMV XCO 2015 korraldamisel!
Re: Rakvere GP XCO
Kiidaks ka üritust, rada oli lahe. Sellist võiks rohkemgi olla.
Re: Rakvere GP XCO
Hea töö, Siplased!
Meie neljane seltskond lahkus saunatama järgmiste tulemustega: 1 kipsis käsi, 1 veritsev säär, 1 veritsev säär + väga lonkav põlv, 1 pooleks läinud rattakett. Keegi ei jäänud "loosiauhinnast" ilma.
Mis puutub järgmise aasta eestikatesse, siis saab probleemiks teatud rajalõikude progresseeruv lagunemine. Rajabrigaadil saab olema töine aasta.
Rockgardenit vältiv b-line on hetkel mõtetu - joostes üle kivide on oluliselt kiirem. Samuti on palktakistustega 180 kraadine ümberpööramiskoht sisekurvis joostes kiirem kui väliskurvis rattaga sõites. CX rajal oleks selline takistus vist ok aga MTB rajal vist mitte?
Meie neljane seltskond lahkus saunatama järgmiste tulemustega: 1 kipsis käsi, 1 veritsev säär, 1 veritsev säär + väga lonkav põlv, 1 pooleks läinud rattakett. Keegi ei jäänud "loosiauhinnast" ilma.
Mis puutub järgmise aasta eestikatesse, siis saab probleemiks teatud rajalõikude progresseeruv lagunemine. Rajabrigaadil saab olema töine aasta.
Rockgardenit vältiv b-line on hetkel mõtetu - joostes üle kivide on oluliselt kiirem. Samuti on palktakistustega 180 kraadine ümberpööramiskoht sisekurvis joostes kiirem kui väliskurvis rattaga sõites. CX rajal oleks selline takistus vist ok aga MTB rajal vist mitte?
Re: Rakvere GP XCO
Üks näide lihtsalt, et ma tulin tagant poolt ja sain eesolevast jooksvast ratturist sõites mööda. Algul läks eest ära, aga tagasi rattapeale hüppamine, klipide kinnitamine ja hoo üles võtmine nullist võttis piisavalt aega, et sain möödagi.kalari kirjutas: Samuti on palktakistustega 180 kraadine ümberpööramiskoht sisekurvis joostes kiirem kui väliskurvis rattaga sõites. CX rajal oleks selline takistus vist ok aga MTB rajal vist mitte?
Re: Rakvere GP XCO
Oh..hakkab inimese tunne peale tulema ja hetkel on veel raske uskuda, et täna ei peagi enam 15 tundi metsas veetma, nagu eelnevad kolm päeva
Kõigepealt tänan kõiki abilisi, toetajaid ja meie meeskonda Suured tänud ka osalejatele (teile see ju saigi tehtud ) ning publikule. Stardialas tundus, et rahvast polegi nagu vaatamas, aga metsas oli mõni koht üsna pungil
Kõndisin eile peale võsitlust raja jala läbi ning silma jäi paar asja:
* Osadele laskumistele oli tekkinud soon. Samas pole sellest ka midagi hullu, sest kõik oli ikkagi sõidetav Teeme need sooned jälle korda.
* Trepi juures oleval astangul läks liikvele üks astangu peale pandud kivi. Selle asja teeme järgmiseks astaks paremini
* Osad kaldapealsed kohad tuleb korralikumalt kindlusatada, et rada ei hakkaks äärest vajuma ka siis , kui keegi sealt alla sõidab.
Kas see palkidest ümberpööramiskoht oli mõtekas või mõtetu, seda me teada tahamegi sõitjate käest. Nagu eenevalt kirjutati, siis seal oli võimalik jooksjaid ikkagi pöördest väljudes ära karistada Ja eks selle mõte oli ka see, et sõitjad saaks enda oskusi kõrgel pulsil proovida ja arendada. Igas sõidus oli sõitjaid, kellele meedlis sealt jooksmise asemel üle sõita.
Rock gardeni chiken lain-iga on nii, et oli sõitjaid, kes eeslistasid jooksmise asemel sealt sõita. Kuna seal rajal sõitis ka väga noori sõitjaid, siis neile on oluliselt mugavam sõita mõõda kõrvalrada, kui tirida ratast üle kivide Ja kuna on inimesi, kes trenni tehes pelgavad üle kivide sõita, aga tahaks sealt ikkagi sõites mitte joostes läbi saada, siis see rada seal on. Ja kui see on seal kõrval olemas siis võib ta ju ka rajale sisse jätta. Igaüks saab seal teha oma valikud. Kui näiteks keegi oleks väga tõsiselt seal kukkunud ja kividepealne rada oleks kinni olnud, siis oleks see olnud B rada kuhu sõitjaid suunata
Tegelikult oli rajal mitu nn chiken line kus ajaline kaotus oli minimaalne. Nende mõte oli see, et kui sõitjad tulevad koos, siis kergema raja sõitja kaotab koha, mitte et nüüd käriseks seal vahe kohe 10 sekki. Ma vb eksin, aga üldjuhul MK etappidel pole ka raskema ja kergema raja ajaline kaotus rohkem kui paar sekundit.
Ka peakohtunikult sain mõned näpunäited raja paremaks ja ohutumaks tähistamiseks järgmiseks korraks. See oli mul esimene kord sellist rada märkida ning loodan, et sõitjatele oli ikkagi arusaadav
Kui vaadata tulevikku ja kui meil õnnestub saada õigus korraldada EMV 2015 aastal, siis kindalsti ei saa rada olema üks ühele sama Tuleb uusi singelid ja laskumisi ning mõned elemedid võivad asenduda veel huvitavamatega
Kõigepealt tänan kõiki abilisi, toetajaid ja meie meeskonda Suured tänud ka osalejatele (teile see ju saigi tehtud ) ning publikule. Stardialas tundus, et rahvast polegi nagu vaatamas, aga metsas oli mõni koht üsna pungil
Kõndisin eile peale võsitlust raja jala läbi ning silma jäi paar asja:
* Osadele laskumistele oli tekkinud soon. Samas pole sellest ka midagi hullu, sest kõik oli ikkagi sõidetav Teeme need sooned jälle korda.
* Trepi juures oleval astangul läks liikvele üks astangu peale pandud kivi. Selle asja teeme järgmiseks astaks paremini
* Osad kaldapealsed kohad tuleb korralikumalt kindlusatada, et rada ei hakkaks äärest vajuma ka siis , kui keegi sealt alla sõidab.
Kas see palkidest ümberpööramiskoht oli mõtekas või mõtetu, seda me teada tahamegi sõitjate käest. Nagu eenevalt kirjutati, siis seal oli võimalik jooksjaid ikkagi pöördest väljudes ära karistada Ja eks selle mõte oli ka see, et sõitjad saaks enda oskusi kõrgel pulsil proovida ja arendada. Igas sõidus oli sõitjaid, kellele meedlis sealt jooksmise asemel üle sõita.
Rock gardeni chiken lain-iga on nii, et oli sõitjaid, kes eeslistasid jooksmise asemel sealt sõita. Kuna seal rajal sõitis ka väga noori sõitjaid, siis neile on oluliselt mugavam sõita mõõda kõrvalrada, kui tirida ratast üle kivide Ja kuna on inimesi, kes trenni tehes pelgavad üle kivide sõita, aga tahaks sealt ikkagi sõites mitte joostes läbi saada, siis see rada seal on. Ja kui see on seal kõrval olemas siis võib ta ju ka rajale sisse jätta. Igaüks saab seal teha oma valikud. Kui näiteks keegi oleks väga tõsiselt seal kukkunud ja kividepealne rada oleks kinni olnud, siis oleks see olnud B rada kuhu sõitjaid suunata
Tegelikult oli rajal mitu nn chiken line kus ajaline kaotus oli minimaalne. Nende mõte oli see, et kui sõitjad tulevad koos, siis kergema raja sõitja kaotab koha, mitte et nüüd käriseks seal vahe kohe 10 sekki. Ma vb eksin, aga üldjuhul MK etappidel pole ka raskema ja kergema raja ajaline kaotus rohkem kui paar sekundit.
Ka peakohtunikult sain mõned näpunäited raja paremaks ja ohutumaks tähistamiseks järgmiseks korraks. See oli mul esimene kord sellist rada märkida ning loodan, et sõitjatele oli ikkagi arusaadav
Kui vaadata tulevikku ja kui meil õnnestub saada õigus korraldada EMV 2015 aastal, siis kindalsti ei saa rada olema üks ühele sama Tuleb uusi singelid ja laskumisi ning mõned elemedid võivad asenduda veel huvitavamatega
Re: Rakvere GP XCO
Soovin igal juhul jaksu ja indu!Mezz kirjutas:Oh..hakkab inimese tunne peale tulema
Re: Rakvere GP XCO
Tõesti lahe rada! Käisin septembri alguses tsekkamas. Oskusi jäi väheks rock gardeni jaoks, kus kiirus lõpu poole hangus ära koos hädise üritusega. Samuti ei julgenud kohe peale sõita metsavahel olevale hüppele. Selgus, et vanasõnade tundmine tasus ära ja hüppe all oli purustatud pudelipõhi. Kohalikel ässadel, kes rada tunnevad ja peale lendavad, võib niiviisi asi halvasti lõppeda.
Suured tänud kohalikele!
Koos Kõrgemäe, lossimägede ja Siplasemäega saab seal ka väga laheda pikema ringi!
Suured tänud kohalikele!
Koos Kõrgemäe, lossimägede ja Siplasemäega saab seal ka väga laheda pikema ringi!
Re: Rakvere GP XCO
Kuidas selle rajaga hetkel lood on? Kui kohale sõidab, siis kas on see ise leitav/äratuntav?
Või on äkki keegi nõus kohalikest laupäeval (30.05) ühe tiiru ette näitama?
Oleks tänulik kui keegi viitsiks sõnumitesse infot jagada.
Või on äkki keegi nõus kohalikest laupäeval (30.05) ühe tiiru ette näitama?
Oleks tänulik kui keegi viitsiks sõnumitesse infot jagada.
Re: Rakvere GP XCO
Tere
Rada on oma trassilt välja mõeldud ja 85% rajast on valmis ka. Mõned kohad on plaanis juurde teha, aga kuna Rakvere Maratoni rada läheb ka nendest kohtadest läbi, siis ehitame need valmis peale maratoni toimumist. Ilma märgistuseta rada kahjuks arusadavalt leitav pole. Kohe kui keskkonnaametist on tulnud vastus ja asi on 100% kindel, teen uue teema eestikate kohta.
Rada on oma trassilt välja mõeldud ja 85% rajast on valmis ka. Mõned kohad on plaanis juurde teha, aga kuna Rakvere Maratoni rada läheb ka nendest kohtadest läbi, siis ehitame need valmis peale maratoni toimumist. Ilma märgistuseta rada kahjuks arusadavalt leitav pole. Kohe kui keskkonnaametist on tulnud vastus ja asi on 100% kindel, teen uue teema eestikate kohta.